Het adres weet ik wel, maar ze laten daar me niet naar binnenquote:Op maandag 5 februari 2007 21:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[..]
D.Rose, weet je het adres van de 3FM-studio al? Dan kan je ze persoonlijk gaan halen.![]()
![]()
Moet je alleen wel 2 keer langs de beveiliging komenquote:Op maandag 5 februari 2007 21:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[..]
D.Rose, weet je het adres van de 3FM-studio al? Dan kan je ze persoonlijk gaan halen.![]()
![]()
Shit, da's waar ook.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:16 schreef Maricha het volgende:
[..]
Moet je alleen wel 2 keer langs de beveiliging komen![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:16 schreef Maricha het volgende:
[..]
En dan heb je het nog niet eens over de levensgevaarlijke klap-poortjes..quote:Op maandag 5 februari 2007 21:16 schreef Maricha het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als je nou eerst een douchefoto post, dan kun je Michiel misschien overhalen een eend te sturen
Ik denk dat die wel aangemeld waren of anders opgehaald zijnquote:Op maandag 5 februari 2007 21:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Nou, als dat die p0rnosletten in Nachtegiel lukt, moet 't nette mensen als FOK!kers zeker lukken.
Ik moet ervoor uit de kleren?quote:Op maandag 5 februari 2007 21:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Nou, als dat die p0rnosletten in Nachtegiel lukt, moet 't nette mensen als FOK!kers zeker lukken.
Dan merk ik `t wel, maar betwijfel `t hahahaquote:Op maandag 5 februari 2007 21:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet
ER bellen meerdere, en dan wordt je misschien teruggebeld
sun belde laatst, er werd opgenomen, en hij was kandidaat.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet
ER bellen meerdere, en dan wordt je misschien teruggebeld
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
sun belde laatst, er werd opgenomen, en hij was kandidaat.
dus t kan ook anders
Retorische vraag lijkt mequote:
Echgggwelquote:
Of requestjesquote:Op maandag 5 februari 2007 21:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee
Er kunnen ook bellers genegeerd worden
Ik probeer zoveel mogelijk telefoontjes aan te nemen hoor! (Met 4 lijnen die tegelijk overgaan kan ik helaas niet alles opnemen...)quote:Op maandag 5 februari 2007 21:28 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Dan merk ik `t wel, maar betwijfel `t hahaha
Was ook geen kritiek joh! Je hebt nog steeds maar 1...nee 2 orenquote:Op maandag 5 februari 2007 21:33 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik probeer zoveel mogelijk telefoontjes aan te nemen hoor! (Met 4 lijnen die tegelijk overgaan kan ik helaas niet alles opnemen...)
Blijf proberen joh, wie weet heb je net zoveel mazzel als Dennis vorige week (die was de laatste die ik aan de telefoon had, maar was dus wel degene die mocht spelen!)
Ik leg het ook alleen maar uit, nam het niet op als kritiek! Enne dank voor de knuffelquote:Op maandag 5 februari 2007 21:36 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Was ook geen kritiek joh! Je hebt nog steeds maar 1...nee 2 oren. *cyberknuffel voor Maricha*.
Ik blijf `t wel proberen ja, wie weet.
Had me wel leuk geleken.quote:
Coen draaide er één als afluiter vandaagquote:Op maandag 5 februari 2007 21:39 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Had me wel leuk geleken.![]()
Ik zou trouwens ook wel eens een ander nummer van ze op 3FM willen horen, idee voor request!![]()
quote:
Dat magquote:Op maandag 5 februari 2007 21:43 schreef Seraphina het volgende:
Moet ik even eerlijk zeggen dat ik `m vaag, maar wel leuk vind
Coen draaide Runquote:Op maandag 5 februari 2007 21:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Coen draaide er één als afluiter vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |