Sugababes is een deur verder ...quote:
Jij snapt niet veel is het wel?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:56 schreef mrbomb het volgende:
Onbegrijpelijk. Kan ik extra uitleg krijgen?
23 maart 2007 gast jij hebt vast nog geeneens een topic geopend. Je zou een keer een topic moeten openen over je haar ... "Hoe krijg ik me haar zo glad mogelijk?". Misschien kan mrbomb je dan helpen. Anyway game on .... views, views.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:59 schreef V-Power het volgende:
Ja sugababes, maar als je daar dat hele verhaal tegen verteld dan snappen ze er ook geen reet van. Bovendien met zo'n agressieve reactie op weinig posts wordt dit ook niets. En bovendien de titel verwijst eerder naar een lichaamsdeel en die van jou is zeker kleiner dan die van de gemiddelde fokker....haha
Je noemde me!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:01 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
23 maart 2007 gast jij hebt vast nog geeneens een topic geopend. Je zou een keer een topic moeten openen over je haar ... "Hoe krijg ik me haar zo glad mogelijk?". Misschien kan mrbomb je dan helpen. Anyway game on .... views, views.
Wat moet ik tevoorschijn halenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:03 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Haal hem nu maar te voorschijn ...
Doe ik dat echt?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:06 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Wat denk jezelf? En waarom telkens een lege spatie voor een zin?
Je hebt de hinnerlijke neiging om off topic te gaan en een topic te focussen op jezelf. Views ... views.quote:
Is hinnerlijk het geluid dat paarden maken?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:08 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Je hebt de hinnerlijke neiging om off topic te gaan en een topic te focussen op jezelf. Views ... views.
Je hebt toch geen F5-bom in dit topic ingebouwd he?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:11 schreef -Angelus- het volgende:
Die gast die aan het F5-en is zal dadeljk voor een verrassing komen te staan.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:19 schreef dvr het volgende:
Mijn Geinige jeugdfoto's van bekende Nederlanders op Schoolbank staat op 57263 views.
(met de twee vervolgdelen erbij op 96924).
"Beat that, suckers"![]()
hehe, cookiemonster enzo...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:12 schreef mrbomb het volgende:
[..]
Je hebt toch geen F5-bom in dit topic ingebouwd he?
Praat je nou tegen, over, of in jezelf?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:53 schreef -Angelus- het volgende:
Laten we even wie heeft de grootste spelen ... in de vorm wie heeft een topic geopend die het meeste views had. TS begint vanzelfsprekend: 21.942. Heb je maar een topic met 5000 views wel dan weten we in ieder geval dat die van jouw kleiner is. Sukkel kun je geen normale topics openen ... of die enige vorm van interessantheid over zich heen hebben. Wel blijkbaar niet ... dat komt omdat je een saaie lul bent dan krijg je dat. Bordedom is you middle name sort of speak.
Haha!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:57 schreef V-Power het volgende:
Haha -Angelus- Ik wist niet dat je kwaad werd haha. Ik heb idd pas vanaf vandaag een profiel maar dat zegt natuurlijk geen reet.... Haha en mijn topic gaat als een bom.
Maar idd wat is de reden om op te scheppen over het aantal vieuws???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |