Whehe. Dat is echt een grote fout van de RETquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:43 schreef Ali Salami het volgende:
Boefje!
Laat ik net de meld-misdaad-anoniem-lijn hebben gebeld. Breuls, kom maar op met dat ip-adres!!
Gewoon de bar code van je geldige vervoersbewijs.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:55 schreef De_Hertog het volgende:
Wat voor kaart moet daar normaal in dan? Een chipkaart? En als je die niet hebt? Of is nu gewoon de prijs van het vervoersbewijs van de chipknip op je bankkaart gehaald?
Dan is het inderdaad wel erg stom, kun je gewoon met ieder stukje papier reizen...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:57 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Gewoon de bar code van je geldige vervoersbewijs.
En nee, er is niets ervanaf
Hij zet nog dat de barcode wordt gelezen, niet de chip. En die zit er best wel op hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:04 schreef -Carioca- het volgende:
Mijn OV-studentenkaart heeft geen chip, toch is dat ook een geldig vervoerbewijs.![]()
Ik vraag me af of die studentenkaarten volgend jaar wel voorzien worden van een chip![]()
Hoop hetquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad wel erg stom, kun je gewoon met ieder stukje papier reizen...
Barcode.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:04 schreef -Carioca- het volgende:
Mijn OV-studentenkaart heeft geen chip, toch is dat ook een geldig vervoerbewijs.![]()
Ik vraag me af of die studentenkaarten volgend jaar wel voorzien worden van een chip![]()
Ik meende ergens gehoord te hebben dat ze zo snel geen chip op de OV kunnen zetten. Dus we krijgen volgend jaar 2 pasjes....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:04 schreef -Carioca- het volgende:
Daarom dat ze nog niet in mei in gebruik zijn genomenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:18 schreef About2Break het volgende:
Dat is nu nog overal zo, hij moet nog zo worden gemaakt dat hij alleen nog maar open gaat met een chipkaart.
Ja volgens mij ook. Tenminste wel op alle metrostations die ik tot dusver heb gezien.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:09 schreef harteloos het volgende:
die poortjes staan nog gewoon open hoor![]()
De meeste inderdaad wel, maar niet alle.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:09 schreef harteloos het volgende:
die poortjes staan nog gewoon open hoor![]()
Test m ook uit met een kaartjequote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:18 schreef harteloos het volgende:
Op spijkenisse staan ze wel open..
er is er meestal 1 dicht waar ze mee testen
Ik denk dat dit een zeer naïeve gedachte is.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:25 schreef Carport het volgende:
Het is de bedoeling dat je het perron niet meer opkomt zonder geldig vervoerbewijs. Zwartrijders kunnen dus niet meer in het OV stappen.
quote:Oma uitzwaaien zal je dus voortaan bij het poortje moeten doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |