quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ben nog nooit buiten de Randstad geweest (buitenland niet meegerekend).
Paar prachtige plaatsen aan een oersaaie snelweg. Ik heb wel foto's, mag je zo hebben. Van Fryslân ook trouwensquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:18 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Zeeland geweest. Verder heel Nederland wel gezien...
Kunnen we van Friesland niet een grote parkeerplaats maken met in het midden een supermarkt?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:30 schreef Slappy het volgende:
Als ik jou was zo ik de moeite besparen.
Friesland![]()
![]()
![]()
Was dat niet in Drenthe het geval?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:32 schreef skiczukie het volgende:
Wij hebben het niet zo op import.
militair oefenterrein lijkt me beterquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:32 schreef mrbomb het volgende:
[..]
Kunnen we van Friesland niet een grote parkeerplaats maken met in het midden een supermarkt?
ik ookquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:52 schreef immortalsean het volgende:
ik ben geboren in Fryslân!
Vlieland, Terschelling, Ameland, Schiermonnikoog en het starteiland in het Sneekermeer horen bij Fryslân jaquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:08 schreef Adelante het volgende:
Ik ben wel eens op zo'n eiland geweest, horen die ook niet bij Friesland?
Vergeet het Konijneneiland in de Fluessen niet!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vlieland, Terschelling, Ameland, Schiermonnikoog en het starteiland in het Sneekermeer horen bij Fryslân ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |