wegquote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:48 schreef autoverzekering het volgende:
weg inderdaad :p
waar ???quote:Op vrijdag 23 maart 2007 03:48 schreef repeet het volgende:
Vandaag schreef iemand dat Jan uit Oss maar neergestoken moest worden, vond ik nogal fout, dus ik zeg : Ga met je knuffeltje spelen, en dat mag dan niet, wordt mijn bericht verwijderd, wat is dat voor flauwekul ?
Ja, met zo'n toon kom je echt heel erg ver.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:00 schreef repeet het volgende:
O, nou word ik doorgestuurd, kan ik het daar weer uit gaan leggen, wanneer gaan jullie eens normaal reageren, moet ik hier gaan lopen leuren, begin hier behoorlijk de tyfus over in te krijgen.
pm maikuuul ff , die kan hendig sjiek paintenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, met zo'n toon kom je echt heel erg ver..
Dit is het FO-RUM en we hebben geen sodemieter met die FP te maken hier.
Moet het nog duidelijker?? Of moet ik het painten voor je?
dat staat bij mij tussen de regels, maar ik heb een cursus klantgericht denken gehad, dus dat probeer ik zonu en dan toe te passenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, met zo'n toon kom je echt heel erg ver..
Dit is het FO-RUM en we hebben geen sodemieter met die FP te maken hier.
Moet het nog duidelijker?? Of moet ik het painten voor je?
Ik ben IT'er, ik heb geen klantgerichtheidquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:21 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat staat bij mij tussen de regels, maar ik heb een cursus klantgericht denken gehad, dus dat probeer ik zonu en dan toe te passen
Echt clever ben je niet he? Wanneer dringt het tot je door dat wij hier HELEMAAL NIETS met de frontpage te maken hebben? En het ons dus worst is wat daar gebeurt. Ik kom er zelfs nooit.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:21 schreef repeet het volgende:
En jullie moeten mijn post controleren, niet te geloven !
Je reageert in "mijn" feedback topic slimpie. Ik ben namelijk mod van GC op het forum. En daarom reageer ik ja, dat is de bedoeling.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:37 schreef repeet het volgende:
Je zegt het zelf, je hebt er niets mee te maken, maar je reageert wel ! en dan ben ik niet clever !
Ja, want je kritiek heeft hier niets te zoeken!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:45 schreef repeet het volgende:
Ik laat me hier niet uitmaken voor een gestoorde in een inrichting omdat ik kritiek heb, ik heb het ergens over, ga je volkomen aan voorbij.
deze: [FP] Centraal topic voor frontpagemoderaties daar kun je met alle vragen, tips en kritiek omtrend de FP terechtquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:49 schreef HeatWave het volgende:
Welk topic Klonk?
Ik flame nooit buzzer ... ik maak kritische kanttekeningen ten favoure van degene waarmee ik in conversatie ben.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:25 schreef buzzer het volgende:
wat denk je nou zelf ?
Je zit het zelf vol te slowchatten en te flamen....
tnx en dichtquote:Op maandag 26 maart 2007 15:17 schreef Muck het volgende:
ik zoek mensen die gepierced willen worden!
ehm... beeeetje vreemd, en nog reclame ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |