quote:Op zondag 11 maart 2007 16:57 schreef Litso het volgende:
Als er ergens *LIVE*LIVE*LIVE* staat ben je iig te ver gegaan
Wat zou je ertegen doen dan?quote:Op zondag 11 maart 2007 17:05 schreef Litso het volgende:
Andere vraag, hoever láát je je pesten op FOK! ?
Close the door, leave the cold outsidequote:
Zolang ze mij maar niet pesten....quote:Op zondag 11 maart 2007 16:59 schreef murp het volgende:
of vind je pesten op fok niet erg?
Dus je bedoelt zo iets als: Ga weg jij lelijke slappeling, en dan praat ik voor iedereen.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:39 schreef MUUS het volgende:
Iemand wegtreiteren is sneu.
Iemand pesten om zijn uiterlijk is makkelijk scoren en dus sneu.
Iemand pesten die duidelijk minder 'sterk' is dan jij is makkelijk en dus sneu.
Iemand pesten omdat de rest het ook doet, is makkelijk en dus sneu.
Plagen, okay, maar dat getreiter met z'n allen is zo triest.
een grote speeltuin voor volwassen mensen die nog graag kinds zijnquote:
Is een opleiding tot psychiater niks voor je?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:56 schreef sanni het volgende:
Je mag in zoverre doorgaan met pesten op FOK! als jezelf maar ook niet gaat grienen
als die persoon jouw op zijn manier terugpakt. Maar dat laatste is vaak een illusie omdat
dan de pesters heel hard schreeuwen over hun privacy. Dus is de conclussie dat pesters
netzo als irl lafbekken zijn die alleen maar kunnen pesten als zijzelf buiten schot blijven.![]()
Right, en waarom niet? Als jij helemaal verrot wordt gescholden door je klasgenootjes en ze zeggen dat ze je in elkaar gaan slaan dan is dat niet iets waar je je zomaar overheen zet als je 10 jaar bent.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:17 schreef Cyaa het volgende:
pesten op internet, ik vind dat je internet niet te serieus moet nemen dus gewoon niks van aantrekken toch :s
we hebben het hier over internet pesten. niet over rl pestenquote:Op maandag 12 maart 2007 12:19 schreef Bron het volgende:
[..]
Right, en waarom niet? Als jij helemaal verrot wordt gescholden door je klasgenootjes en ze zeggen dat ze je in elkaar gaan slaan dan is dat niet iets waar je je zomaar overheen zet als je 10 jaar bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |