quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ben nog nooit buiten de Randstad geweest (buitenland niet meegerekend).
Paar prachtige plaatsen aan een oersaaie snelweg. Ik heb wel foto's, mag je zo hebben. Van Fryslân ook trouwensquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:18 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Zeeland geweest. Verder heel Nederland wel gezien...
Kunnen we van Friesland niet een grote parkeerplaats maken met in het midden een supermarkt?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:30 schreef Slappy het volgende:
Als ik jou was zo ik de moeite besparen.
Friesland![]()
![]()
![]()
Was dat niet in Drenthe het geval?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:32 schreef skiczukie het volgende:
Wij hebben het niet zo op import.
militair oefenterrein lijkt me beterquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:32 schreef mrbomb het volgende:
[..]
Kunnen we van Friesland niet een grote parkeerplaats maken met in het midden een supermarkt?
ik ookquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:52 schreef immortalsean het volgende:
ik ben geboren in Fryslân!
Vlieland, Terschelling, Ameland, Schiermonnikoog en het starteiland in het Sneekermeer horen bij Fryslân jaquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:08 schreef Adelante het volgende:
Ik ben wel eens op zo'n eiland geweest, horen die ook niet bij Friesland?
Vergeet het Konijneneiland in de Fluessen niet!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vlieland, Terschelling, Ameland, Schiermonnikoog en het starteiland in het Sneekermeer horen bij Fryslân ja
Ik heb een vijver in mien tuintje ja, daar heb ik een eiland in gemaakt ja. Vergeet die niet ja.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vlieland, Terschelling, Ameland, Schiermonnikoog en het starteiland in het Sneekermeer horen bij Fryslân ja
je bent "mien jong" vergeten.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:21 schreef BaggerBoer het volgende:
[..]
Ik heb een vijver in mien tuintje ja, daar heb ik een eiland in gemaakt ja. Vergeet die niet ja.
Ik ben bekend in Moddergat ja. Daar wonen geen mensen met vijvers in hun tuin ja.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:21 schreef BaggerBoer het volgende:
[..]
Ik heb een vijver in mien tuintje ja, daar heb ik een eiland in gemaakt ja. Vergeet die niet ja.
Die vijver heb ik gisteren gegraven mien jong. Das dus hartstikke nieuw ja. Ik kan het helaas niet fotograferen ja. Ik heb geen fotokamera ja.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben bekend in Moddergat ja. Daar wonen geen mensen met vijvers in hun tuin ja.
Ik zal het even aankaarten bij de gemeente ja. Ik heb geen aanvraag voor een graafvergunning gezien in de Dockumer Courant ja.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:26 schreef BaggerBoer het volgende:
[..]
Die vijver heb ik gisteren gegraven mien jong. Das dus hartstikke nieuw ja. Ik kan het helaas niet fotograferen ja. Ik heb geen fotokamera ja.
ik ookquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:18 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Zeeland geweest.
Boeren hebben vrijstelling daarveur mien jong. Anders mogen ze toch ook noet ploegn' ja.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zal het even aankaarten bij de gemeente ja. Ik heb geen aanvraag voor een graafvergunning gezien in de Dockumer Courant ja.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:37 schreef Metalfrost het volgende:
op de brandstapel met jou
friesland is het beste wat er is
Het is Fryslân mien jong. Verder ben ik het met je eens ja. Al vind ik niet dat je mensen op de brandstapel moet zetten ja. Dat mag niet meer ja.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:37 schreef Metalfrost het volgende:
op de brandstapel met jou
friesland is het beste wat er is
Jij bent Nederland niet eens uit geweest.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:32 schreef Sander-B het volgende:
Ik ook niet en hopelijk blijft dat zo.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:18 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Zeeland geweest. Verder heel Nederland wel gezien...
Ja, hieroquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:47 schreef Mugger het volgende:
Er schijnen zelfs Nederlanders te bestaan die nog nooit over de Afsluitdijk zijn gereden. Bizar!![]()
Idem.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
ik ook niet
Ben je zeker nooit in Zeeland geweestquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:48 schreef Wickedangel het volgende:
FrieslandGroningen
![]()
Enige twee provincies waar ik nooit ben geweest.
Ik hoor wel altijd dat het zo wááit, in Groningen [afbeelding]
Toen je naar Groningen ging, waar langs ging je?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:04 schreef yvonne het volgende:
Ik ook niet en dat houden we zo.
Drentequote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Toen je naar Groningen ging, waar langs ging je?
Kut.quote:
Een verslavend eiland.De sfeer alleen al.quote:
Sorry, maar ik vind je dan kansloos.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:35 schreef ruud.nl het volgende:
Ben nog nooit verder noorderlijk dan Biddinghuizen/Dronten geweest![]()
Ook geen behoefte aan eigenlijk.![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Het is ook niet zo dat we naar je verlangen hoor, dus je hoeft je niet te verontschuldigen
Heeg!!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:18 schreef Mugger het volgende:
[..]
Vergeet het Konijneneiland in de Fluessen niet!
Super tof daar!!! beetje kamperen, beetje zeilen, beetje bbq-en, beetje drinken, beetje zwemmenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:18 schreef Mugger het volgende:
[..]
Vergeet het Konijneneiland in de Fluessen niet!
Dan hejje wel een verrekt gote zaag nodig mien jong.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:23 schreef partyyboyy het volgende:
Friesland![]()
Loszagen en wegduwen naar Noorwegen![]()
Wat een onzin, wat zou ik daar moeten zoeken?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind je dan kansloos.
Groetjes
Het is ook Addis Abebaquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:45 schreef Thetallguy het volgende:
Ik ben nog nooit in Addis-Abbeba geweest
Welk cultureel spulleke kan ik daar bezichtigen dan? Friesland is niks, althans, niks voor mij.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:14 schreef Mugger het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik blijft het raar vinden dat in een land van zakdoekformaat, waar elke uithoek in minder dan 4 uur bereikbaar is, er nog mensen bestaan die alle 12 provincies niet bezocht hebben.
In een beetje echt land kost boodschappen doen je doorgaans meer tijd.![]()
Whehehe, ik zie nu pas dat je zo'n wazige Brabander bent. Dan kun je net zo goed wegblijven, ja.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:37 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Welk cultureel spulleke kan ik daar bezichtigen dan? Friesland is niks, althans, niks voor mij.
Hoe weet je dat nou als je er nog nooit geweest bentquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:37 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Welk cultureel spulleke kan ik daar bezichtigen dan? Friesland is niks, althans, niks voor mij.
Dat is het Fochteloërveenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:25 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou als je er nog nooit geweest bent
Je hebt op de grens met Drente een heel mooi natuurgebied (bij Appelscha, geen idee hoe het heet),
whahaha!!! GOOD ONE!!!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:22 schreef BaggerBoer het volgende:
[..]
Dan hejje wel een verrekt gote zaag nodig mien jong.
Precies 14.gifquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Het is ook niet zo dat we naar je verlangen hoor, dus je hoeft je niet te verontschuldigen
Jij durft Breda niet uitquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:37 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Inderdaad! In een paar uur ben je door Nederland en kan zeggen dat ik wel alle provincies heb gezienquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:14 schreef Mugger het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik blijft het raar vinden dat in een land van zakdoekformaat, waar elke uithoek in minder dan 4 uur bereikbaar is, er nog mensen bestaan die alle 12 provincies niet bezocht hebben.
In een beetje echt land kost boodschappen doen je doorgaans meer tijd.![]()
Moet je op Ameland gaan wonen, daar spreekt men Amelands en Duitsquote:Op zondag 25 februari 2007 00:13 schreef Wouser het volgende:
Me oom woont daar, zijn paar keer daar gaan zeilen, volgens mij is het daar best rustig enzo en kun je daar goed leven... maar ik denk dat niet gewend zou raken aan het fries
ik ben in allemaal geweest. Zelfs Zeeland..quote:Op zondag 25 februari 2007 03:03 schreef Ulreazj het volgende:
Ik ben toch wel bijna in alle provincien geweest.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:56 schreef Ruubstar het volgende:
Friesland:
Joure(douwe egberts koffie
)
Sneekweek![]()
Beerenburg![]()
Nou,ik ken plekken genoeg die niet plat zijn:quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:55 schreef heracles het volgende:
Het is er plat. Net als in de rest van nederland.
Omg alsof je perse frysk moet praten in frieslandquote:Op zondag 25 februari 2007 00:13 schreef Wouser het volgende:
Me oom woont daar, zijn paar keer daar gaan zeilen, volgens mij is het daar best rustig enzo en kun je daar goed leven... maar ik denk dat niet gewend zou raken aan het fries
en Us Heit bierquote:Op zondag 25 februari 2007 15:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Suikerbrood,je vergeet het
Fries Suikerbrood
en natuurlijk Oranjekoek
![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 15:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Suikerbrood,je vergeet het
Fries Suikerbrood
en natuurlijk Oranjekoek
![]()
|