ik heb zulke neigingen niet....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:56 schreef SCH het volgende:
Het is altijd beter dingen te denken dan te doen.
Dus verkracht hier Brit je buurjongen of vermoord hier je schoonmoeder. Dan heb je het maar even geuit en valt in het echt allemaal weer een beetje mee.
TherapeutiSCH toch
Ja ikkequote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:01 schreef Lienekien het volgende:
Heeft iemand SCH's account gehackt?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:00 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Ik las toen net nog hele andere dingen.
eerst even je rijwiel terugvragen en dan snel pakken.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:49 schreef n8 het volgende:
Ik vermoord ff een duitse studielgenoot van me!! T zal m leren, ons een beetje lastig vallen van 1940-1945....![]()
(de echte reden is natuurlijk heel anders, maar daar wijd ik nu ff niet over uit)
lijkt me de beste optie!!! Ik hoop dat ie een skoda heeft!! ondertussen ook ff z'n (ex)vriendin vertellen dat ie met andere vrouwen loopt te kuttenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
eerst even je rijwiel terugvragen en dan snel pakken.
ja want we haten duitsers...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:59 schreef n8 het volgende:
[..]
lijkt me de beste optie!!! ondertussen ook ff z'n (ex)vriendin vertellen dat ie met andere vrouwen loopt te kuttenen daarna natuurlijk uitmaken voor schweinhund
!!
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:46 schreef jogy het volgende:
IK sleep het topic wel mee. In overleg natuurlijk
.
Moet je ze wel laten komen en anaal zal dat moeilijk gaan, admiraal.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Verkrachten is niksvrouwen moeten gewillig zijn en terug willen komen
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
Topickaper![]()
* Isdatzo vermoord jogy
[afbeelding]
Jij bent morgen aan de buurt. Dan gaan jullie over de knie bij Ome Jaap.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:16 schreef SCH het volgende:
Hier kun je juist oefenen!
Bij mezelf?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:16 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Jij bent morgen aan de buurt. Dan gaan jullie over de knie bij Ome Jaap.
Leeft die nog? Ik dacht dat ze samen met al die andere walvissen op de kust van Nieuw-Zeeland was gestrandt.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:55 schreef Itsme-HcK het volgende:
Ok, dan gooi ik Sugar Lee Hooper de laan uit.
ik zal greenpeace ff bellenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:55 schreef Itsme-HcK het volgende:
Ok, dan gooi ik Sugar Lee Hooper de laan uit.
Spongebob vermoordquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
Topickaper![]()
* Isdatzo vermoord jogy
[afbeelding]
En die moet je eerst in je KUT steken voordat je bedenkt dat je verkracht gaat worden. Praktisch.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:53 schreef Spike1506 het volgende:
Alvast een tip voor de dames die verkracht worden:
[afbeelding]
HOE FAKKING PIJNLIJK FFSquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:53 schreef Spike1506 het volgende:
Alvast een tip voor de dames die verkracht worden:
[afbeelding]
Daarom zit er ook het boek: "Vraag je verkrachter om even te wachten om het anti verkracht condoom in te doen voor Dummies" bijquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:22 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
En die moet je eerst in je KUT steken voordat je bedenkt dat je verkracht gaat worden. Praktisch.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |