Alves schoot hem letterlijk tegen Roorda aan. Was van achter de goal goed te zien.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 @ 21:07 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Als ie was omgevallen misschien. Ik vind Roorda ook niet veel, maar toch...
Onzin, Roorda had die bal uitstekend - ik vind het nogal triest hoe jullie over die keeper praten maar zelf weten als je mensen zo wilt laten vallen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:30 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Alves schoot hem letterlijk tegen Roorda aan. Was van achter de goal goed te zien.
Roorda had die bal inderdaad. Maar dat wil nog niet zeggen dat Alves hem goed inschoot.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Onzin, Roorda had die bal uitstekend - ik vind het nogal triest hoe jullie over die keeper praten maar zelf weten als je mensen zo wilt laten vallen.
Teleurstellendquote:Op zondag 4 februari 2007 10:40 schreef venomsnake het volgende:
Nope, helaas..
Uhuh, hoezo? Hij is gewoon niet goed (meer). Het hele stadion is de adem aan het inhouden als die kerel een bal krijgt. Lijnkeepen kan ie wel, maar voor de rest haalt ie het bloed onder mn nagels vandaan met zn getwijfel bij het uitkomen, hoge ballen en blunders bij het uittrappen. Hij heeft ons dit seizoen al wat punten gekost, dat vinnik echt, dus dan mag je best kritiek uiten. Dat heeft niks te maken met laten vallen of wat.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Onzin, Roorda had die bal uitstekend - ik vind het nogal triest hoe jullie over die keeper praten maar zelf weten als je mensen zo wilt laten vallen.
Ik zie dat anders. Die keeper heeft veel voor juliie betekend en hij is echt niet ineens zo slecht. Het is typisch een voorbeeld van gefrustreerde supporters die een zondebok zoeken en dan is de keeper wel een heel erg makkelijk en voor de hand liggend slachtoffer. Ik had gewoon iets meer respect en loyaliteit verwacht. Hij heeft jullie vrijdag juist weer punten opgeleverd want die bal van Alves was er bij 90 procent van de andere keepers gewoon ingegaan en 98 procent had die vrije trap ook niet gehad.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:59 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Uhuh, hoezo? Hij is gewoon niet goed (meer). Het hele stadion is de adem aan het inhouden als die kerel een bal krijgt. Lijnkeepen kan ie wel, maar voor de rest haalt ie het bloed onder mn nagels vandaan met zn getwijfel bij het uitkomen, hoge ballen en blunders bij het uittrappen. Hij heeft ons dit seizoen al wat punten gekost, dat vinnik echt, dus dan mag je best kritiek uiten. Dat heeft niks te maken met laten vallen of wat.
Hoe kom je aan die cijfers? CBS?quote:Op zondag 4 februari 2007 16:48 schreef SCH het volgende:
want die bal van Alves was er bij 90 procent van de andere keepers gewoon ingegaan en 98 procent had die vrije trap ook niet gehad.
Maurice de Hond natuurlijkquote:Op zondag 4 februari 2007 17:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die cijfers? CBS?![]()
Ik ookquote:
Onzin Clauw, wat weet jij nou wat ik zie?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:04 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik ook
Slaat als een lul op een drumstel wat je zegt, gefrustreerde supporters die een zondebok zoeken.
Ik zei ook niet dat ie die bal zonder meer kon hebben, want dat schot was gewoon prima. Maar hij stond in mijn ogen wél weer verkeerd opgesteld. Daarnaast reageerde ie inderdaad prima op die andere inzet, maar ik zei in mijn andere reactie al dat ie heus wel goed kan lijnkeepen. Hij is echt ineens wel zo slecht. Dat jij dat niet vind, ok, maar jij ziet hem iedere week maar 8 minuten en wij ietsjes langer.
quote:Op zondag 4 februari 2007 19:48 schreef Gollemrulez het volgende:
Roorda had gewoon ff een opleving vorig seizoen
Maar is de verdediging dan zo onzeker door Roorda? Heb jij niet het gevoel dat hij een beetje als pispaal van de supporters dient nu. Een keeper is wat dat betreft altijd een wel erg gemakkelijk slachtoffer en dat zit me niet zo lekker.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:10 schreef Noca het volgende:
Zoals iedereen vorig jaar profiteerde Roorda toen mee dat het goed liep met het team, want dat was het vorig jaar, een teamprestatie. Nu het wat moeilijker gaat komt het ook meer op de spelers zelf aan en helaas zakt Roorda iets te vaak door het ijs. Een verdediging voetbalt niet lekker met een onzekere factor als Roorda erachter. Daarbij heeft Roorda meer laten punten laten liggen dan gepakt dit seizoen.
Dit alles doet niks af aan zijn prestatie van vorig seizoen, maar in het voetbal gaat het om het hier en nu. Nu moet er gepresteerd worden en als je dat niet aan kan dan wordt het eens tijd om iemand anders in het doel te zetten. Kans voor van Loo dus wat mij betreft.
Tuurlijk is een een keeper een makkelijker slachtoffer dan bijv een spits. Als Suarez vorige week gescoord had wanneer hij dat moest doen dan hadden we van Ajax gewonnen. Toch blijft een fout van de keeper meer hangen en het is echt niet zo dat dit zijn eerste fout is. Bij corners of vrije ballen moet het 5-meter gebied van de keeper zijn, nou dat is bij Roorda absoluut niet het geval. Bij terugspeelballen waarbij hij de bal direct moet verwerken is het maar afwachten waar de bal terecht komt... dat hij een geweldige lijnkeeper is moet ook gezegd worden, maar het is niet genoeg als we echt om de playoffs mee willen strijden.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar is de verdediging dan zo onzeker door Roorda? Heb jij niet het gevoel dat hij een beetje als pispaal van de supporters dient nu. Een keeper is wat dat betreft altijd een wel erg gemakkelijk slachtoffer en dat zit me niet zo lekker.
Ik vind het toch behoorlijk belangrijk wat de supporters vinden: daar is het spelletje uiteindelijk voor bedoeld en zij zullen er toch ook wel een beetje verstand van hebben. Anders kunnen we net zo goed dit forum sluiten.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:49 schreef SCH het volgende:
Maar dan zeg je het wel goed: want uiteindelijk is het niet zo interessant wat de supporters vinden maar wat de trainer vindt en wat zijn medespelers vinden, blijkbaar heeft hij bij hen wel voldoende krediet of zijn de alternatieven te mager. Maar Roorda staat in ieder geval bij andere teams niet bekend als een jokerachtige keeper die gemakkelijk fouten maakt, dan moet je toch eerder bij Sinouh zijn.
Of met Noca, dat is de nieuwe voetbalheldquote:Op zondag 4 februari 2007 22:12 schreef Gollemrulez het volgende:
Volgend jaar maar een andere keeper. Als hij in den lande zo'n goede naam heeft, moet ook dat voor hem geen probleem zijn (misschien een wissel met SC H).
quote:Jans in gesprek met Yuri Cornelisse
FC Grongingen-trainer Ron Jans gaat vandaag om de tafel zitten met aanvaller Yuri Cornelisse. De oefenmeester wil proberen om het conflict uit te praten dat afgelopen donderdag ontstond op het trainingsveld.
Jans wilde vrijdagavond voorafgaand aan de Derby van het Noorden tegen SC Heerenveen (1-1) weinig zeggen over de toedracht van het conflict en stelde eerst met Cornelisse zelf in gesprek te willen. Dat zal vandaag gaan gebeuren. Wel moest Cornelisse het duel tegen Heerenveen vanaf de tribune bekijken.
"Als we er met elkaar over gesproken hebben, zal er wel iets naar buiten komen. Eerder niet", aldus Jans. "We zijn het even niet met elkaar eens."
quote:Vrede tussen Cornelisse en Jans weer getekend
Bij FC Groningen is de kou uit de lucht tussen Yuri Cornelisse en trainer Ron Jans. De twee hebben hun ruzie na een 'verhelderend' gesprek bijgelegd.
Cornelisse kwam vorige week op de afsluitende training voor de derby van het Noorden in aanvaring met Jans, die daarop de aanvaller uit de selectie liet voor het duel met SC Heerenveen. Veel wilde de trainer van FC Groningen niet kwijt over de achtergronden van het conflict.
Maandag zaten Jans en Cornelisse aan tafel om de problemen uit de wereld te helpen. 'Na het open en verhelderende gesprek, waarbij wat oud zeer van beide kanten werd weggewerkt, kwamen de betrokkenen tot de conclusie dat er weer een normale en gezonde basis was om met elkaar verder te gaan', zo meldt FC Groningen op z'n website.
Met deze uitkomst is voor Cornelisse ook de weg vrij voor een terugkeer in de selectie. Dinsdag meldt de aanvaller zich dan ook gewoon voor de training.
quote:Op maandag 5 februari 2007 19:00 schreef Cruoninga het volgende:
Opvallend dat na Groningen - Heerenveen van vorig seizoen (die 2-0) de meningen over Roorda precies andersom lagen. In Groningen vond men hem toen wel een aardige keeper, maar SCH kwam er hier toen voor pleiten dat die toch echt een zwakke sluitpost was....
Ik herinnerde me het. Maar heb het even opgezocht vervolgens.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:03 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
Herinner je je dat of heb je dat nagelezen? Kun je nagaan hoe wispelturig die Groningen fans zijn
Een seizoen later is dat ineens wel heel belangrijk voor je geworden?? Want dan zeg je ineens:quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:15 schreef SCH het volgende:
Laten we niet zeiken over de supporters. De sfeer in het uitvak was kut, soms is het geweldig bij Heerenveen en soms is het gruwelijks - en gisteravond was het dus driemaal niks. Of Groningen wel zingt of het leuk heeft, dat boeit me niet, waarom houden wij ons daar zo mee bezig?
En over Roorda was het vorig jaar:quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:26 schreef SCH het volgende:
Petjeaf_O_ voor
het
Heerenveen
publiek
![]()
Heerlijk die Groningers van de sokken gezongen
quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van hem al maakte die keeper van jullie vrijdag ook weer geen sterke indruk.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Pardon, niks te doen gehad?
Hij had best wat te doen en heeft veel rare onzekere doelpogingen gedaan met zijn vuisten.
Valt me tegen dat je soms niet echt objectief kan kijken of ligt dat aan je borstjes?
Maar toen waren wij dus wel positief over hem. Zijn geheel toevallig beide kanten 180 graden gedraaid of stel je je in dit topic graag tegendraads op?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:33 schreef SCH het volgende:
Hij heeft zeker 3 x op nogal infantiele wijze met de vuisten de bal uit het doel gebokst maar als jullie dat een aparte Grunninger manier van keepen vinden dan houden jullie dat toch lekker zo
quote:Op maandag 5 februari 2007 19:12 schreef Cruoninga het volgende:
Maar toen waren wij dus wel positief over hem. Zijn geheel toevallig beide kanten 180 graden gedraaid of ben je graag tegendradig in dit topic?
quote:Op maandag 5 februari 2007 20:49 schreef MaxPower het volgende:
Leuk.Weet ik ook hoe ik SCH's mening over Waterman en Vandenbussche in moet schatten.
![]()
zow, moi!quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:15 schreef dolledingo het volgende:
zow.. hoi!
Nog mensen die naar Rotterdam afreizen vrijdag?
Ik blijf het hier ook elke keer weer vragen, maar op fok! zitten meer de internet supportersquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:38 schreef clauwheee het volgende:
[..]
zow, moi!
Ja! Maar dat wist je al
Nope.. as always moet ik eerst werken. Gelukkig vrij geregeld vanaf 21:00quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:15 schreef dolledingo het volgende:
zow.. hoi!
Ik ben meer een teletekstsuppoterquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:48 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Ik blijf het hier ook elke keer weer vragen, maar op fok! zitten meer de internet supporters![]()
Ik kan geen vrij krijgenquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:15 schreef dolledingo het volgende:
zow.. hoi!
Gelijk al roodquote:Groninger Suárez valt op bij interlanddebuut
8/2/2007 13:13
Luis Suárez maakte woensdag zijn debuut in de nationale ploeg van Uruguay. In het met 3-1 gewonnen uitduel met Colombia bewees hij een handenbinder te zijn. Maar het eindsignaal haalde hij niet.
In de dertiende minuut stond Suárez aan de basis van de overwinning. De spits van FC Groningen had een kans, maar doelman Miguel Calero haalde hem neer voor hij kon uithalen. De keeper kreeg rood en Sebastián Abreu benutte de toegekende strafschop.
Abreu maakte na rust ook de 2-0 vanaf de strafschopstip, waarna Gonzalo Vargas in de zeventigste minuut de drie volmaakte voor de Uruguayanen.
Suárez haalde het slotsignaal niet. In de 85ste minuut stuurde scheidsrechter Jorge Hernán Hoyos hem van het veld vanwege protesteren.
Geschorst dus. Slim gedaanquote:
fcgroningen.nlquote:Landgenoot Bruno Silva volgde de verrichtingen van zijn landgenoot op de voet en hoorde lovende kritieken over Suárez: "Er werd een overtreding op hem begaan waardoor de eerste strafschop gegeven werd. Ook was Luis betrokken bij het tweede doelpunt van Uruguay. Zes minuten voor het einde van de wedstrijd werd er een overtreding gemaakt op een Uruguayaan waarna Suárez protesteerde. Hij kreeg daarvoor een rode kaart. Het is overigens nog niet zeker dat hij geschorst wordt, want de regels daarvoor zijn in Zuid-Amerika anders dan in Europa."
Hum Robin dan maar...?quote:
Suarez raced snel van shiphol naar R-Dam om samen met Cornelisse in de spits te spelen..quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:30 schreef The_Verve het volgende:
Sankoh weer een keertje in de spits? Ik denk dat het Van de Laak met Cornelisse in de spits wordt.
Idd. Kolder doet z'n naam teveel eer aan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:30 schreef The_Verve het volgende:
Sankoh weer een keertje in de spits? Ik denk dat het Van de Laak met Cornelisse in de spits wordt.
Ik mag toch hopen van niet.. na 1 wedstrijd afgeschreven worden zoals Tuyp zou zonde zijn. Hij is het komende half jaar vooral al bij de FC om te wennen aan het niveauquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Kolder is al gewogen en te licht bevonden??
Gewoon als pinchhitter met Groningse roots gehaald. Alleen moet hij ff leren wat hij wel en wat hij vooral allemaal niet kan (waardoor hij wat nuttiger kan zijn dan tegen SC H).quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:36 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van niet.. na 1 wedstrijd afgeschreven worden zoals Tuyp zou zonde zijn. Hij is het komende half jaar vooral al bij de FC om te wennen aan het niveau
quote:Nevland kan spelen tegen AZ
FC Groningen kan komende zondag, in de thuiswedstrijd tegen AZ, weer beschikken over Erik Nevland. De Noorse spits stond afgelopen weekend nog buitenspel door een blessure aan zijn kuit, maar is hier inmiddels volledig van hersteld.
Nevland trainde woensdag volledig mee met de selectie van de Groningers en zal tegen AZ vermoedelijk weer een aanvalsduo vormen met Luis Suarez.
Bron: fcupdate
quote:Zondag: Zwaaivlaggen in de verkoop
Aanstaande zondag 18 februari 2007 worden voorafgaand aan de thuiswedstrijd tegen AZ bij de ingangen van Euroborg de zwaaivlaggen verkocht, die bij de thuiswedstrijd tegen Heerenveen zijn gebruikt. De vlaggen worden voor het symbolische bedrag van 2 euro aangeboden. Dit is inclusief de vlaggenstok.
In de zwaaivlaggen bleek grote interesse te zijn. Na het laatste fluitsignaal van de wedstrijd tegen Heerenveen waren er tientallen mensen die een zwaaivlag mee naar huis wilden nemen. Een groot deel van de vlaggen is bij de uitgang van het stadion weer door de Groningen Fanatics ingenomen, maar dit is in 76 gevallen helaas niet gelukt. Uiteraard was het niet de bedoeling dat deze vlaggen zomaar meegenomen werden. De materialen die bij een sfeeractie gebruikt worden, blijven ook na de actie eigendom van Groningen Fanatics.
De enorme interesse in de vlaggen in combinatie met het feit dat de Groningen Fanatics voorlopig toch geen concrete plannen hadden met de vlaggen, heeft hun doen besluiten om de vlaggen voor het symbolische bedrag van 2 euro te gaan verkopen aan belangstellenden.
Dat is een fractie onder de kostprijs van een vlag, maar de Groningen Fanatics willen hiermee zo veel mogelijk bijdragen aan de sfeer in het stadion. Het feit dat er op deze manier meer vlaggen en daarmee meer sfeer in het stadion kan komen, weegt voor hen veel zwaarder dan het volledig terug willen verdienen van de vlaggen. En met het geld dat verkoop van de vlaggen opbrengt, zullen uiteraard weer nieuwe acties bekostigd worden. Wees er wel snel bij, want op is écht op!
Bron: Groningen Fanatics
quote:Jans beschikt over volledig fitte selectie
GR0NINGEN - FC Groningen-trainer Ron Jans kan zondag in de wedstrijd tegen AZ beschikken over een volledig fitte selectie.
Op basis van de training van vrijdag lijkt het er op dat Jans een plaats in de basis heeft ingeruimd voor Sankoh en Matthijs in de verdediging en voor Van de Laak op het middenveld. Dat gaat ten koste van Svejdik, Silva en Meerdink.
De vermoedelijke opstelling:
In het doel Roorda. De verdedigers zijn Van der Linden, Kruiswijk, Sankoh en Matthijs, op het middenveld spelen Levchenko, Lindgren, Lovre en Van de Laak. De aanvallers zijn Nevland en Suárez.
bron: rtvnoord
Hahaha als Jans met Mathijs als rechtsbank gaat beginnen in plaats van Silva, dan kunnen we het vergeten.quote:
Dat is behoorlijk onbegrijpelijk inderdaad...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:05 schreef Thomas87 het volgende:
.
Maar Bruno Silva voor Paul Mathijs?!
Inderdaad zeg, allejezus..als dit waar is moet Jans eens een trap onder zijn kont hebben. Svejdik speelt verdamme hartstikke goed de laatste wedstrijden. En Paultje was niet slecht, maar doet echt onder voor Silva die gewoon een betere back is...kom op zeg..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:08 schreef The_Verve het volgende:
Ik-mag-je-gehalte...
quote:FC Groningen wil stadion verdubbelen
Gepubliceerd op 16 februari 2007, 22:21
Laatst bijgewerkt op 16 februari 2007, 22:23
GRONINGEN - Amper een jaar nadat FC Groningen is verhuisd naar de Euroborg, wil de club het stadion al weer fors uitbreiden. De club gaat voor een verdubbeling van de huidige capaciteit, een stadion van 40.000 toeschouwers. Mocht dat om wat voor reden dan ook een onmogelijke zaak zijn, dan zinspeelt de club op termijn op een – noodgedwongen - vertrek uit de Euroborg.
Algemeen directeur Hans Nijland: ”We zitten nu al aan de grenzen van onze groei. De wachtlijsten voor zowel de gewone toeschouwers als voor sponsors worden al maar langer en langer.”
Eredivisie
De uitbouw naar een voetbalarena voor 40.000 toeschouwers is volgens Nijland nodig om op lange termijn een voorname rol in de eredivisie te kunnen blijven vervullen. In een Euroborg met de huidige capaciteit is dat volgens hem onmogelijk.
Of een grondige verbouwing er ook daadwerkelijk van komt, is nog maar de vraag. Ben Veenbrink, directeur van de NV Euroborg, is in principe niet afwijzend maar vraagt zich af of het allemaal wel mogelijk is. ”Afgezien van het financiële plaatje, zal onderzocht moeten worden of het technisch wel kan.”
Onderzoek
Inmiddels heeft FC Groningen al aangedrongen op een haalbaarheidsonderzoek. Nijland: ”Wij gaan voor een onafhankelijk onderzoek zonder mitsen en maren vooraf, dus met een onbevooroordeelde insteek.”
Frank de Vries, wethouder van ruimtelijke ordening in Groningen, reageert gereserveerd op de plannen. ”Het is altijd goed als FC Groningen nadenkt over de toekomst op lange termijn.
Bron: DvhN
Snap ik ook geen bal van, volgens fcgroningen.nl speelt Matthijs ipv Silva.quote:
Dat was geweldigquote:
quote:Op zondag 18 februari 2007 19:24 schreef The_Verve het volgende:
Ik vond Groningen vandaag heel aardig. Alleen Roorda en Matthijs eruit en je hebt een uitstekend elftal. Roorda was weer erg onzeker en Matthijs leek de hele middag verstoppertje te spelen (hopelijk mogen we dit allemaal zeggen van SCH).
Ik zal er in ieder geval bij zijn.. vrijdagavond eerst op stap in Eindhoven, gelukkig valt het daar niet op als je met je dronken kop boeruh boeruh begint te scanderenquote:Op maandag 19 februari 2007 10:08 schreef venomsnake het volgende:
En Zaterdag wacht de volgende zware tegenstander, PSV uit.
PSV maakt een mindere periode door, hopen dat we daar een puntje kunnen pakken, al zie ik het somber in..
quote:Op maandag 19 februari 2007 10:30 schreef dolledingo het volgende:
[..]
vrijdagavond eerst op stap in Eindhoven, gelukkig valt het daar niet op als je met je dronken kop boeruh boeruh begint te scanderen![]()
interview met Nijlandquote:Ameland sponsort FC Groningen
GRONINGEN - Het Waddeneiland Ameland wil zijn naamsbekendheid vergroten via FC Groningen. Daarvoor moet de naam van het eiland op de shirtjes van de voetbalclub komen.
De nieuwe stichting Ameland Promotie tekent daarvoor zo goed als zeker eind deze week een contract met de FC. De voetbalclub gaat donderdag nog met de burgemeester en de plaatselijke VVV om tafel.
Het is onbekend welk bedrag met de sponsoring is gemoeid. Volgens directeur Hans Nijland van FC Groningen gaat het om meer dan alleen shirtreclame. Vrijdag hoopt hij te kunnen vertellen wat de overeenkomst nog meer behelst.
Bron: rtvnoord
Zin wel! Vetrouwen niet...quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:18 schreef dndiek het volgende:
Hebben jullie vertrouwen en zin in de wedstrijd tegen PSV?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:18 schreef dndiek het volgende:
Hebben jullie vertrouwen en zin in de wedstrijd tegen PSV?
Zeker een vreemde zaak, voornamelijk omdat de videobeelden van de bewakingscamera's direkt publiekelijk zijn vrijgegeven, het geeft te denken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:04 schreef clauwheee het volgende:
Ja lekker handig, die ene kijkt vol in de camera en die andere is ook duidelijk in beeld. Das het nadeel van die parkeergarage, die is altijd open en dan kunnen ze zo naar boven naar de homes. Je zag twee van die gasten ook nog naar het supportershome lopen, maar die deur zat op slot (logisch).
Vind alleen vreemd..ze zijn van 7.19 uur tot 7.25 of 7.26 uur geweest. Niet echt een onchristelijke tijd. Het alarm is afgegaan, maar lekker handig dat daar niet op is gereageerd (of waren ze te laat?).
Sukkels.
Daar vragen die 3 malloten toch echt zelf om!quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:30 schreef EuropeSantana het volgende:
Overigens thnx. Prosac voor het stimuleren van de Big Brother "We will follow you everywhere and all the time" maatschappijaangaande het op deze site zetten van de beelden van de bewakingscamera's.
Arme criminelen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:30 schreef EuropeSantana het volgende:
Overigens thnx. Prosac voor het stimuleren van de Big Brother "We will follow you everywhere and all the time" maatschappijaangaande het op deze site zetten van de beelden van de bewakingscamera's.
Lyrics Police Every Breath you Take.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:33 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Daar vragen die 3 malloten toch echt zelf om! [afbeelding]
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:43 schreef EuropeSantana het volgende:
[..]
Lyrics Police Every Breath you Take.
O ja wie gaat er binnenkort weer optreden en kijk nu eens naar de huidige maatschappij![]()
?
Hehe ja, dat wilde ik ook eerst typenquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:02 schreef MaxPower het volgende:
Even het ip-nummer van die gek hierboven tracen en je hebt je schilderijen terug
Luister maar eens naar de songteksten of lees de lyrics van Pink Floyd van de Cd The Wall of the Dark Side of the Moon en je ziet dat wat zij in de eind jaren zeventig en de jarten tachtig schreven, nu bewaarheit wordt.quote:
Dat weet ie zelf ook niet. En nee man, dat kannnn toch niet!quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:09 schreef venomsnake het volgende:
![]()
Wat heeft dat met die diefstal te maken? of mag een beveiligingscamera niet meer?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:06 schreef EuropeSantana het volgende:
[..]
Luister maar eens naar de songteksten of lees de lyrics van Pink Floyd van de Cd The Wall of the Dark Side of the Moon en je ziet dat wat zij in de eind jaren zeventig en de jarten tachtig schreven, nu bewaarheit wordt.
Kijk zelf maar naar de ontwikelingen van de maatschappij alleen al betreffende de verscherping van de controle en de steeds verdere restricties van de privacy.
We leven dus daadwerkelijk achter de muuren zijn zelf daarom niet meer of minder verworden tot "another brick in the Wall"
.
quote:Kunstwerk Z-side teruggebracht
De Z-side heeft z’n Arjen Robben-kunstwerk terug. Voorman Bert Heller kreeg gisteravond een telefoontje van een bekende van de dief van het schilderij. Een uurtje later kon Heller de gestolen kunst ophalen in een kroeg.
”Super, ik ben echt blij. Iemand uit de krakerswereld in Groningen nam contact met mij op en vertelde dat een kennis van hem het werk had gestolen.
Die jongen zei: ’Bert, we willen geen problemen met de Z-side’ ”, vertelt Heller, die de ’Arjen Robben’ samen met een vriend maakte. Heller had een beloning van vierhonderd euro uitgeloofd voor de gouden tip. ”Hij wilde de beloning niet accepteren, maar ik denk dat ik hem toch wel wat ga geven.”
Het kunstwerk, een ’popartwerk’ van de voetballer Arjen Robben, werd in de nacht van 23 januari rond zes uur in de ochtend gestolen. Het hing op de gang naast het honk van de Z-side in de Euroborg.
Bewakingscamera’s legden de diefstal vast. Op de beelden is duidelijk te zien hoe drie mannen het schilderij van de muur pakken en ermee weglopen.
Dinsdag waren de beelden te zien tijdens Opsporing Noord. De politie kreeg twee tips. Politiewoordvoerder Sylvia Sanders noemde de tips gistermiddag bruikbaar, maar zei er niet van uit te gaan dat er op korte termijn mensen worden aangehouden.
Heller maakte samen met een maatje vijftien popartwerken van bekende voetballers en voetbalmomenten. Ze knipten en plakten kunstwerken van het ’spuugmoment’ op het wereldkampioenschap 1990, waarbij Frank Rijkaard Rudi Völler in de nek spuugde, van gepensioneerde oud-voetbalgrootheden van FC Groningen en van Arjen Robben. De werken zijn zo’n tachtig bij zestig centimeter groot. (bron: DvhN, Mick van Wely)
sorry dat ik geen sympathie voel voor criminelen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:30 schreef EuropeSantana het volgende:
En vervolgens zingt Voorman Bert Heller 'Can't Touch This' by MC Hammerquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:45 schreef Thomas87 het volgende:
Ik ben benieuwd welke songtekst EuropeSantana er toen doen heeft besloten om het gestolen doek weer terug te brengen.![]()
quote:Lindgren speelt niet tegen PSV
GRONINGEN - FC Groningen-speler Rasmus Lindgren doet morgenavond niet mee in de uitwedstrijd tegen PSV.
De middenvelder heeft last van een hamstringblessure. Paul Matthijs zal hierdoor op het middenveld gaan spelen en Bruno Silva op de rechtsbackpositie.
De vermoedelijke opstelling is dan als volgt: in doel staat Roorda. Achterin spelen Van der Linden, Sankoh, Kruiswijk en Silva. Het middenveld bestaat uit Levchenko, Lovre, Matthijs en Van de Laak. Suárez en Nevland staan in de spits.
Over Ameland:quote:Lindgren niet inzetbaar tegen PSV
FC Groningen zal het morgen in de uitwedstrijd tegen PSV moeten stellen zonder middenvelder Rasmus Lindgren. De Zweed is geblesseerd aan de hamstring en kan daardoor niet spelen. De overige negentien spelers zijn fit zodat Danny Holla moet plaatsnemen op de tribune in het Philips Stadion. Trainer Ron Jans over Lindgren: "Rasmus heeft al eerder last van zijn bovenbeen gehad en dan vooral aan de voorkant. In de wedstrijd tegen AZ merkte hij nog niet veel en ook bij de hersteltraining was het nog niet ernstig. Maar in de loop van de week werd het zo erg dat hij niet meer pijnvrij kon lopen, laat staan spelen."
Over PSV, dat afgelopen dinsdag met 1-0 won van Arsenal: "Die wedstrijd tegen Arsenal is totaal niet te vergelijken met de onze. Wij kunnen niet het positiespel spelen waartoe Arsenal in staat is omdat we minder balbezit hebben. Het verschil zal hem ook zitten in de benadering van PSV. Zo'n Champions League-duel is niet alleen fysiek maar ook mentaal heel zwaar voor spelers. Ook hun speelwijze zal anders zijn. Ik verwacht dat Ronald Koeman wel weer een 'echte' spits zal inzetten. Het zal aankomen op de concentratie van beide ploegen."
Nooit won FC Groningen in Eindhoven van PSV. In de huidige selectie is zelfs geen enkele speler aanwezig die ooit een wedstrijd won in het Philips Stadion. Het enige lid van de selectie dat wel eens won, is trainer Ron Jans zelf: "Met FC Zwolle zelfs twee keer. We hebben een periode gehad van vier jaar achtereen ongeslagen. Met FC Groningen hebben we een aantal feiten die we graag uit de geschiedenisboekjes willen hebben. Het niet kunnen winnen in De Kuip was daar een ander voorbeeld van."
FC Groningen reist morgen met een spiksplinternieuwe spelersbus af naar Eindhoven. "We maken als noordelijke club heel veel uren op de weg, omdat we uit een uithoek van Nederland komen. Door die vele kilometers is het echt geen overbodige luxe om een goede spelersbus tot je beschikking te hebben. Drenthe Tours heeft nu een prachtige bus voor ons laten maken. Als het echt een superbus is, dan winnen we morgenavond uit bij PSV," besloot Jans zijn betoog met een brede glimlach.
Bron: FC Groningen
quote:Uniek partnership FC Groningen en Ameland
FC Groningen heeft een heel bijzondere overeenkomst gesloten met Ameland. Het waddeneiland, dat officieel onder de provincie Friesland valt, zal de komende drie seizoenen met de naam op de rugzijde van het uitshirt van FC Groningen staan.
Op deze manier wil Ameland zich profileren als sportief toeristeneiland.Op zoek naar extra exposure, versterking van het imago, bevordering van het toerisme en onder meer diverse gezondheids- en sportprojecten slaan de Stichting Ameland Promotie en FC Groningen de handen ineen. Buiten de zakelijke kant van de overeenkomst, met dus als voornaamste uithangbord een uiting op het uitshirt van FC Groningen, worden FC Groningen en Ameland maatschappelijke partners. Spelers, trainers, directie en management van FC Groningen gaan een voorname rol spelen bij de ondersteuning van het verenigingsleven, gezondheidsprojecten op scholen en voetbalclinics.
Algemeen directeur Hans Nijland van FC Groningen is gepast trots op deze bijzondere sponsordeal. “Het is volstrekt uniek dat een eiland mede-shirtsponsor wordt bij een Eredivisieclub. Het is te meer bijzonder daar het niet alleen een zakelijke overeenkomst betreft, maar we ook maatschappelijke partners van elkaar worden. Alle bewoners van Ameland zullen derhalve van deze samenwerking iets meekrijgen.”
Burgemeester Albert de Hoop zegt “apetrots” te zijn dat Ameland deze deal heeft weten te sluiten. “Als je een commerciële activiteit aangaat, vraag je je direct af hoe je dat aan de gemeenschap verkoopt. Maar als je het programma kent, is het niet meer zo moeilijk. Drie jaar lang zal deze samenwerking de gemeenschap op een positieve manier raken. Als je nu een jongen van 14 jaar bent, je zit bij een amateurclub en je wilt profvoetballer worden – een droom die vele jongetjes hebben – en jouw club gaat een samenwerking aan met FC Groningen, dan zou ik als jochie staan te juichen.”
De directeur van de VVV Ameland, Pieter Smit, is al even enthousiast over de unieke samenwerking. “Wij hebben ons op bepaald moment de vraag gesteld: ‘Wat is de identiteit van Ameland, wat willen we uitstralen en waarop willen we ons richten?’ Bij de laatste sessie zijn toen drie kernwoorden gevallen: actief, gezond en gastvrij. Toen zijn we gaan zoeken naar een partner die bij ons past en hebben we gezocht naar synergie. Toen zijn we bij FC Groningen uitgekomen. We zijn heel nieuwsgierig hoe een en ander zal gaan verlopen. Wij moeten zo snel mogelijk een nul-meting verrichten naar onze naamsbekendheid in de provincies. Onze doelstelling is het toerisme in de komende drie jaar tijdens ons partnership met tien procent te laten stijgen.”
quote:Ameland steekt bijna 2 ton in reclame FC Groningen
AMELAND - FC Groningen heeft vrijdagmiddag een sponsorcontact getekend met Ameland. Het Friese eiland steekt voor drie jaar 190.000 euro in de Groninger voetbalclub.
In ruil daarvoor komt de naam van het Waddeneiland op de achterkant van de FC Groningen-shirts. Daarmee wil Ameland zich profileren als sportief toeristeneiland.
FC Groningen en Ameland worden daarnaast maatschappelijke partners. Spelers, trainers, directie en management van FC Groningen gaan het verenigingsleven, gezondheidsprojecten op scholen en voetbalclinics ondersteunen.
Het gaat om een contract van drie jaar. Het eerste jaar levert het FC Groningen 170.000 euro op. Dat bedrag loopt in het derde jaar op tot 190.000 euro.
toegevoegd aan de OP, volgende topic sta je erbij.!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:15 schreef Garudo het volgende:
Trouwens ik zit in Vak S in de euroborg
Mij wel denk ikquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Gaat de FC ons blij maken vanavond?
![]()
Ik denk het ook. Een makkelijke 2-0 overwinning voor PSV.quote:
Met alle respect voor Matthijs maar ik zie liever Meerdink, Holla of eentje uit de jeugd op het veld. Matthijs heeft z'n tijd wel gehad!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:32 schreef Bullet-tooth het volgende:
Reken er maar op dat Paul weer basis staat i.p.v. Rasmus.
Idd Holla heeft goed op die positie gespeeld. Paul is typisch iemand waaraan iedereen zich binnen en buiten het veld ergerd, maar in de afgelopen jaren heeft hij zich dusdanig goed ingelikt bij de trainer...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:16 schreef The_Verve het volgende:
Holla kan op de plaats van Lindgren uitstekend uit de voeten. Helaas is Paul het vriendinnetje van Ron...
Echt een hele vage actiequote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:27 schreef Gollemrulez het volgende:
Jeetje anders sta je ff bij de paal en doe je spastisch ipv dat je de bal wegrost.
Het ging allemaal netquote:
Mazzelkontquote:
Jullie hadden inderdaad wat kansen om het waardeloze spel van PSV af te straffen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:33 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mazzelkont![]()
Suarez had moeten scoren, dan was alles anders geweest, maar....................![]()
quote:Jans: 'Sankoh debet aan nederlaag'
Hoewel FC Groningen trots kan zijn op het feit dat het PSV lang op een gelijkspel wist te houden, was Ron Jans erg teleurgesteld over het resultaat. Vooral het feit dat de tegentreffer voortkwam uit een individuele fout, stelde de Groningen-trainer teleur.
"Het gaat om één moment van concentratie, uit een corner nog wel. We weten echt wel dat Alex goed kon koppen", zo begint Jans na afloop van het duel. "De tegentreffer mag Sankoh zich dan ook aanrekenen. Dit zeg ik bewust, omdat Sankoh een topper kan worden. Zonde, want je had met dit resultaat een topprestatie geleverd voor Groningen. We hadden niet het recht om te winnen, al schoot Suárez voorlangs tien minuten voor tijd. Maar het is hartstikke jammer dat we met lege handen naar huis gaan."
PSV-trainer Ronald Koeman was uiteraard erg tevreden over het behaalde resultaat. "Wij hadden heel veel moeite met het counterspel van FC Groningen. We wisten dat de ruimtes klein zouden zijn en dan moet je goed en fris zijn. Ik vond dat we dat niet waren."
"Maar we zijn doorgegaan tot de laatste seconde, daarom een groot compliment voor het elftal. Ook voor Groningen trouwens, want voor ons was het wachten op dat ene momentje. Dat is PSV wel toevertrouwd. Het is wederom gelukt, al dan niet terecht. Ik denk wel dat we het meeste gedaan hebben om te winnen. Gauw vergeten nu en op naar woensdag", aldus Koeman.
Denk dat Jans het al menig maal op een andere manier tegen hem heeft proberen te zeggen maar dat het niet tot hem doordrinkt. Dus probeert hij het maar eens op deze manier. Jans is niet de persoon om zomaar iemand voor de camera af te kraken.quote:Op zondag 25 februari 2007 01:10 schreef mcyodogg het volgende:
Dat recht in de camera bekritiseren van Sankoh mocht wel wat minder.
quote:Op zondag 25 februari 2007 11:10 schreef clauwheee het volgende:
En voila. Fledderus deed van alles, behalve de bal tegenhouden.
Probeert hem met een omhaal over het doel te schieten..quote:Op zondag 25 februari 2007 11:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja jeutje wat doet die dan...:{.
Ik moest ook inderdaad aan Wouters denken toen ik dit zagquote:Op zondag 25 februari 2007 12:16 schreef The_Verve het volgende:
Dit zag er nog belabberder uit dan Jan Wouters in '94...
Bron: VIquote:FC Groningen test Macedonische aanvaller
28/2/2007 8 :47
Blageja Glavevski krijgt de kans zich te laten zien bij FC Groningen. De achttienjarige Macedoniër werkt daartoe deze week een stage af.
'Wij willen van dichtbij een beeld krijgen van zijn mogelijkheden', zegt FC Groningen-directeur Hans Nijland op de webiste van de club. Glavevski speelt voor FK Pelister, dat als vijfde staat gerangschikt in de Macedonische competitie.
quote:
bronquote:Meerdink: "Van Gaal op menselijke vlak minder"
Martijn Meerdink is niet te spreken over AZ-trainer Louis van Gaal. Meneer van Gaal, zoals Meerdink hem noemt, is volgens de rechtsbuiten minder 'sociaal voelend' dan bijvoorbeeld Ron Jans, de nieuwe trainer van Meerdink bij FC Groningen.
Meerdink verloor dit seizoen zijn basisplaats bij AZ, waarna hij zelfs regelmatig op de tribune terecht kwam. De eenvoudig international zag geen andere mogelijkheid dan om te vertrekken en kwam, na weken van onzekerheid, uiteindelijk bij Groningen terecht. Toch zit zijn vertrek uit Alkmaar Meerdink nog altijd niet lekker. "De manier waarop ik aan de kant werd gezet zou iedereen pijn doen. Ik heb de film een paar keer teruggedraaid, maar ik kan mezelf niks verwijten", zegt hij in Sportweek.
Op de vraag of hij iemand iets verwijt, is het antwoord duidelijk. "Tja, dan kom je toch al snel uit bij een trainer, in dit geval meneer Van Gaal", zegt de rechtspoot. "Een prima trainer hoor, daar niet van, maar op menselijk vlak een tikkeltje minder. Je hoeft geen sociaal werker te zijn, maar wel sociaal voelend. Laat ik het zo zeggen: het is geen Ron Jans. Ik had iets meer vertrouwen van hem willen hebben."
Het feit dat Meerdink hem consequent meneer Van Gaal noemt, zegt eigenlijk genoeg. "Ik vind dat gewoon bij hem passen. Meneer Van Gaal. Je hebt Co Adriaanse, Ron Jans en meneer Van Gaal", aldus de oud-speler van De Graafschap.
Zal wat zijn als ie morgenavond scoort zeg..quote:
quote:GRONINGEN - Rasmus Lindgren is zaterdag weer inzetbaar in het thuisduel tegen NAC.
Verder is Evegeniy Levchenko geblesseerd aan zijn bovenbeen en Donovan Slijngard aan zijn voet. Hoe de opstelling er daarmee uit zal zien, is onduidelijk. Op basis van de training van vrijdag valt niet op te maken wie er in de basis zal staan.
Gek hè, dat men na een wedstrijd gaat posten...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:59 schreef Tommeke het volgende:
Wat trouwens een gloryhunters hier... ze winnen eens en er wordt weer gepost
3-1quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:59 schreef Tommeke het volgende:
Tof hoor, met blikjes gooien
Wat trouwens een gloryhunters hier... ze winnen eens en er wordt weer gepost
Wat doet Roorda in dat laatste filmpje?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:57 schreef venomsnake het volgende:
Woei, mooie overwinning.
Konden we zeer zeeeer goed gebruiken.
Begonnen wel erg matig aan de 2e helft, zat me niet echt lekker, maar na de 2-1 ging het weer prima.
Mooie goal van Roorda ook..![]()
[afbeelding]
Ok, dan vond ik hem juist achteruit gaanquote:Op zondag 4 maart 2007 12:55 schreef clauwheee het volgende:
Hij doet het de afgelopen twee wedstrijden best behoorlijk hoor, eigenlijk.
*mompelt iets over Friezen en verstand van voetbal...quote:
* mompelt iets over Zeeuwen en verstand van betaald voetbalquote:Op zondag 4 maart 2007 13:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
*mompelt iets over Friezen en verstand van voetbal...
Auch.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:01 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* mompelt iets over Zeeuwen en verstand van betaald voetbal![]()
Hmm, jammer..quote:Marko Lomic niet naar FC Groningen
GRONINGEN - Marko Lomic gaat niet spelen voor FC Groningen.
De FC wilde de verdediger van Partizan Belgrado naar de Euroborg halen.
De Groningse club kon zowel met Partizan als met Lomic niet tot overeenstemming komen.
rtvnoord
Nait soezen..quote:Salmon: 'Pijnlijk om uitgefloten te worden'
Glen Salmon keerde afgelopen zaterdag even terug bij de club waar hij nog steeds onder contract staat: FC Groningen. De aan NAC Breda verhuurde aanvaller kreeg echter niet het ontvangst waar hij op had gehooopt.
Bij balbezit van Salmon klonk er telkens een hard fluitconcert, iets waar de Zuid-Afrikaan niet mee kon leven. "Ik heb lang bij Groningen gevoetbald, alles gegeven. Dan is het pijnlijk als je zo wordt uitgefloten, ik vind het een beetje triest", aldus de spits.
Salmon speelde sinds het seizoen 2002/2003 voor de Groningers, maar werd afgelopen winterstop verhuurd aan zijn oude ploeg NAC. Het is nog onduidelijk of de Brabanders hem na de huurperiode ook definitief zullen overnemen.
De joden zijn daar altijd lekker consequent mee wil je zeggen!quote:Op maandag 5 maart 2007 10:15 schreef Jasza het volgende:
Slaat ook nergens op toch, die gast heeft toch nooit iets ergs gedaan tegen jullie?
Ik heb ook niet gefloten. Moet ik toch eens gaan leren...quote:Op maandag 5 maart 2007 10:26 schreef venomsnake het volgende:
Ik zou persoonlijk niet mee hebben gedaan met fluiten denk ik, maar ik lig er ook niet wakker van..![]()
Vingers in de mond, tong naar achteren drukken en blazen maar..quote:
In dat geval.. telt spugen dan ook?quote:Op maandag 5 maart 2007 12:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vingers in de mond, tong naar achteren drukken en blazen maar..![]()
![]()
Een beginnersfout, nog even door oefenen.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:56 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
In dat geval.. telt spugen dan ook?![]()
Hij speelde toen bij Roda. was geloof ik in '92 ofzo.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:28 schreef The_Verve het volgende:
Hehe, Boerebach. Goede speler was dat trouwens. Speelde ie toen al bij Twente?
Dat natrappen van Salmon begrijp ik niets van. Totaal niet nodig.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:33 schreef Prosac het volgende:
Ik liet me zaterdag door het moment leiden en kon een welgemeend BOOOOOOOOEH! richting Salmon toch niet laten. Bah, zo'n sympathieke vent (want dat is hij eigenlijk wel) en je dan zo laten kennen over Groningen en de supporters. Vooral ook omdat meneer vergeten is dat 90% van de supporters de andere 10% terechtwees nadat hij bij een invalbeurt door die 10% werd uitgefloten.
Hij doet het idd uitstekend bij NAC, scoort daar aan de lopende band.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Bij Nac leeft ie aaridg op anders..
Hij heeft de halve Nederlandse media volgehuild over FCG nadat die weg is gegaan. Dat Nevland altijd de held was en hij niet enzo.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:15 schreef Jasza het volgende:
Slaat ook nergens op toch, die gast heeft toch nooit iets ergs gedaan tegen jullie?
Misschien heeft ie wel een punt...quote:Op maandag 5 maart 2007 20:00 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Hij heeft de halve Nederlandse media volgehuild over FCG nadat die weg is gegaan. Dat Nevland altijd de held was en hij niet enzo.
Voetbalzonequote:Onderzoek naar Groningen-supporters
De KNVB is een onderzoek gestart naar een incident dat afgelopen weekend plaatsvond in het duel tussen FC Groningen en NAC Breda. In die wedstrijd werd Edwin Zoetebier geraakt door een voorwerp dat afkomstig was uit een vak met Groningen-supporters.
Aan het begin van de tweede helft werd Zoetebier geraakt door het voorwerp, vermoedelijk een munt of een aansteker. De doelman zakte door zijn knieën, maar kon even later de wedstrijd wel vervolgen.
FC Groningen heeft inmiddels laten weten dat het absoluut niet door de beugel kan en dat er bij een volgend incident ook zeker maatregelen getroffen zullen worden.
“Veel clubs hebben een net gespannen achter de doelen om dergelijke incidenten te voorkomen. Wij hebben dit in Euroborg bewust niet gedaan. Wij wilden een publieksvriendelijk en sfeervol stadion. Geen hekken, geen grachten, geen netten. Alles om een optimale voetbalsfeer te bewerkstelligen en de supporters een vrij en onbeperkt zicht op het speelveld te geven. Wij gingen er vanuit dat onze supporters dit vertrouwen niet zouden beschamen. Dit vertrouwen is afgelopen zaterdag echter voor het eerst heel duidelijk waarneembaar geschonden en dat kunnen wij niet accepteren.”
“Het kan niet zo zijn dat spelers van de tegenpartij aan gevaar blootgesteld worden als zij in Euroborg moeten voetballen. Net als de directie en het management heeft ook de technische staf haar afkeuring uitgesproken over dergelijk gedrag. Ook de beelden die te zien waren bij de oproep van de directie van de club om geen voorwerpen meer op het veld te gooien, waren stuitend. Hoewel de geuite gebaren op zichzelf helaas niet strafbaar zijn, distantiëren wij ons hiervan natuurlijk volledig en deze personen beschouwen wij niet als representatief voor onze overige supporters, die middels een ondersteunend applaus duidelijk maakten eveneens niet vereenzelvigd te willen worden met mensen die de naam van de club op een slechte manier uitdragen.”
“Dit alles kan als consequentie hebben dat wij impopulaire maatregelen moeten gaan nemen. Bij een volgend incident – hoe klein ook – zullen wij genoodzaakt worden ook netten te spannen achter het doel van de Noordtribune. Momenteel zijn wij druk bezig om aan de hand van videobeelden de dader van het gegooide voorwerp te achterhalen. Wij zijn behoorlijk optimistisch dat dit ons gaat lukken en de dader kan dan een langdurige ontzegging tot het stadion tegemoet zien. Buiten het feit dat het gooien van voorwerpen onbehoorlijk en onfatsoenlijk is, kan dit naast imagoschade ook een forse geldboete opleveren. Echte supporters van FC Groningen doen dit de club niet aan. Wij hopen dat ook in de toekomst Euroborg een stadion zonder netten en hekwerken kan blijven.”
“Het incident is des te wranger omdat we er juist in waren geslaagd de opvangbakken rond het gastenvak te voltooien. Hierdoor konden onze supporters op met name de Oosttribune eindelijk ongestoord de verrichtingen van FC Groningen volgen. De opvangbakken hebben in ieder geval goed gefunctioneerd en hopelijk blijft het dus voorlopig bij deze aanpassingen op veiligheidsgebied", aldus algemeen directeur Hans Nijland op de officiele website van de Groningers.
Echt? Is me nog nooit opgevallen eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:52 schreef Prosac het volgende:
Het moest er natuurlijk een keer van komen, dat een speler geraakt werd. Klein ergernisje van me, elke wedstrijd die hoeveelheden geld en aanstekers die richting de keeper werden gestuurd.
Vond haar wel lekker eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:54 schreef Gollemrulez het volgende:
Idd wat een kuthoer die met dr uitkeringshoofd lachend dr middelvingers opstak. Echt tenenkrommend.
Nog tenenkrommender is dat Hans Nijland zich berust op beelden van Talpa. Talpa die bekend staat om een uiterst creatieve regie. De mensen die met de middelvingers omhoog stonden zijn niet per definitie de mensen die reageerder op het zoetebier voorval. Bij gebrek aan het kunnen fluiten op mijn vingers steek ik ook wel eens een middelvinger op.. en zo zijn er een stuk meer op de curve.. dubieuze sfeermakerij is het.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:54 schreef Gollemrulez het volgende:
Idd wat een kuthoer die met dr uitkeringshoofd lachend dr middelvingers opstak. Echt tenenkrommend.
Ja dat is ook waar. Alleen denk ik dat er nu wel een verband is, maar ja dan moet je idd op de journalistieke oprechtheid van talpa afgaan...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:51 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Nog tenenkrommender is dat Hans Nijland zich berust op beelden van Talpa. Talpa die bekend staat om een uiterst creatieve regie. De mensen die met de middelvingers omhoog stonden zijn niet per definitie de mensen die reageerder op het zoetebier voorval. Bij gebrek aan het kunnen fluiten op mijn vingers steek ik ook wel eens een middelvinger op.. en zo zijn er een stuk meer op de curve.. dubieuze sfeermakerij is het.![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Morgen kaarten halen voor Groningen-Twente. Zijn er nog wel toch?
als je in het uitvak wilt zitten misschien wel.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Morgen kaarten halen voor Groningen-Twente. Zijn er nog wel toch?
Wie wil er nou vrijwillig tussen de rukkers zitten?!quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:23 schreef Prosac het volgende:
[..]
als je in het uitvak wilt zitten misschien wel.
Dat is toch altijd zo, of zijn er anders wel langer kaarten verkrijgbaar?quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:04 schreef dolledingo het volgende:
[..]
![]()
Vorige week was het nog binnen 10 minuten uitverkocht! Maar misschien wil de mevrouw van de ticketbox wel een oogje dicht knijpen![]()
Het is altijd snel uitverkocht inderdaad, het ligt echter wel aan de wedstrijd. Bij de minder interessante wedstrijden heb je wat langer de tijd voor de aankoop van een kaartje.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:06 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Dat is toch altijd zo, of zijn er anders wel langer kaarten verkrijgbaar?
dan heb ik meerdere keren mazzel gehad! Bof ik even..quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:52 schreef Prosac het volgende:
dan ook hooguit een half uurtje..
quote:Levchenko opnieuw opgeroepen voor Oekraïne
De interlandcarrière van Evgeniy Levchenko krijgt een vervolg. De 29-jarige middenvelder van FC Groningen is geselecteerd voor twee Euro 2008 kwalificatiewedstrijden van Oekraïne.
De nationale ploeg onder leiding van bondscoach Oleg Blochin neemt het op zaterdag 24 maart in een uitwedstrijd op tegen de Faeröer Eilanden en vier dagen later, op woensdag 28 maart, thuis tegen Litouwen. Dit kwalificatieduel wordt gespeeld in Odessa.
Oekraïne neemt met 6 punten uit 3 duels de vierde plaats in Groep B in, achter Schotland, Frankrijk en Italië, die respectievelijk 9, 9 en 7 punten hebben uit 4 gespeelde wedstrijden. De Faeröer staat puntloos onderaan in deze zeer sterk bezette EK-kwalificatiegroep. Litouwen heeft 4 punten uit 3 duels en staat vijfde.
'Geen idee'
Vorige maand speelde Levchenko zijn tweede interland, toen hij de volle negentig minuten in actie kwam in de oefeninterland tegen Israël in Tel Aviv. Na dat duel verklaarde Levchenko geen idee te hebben of er een vervolg zou komen. “Voor mijn gevoel heb ik goed gespeeld en de bondscoach gaf me na afloop een hand, maar zei slechts: ‘Succes verder bij je club.’ Daar werd ik dus niet veel wijzer van.”
Blessure
Nu weet de linkermiddenvelder, die dit seizoen al zeven competitiedoelpunten maakte voor FC Groningen, dat zijn optreden toen voor Blochin voldoende was voor een nieuwe selectie. Overigens herstelt Levchenko op dit moment van een spierblessure, opgelopen in het competitieduel met PSV. Hierdoor moest hij de wedstrijd tegen NAC Breda al missen en is het onzeker of hij op tijd fit zal zijn voor de confrontatie in Tilburg met Willem II, aanstaande zaterdag.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:59 schreef Thomas87 het volgende:
Ik vind het iig fantastisch voor hem!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |