abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 juli 2005 @ 17:47:10 #1
52191 DABAMaster
Powered by /me
pi_29241129
Vandaag liep ik in Rotterdam (Metro station Calandlaan), en hier was al zo'n nieuw verkooppunt voor ov chipkaarten geinstalleerd... Staat daar gewoon een BSOD (Blue Screen of Death)... Waarom zijn die OV mensen altijd zo dom dit op windows te laten draaien?
pi_29241284
Whahahaha, dit vind ik nou mooi om te lezen. Kutbedrijf die die kaarten voor NL heeft ontwikkeld. Gaat als ik de Spits moet geloven trouwens helemaal niet door, vanwege een te grote kans op fraude met die kaarten.
pi_29241519
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 17:47 schreef DABAMaster het volgende:
Vandaag liep ik in Rotterdam (Metro station Calandlaan), en hier was al zo'n nieuw verkooppunt voor ov chipkaarten geinstalleerd... Staat daar gewoon een BSOD (Blue Screen of Death)... Waarom zijn die OV mensen altijd zo dom dit op windows te laten draaien?
Over domme mensen gesproken die denken dat Linux de wereld redt . Linux is leuk en aardig en het werkt ook goed. Maar er is 0 reden om iets te vervangen door Linux als je alles al draaiend en werkend hebt in Windows.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 18:16:29 #4
75659 Kwezel
Masturbation is a crime.
pi_29241828
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 17:47 schreef DABAMaster het volgende:
Calandlaan is niet in ROTTERDAM , maar in dat wannabee-rotterdam-dorp capelle aan den ijssel.
Labia: vrouwelijke variant van een labrador gekruisd met een cavia.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 19:01:03 #5
52191 DABAMaster
Powered by /me
pi_29242960
ik bedoel voorschoterlaan, zat ff te dromen
  vrijdag 29 juli 2005 @ 19:02:56 #6
52191 DABAMaster
Powered by /me
pi_29243019
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 18:04 schreef existenz het volgende:

[..]

Over domme mensen gesproken die denken dat Linux de wereld redt . Linux is leuk en aardig en het werkt ook goed. Maar er is 0 reden om iets te vervangen door Linux als je alles al draaiend en werkend hebt in Windows.
Als je een service-verlenend systeem bouwt, kan je dat beter op Linux of beter: UNIX doen, want het is nu een Windows XP systeem... met een netwerk- en of internet aansluiting : dus te beinvloeden... right?

Servers moet je ook niet in Windows doen... En daarnaast: userclients moeten nooit volledig op linux, wordt een puinhoop.... maar dit soort dingen :|
  vrijdag 29 juli 2005 @ 19:15:05 #7
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_29243376
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 18:16 schreef Kwezel het volgende:
Calandlaan is niet in ROTTERDAM , maar in dat wannabee-rotterdam-dorp capelle aan den ijssel.
Mag jij ff uitleggen hoe het komt dat ik op station Beurs van de Erasmuslijn naar Calandlijn kan overstappen...
Hier staat de hele route: http://www.ret.nl/uploads(...)art2005/lijn_cal.pdf

Die verkooppunten staan al op een aantal plaatsten en ze hadden nu al in gebruik moeten zijn, maar omdat ze het nodig vonden een nieuw systeem te ontwikkelen werkt het gewoon kut allemaal.
So we just called him Fred
pi_29289748
Ik vraag me af hoe ze het gaan doen met een OV-jaarkaart zoals ik heb. Krijg ik dan een OV-jaarkaart-chip-pas ofzo
pi_29290860
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 19:02 schreef DABAMaster het volgende:

[..]

Als je een service-verlenend systeem bouwt, kan je dat beter op Linux of beter: UNIX doen, want het is nu een Windows XP systeem... met een netwerk- en of internet aansluiting : dus te beinvloeden... right?

Servers moet je ook niet in Windows doen... En daarnaast: userclients moeten nooit volledig op linux, wordt een puinhoop.... maar dit soort dingen :|
Nee, elke linux/unix installatie is net zo kwetsbaar als elke windows installatie. Maakt geen kont uit.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_29291486
quote:
Op zondag 31 juli 2005 12:43 schreef hermandeperman het volgende:
Ik vraag me af hoe ze het gaan doen met een OV-jaarkaart zoals ik heb. Krijg ik dan een OV-jaarkaart-chip-pas ofzo
Ik dacht het wel... Dan kom je er wel in, maar word er op de gratis momenten niets van je rekening afgeschreven of zo

Bij ons in Friesland kun je trouwens per SMS de trein betalen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')