Heb ik ook.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:31 schreef ondeugend het volgende:
Bijdragen heet dat Meki....
Plietsies zullen wel de Nederlansche taal machtig moeten zijn.
Maar toch succes... goed plan wel.
Je zou er ook wel eens een heel andere kijk op de maatschappij door kunnen krijgen.
Lees de OP nog eensquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Heb ik ook.
Ik ben de Nederlandse taal machtig in taal en geschrift
ik heb juist gehoord dat de test makkelijk is maar de sport daarvan niet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:31 schreef cultheld het volgende:
Je doorstaat de IQ-test niet, knul.
Die test is ook makkelijk, maar jij zult die test niet halenquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:33 schreef Meki het volgende:
[..]
ik heb juist gehoord dat de test makkelijk is maar de sport daarvan niet.
Ik jank niet zo snel. wel ga ik me best doen voor hogerop opkomenquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:34 schreef Reki het volgende:
http://www.nieuws.nl/273111 pas maar op meki
Maar wel goed initiatief![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Slechtste idee ooit.
"He jij daar! Stem je op Wilders?"
- "ehm ja".
KNAL!
we zullen wel zien.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die test is ook makkelijk, maar jij zult die test niet halen.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:34 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
@ TS:het is kiezen of delen,agent worden of vrienden hebben,want dat gaat niet hand in hand samen
namelijk![]()
Ik ben geen vakkenvuller - wel geweest nu niet meer.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:38 schreef longinus het volgende:
Bedenk eens goed of het een carričre kans is, van vakkenvuller naar politieagent.
Als je serieus bent zo het best een goede stap kunnen zijn.
Ik zal alleen achter je aan zitten.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:38 schreef Pony-Lover het volgende:
Doen!!!![]()
![]()
krijg ik dan ook een bon van je omdat ik een ´Vuile Zionist´ ben?![]()
![]()
![]()
Nou, succes met je sollicitatiequote:Op woensdag 14 maart 2007 00:39 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ben geen vakkenvuller - wel geweest nu niet meer.
En ik ben serieus omdat politieagent leuke werk is beter dan AH
wat is er leuk aan om de maatschappelijke pispaal te zijn,en dat nog wel voor een hongerloontje(als je het om het geld denkt te doen kun je beter burgers gaan flippen bij de mac)quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:39 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ben geen vakkenvuller - wel geweest nu niet meer.
En ik ben serieus omdat politieagent leuke werk is beter dan AH
Hij heeft een kans toch?, jij zit toch ook bij de politiequote:
Zit Kevin85 bij de politie. dan kan hij mij helpenquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:43 schreef longinus het volgende:
[..]
Hij heeft een kans toch?, jij zit toch ook bij de politie![]()
jij solliciteren een bon.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik zal alleen achter je aan zitten.
kauwgum weggoien een bon. 51 rijden waar 50 mag een bon.
Ja, leukquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:43 schreef longinus het volgende:
[..]
Hij heeft een kans toch?, jij zit toch ook bij de politie![]()
Jij ook al bij de politiequote:Op woensdag 14 maart 2007 00:45 schreef mcintosh het volgende:
Als jij het wordt, stop ik acuut.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:45 schreef mcintosh het volgende:
bij de mac verdien je echt wel minder dan bij de politie hoor!quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:43 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
wat is er leuk aan om de maatschappelijke pispaal te zijn,en dat nog wel voor een hongerloontje(als je het om het geld denkt te doen kun je beter burgers gaan lippen bij de mac)![]()
Jep, bij de Amsterdamse nog wel!quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:44 schreef Meki het volgende:
[..]
Zit Kevin85 bij de politie. dan kan hij mij helpen
Ik ookquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:45 schreef mcintosh het volgende:
Welke district dan ??.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:47 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Jep, bij de Amsterdamse nog wel!
En ik zal je gerust willen helpen, helpen om je er zsm uit te knikkeren..!![]()
Jij ook al in Amsterdam ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:48 schreef mcintosh het volgende:
Meki kan er al 2 uitschakelen
Go Meki!
ben er maar trots opquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:47 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Jep, bij de Amsterdamse nog wel!
En ik zal je gerust helpen, helpen om je er zsm uit te knikkeren..!![]()
Het was toch ook de bedoeling dat er een aantal uit gingen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:48 schreef mcintosh het volgende:
Meki kan er al 2 uitschakelen
Go Meki!
Nee, Utrecht.quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:48 schreef kevin85 het volgende:
D5 weer vanaf eind april.
AAplein, jij woont gebiedje meer en vaart toch?
Gezellig, zien we elkaar vast wel een keer!![]()
Denk dat ze bij jou bij een veiligheidsfouillering beginnenquote:
Pak de hooligans hard aan hequote:
ben al goedgekeurdquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:51 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Denk dat ze bij jou bij een veiligheidsfouillering beginnen
- Sporttest (kracht, uithoudingsvermogen, explosieve kracht)quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:50 schreef Meki het volgende:
[..]
District Bos en Lommer woon ik.
Maar ik werk in de buurt van Meer en Vaart
welke testen krijg je dan allemaal
Sorry, ben ook allochtoon, Brits - Nederlands nationaliteit.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:52 schreef longinus het volgende:
Dus als Meki bij de politie gaat dan kan hij de plaats innemen van twee autochtone personen, dat is weer goed voor de statistieken
Wat is de eerste test ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:53 schreef kevin85 het volgende:
[..]
- Sporttest (kracht, uithoudingsvermogen, explosieve kracht)
- Taaltest ()
- Intelligentietest
- Rollenspel
- Psychologische test
- Korpsgesprek
- Antecedentenonderzoek
- Referentenonderzoek
Ik ben loyaal aan Nederland en zal me inzetten om de criminaliteit aan te pakkenquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:53 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Sorry, ben ook allochtoon, Brits - Nederlands nationaliteit.
Zou ik wel loyaal zijn ....
Korpsgesprek.quote:
Ik hoor het al, gaat helemaal goed komen, spoor maar snel die sollicitatie site opquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ben loyaal aan Nederland en zal me inzetten om de criminaliteit aan te pakken
Nu nog niet, over een tijdje wel.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:55 schreef Meki het volgende:
[..]
Korpsgesprek.
jij zit toch dus bij de politiegebouw naast een moskee toch
Er wordt een topper binnen gehaaldquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:56 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik hoor het al, gaat helemaal goed komen, spoor maar snel die sollicitatie site op![]()
Hou de vijand dichtbij was het toch, hij is binnen!quote:
Verhuizen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:29 schreef Meki het volgende:
Ik wil meedragen aan de samenleving door een politieagent te worden.
Dit omdat ik het belangrijk vind om tegen de criminaliteit tegen te gaan.
verder kan ik Allochtoonse criminelen beter aanspreken etc.
Ik wil de wijk waar ik in woon veranderen. tot weinig criminaliteit.
en als een beroep zoals politieagent wil ik dat graag.
Amsterdam-Amstellandquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:56 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik hoor het al, gaat helemaal goed komen, spoor maar snel die sollicitatie site op![]()
Ik ben nu bezig met MBO in opleidingquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:59 schreef kevin85 het volgende:
En oja Meki..
Voor hoofdagent moet je in Amsterdam minimaal je havo-diploma hebben..
Heb je die?
Ik woon al in Amsterdamquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:02 schreef kevin85 het volgende:
MBO-4 heh?
Wat zijn de toelatingseisen?
Wij werven op dit moment politiemensen op twee niveaus:
Operationeel assistent (kader, gemengde en theoretische leerweg)
Generalist (HAVO en MBO niveau 4)
Je kan nog altijd surveillant worden Meki!
![]()
stadswacht,omgquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:07 schreef Bullebak het volgende:
Beter kies je voor Stadswacht! Meer op jouw niveau.
![]()
Nou, in Regio Utrecht wel hoor, verder weet ik het niet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:06 schreef Tism het volgende:
Werken als politie agent in je eigen buurt zit er niet in!
Aha zoquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:06 schreef Tism het volgende:
Werken als politie agent in je eigen buurt zit er niet in!
Je wordt tegenwoordig altijd in een ander district ingedeeld, dan waar je woont, volgens mij!
Maar je bijdrage aan een beter samenleving is iig gewaardeerd! Succes!![]()
idd!quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Aha zodan kent iedereen je
en in sommige gevallen komt dat slecht voor je uit dan.
Inderdaadquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:07 schreef Bullebak het volgende:
Beter kies je voor Stadswacht! Meer op jouw niveau.
![]()
Jij ook al bij de politiequote:Op woensdag 14 maart 2007 01:06 schreef Bullebak het volgende:
Als ik jou ooit op de werkvloer tegen kom, knuppel ik je neer![]()
Tuig
krijgen die gasten ook een gsm of een telefoonkaart voor 'backup' in te schakelen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:09 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Meki als stadswacht, kun je mooi de criminaliteit in je wijk aanpakken in een fltsend uniiform![]()
Nee politieagent is een leuke vak vol actie en avontuur en je doet het voor de samenlevingquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:09 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Meki als stadswacht, kun je mooi de criminaliteit in je wijk aanpakken in een fltsend uniiform![]()
Zelfs bij Police Academy zouden ze je niet aannemen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee politieagent is een leuke vak vol actie en avontuur en je doet het voor de samenleving
dan zou ik dus onpartijdig zijn. In mijn werk gaat dat juist voor.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:13 schreef zarGon het volgende:
Maar Meki, stel je voor dat er een incident zich voordoet waarbij israeliers en palestijnen bij betrokken zijn...
Kun je dan nog wel onafhankelijk je werk doen?
Maar nu wil je wel praten met beide kantenquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:15 schreef Meki het volgende:
[..]
dan zou ik dus onpartijdig zijn. In mijn werk gaat dat juist voor.
Maar het belangrijkste is dat met die 2 kan praten en dan samen een dialoog kan vormen. dan heb je je werk goed gedaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |