Lijkt me een goeie, niet allemaal tegelijk?quote:Op zondag 4 maart 2007 11:33 schreef MissX het volgende:
misschien moet iemand Dynamite ff pm-en.
Ik verkoop de speld toch niet, en hoef het niet nu niet perse te weten kan ook later heb dat ding toch al jaren.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:45 schreef flugeltje het volgende:
Dat je het uit kunt houden zeg, ik ben zelf zo nieuwsgierig aangelegd dat ik zoiets echt niet een hele maand uit zou stellen.
Dat heb ik dan weer niet, ik verkoop m'n rijbewijs toch niet, en hoef niet per se een nieuwe en 't kan ook later heb dat ding toch al jaren.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:22 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Ik verkoop de speld toch niet, en hoef het niet nu niet perse te weten kan ook later heb dat ding toch al jaren.
Ik heb zelf juist dat ik bijvoorbeeld niet kan wachten om me rijbewijs te halen etc.
Ik vermoed dat de waarde echt niet 1000 euro is, de diamanten zijn maar heel klein, en het materiaal is maar zilver.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef twi het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet, ik verkoop m'n rijbewijs toch niet, en hoef niet per se een nieuwe en 't kan ook later heb dat ding toch al jaren.
Verder kan ik het als geheime Kunst & Kitch kijker toch ook niet laten om vooral te weten hoeveel het nou waard isKan trouwens ook niet geloven dat je het ding gaat houden als 'ie meer dan 1000 euro waard is. Als je 'm nu niet verkoopt, dan wel na een paar herexamens praktijk
@Bron, Ken uw FOK!klassiekers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |