abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46079513
Ben aan het leren voor een tentamen, dus ik ben al een paar dagen lekker rustig thuis. Wordt er vanmorgen geklopt aan de deur. Ik doe open, is het recherche (ik woon hier nu 4,5 jaar en dat is al de tweede keer dat ik met ze moet praten )
Deze keer ging het gelukkig niet over een dode buurman die er al een paar maanden lag te versoepen , nee, ze kwamen wat vragen stellen over mijn (bijna bejaarde!) buurman ivm (uitkerings)fraude. WTF! De buurman werd zelf op dat moment verhoord vertelden ze.
Die man heeft 2 garages en een dikke mercedes, en een baan, dus ik had niet verwacht dat hij ook nog een uitkering had.
Nou allerlei vragen. Wie er nog meer in dat huis woont (ja, hij en zn vrouw, blijken ze niet getrouwd te zijn. Waarom denk u dat ze getrouwd zijn? Euh, een ouder stel dat samen in een huis hokt, meestal zijn die getrouwd. Nee, hij heeft het nooit beweerd to mij, ik ging daar gewoon van uit.), wat voor auto hij heeft (een dikke nieuwe mercedes dus), hoeveel garages, hoe lang ze er al wonen etc. Dus ik alles netjes beantwoord, en een half uur later lieten ze me in lichte verwarring achter.
Die oude mensjes
Maar nou vroeg ik me later af (jaja, ik moest leren maar ja, het houdt je (mij) bezig he); die straffen zijn volgens mij niet mis, wat betreft fraude. Hij is inmiddels weer thuis, maar dat verhaal zal nog wel een straartje krijgen toch? Ik neem aan dat ze niet zomaar bij lichte verdenking de hele buurt gaan interviewen? En dus ook meteen de hele buurt inlichten van hun verdenkingen? Ik durf het ook niet echt aan hem (of zijn 'vrouw') te vragen, aangezien de hele buurt dat waarschijnlijk al gaat doen.
Nou ja, een doel heeft dit topic niet echt, behalve dan dat ik het graag met jullie deel En wie weet zit er wel iemand bij die meer van dit soort dingen weet, zoals bv wat voor straffen daarop staan. Als hij idd fraude heeft gepleegd dan doet hij dat vast al jaren. Ga je naar de gevangenis? En hoe lang? Terugbetalen zal vast niet lukken als je dat al een aantal jaren doet.
pi_46079635
doe ff normaal zeg

[ Bericht 93% gewijzigd door buzzer op 08-02-2007 18:37:22 ]
Lach, en de hele wereld lacht met je mee; snurk en je slaapt alleen...
[img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dengaman.png[/img]
pi_46079649
sinds wanneer houd de politie zich bezig met uitkeringsfraude? :S
  woensdag 7 februari 2007 @ 17:21:31 #4
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_46079652
Als je buurman erachter komt wat je hebt gezegd ben je dood man. Die frauduleurs zijn niet vies van wraak.
A.F.C. Ajax
pi_46079719
Dat zal er ongetwijfeld aan liggen voor hoeveel euro hij gefraudeerd heeft..

Daar kan je wel celstraf voor krijgen ja.
pi_46079741
reaktie op edit

[ Bericht 97% gewijzigd door buzzer op 08-02-2007 18:37:35 ]
pi_46079805
reaktie op edit
(goeie reaktie dat wel)

[ Bericht 91% gewijzigd door buzzer op 08-02-2007 18:38:05 ]
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  woensdag 7 februari 2007 @ 17:27:14 #8
160733 FritsBom
De Vakantieman
pi_46079856
Recherche houdt zich hier toch niet mee bezig? Hebben ze zich wel gelegitimeerd?
It's a cold caffeine in a nicotine cloud. Now the touch of your fingers, lingers burning in my memory. I've been 86ed from your scheme in a melodramatic nocturnal scene: a refugee from a disconcerted affair.
pi_46079920
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 17:21 schreef SoupNazi het volgende:
Als je buurman erachter komt wat je hebt gezegd ben je dood man. Die frauduleurs zijn niet vies van wraak.
en ze hebben het geld ervoor...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_46080013
reaktie op edit

[ Bericht 95% gewijzigd door buzzer op 08-02-2007 18:38:28 ]
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_46080025
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 17:25 schreef Flashwin het volgende:

[..]

waar slaat dit nou weer op? die gozer beantwoordt gewoon oprecht de vragen van de politie.

geef me 1 reden waarom hij bewust die buurman van em zou moeten indekken?
Het is een zij Maar verder tnx
@ de rest:
Waar lezen jullie dat IK de politie heb gebeld? Als je goed leest staat er ergens in dat ik niet had verwacht dat hij een uitkering had. En zoals in de quote ook gezegd. Geef me een goede reden waarom ik hem in moet dekken? Ten eerste steelt hij van iedereen op deze manier, en ten tweede wordt ik liever niet als medeplichtig gezien als ik ergens niets mee te maken heb.
Wat een sukkels zijn jullie zeg.

Edit: Ja, tuurlijk hebben ze zich gelegitimeerd. Ook hadden ze een duimen dik dossier bij zich. Met foto's van de buurman en zijn huisgenote, en allerlei andere verklaringen van buren en shit.
En nee, ik ben niet bang voor hem. Kom op man, ze zijn bij het hele blok langsgeweest. Flinke klus_O-
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 7 februari 2007 @ 17:33:44 #12
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_46080085
Sociale recherche waarschijnlijk. Onderdeel van de Sociale Dienst.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_46080099
Je had ook gewoon kunnen zeggen dat je daar niet op let en dat die mensen op zichzelf zijn...
pi_46080110
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 17:23 schreef roelofjan het volgende:

[..]

Ja, hij heeft eigenhandig de buurman aangegeven..
Wat jij zegt...
  woensdag 7 februari 2007 @ 17:36:15 #15
127131 TrickyDick
I'm NOT a Crook
pi_46080153
reaktie op edit

[ Bericht 95% gewijzigd door buzzer op 08-02-2007 18:38:46 ]
Politics Would Be A Helluva Good Business If It Weren't For The Goddamned People...
  woensdag 7 februari 2007 @ 17:36:35 #16
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_46080172
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 17:29 schreef David Letterman het volgende:

[..]

en ze hebben het geld ervoor...
Precies, ze nemen zoveel mogelijk mensen met zich mee de afgrond in.
A.F.C. Ajax
pi_46080235
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 17:34 schreef Dengaman het volgende:
Je had ook gewoon kunnen zeggen dat je daar niet op let en dat die mensen op zichzelf zijn...
Had gekunt, maar ik heb niks te verbergen, en dat ga ik ook niet voor andere mensen doen. Ze zijn ook niet op zichzelf, ze kennen de hele buurt, en praten met iedereen. Dus dat geloven die lui vast, als ik dan zeg dat ze nogal op zichzelf zijn.
Mooi kut ook als ik zeg hem niet te kennen, en ze horen dan van de andere buren dat zij onze sleutelhouders/kattenverzorgers-in-de-vakantie zijn. Dan heb je iig wel wat uit te leggen. Nee hoor, als iemand zulke dingen doet weet hij dat het niet mag, en dan weet je ook dat je risico loopt. Heb er totaal geen medelijden mee.
pi_46080319
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 17:36 schreef TrickyDick het volgende:

[..]

Weinig mensen met humor hier zie ik ... Ik vond 'em in ieder geval wel erg leuk !!!
Smaken verschillen, maar hij slaat vooral nergens op, aangezien ik de man niet aan heb gegeven.
  woensdag 7 februari 2007 @ 17:42:49 #19
127131 TrickyDick
I'm NOT a Crook
pi_46080387
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 17:40 schreef zillah666 het volgende:

[..]

Smaken verschillen, maar hij slaat vooral nergens op, aangezien ik de man niet aan heb gegeven.
Tja ... vandaar ook dat je het niet serieus moest nemen ...
Politics Would Be A Helluva Good Business If It Weren't For The Goddamned People...
pi_46080487
Ik zou ook gewoon meewerken, als die vent de boel oplicht dan mag 'ie bloeden ook...
pi_46080554
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 17:42 schreef TrickyDick het volgende:

[..]

Tja ... vandaar ook dat je het niet serieus moest nemen ...
Mensen die grappen maken over dat soort onderwerpen neem ik sowieso niet serieus hoor
Dat is net zoiets als van een josti een symfonie van Beethoven verwachten, dat kan gewoon niet. Die komen gewoon niet verder dan 'zag 2 beren...'
Wel jammer, dat mn o zo leuke topic wordt verkloot.
pi_46080998
Ik hoop voor jou dat die buurman er niet achterkomt
pi_46082846
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 17:21 schreef Woeiii het volgende:
sinds wanneer houd de politie zich bezig met uitkeringsfraude? :S
Sociale recherche.
Is van de sociale dienst, geen politie in die zin dus.
pi_46082880
Ps.
Goed gehandeld TS, dit soort uitvreters kosten ons allemaal klauwen vol met geld!
  woensdag 7 februari 2007 @ 19:14:45 #25
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46083271
het enige in dit hele verhaal waar ik een beetje moeite mee heb, is het feit dat de (sociale?) recherche het nodig vind om de betreffende persoon in zijn hele buurt al af te schilderen als fraudeur. Hij is (nog) niet veroordeeld, maar wordt nu wel al aan de schandpaal genageld.
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  woensdag 7 februari 2007 @ 20:09:47 #26
20895 wernert2
Nu met 35% korting.
pi_46085094
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 19:14 schreef teamlead het volgende:
het enige in dit hele verhaal waar ik een beetje moeite mee heb, is het feit dat de (sociale?) recherche het nodig vind om de betreffende persoon in zijn hele buurt al af te schilderen als fraudeur. Hij is (nog) niet veroordeeld, maar wordt nu wel al aan de schandpaal genageld.
Euh, hoe stel jij je het dan voor?

Dat ze zeggen 'Hallo, wij zijn van de Sociale Recherche en we willen graag vanalles weten over uw buurman. Zomaar uiteraard, echt helemaal toevallig. Nee heus, willekeurige burgers controleren, dat is hoe we werken.'
pi_46086333
reaktie op edit
(fijn dat die post 60x gequote is )

[ Bericht 62% gewijzigd door buzzer op 08-02-2007 18:39:21 ]
pi_46086619
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 19:14 schreef teamlead het volgende:
Ja, dat vond ik ook erg vreemd. Ik denk dus ook dat het om een behoorlijk bedrag gaat, en ik neem aan (hoop) dat ze wel zeker van hun zaak waren maar dat ze misschien nog meer bewijs nodig hadden of zo.
Het was sowieso wel vrij serieus, want die lui zijn dus vanmorgen meegenomen/gearresteerd (?)en ze zijn bijna de hele dag verhoord.
  woensdag 7 februari 2007 @ 21:23:22 #29
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_46086955
reaktie op edit

[ Bericht 96% gewijzigd door buzzer op 08-02-2007 18:39:35 ]
pi_46087184
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 17:31 schreef Lucille het volgende:

[..]

Sinds wanneer is de recherche de vijand? Door die frauders betalen wij dus wel extra belasting.
Hoho, de NSB was ook niet de vijand, maar gewoon een politieke partij waar nederlanders op gestemd hadden, die toevallig dezelfde gare gedachtes hadden als de duitsers.

Beetje de wilders van toen zeg maar.
  woensdag 7 februari 2007 @ 21:34:10 #31
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_46087269
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 17:33 schreef Rewimo het volgende:
Sociale recherche waarschijnlijk. Onderdeel van de Sociale Dienst.
De sociale verzekeringsbank heeft ook zo'n club. AOW'ers moeten, als ze samenwonen dat ook netjes opgeven. Kan zijn dat buurman daar net iets te jong voor is.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_46087435
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 21:34 schreef gronk het volgende:

[..]

De sociale verzekeringsbank heeft ook zo'n club. AOW'ers moeten, als ze samenwonen dat ook netjes opgeven. Kan zijn dat buurman daar net iets te jong voor is.
Nee, hij is net in de 70 volgens mij, dus oud genoeg. Maar het zal wel zoiets zijn want hij werkt ook nog, en die combinatie mag vast niet.
  woensdag 7 februari 2007 @ 21:51:47 #33
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_46087713
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 21:40 schreef zillah666 het volgende:

[..]

Nee, hij is net in de 70 volgens mij, dus oud genoeg. Maar het zal wel zoiets zijn want hij werkt ook nog, en die combinatie mag vast niet.
Dat mag wel

Maar 2x een alleenstaandenpensioen op 1 adres mag weer niet.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_46087845
Ok, nou ja, ik zal er waarschijnlijk nooit achterkomen wat er nou precies is (al ben ik wel onwijs nieuwsgierig), maar het zat niet goed, dat was wel duidelijk.
  woensdag 7 februari 2007 @ 22:13:12 #35
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46088296
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 20:09 schreef wernert2 het volgende:

[..]

Euh, hoe stel jij je het dan voor?

Dat ze zeggen 'Hallo, wij zijn van de Sociale Recherche en we willen graag vanalles weten over uw buurman. Zomaar uiteraard, echt helemaal toevallig. Nee heus, willekeurige burgers controleren, dat is hoe we werken.'
ik stel me voor dat er niemand beschuldigd wordt zonder dat een onafhankelijke rechter een oordeel over de feiten heeft gegeven.. je weet wel... zoals dat in een beschaafd land werkt
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  woensdag 7 februari 2007 @ 22:21:24 #36
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_46088515
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 22:13 schreef teamlead het volgende:

[..]

ik stel me voor dat er niemand beschuldigd wordt zonder dat een onafhankelijke rechter een oordeel over de feiten heeft gegeven.. je weet wel... zoals dat in een beschaafd land werkt
Zodra je in sociale zekerheidsland terecht komt kun je hooguit 'bezwaar maken'.
pi_46098714
Ik stuur zulke mensen gewoon weg.
Als ze info over de buren willen moeten ze dat de buren zelf vragen.
Ik vind het ontzettend onbeleefd om mensen zo te benaderen.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_46099089
Twee garages en een Mercedes...godver, door zulke uitvreters krijgen uitkeringsgerechtigden dus die slechte naam die ze vaak niet verdienen
Ik zou die recherche tot in de details tips gegeven hebben.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_46099530
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 10:54 schreef Spacehamster het volgende:
Ik stuur zulke mensen gewoon weg.
Als ze info over de buren willen moeten ze dat de buren zelf vragen.
Ik vind het ontzettend onbeleefd om mensen zo te benaderen.
  donderdag 8 februari 2007 @ 11:28:38 #40
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46099714
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 22:21 schreef gronk het volgende:

[..]

Zodra je in sociale zekerheidsland terecht komt kun je hooguit 'bezwaar maken'.
ik mag aannemen dat de betreffende buurman zich uiteindelijk ook bij een rechter voor deze feiten mag verantwoorden? Er tenminste vanuit gaande dat de beschuldigingen ergens over gaan....
  donderdag 8 februari 2007 @ 11:33:30 #41
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_46099867
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 11:28 schreef teamlead het volgende:

[..]

ik mag aannemen dat de betreffende buurman zich uiteindelijk ook bij een rechter voor deze feiten mag verantwoorden? Er tenminste vanuit gaande dat de beschuldigingen ergens over gaan....
Dan word de TS als eerste getuige opgeroepen hehe
  donderdag 8 februari 2007 @ 11:40:40 #42
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_46100090
reaktie op edit

[ Bericht 96% gewijzigd door buzzer op 08-02-2007 18:39:58 ]
zzz
  donderdag 8 februari 2007 @ 11:43:31 #43
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_46100182
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 11:28 schreef teamlead het volgende:

Nee hoor, als de sociaal rechercheur constateert dat jij uitkeringsfraude hebt gepleegd, dan kan het UWV of de SVB jou een sanctie opleggen (boete+terugbetaling van het uitkeringsbedrag). Dat gaat dan van je uitkering af, en voor het resterende bedrag krijg je een acceptgiro. Als 't wat verder gaat dan 'een formuliertje verkeerd invullen', maar georganiseerd uitkeringen scoren, dan willen ze nog wel eens naar de rechter stappen.
  donderdag 8 februari 2007 @ 11:44:56 #44
31101 _Led_
pi_46100227
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 17:48 schreef zillah666 het volgende:

[..]
Dat is net zoiets als van een josti een symfonie van Beethoven verwachten, dat kan gewoon niet. Die komen gewoon
Nou, hun "Strauss Medley" komt toch redelijk in de buurt !
http://www.jostiband.nl/o(...)Jostiband30Jaar.html

zzz
  donderdag 8 februari 2007 @ 11:49:27 #45
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_46100388
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 11:40 schreef L.Denninger het volgende:

Je moet de zaak niet omdraaien - die kerel heeft een probleem omdat ie zelf iets doet wat niet door de beugel kan,
niet omdat zijn buurjongen de politie te woord staat.
Het is nog maar de vraag of die buurman iets doet wat niet door de beugel kan, en een sociaal rechercheur is niet 'de politie', al denken veel mensen van wel.

Ik heb een half jaar bij de SVB gewerkt, en bij 1 op de 100 dossiers vind je briefjes waarin buren klagen over 'meneer X. woont al 3 jaar samen en dat mag niet' tot 'mevrouw Y. gaat drie keer per week met de taxi ergens naartoe en dat kan ze vast niet betalen van haar pensioen, kijkt u daar alstublieft naar', tot 'meneer en mevrouw A en B hebben zulke dure spullen staan, dat is vast niet van alleen AOW'. . Soms vond je tot drie, vier keer van dit soort 'aangiftes'. In 80% van de gevallen die ik vond bleek die klacht totaal ongegrond, en was het pure kinnesinne van een buurman of buurvrouw in de straat.
pi_46101030
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 11:49 schreef gronk het volgende:

[..]

Het is nog maar de vraag of die buurman iets doet wat niet door de beugel kan, en een sociaal rechercheur is niet 'de politie', al denken veel mensen van wel.

Ik heb een half jaar bij de SVB gewerkt, en bij 1 op de 100 dossiers vind je briefjes waarin buren klagen over 'meneer X. woont al 3 jaar samen en dat mag niet' tot 'mevrouw Y. gaat drie keer per week met de taxi ergens naartoe en dat kan ze vast niet betalen van haar pensioen, kijkt u daar alstublieft naar', tot 'meneer en mevrouw A en B hebben zulke dure spullen staan, dat is vast niet van alleen AOW'. . Soms vond je tot drie, vier keer van dit soort 'aangiftes'. In 80% van de gevallen die ik vond bleek die klacht totaal ongegrond, en was het pure kinnesinne van een buurman of buurvrouw in de straat.
Dat soort dingen kregen ze ook over ons binnen toen wij tijdelijk een bijstandsuitkering hadden.

"Zij licht de boel op, de ene dag loopt ze met krukken en dan een paar dagen later ineens zonder." Tja mijn ziekte verloopt nogal grillig, so sue me. Ik ga toch echt niet met krukken lopen als het niet nodig is alleen om de buren te vermaken.
"Ze werken allebei en ze vangen uitkering!" Klopt, werd dan ook netjes gekort. We werkten allebei parttime vanwege gezondheidsklachten.
"Er komen heel vaak mensen bij hen op bezoek, volgens mij hebben ze een wietplantage in huis"
Ja hoor, in een huis van 30 m², waar moet ik die dan laten?

Lekker zulke buren. Die hebben volgens mij ook niet door dat onzinnig onderzoek alleen maar meer geld kost. Er moet een ambtenaar voor ingezet worden, wij moeten vrij nemen om tekst en uitleg te komen geven op het gemeentehuis en dus krijgen we minder loon en moet er meer uitkering betaald worden, extra administratie enz.

Maar als er vragen gesteld worden over je buren vind ik het iets anders, die had ik ook beantwoord.
Ik had precies hetzelfde gedaan TS.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_46103073
De twee posts hierboven vind ik dus echt vreselijk. Je zult maar dat soort buren hebben...

Heb een tijdje bij een gemeente gewerkt, en daar kwamen dus ook brieven binnen van "ja, die overbuurman van mij, die is buitenlands, en er komen allemaal buitenlanders bij op bezoek, zou u niet eens kijken of het geen terroristen zijn?"
Dat soort burgers mogen wat mij betreft beboet worden. Gadver.

Maar als de sociale recherche bij je voor de deur staat voor een overduidelijk frauderende buurman, dan trek ik mijn mondje echt wel open dus/
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 8 februari 2007 @ 13:19:59 #48
31101 _Led_
pi_46103432
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 11:49 schreef gronk het volgende:

[..]

Dat zal best, maar in dit geval is het niet de buurjongen geweest die aangifte gedaan heeft; hij heeft slechts keurig wat vragen beantwoord.

Wat is dat voor overtrokken reactie om mensen met NSB'ers te vergelijken alleen maar omdat ze wat vragen beantwoorden ?
Als die buurman onschuldig is zal dat wel blijken, onder andere OMDAT andere mensen eerlijk antwoorden.
Als ie de boel besodemietert is het niet de fout van de buurjongen dat ie gesodemieter krijgt.

Het lijkt er op dat veel mensen samenwerken met de overheid gelijk willen bestempelen als "JE HELPT BIG BROTHER ! NSB ! FASCISME !!!"

Ik zie steeds meer reactie's die me doen denken aan die lui in de US, die in het bos gaan trainen voor WW III omdat ze de overheid zien als de bron van alle kwaad.
Vermoeiend leven lijkt me dat
zzz
  donderdag 8 februari 2007 @ 13:36:16 #49
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_46104080
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 13:19 schreef L.Denninger het volgende:

Het lijkt er op dat veel mensen samenwerken met de overheid gelijk willen bestempelen als "JE HELPT BIG BROTHER ! NSB ! FASCISME !!!"
Niks mis met controle op uitkeringsfraude, maae zoals de reactie van degene boven jou al beschreef: het wordt natuurlijk een iets ander verhaal als mensen uit pure jaloezie jou het leven zuur gaan maken, en de sociale recherche op je dak sturen. Negen van de tien keer is het motief niet 'ik vind het onterecht dat iemand misbruik maakt van een uitkering', maar 'boehoe, hij krijgt gratis geld en ik niet en daar moet de overheid iets aan doen'.
  donderdag 8 februari 2007 @ 13:45:30 #50
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_46104381
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 22:13 schreef teamlead het volgende:

[..]

Een rechter kan pas oordelen over een zaak als er eerst onderzoek naar is gedaan. En als je onderzoek ergens naar doet is het onvermijdelijk dat je dan vertelt waar dat onderzoek over gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')