Over domme mensen gesproken die denken dat Linux de wereld redtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:47 schreef DABAMaster het volgende:
Vandaag liep ik in Rotterdam (Metro station Calandlaan), en hier was al zo'n nieuw verkooppunt voor ov chipkaarten geinstalleerd... Staat daar gewoon een BSOD (Blue Screen of Death)... Waarom zijn die OV mensen altijd zo dom dit op windows te laten draaien?
Calandlaan is niet inquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:47 schreef DABAMaster het volgende:
Vandaag liep ik in Rotterdam (Metro station Calandlaan), en hier was al zo'n nieuw verkooppunt voor ov chipkaarten geinstalleerd... Staat daar gewoon een BSOD (Blue Screen of Death)... Waarom zijn die OV mensen altijd zo dom dit op windows te laten draaien?
Als je een service-verlenend systeem bouwt, kan je dat beter op Linux of beter: UNIX doen, want het is nu een Windows XP systeem... met een netwerk- en of internet aansluiting : dus te beinvloeden... right?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:04 schreef existenz het volgende:
[..]
Over domme mensen gesproken die denken dat Linux de wereld redt![]()
![]()
. Linux is leuk en aardig en het werkt ook goed. Maar er is 0 reden om iets te vervangen door Linux als je alles al draaiend en werkend hebt in Windows.
Mag jij ff uitleggen hoe het komt dat ik op station Beurs van de Erasmuslijn naar Calandlijn kan overstappen...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:16 schreef Kwezel het volgende:
Calandlaan is niet inROTTERDAM
, maar in dat wannabee-rotterdam-dorp capelle aan den ijssel.
![]()
Nee, elke linux/unix installatie is net zo kwetsbaar als elke windows installatie. Maakt geen kont uit.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:02 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Als je een service-verlenend systeem bouwt, kan je dat beter op Linux of beter: UNIX doen, want het is nu een Windows XP systeem... met een netwerk- en of internet aansluiting : dus te beinvloeden... right?
Servers moet je ook niet in Windows doen... En daarnaast: userclients moeten nooit volledig op linux, wordt een puinhoop.... maar dit soort dingen :|
Ik dacht het wel... Dan kom je er wel in, maar word er op de gratis momenten niets van je rekening afgeschreven of zoquote:Op zondag 31 juli 2005 12:43 schreef hermandeperman het volgende:
Ik vraag me af hoe ze het gaan doen met een OV-jaarkaart zoals ik heb. Krijg ik dan een OV-jaarkaart-chip-pas ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |