Hoe kunnen ouders van wees Mohammed moslim zijn geweest ? is geen koranvers.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:37 schreef kooy-hie het volgende:
Hier som je Fok-users op die geobsedeerd zijn op een bepaald onderwerp.
Vanzelfsprekend genoeg begint de TS:
- Akkersloot en z'n Koranverzen.
- HenriOsewoudt maakt ook een goede kans, gezien z'n obsessie met het onfaalbaarheid van de marktwerking.
Wie nog meer?
Maar de koran is wel een obsessie voor je.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:09 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Hoe kunnen ouders van wees Mohammed moslim zijn geweest ? is geen koranvers.
Verder zijn er wel users die geobsedeerd zijn door andere anders.
ik vind het meer een baldadige BHFH.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:09 schreef kooy-hie het volgende:
Dvdk is een troll-account, die alleen maar om het uitlokken van verontwaardige reply's doet.
No offense vriend, maar je weet veel van FOK!, en de users. Als ik daarbij optel dat je je vandaag geregistreerd hebt, en een persoon is geband met precies dezelfde avatar, denk ik ook een kloon.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:30 schreef kooy-hie het volgende:
Je zegt de naam Alexxxx tegenwoordig in één adem met oldtimers.
doe maar gewoon alles met 4 wielen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:30 schreef kooy-hie het volgende:
Je zegt de naam Alexxxx tegenwoordig in één adem met oldtimers.
ik was eerderquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:37 schreef existenz het volgende:
Arcee + cijfertjes
Achja, dan voeg ik mezelf maar ook toe: ik en m'n klonengektequote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:33 schreef Piovan het volgende:
No offense vriend, maar je weet veel van FOK!, en de users. Als ik daarbij optel dat je je vandaag geregistreerd hebt, en een persoon is geband met precies dezelfde avatar, denk ik ook een kloon.
Ik kan het mishebben.
hoe kom je aan al die legale emails dan?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:10 schreef kooy-hie het volgende:
[..]
Achja, dan voeg ik mezelf maar ook toe: ik en m'n klonengekte :'_..
Ik kloon al sinds 2001, en hoewel ik het niet bijhou, zou het zeer goed kunnen ben ik de 100 ruim overheen ben.
Ben je dan niet bang voor een langere bantijd + kloon en misschien ip ban?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:10 schreef kooy-hie het volgende:
[..]
Achja, dan voeg ik mezelf maar ook toe: ik en m'n klonengekte.
Ik kloon al sinds 2001, en hoewel ik het niet precies bijhou, zou het zeer goed kunnen dat ik de 100 ruim overheen ben.
Is dat een kloon van fokker met #31??quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:26 schreef Plastic_Power het volgende:
Anonieme_Fokker en z'n fotoboekobsessie![]()
Ach wat heet een obsessie. Een boek dat al miljoenen mensenlevens heeft gekost. Alleen al op het indiase schiereiland al het gelijke aantal van de holocaust.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:09 schreef Lucille het volgende:
[..]
Maar de koran is wel een obsessie voor je.
Dan begrijp je zijn boodschap dus niet, laat staan de betekenis van het woord 'obsessie'.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:37 schreef kooy-hie het volgende:
- HenriOsewoudt maakt ook een goede kans, gezien z'n obsessie met het onfaalbaarheid van de marktwerking.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |