Ik was benieuwd naar de reactiesquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sure.
Bloed verwijderen, recherche, binnenkort. En dan ook nog serieus?
Ga je het maar even netjes aan de politie vragen.
Thanx! blijft moeilijk Neerlandsquote:
ik heb hem ter overname aangebodenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:30 schreef n8 het volgende:
hallo, ik denk dat je dat moord/verkrachtingstopic best naar ONZ kunt verplaatsen
en ja, ik neem nog wel n biertje, proost!
ik heb de bezem er doorheen gehaaldquote:Op zondag 4 maart 2007 11:24 schreef heaven7 het volgende:
Zou iemand dit topic in de gaten willen houden?
Speld gevonden #2
De bedoeling was een deel 2 zodat TS kan updaten over zijn speld, maar het wordt zo helemaal volgeslowchat.
nou?quote:Op zondag 4 maart 2007 11:08 schreef zoalshetis het volgende:
[nieuw] "kom maar bij ome zahi op schoot..." huh? why?
komt nog eens bij dat je het alarm niet hoort in amstelveen. waar ik werk. ja je hoort iets, maar dan moet je net toevallig buiten een peuk opsteken.quote:
Ik zou het zo 1-2-3 niet wetenquote:Op zondag 11 maart 2007 20:16 schreef Bluezz het volgende:
Is er hier in GC een topic over de OV chipkaart of moet ik ergens anders zijn?
Zoekfunctie geeft geen duidelijke optie.
of ik het topic opruim en weer opengooi, gewoon dichtlaat zoals het nu is, of een schopje naar ONZ geef.quote:
maar mijn intensie was niet dat het over piovan zou gaan, maar meer in het algemeen.. jij bent de mod, jouw keuzequote:Op maandag 12 maart 2007 11:45 schreef buzzer het volgende:
[..]
of ik het topic opruim en weer opengooi, gewoon dichtlaat zoals het nu is, of een schopje naar ONZ geef.
Doe maar een suggestie
kijk nog maar eensquote:Op maandag 12 maart 2007 11:47 schreef murp het volgende:
[..]
maar mijn intensie was niet dat het over piovan zou gaan, maar meer in het algemeen.. jij bent de mod, jouw keuze
RET & OV Chipkaart (poorten)quote:Op zondag 11 maart 2007 20:16 schreef Bluezz het volgende:
Is er hier in GC een topic over de OV chipkaart of moet ik ergens anders zijn?
Zoekfunctie geeft geen duidelijke optie.
Oepsquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
Kerkklok in Leiden op hol geslagen?
hij staat sticky
frau·de (de ~, ~s)quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat er gebeurd in het gratis printer topic is geen fraude hoor...
En daar heeft FOK! zes uur over nagedacht?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
frau·de (de ~, ~s)
1 bedrog bestaande uit vervalsing van administratie of ontduiking van voorschriften => geknoei, gesjoemel, knoeierij, zwendel, zwendelarij
Ja sorry dat ik een halve snipperdag heb genomenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:20 schreef HPoi het volgende:
[..]
En daar heeft FOK! zes uur over nagedacht?![]()
Ja daar is dus helemaal geen sprake van. Er is niks vervalst, geen voorschriften ontdoken, nergens mee geknoeid of gesjoemeld.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
frau·de (de ~, ~s)
1 bedrog bestaande uit vervalsing van administratie of ontduiking van voorschriften => geknoei, gesjoemel, knoeierij, zwendel, zwendelarij
Jonge, het gaat om de organisatie. We pleuren the damn thing met instructies en al op de Weblog en FP, maar op het Forum heet het zes uur na the FP ineens Fraude.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:29 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik een halve snipperdag heb genomen
We zitten hier niet 24/7 en we zien ook niet alles gelijk...
Holy fuck moet ik dat allemaal lezenquote:Op maandag 12 maart 2007 12:13 schreef Arcee het volgende:
RET & OV Chipkaart (poorten)
OV Chipkaart (RET)
OV Chipkaart...
Anonieme OV Chipkaart - Hoe werkt dat nou
En ja hoor, OV-Chipkaart een verkapte prijsverhoging
OV chipkaart voor studenten
OV chipkaart figuren
OV Chipkaart (?)
1 januari 2007, OV-chipkaart Rotterdam?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|