Ik geef je groot gelijk, D.Rose! Echt tof om Usura weer eens in z'n geheel te horen, jeugdsentiment enzo.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij zat in een stukje in de Sandstormmix vrijdag, en ik vond dat ze die best helemaal mochten draaien
Mmmm, dit nummer draaien ze op 3FM wat te vaak vind ikquote:
Niet genoeg kennelijkquote:Op maandag 5 februari 2007 21:47 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Pardon? Half dan, in deze tijd kende ik toch al het een en ander meer dan mijn leeftijdsgenootjes![]()
Ik vind het sowieso geen mooi nummerquote:Op maandag 5 februari 2007 21:53 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Mmmm, dit nummer draaien ze op 3FM wat te vaak vind ik![]()
Heb je vandaag nog een badeend gewonnen?quote:Op maandag 5 februari 2007 21:51 schreef Seraphina het volgende:![]()
Ik denk niet dat mijn requestje nog voorbij komt
Edit: fipo
Run speelde ze in de Arenaquote:Op maandag 5 februari 2007 21:54 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Chocolate is mooier dan Run
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:54 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Chocolate is mooier dan Run
Doei, Marichaquote:Op maandag 5 februari 2007 21:58 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen!
p.s. Hans, hierna is Dennis Weening
Jij ook welterustenquote:Op maandag 5 februari 2007 21:59 schreef Seraphina het volgende:
Enfokkertjes van me! Tot morgen waarschijnlijk!
Ik wilde hem ook al gaan aanvragen na die sandstorm-mix, prima dsat er iemand wat doortastender was dan ikquote:Op maandag 5 februari 2007 21:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk, D.Rose! Echt tof om Usura weer eens in z'n geheel te horen, jeugdsentiment enzo.
Heb gelezen dat je net te laat was, jammer.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:59 schreef Seraphina het volgende:
Maricha
Enfokkertjes van me! Tot morgen waarschijnlijk!
Ja, we mogen D.Rose wel dankbaar zijn.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:39 schreef Againzender het volgende:
Ik wilde hem ook al gaan aanvragen na die sandstorm-mix, prima dsat er iemand wat doortastender was dan ik
Goed programma inderdaad, met veel muziek die je overdag niet snel hoort.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:03 schreef Cool_Runner het volgende:
3voor12fm, zon beetje het beste programma van 3fm vind ik. Top muziek
Topper!quote:Op maandag 5 februari 2007 23:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zal 'm er ff bij zetten
staat al in de Wiki
Hmm, ik vind dit een van de mindere programma's. Of in ieder geval de slechtste DJ.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:03 schreef Cool_Runner het volgende:
3voor12fm, zon beetje het beste programma van 3fm vind ik. Top muziek
Probleem bij Dennis is dat ie het medium radio nog niet helemaal door heeft.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb bij hem ook een beetje het gevoel naar een regionale piraat te luisteren
Ik heb 'm nooit op tv gezienquote:Op maandag 5 februari 2007 23:35 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Probleem bij Dennis is dat ie het medium radio nog niet helemaal door heeft.
Op TV vind ik em wel leuk om te zien, en dat doet ie goed. Maar voor radio moet je veel duidelijker spreken, rustiger ook. Daarbij maakt hij echt teveel fouten..
MTV kijk ik al meer dan 10 jaar niet meerquote:Op maandag 5 februari 2007 23:51 schreef Siegfried het volgende:
Interviewtjes bij MTV.
Dat doet ie wel leuk. Beetje op een frisse manier.
Ik heb het nooit gekeken. Maar van de zomer zag ik tijdens het zappen een mongool in een golfcaddie over het Lowlandsterrein crossen. Naja dan heb je mijn aandacht wel, en dat bleek hij te zijnquote:Op maandag 5 februari 2007 23:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
MTV kijk ik al meer dan 10 jaar niet meer
Vroeger wel, toen het een muziekzender was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |