Waarom zouden ze je bellen dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoef alleen niet in de uitzendig gebeld te worden
Draaien is genoeg
ja voor die request bijvoorbeeld....quote:
Als je gemaild hebt dan heb je het sowieso zelf in de hand, want dan moet Maricha je mailen om je nummer te krijgen...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja voor die request bijvoorbeeld....
Die heb je toch al gedaanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja voor die request bijvoorbeeld....
heb gesmstquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:41 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Als je gemaild hebt dan heb je het sowieso zelf in de hand, want dan moet Maricha je mailen om je nummer te krijgen...
Edit: even herformulering
Vonden zij dat ook maarquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:43 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Ik vind dat Maricha en Michiel de Fok! 3fm blaat groep wel mogen gebruiken voor de requesten.
quote:
[Maricha] Fok!Forum! [/Maricha]quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:43 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Ik vind dat Maricha en Michiel de Fok! 3fm blaat groep wel mogen gebruiken voor de requesten.
quote:The Killers - Somebody Told Me
Royksopp - Only This Moment
Moby - Everytime you touch me
Kurtis Mantronik Presents Chamonix - How Did You Know
mc sar & the real mccoy - Runaway
Slut - It Was Easier
The Killers, maar die zijn natuurlijk al geweest met hun nieuwe singlequote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zit hier nog een plaat tussen die jullie graag zouden horen?
quote:The Killers - Somebody Told Me
Royksopp - Only This Moment
Moby - Everytime you touch me
Kurtis Mantronik Presents Chamonix - How Did You Know
mc sar & the real mccoy - Runaway
Slut - It Was Easier
Volgens mijn administratie komen er best wel veel requestjes van mensen van dit Fok!Forumquote:
Maar ook uit dit topique?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:52 schreef Maricha het volgende:
[..]
Volgens mijn administratie komen er best wel veel requestjes van mensen van die Fok!Forum![]()
Goh. Dat had ik nou nooit verwachtquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:52 schreef Maricha het volgende:
[..]
Volgens mijn administratie komen er best wel veel requestjes van mensen van die Fok!Forum![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:53 schreef borisz het volgende:
straks maar is bellen voor de popquiz als ik er doorheen kom![]()
MC Sarquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geweldig, dat waren ook de platen waar ik aan zat te denken. Ik heb ze dus ook gerequest, maar zat ook te denken aan Modern Talking - Cheri Cheri Lady.quote:
the killers en roysköppquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
What a drag it isquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:54 schreef TheVulture het volgende:
Razorlight heeft ruzie... als dat maar geen einde van de band betekent... zou toch jammer zijn... wel super onproffesioneel omdat onstage uit te vechten trouwens
Klopt, maar die requestjes komen braaf via mail e.d.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:52 schreef Maricha het volgende:
[..]
Volgens mijn administratie komen er best wel veel requestjes van mensen van dit Fok!Forum![]()
Heb net mijn request de deur uit gedaan, volgende keer dan maar.quote:
roysköpp volgende keer dan maar, goede plaat btw.quote:
quote:
vraag Beautiful day without you maar aanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb net mijn request de deur uit gedaan, volgende keer dan maar.![]()
Overigens ook een plaat wat mij doet denken aan toen ik nog jong was (24, uuhhm zo oud is dat toch niet)
[..]
roysköpp volgende keer dan maar, goede plaat btw.![]()
En nu maar afwachten.quote:(20:59) Floris: Als je nog een plekje hebt op de playlist: Nailpin - What Are You Waiting For
(21:01) MetMichiel -@ 3F: niet de nieuwe doen?
(21:02) Floris: wat jij wil
(21:02) MetMichiel -@ 3F:
Sirolf is Floris omgekeerdquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jij bent dus Floris! .. okay, ook fanatiek met posten op de website van Michiel.
Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:03 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
vraag Beautiful day without you maar aan
Keer m'n nickname eens om (zie sig).quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jij bent dus Floris! .. okay, ook fanatiek met posten op de website van Michiel.
quote:
Okay, het kwartje is inmiddels gevallen.quote:
Domien vertelde me dat hij er ook pas na een paar weken achter kwam dat Sirolf == Floris.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
Okay, het kwartje is inmiddels gevallen.![]()
Chelsea Dagger, het wordt tijd voor een nieuwe plaat van hun.
De cd is trouwens wel erg goed.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
Okay, het kwartje is inmiddels gevallen.![]()
Chelsea Dagger, het wordt tijd voor een nieuwe plaat van hun.
't is trouwens FlorisD zie ik net.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Keer m'n nickname eens om (zie sig).
Op de MetMichiel-site heb ik tot nu toe 2 keer gereageerd, en de laatste keer was al ruime tijd terug.
Amen, heb hem gekocht op aanraden van Ekdom... maar ik blijf er vrolijk van wordenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:10 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
De cd is trouwens wel erg goed.
Zo niet, kunnen we altijd nog even een mailbom daarmee doen richting het einde van het programmaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Amen, heb hem gekocht op aanraden van Ekdom... maar ik blijf er vrolijk van worden
zullen we Mika en Good Things End ook nog horen dit uur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |