Het is dan je werk gewordenquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maar nu wil je wel praten met beide kanten
heheheh
Ow, als het je werk is kun je opeens wel dialogen vormen... Je kunt het wel? Laat dat dan soms maar zien in NWSquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Het is dan je werk geworden
Als ik bij de VN werkte zou ik hetzelfde doen.
Nee sindsdien ik agent wil worden wil ik meer goed zijn tegen de burgers en tegen alle burgers van de wereld ook tegen Israelquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:16 schreef mcintosh het volgende:
Kan je niet gewoon weer gaan bashen, ik heb al een paar keer in m'n mond overgegeven van die uitspraken van je ...
Waarom solliciteer je eigenlijk niet bij de VN? Als Kofi Annan?quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Het is dan je werk geworden
Als ik bij de VN werkte zou ik hetzelfde doen.
was dat maar waarquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:19 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Waarom solliciteer je eigenlijk niet bij de VN? Als Kofi Annan?
quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:19 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee sindsdien ik agent wil worden wil ik meer goed zijn tegen de burgers en tegen alle burgers van de wereld ook tegen Israel
hij kan geert wilders ook gaan beveiligen,die heeft hard bescherming nodigquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:19 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Waarom solliciteer je eigenlijk niet bij de VN? Als Kofi Annan?
Neequote:Op woensdag 14 maart 2007 01:20 schreef mcintosh het volgende:
Heb je trouwens wel een snor?
Sins een week of 2quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:23 schreef zarGon het volgende:
SInds wanneer wil je eigenlijk bij de pliesie?
(goed topic, dat wel)
Mag ik namen aubquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:25 schreef Meki het volgende:
Dit omdat juist 4 politiemensen mij hebben aangespoord
je beging een winkeldiefstal en gaf jezelf daarop aan?quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Sins een week of 2
Dit omdat juist 4 politiemensen mij hebben aangespoord tot sollicitatie na een overhandigen van een winkeldief
Nja, de goede eigenschappen heb je al.. jij komt er wel, zonder problemen...quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Sins een week of 2
Dit omdat juist 4 politiemensen mij hebben aangespoord tot sollicitatie na een overhandigen van een winkeldief
het waren vooral harde mensen die geen genade kennen.quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:27 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
je beging een winkeldiefstal en gaf jezelf daarop aan?![]()
winkeldiefquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:27 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
je beging een winkeldiefstal en gaf jezelf daarop aan?![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nja, de goede eigenschappen heb je al.. jij komt er wel, zonder problemen...
jij=winkeldief?(misschien snap je de formulering zo wel)quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:31 schreef cultheld het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Meki meer kans maakt als profvoetballer:
http://www.youtube.com/watch?v=qPYAVQlclVQ
Jij kent meki duidelijkquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:33 schreef erikkll het volgende:
Jongens, wees niet zo negatief ja. Meki is iig een buitenlander die werk wil verrichten en dan ook nog in het voordeel van Nederland.
Ik vind dat je dat op z'n minst moet afwachten. Als het níet goed gaat, dán pas veroordelen. Nu is het iig nog een goed idee! Ik denk dat hij prima in dialoog kan gaan met de allochtoontjes in amsterdam. (Onder de jeugd toch al gauw 50%!)
En dan denk je dat je geschikt bent ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Sins een week of 2
En eergister open je nog een topic waarin je de politie voor moordenaars uitmaaktquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:33 schreef erikkll het volgende:
Jongens, wees niet zo negatief ja. Meki is iig een buitenlander die werk wil verrichten en dan ook nog in het voordeel van Nederland.
Ik vind dat je dat op z'n minst moet afwachten. Als het níet goed gaat, dán pas veroordelen. Nu is het iig nog een goed idee! Ik denk dat hij prima in dialoog kan gaan met de allochtoontjes in amsterdam. (Onder de jeugd toch al gauw 50%!)
Jah dat denk ik wel.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En dan denk je dat je geschikt bent ?![]()
mwaah bedoelde het niet zo.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:35 schreef kevin85 het volgende:
[..]
En eergister open je nog een topic waarin je de politie voor moordenaars uitmaakt
Lekker loyaal ben je naar je collega's![]()
Ik weet best dat 't een prutser is van hier tot tokio met z'n (voormalig?) mekishopje, en werk bij de AHquote:
Thanks meki, ik ga met een glimlach me bed inquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Jah dat denk ik wel.
aangezien ik niet bang ben voor sitauties waarin mensen zouden wegrennen
had ie in dat topic zijn 'collega's' voor corrupt uitgemaakt dan was het een ander verhaal geweest,maar moordenaars,nee,daar zijn 'onze' agenten te soft voor tov van hun amerikaanse collega'squote:Op woensdag 14 maart 2007 01:35 schreef kevin85 het volgende:
[..]
En eergister open je nog een topic waarin je de politie voor moordenaars uitmaakt
Lekker loyaal ben je naar je collega's![]()
Ik ookquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Thanks meki, ik ga met een glimlach me bed in![]()
truste allemaal![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Jah dat denk ik wel.
tis idd een breed werkvlak:van de ballenbak van de mac tot de afhaal chinees,en alles wat er tussen ligtquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Misschien moet je je eens gaan verdiepen in het werk van de politie![]()
Kneus, voor 51 km/h kun je geen bekeuring uitschrijven.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik zal alleen achter je aan zitten.
kauwgum weggoien een bon. 51 rijden waar 50 mag een bon.
Met een van jou reactie is Meki niet meer de grootste baggeruser in het topicquote:Op woensdag 14 maart 2007 06:55 schreef OFfSprngr het volgende:
Politie is ter protectie van het kapitaal.
ik werk al sinds mijn 11 jaarquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:20 schreef _GdR_ het volgende:
doe gewoon zoals alle allochtonen. niet werken
Maar gezien je Nederlands ben jij niet geschikt om een procesverbaal uit te schrijvenquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Jah dat denk ik wel.
De Nederlandse agenten maken daar vaak genoeg ook fouten in hoor, dus dat is geen probleemquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:58 schreef optifree het volgende:
[..]
Maar gezien je Nederlands ben jij niet geschikt om een procesverbaal uit te schrijven![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Amsterdam Oost en Amsterdam Zuid Oost
Dat is idd het enige wat agenten doenquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:10 schreef Ice_Ice het volgende:
ik moet er echt niet aan denken om agent te zijn. maar respect voor de mensen die elke dag gehaat over straat lopen bekeuringen uitdelen voor het op de grond gooien van een peuk, zonder licht fietsen etc. etc.
Gut een frustiquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:10 schreef Ice_Ice het volgende:
ik moet er echt niet aan denken om agent te zijn. maar respect voor de mensen die elke dag gehaat over straat lopen bekeuringen uitdelen voor het op de grond gooien van een peuk, zonder licht fietsen etc. etc.
Daar zijn ze de meeste tijd mee bezig ja. Hoe denk je anders dat het komt dat er maar weinig burgers nog respect hebben voor de politie?quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is idd het enige wat agenten doen![]()
Omdat de meeste mensen maar kortzichtig zijnquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:13 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Daar zijn ze de meeste tijd mee bezig ja. Hoe denk je anders dat het komt dat er maar weinig burgers nog respect hebben voor de politie?![]()
Omdat je respect niet makkelijk kan verdienen maar wel ontzettend makkelijk kwijt kunt raken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:13 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Daar zijn ze de meeste tijd mee bezig ja. Hoe denk je anders dat het komt dat er maar weinig burgers nog respect hebben voor de politie?![]()
En blijkbaar vind een groot deel van de bevolking (het gespuis niet meegeteld) dat de politie (jullie) veelste weinig aandacht geven aan de belangrijkere zaken. Maar misschien hebben jullie daar 'te weinig tijd' voor, immers is en blijft geld incasseren voor parkeerboetes/snelheidsboetes/zonder licht e.d veelste belangrijk.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:54 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Omdat je respect niet makkelijk kan verdienen maar wel ontzettend makkelijk kwijt kunt raken.
That's why.
Voor jou wel, maar voor jou is werken sowieso moeilijk.quote:
Ojah..quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:34 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
En blijkbaar vind een groot deel van de bevolking (het gespuis niet meegeteld) dat de politie (jullie) veelste weinig aandacht geven aan de belangrijkere zaken. Maar misschien hebben jullie daar 'te weinig tijd' voor, immers is en blijft geld incasseren voor parkeerboetes/snelheidsboetes/zonder licht e.d veelste belangrijk.
In mijn ogen verdienen jullie het niet eens om maar een beetje respect te krijgen. En dat terwijl het bij mij niet eens over de boetes gaat maar over een afpersingszaak incl mishandeling.
Ik kan het hier eigenlijk alleen maar mee eens zijn. Maar waarschijnlijk geldt ook hierbij dat de 'slechte agenten' benadeeld worden tov de 'goede agenten'.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:32 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Ojah..
Nu zie ik het al, je username doet inene een belletje rinkelen..
Weet je wat het is, ik heb in mijn 2.5 jarige carriere nog nooit 1 parkeerbon of snelheidsbon uitgeschreven.
Dus dat argument gaat niet echt op.
Daarbij komt dat mensen graag de mindere dingen lezen die over de politie gaan, dat we zaken oplossen etc (zelfs mbt de georganiseerde misdaad) daar hoor je niemand over.
Kijk voor de grap eens in het topic over de aanhouding van 3 verdachten mbt die moord op de avondwinkel in Amsterdam.
Iedereen had zijn mond vol dat de politie zijn prio verkeerd neer had gelegd etc.
Nu die jongens aangehouden zijn na knap recherchewerk is het inene stil met reacties, niet interessant meer kennelijk..
Altijd de nadruk op het slechte leggen..
Ik snap wel hoe zo'n beeld ontstaat, maar geloof mij maar dat het beeld wat je schets erg onterecht is.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:45 schreef MeneerMuis het volgende:
Laat ik het er bij houden dat ik het jammer vind, dat er een hoop agenten zijn die het van groter belang vinden om parkeerbonnen e.d uit te schrijven dan het daadwerkelijke straattuig op te pakken en keihard te veroordelen (hoewel veroordelen weer bij de rechter ligt.)
Misschien moet ik zelf maar eens bij de politie gaan![]()
hou je bek kut politie.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:59 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik snap wel hoe zo'n beeld ontstaat, maar geloof mij maar dat het beeld wat je schets erg onterecht is.
Er zijn ontzettend veel verschillende functies bij de politie. En de functies die het meest er toe doen, zoals recherche werk, daar zie je op straat weinig tot niets van, terwijl zij het hartstikke druk hebben.
Jij ziet alleen de agent (misschien wel surveillant, GROOT verschil) een bon uitschrijven. Je ziet em niet reanimeren, achter een schennispleger aan zitten in een bos, posten op drugspanden etc. etc. Hoort er allemaal bij, maar dat zie je niet/minder snel.
En je zal best een specifieke zaak hebben meegemaakt waarbij het niet naar wens verliep, maar probeer daar langs te kijken.
For what it's worth.
Valt me een beetje tegen van jequote:Op woensdag 14 maart 2007 19:50 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
hou je bek kut politie.
whehehe belediging van ambtenaar buiten functie.![]()
nja ik was niet asociaal bezig. (ik reed wel te hard. maar dat doe OOK jij) blijf er bij dat het aan de omstandig heden ligt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:59 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Valt me een beetje tegen van jeWat had je er van gevonden als iedereen je als asociale motorrijder ging uitlachen in je crash topic.
![]()
Dat dachten de NSBers ook.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:43 schreef Meki het volgende:
Politieagent worden is leuk omdat je het samendoet. niemand die je in de steek laat.
Klopt, maar zo is de gemiddelde agent echt niet aan het werk om mensen te naaien.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:30 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
nja ik was niet asociaal bezig. (ik reed wel te hard. maar dat doe OOK jij) blijf er bij dat het aan de omstandig heden ligt.
Tis geen bagger, het is de waarheid, kijk maar naar New Orleans, de politie was er alleen voor in de rijke wijken om het kapitaal te bewaken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Met een van jou reactie is Meki niet meer de grootste baggeruser in het topic
Ja, zo'n frusty straatagentenbaantje is lang niet zo geweldig als een hooggewaardeerde baan als flitssmeris, die elke ochtend netjes z'n aanhangwagentje naast de drukke wegen zet. Veiligheid voor allesquote:Op vrijdag 16 maart 2007 04:57 schreef Catch22- het volgende:
KLPD Verkeerstoezicht lijkt me nog wel leuk om te doen, maar gewoon zo'n frusty straatagentenbaantje lijkt me echt niets
Meer het pattrouileren op de snelweg en de echte flikkers er uit pakken (rechts inhalen, bellen en daardoor afgeleid zijn, TE hard rijden wanneer het NIET kan (vooral mensen in dikke wagens die in druk verkeer met hun linkerknipperlicht aan op de linkerstrook lopen te kleven) etc etc)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 05:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja, zo'n frusty straatagentenbaantje is lang niet zo geweldig als een hooggewaardeerde baan als flitssmeris, die elke ochtend netjes z'n aanhangwagentje naast de drukke wegen zet. Veiligheid voor alles
Boetes uitdelen vanwege gevaar is inderdaad terecht. KLPD schijnt bij Yamaha een serie nieuwe motoren besteld te hebben, met veeeeeeeeeeel te veel vermogen, da's dan wel weer leuk, legaal hardrijden op de snelwegquote:Op vrijdag 16 maart 2007 05:15 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Meer het pattrouileren op de snelweg en de echte flikkers er uit pakken (rechts inhalen, bellen en daardoor afgeleid zijn, TE hard rijden wanneer het NIET kan (vooral mensen in dikke wagens die in druk verkeer met hun linkerknipperlicht aan op de linkerstrook lopen te kleven) etc etc)
flitsen enzo vind ik kansloos, maar het er uit pakken van de echte boefjes lijkt me wel leuk. Maar ik neem aan dat je dan eerst minimaal 1000 boetes voor fietsers zonder licht moet uitschrijven
quote:agent - Dag schat, ik ben thuis!
vrouw - Lekker gewerkt?
agent - Mwa, niet anders dan normaal, ik heb weer een enkele tienduizenden euro's van burgertjes afgetroggeld![]()
Met een beetje mazzel heb ik half mei mijn Aquote:Op vrijdag 16 maart 2007 05:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Boetes uitdelen vanwege gevaar is inderdaad terecht. KLPD schijnt bij Yamaha een serie nieuwe motoren besteld te hebben, met veeeeeeeeeeel te veel vermogen, da's dan wel weer leuk, legaal hardrijden op de snelweg
Maar die zielige flitsertjes langs de kant van de weg... Misselijker kun je me niet krijgen.
[..]
Succes alvast kerel!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 05:23 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel heb ik half mei mijn A
lekker motorrijden weet waar je aan begintquote:Op vrijdag 16 maart 2007 05:23 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel heb ik half mei mijn A
Het politie corps?quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:44 schreef ooge het volgende:
[..]
jij solliciteren een bon.
omdat je het lokale politie corps beledigd![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |