Het adres weet ik wel, maar ze laten daar me niet naar binnenquote:Op maandag 5 februari 2007 21:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[..]
D.Rose, weet je het adres van de 3FM-studio al? Dan kan je ze persoonlijk gaan halen.![]()
![]()
Moet je alleen wel 2 keer langs de beveiliging komenquote:Op maandag 5 februari 2007 21:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[..]
D.Rose, weet je het adres van de 3FM-studio al? Dan kan je ze persoonlijk gaan halen.![]()
![]()
Shit, da's waar ook.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:16 schreef Maricha het volgende:
[..]
Moet je alleen wel 2 keer langs de beveiliging komen![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:16 schreef Maricha het volgende:
[..]
En dan heb je het nog niet eens over de levensgevaarlijke klap-poortjes..quote:Op maandag 5 februari 2007 21:16 schreef Maricha het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als je nou eerst een douchefoto post, dan kun je Michiel misschien overhalen een eend te sturen
Ik denk dat die wel aangemeld waren of anders opgehaald zijnquote:Op maandag 5 februari 2007 21:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Nou, als dat die p0rnosletten in Nachtegiel lukt, moet 't nette mensen als FOK!kers zeker lukken.
Ik moet ervoor uit de kleren?quote:Op maandag 5 februari 2007 21:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Nou, als dat die p0rnosletten in Nachtegiel lukt, moet 't nette mensen als FOK!kers zeker lukken.
Dan merk ik `t wel, maar betwijfel `t hahahaquote:Op maandag 5 februari 2007 21:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet
ER bellen meerdere, en dan wordt je misschien teruggebeld
sun belde laatst, er werd opgenomen, en hij was kandidaat.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet
ER bellen meerdere, en dan wordt je misschien teruggebeld
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
sun belde laatst, er werd opgenomen, en hij was kandidaat.
dus t kan ook anders
Retorische vraag lijkt mequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |