zie de laatste post van HW in het vorige topicquote:Op maandag 5 februari 2007 12:24 schreef veldmuis het volgende:
Wat is het nou, met jullie slotje op mn ongestelde topic?
quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:21 schreef Dengaman het volgende:
Eigenlijk ben je 60 jaar te laat geboren... de NSB was blij met mensen zoals jij...
quote:
er is wel meer mis met god, daar hebben we andere subfora voor..quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:48 schreef Pappie_Culo het volgende:
Wat was er mis met God?
Dus omdat het niveau van de Fok users zo laag ligt dat ze 'm niet snappen, moet ie maar dicht?
neenquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:59 schreef Pappie_Culo het volgende:
God, schepper van hemel, aarde en al waar onze beperkte geesten notie van hebben... Die valt niet onder het noemertje algemeen?
Enige argumentatie?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:06 schreef Klonk het volgende:
dat het topic dicht is en dicht blijft
Je kan me ook in normale zinnen te woord staan.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:09 schreef Klonk het volgende:
ik heb hem open gegooid en daarnaar toe geslingerd waar je hem had moeten openen, in MUZ, opgelost.
niet meer zo te zienquote:
sorry dat ik een vrij weekend genomen hebquote:Op maandag 12 februari 2007 09:38 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja hehe, je kijkt er wel weer mooi op tijd naar
tnxquote:Op maandag 12 februari 2007 17:15 schreef Asmodean het volgende:
jovan
spamaccount, geen idee waar ik het moet vermelden, dus ik doe het hier maar.
had ik kunnen doen, maar maak maar gewoon een nieuw topic, beginnen we gewoon overnieuw, en dan hou ik die wel schoonquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:46 schreef Viking84 het volgende:
Over mijn tomaten en champignons-topic in GC: Wel flauw dat een serieus topic naar onzin wordt geschopt, omdat degenen die reageren er onzin van maken. Je kunt ook optreden als mod en de onzin reacties verwijderen.
Oké, fijn dat er iig uitleg isquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:59 schreef Klonk het volgende:
tja, dit soort topics komen elke dag een paar miljoen keer voorbij, en om nou voor iedereen een hoera ik heb zoveel post's topic te maken dan blijven we bezig, en dan heb ik het nog niet eens over de opsomtopic en de postopkrikkers.
kortom in GC maken dit soort topics geen kans, in ONZ soms wel en vaker ook niet, vandaar.
tnx, het is wegquote:
ik weet welk topic je bedoelt, maar ik kan hem niet vinden...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:52 schreef cinnamongirl het volgende:
Volgens mij was het in dit subforum! Ik zoek het topic waarin foto's werden geplaatst waar wat geks mee is. Waarbij je denkt: wat ís dit?! Iemand enig idee?
Bedoel je van stations?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:52 schreef cinnamongirl het volgende:
Volgens mij was het in dit subforum! Ik zoek het topic waarin foto's werden geplaatst waar wat geks mee is. Waarbij je denkt: wat ís dit?! Iemand enig idee?
Vast nietquote:
okquote:Op zondag 25 februari 2007 21:13 schreef buzzer het volgende:
en laten we die josti die met die topics komt niet nog meer aandacht geven
Deze doos modt in SHO.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast niet
Waarvan is die Kaneeldoos sowieso?
Surequote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:14 schreef JediMindTricks het volgende:
Bloed verwijderen van vloer
Dit was een serieuze vraag.
Waarom dat slotje?
Ik was benieuwd naar de reactiesquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sure.
Bloed verwijderen, recherche, binnenkort. En dan ook nog serieus?
Ga je het maar even netjes aan de politie vragen.
Thanx! blijft moeilijk Neerlandsquote:
ik heb hem ter overname aangebodenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:30 schreef n8 het volgende:
hallo, ik denk dat je dat moord/verkrachtingstopic best naar ONZ kunt verplaatsen
en ja, ik neem nog wel n biertje, proost!
ik heb de bezem er doorheen gehaaldquote:Op zondag 4 maart 2007 11:24 schreef heaven7 het volgende:
Zou iemand dit topic in de gaten willen houden?
Speld gevonden #2
De bedoeling was een deel 2 zodat TS kan updaten over zijn speld, maar het wordt zo helemaal volgeslowchat.
nou?quote:Op zondag 4 maart 2007 11:08 schreef zoalshetis het volgende:
[nieuw] "kom maar bij ome zahi op schoot..." huh? why?
komt nog eens bij dat je het alarm niet hoort in amstelveen. waar ik werk. ja je hoort iets, maar dan moet je net toevallig buiten een peuk opsteken.quote:
Ik zou het zo 1-2-3 niet wetenquote:Op zondag 11 maart 2007 20:16 schreef Bluezz het volgende:
Is er hier in GC een topic over de OV chipkaart of moet ik ergens anders zijn?
Zoekfunctie geeft geen duidelijke optie.
of ik het topic opruim en weer opengooi, gewoon dichtlaat zoals het nu is, of een schopje naar ONZ geef.quote:
maar mijn intensie was niet dat het over piovan zou gaan, maar meer in het algemeen.. jij bent de mod, jouw keuzequote:Op maandag 12 maart 2007 11:45 schreef buzzer het volgende:
[..]
of ik het topic opruim en weer opengooi, gewoon dichtlaat zoals het nu is, of een schopje naar ONZ geef.
Doe maar een suggestie
kijk nog maar eensquote:Op maandag 12 maart 2007 11:47 schreef murp het volgende:
[..]
maar mijn intensie was niet dat het over piovan zou gaan, maar meer in het algemeen.. jij bent de mod, jouw keuze
RET & OV Chipkaart (poorten)quote:Op zondag 11 maart 2007 20:16 schreef Bluezz het volgende:
Is er hier in GC een topic over de OV chipkaart of moet ik ergens anders zijn?
Zoekfunctie geeft geen duidelijke optie.
Oepsquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
Kerkklok in Leiden op hol geslagen?
hij staat sticky
frau·de (de ~, ~s)quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat er gebeurd in het gratis printer topic is geen fraude hoor...
En daar heeft FOK! zes uur over nagedacht?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
frau·de (de ~, ~s)
1 bedrog bestaande uit vervalsing van administratie of ontduiking van voorschriften => geknoei, gesjoemel, knoeierij, zwendel, zwendelarij
Ja sorry dat ik een halve snipperdag heb genomenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:20 schreef HPoi het volgende:
[..]
En daar heeft FOK! zes uur over nagedacht?![]()
Ja daar is dus helemaal geen sprake van. Er is niks vervalst, geen voorschriften ontdoken, nergens mee geknoeid of gesjoemeld.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
frau·de (de ~, ~s)
1 bedrog bestaande uit vervalsing van administratie of ontduiking van voorschriften => geknoei, gesjoemel, knoeierij, zwendel, zwendelarij
Jonge, het gaat om de organisatie. We pleuren the damn thing met instructies en al op de Weblog en FP, maar op het Forum heet het zes uur na the FP ineens Fraude.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:29 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik een halve snipperdag heb genomen
We zitten hier niet 24/7 en we zien ook niet alles gelijk...
Holy fuck moet ik dat allemaal lezenquote:Op maandag 12 maart 2007 12:13 schreef Arcee het volgende:
RET & OV Chipkaart (poorten)
OV Chipkaart (RET)
OV Chipkaart...
Anonieme OV Chipkaart - Hoe werkt dat nou
En ja hoor, OV-Chipkaart een verkapte prijsverhoging
OV chipkaart voor studenten
OV chipkaart figuren
OV Chipkaart (?)
1 januari 2007, OV-chipkaart Rotterdam?
[afbeelding]
wegquote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:48 schreef autoverzekering het volgende:
weg inderdaad :p
waar ???quote:Op vrijdag 23 maart 2007 03:48 schreef repeet het volgende:
Vandaag schreef iemand dat Jan uit Oss maar neergestoken moest worden, vond ik nogal fout, dus ik zeg : Ga met je knuffeltje spelen, en dat mag dan niet, wordt mijn bericht verwijderd, wat is dat voor flauwekul ?
Ja, met zo'n toon kom je echt heel erg ver.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:00 schreef repeet het volgende:
O, nou word ik doorgestuurd, kan ik het daar weer uit gaan leggen, wanneer gaan jullie eens normaal reageren, moet ik hier gaan lopen leuren, begin hier behoorlijk de tyfus over in te krijgen.
pm maikuuul ff , die kan hendig sjiek paintenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, met zo'n toon kom je echt heel erg ver..
Dit is het FO-RUM en we hebben geen sodemieter met die FP te maken hier.
Moet het nog duidelijker?? Of moet ik het painten voor je?
dat staat bij mij tussen de regels, maar ik heb een cursus klantgericht denken gehad, dus dat probeer ik zonu en dan toe te passenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, met zo'n toon kom je echt heel erg ver..
Dit is het FO-RUM en we hebben geen sodemieter met die FP te maken hier.
Moet het nog duidelijker?? Of moet ik het painten voor je?
Ik ben IT'er, ik heb geen klantgerichtheidquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:21 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat staat bij mij tussen de regels, maar ik heb een cursus klantgericht denken gehad, dus dat probeer ik zonu en dan toe te passen
Echt clever ben je niet he? Wanneer dringt het tot je door dat wij hier HELEMAAL NIETS met de frontpage te maken hebben? En het ons dus worst is wat daar gebeurt. Ik kom er zelfs nooit.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:21 schreef repeet het volgende:
En jullie moeten mijn post controleren, niet te geloven !
Je reageert in "mijn" feedback topic slimpie. Ik ben namelijk mod van GC op het forum. En daarom reageer ik ja, dat is de bedoeling.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:37 schreef repeet het volgende:
Je zegt het zelf, je hebt er niets mee te maken, maar je reageert wel ! en dan ben ik niet clever !
Ja, want je kritiek heeft hier niets te zoeken!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:45 schreef repeet het volgende:
Ik laat me hier niet uitmaken voor een gestoorde in een inrichting omdat ik kritiek heb, ik heb het ergens over, ga je volkomen aan voorbij.
deze: [FP] Centraal topic voor frontpagemoderaties daar kun je met alle vragen, tips en kritiek omtrend de FP terechtquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:49 schreef HeatWave het volgende:
Welk topic Klonk?
Ik flame nooit buzzer ... ik maak kritische kanttekeningen ten favoure van degene waarmee ik in conversatie ben.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:25 schreef buzzer het volgende:
wat denk je nou zelf ?
Je zit het zelf vol te slowchatten en te flamen....
tnx en dichtquote:Op maandag 26 maart 2007 15:17 schreef Muck het volgende:
ik zoek mensen die gepierced willen worden!
ehm... beeeetje vreemd, en nog reclame ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |