we have a winnerquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:30 schreef Beezz het volgende:
Als vriendschap zogenaamd belangrijker is, maakt het dus geen flikker uit wie die baan krijgt.
hangt af van oa financiele situatie ook denk ik. als 1 van de 2 al een baan heeft en de ander niet zou dat bij mij ook meetellen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:29 schreef postmortum het volgende:
Wat zou je doen als jij en je beste vriendin over zouden blijven voor 1 baan?
Wij zouden allebei van die baan afzien, want vriendschap is belangrijker dan werk.
ik ben een man en het gaat over en andere manquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:30 schreef Pinball het volgende:
Geef maar aan die vriendin.
Als mannen zeggen dat vriendschap belangrijker is menen ze dat, maar als jij die baan krijgt zal ze je dat eeuwig kwalijk nemen.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:49 schreef postmortum het volgende:
ik ben een man en het gaat over en andere man
Oh, my bad.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:29 schreef postmortum het volgende:
Wat zou je doen als jij en je beste vriendin over zouden blijven voor 1 baan?
zeg het gaat om mijn beste vriend, niet om mijn butt buddyquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:59 schreef Viking84 het volgende:
een partner nemen die opgeleid is voor een andere sector. Dan krijg je dat probleem niet.
Maak dan een normale OP lullo. Je hebt t over beste vriendin, maar het is een manquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:00 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg het gaat om mijn beste vriend, niet om mijn butt buddy![]()
daar stond eest vriend of vriendinquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maak dan een normale OP lullo. Je hebt t over beste vriendin, maar het is een man![]()
Als de werkgever beslist dat m'n beste vriend(in) de functie heeft gekregen, zou ik blij zijn. Zou 't hem/haar oprecht gunnen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:29 schreef postmortum het volgende:
Wat zou je doen als jij en je beste vriend of vriendin over zouden blijven voor 1 baan?
Wij zouden allebei van die baan afzien, want vriendschap is belangrijker dan werk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |