abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46575804
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 21:43 schreef EuropeSantana het volgende:

[..]

Lyrics Police Every Breath you Take.

O ja wie gaat er binnenkort weer optreden en kijk nu eens naar de huidige maatschappij ?

Rook er nog één...
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 22 februari 2007 @ 22:39:56 #152
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_46577570
EuropeSantana

Of was je serieus?
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_46578964
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 22:02 schreef MaxPower het volgende:
Even het ip-nummer van die gek hierboven tracen en je hebt je schilderijen terug
Hehe ja, dat wilde ik ook eerst typen
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_46578968
EuropeSantana is waarschijnlijk een kraker met internetverbinding
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_46578974
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 22:39 schreef The_Verve het volgende:
EuropeSantana

Of was je serieus?
Luister maar eens naar de songteksten of lees de lyrics van Pink Floyd van de Cd The Wall of the Dark Side of the Moon en je ziet dat wat zij in de eind jaren zeventig en de jarten tachtig schreven, nu bewaarheit wordt.
Kijk zelf maar naar de ontwikelingen van de maatschappij alleen al betreffende de verscherping van de controle en de steeds verdere restricties van de privacy .

We leven dus daadwerkelijk achter de muur en zijn zelf daarom niet meer of minder verworden tot "another brick in the Wall" .
pi_46579079

Wat heeft dat met die diefstal te maken? of mag een beveiligingscamera niet meer?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_46579288
Die criminelen van tegenwoordig kunnen niet eens meer anoniem stelen. Het is een schande!

Ik ben het helemaal met je eens EuropeSantana
pi_46579360
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 23:09 schreef venomsnake het volgende:

Wat heeft dat met die diefstal te maken? of mag een beveiligingscamera niet meer?
Dat weet ie zelf ook niet. En nee man, dat kannnn toch niet!

Ik zeg, neem er nog eentje van wat dan ook en kom terug als je weer nuchter bent van wat dan ook.

Moderator / Redactie Sport vrijdag 23 februari 2007 @ 00:36:35 #159
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_46582121
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_46582220
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 23:06 schreef EuropeSantana het volgende:

[..]

Luister maar eens naar de songteksten of lees de lyrics van Pink Floyd van de Cd The Wall of the Dark Side of the Moon en je ziet dat wat zij in de eind jaren zeventig en de jarten tachtig schreven, nu bewaarheit wordt.
Kijk zelf maar naar de ontwikelingen van de maatschappij alleen al betreffende de verscherping van de controle en de steeds verdere restricties van de privacy .

We leven dus daadwerkelijk achter de muur en zijn zelf daarom niet meer of minder verworden tot "another brick in the Wall" .
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_46585327
quote:
Kunstwerk Z-side teruggebracht

De Z-side heeft z’n Arjen Robben-kunstwerk terug. Voorman Bert Heller kreeg gisteravond een telefoontje van een bekende van de dief van het schilderij. Een uurtje later kon Heller de gestolen kunst ophalen in een kroeg.

”Super, ik ben echt blij. Iemand uit de krakerswereld in Groningen nam contact met mij op en vertelde dat een kennis van hem het werk had gestolen.

Die jongen zei: ’Bert, we willen geen problemen met de Z-side’ ”, vertelt Heller, die de ’Arjen Robben’ samen met een vriend maakte. Heller had een beloning van vierhonderd euro uitgeloofd voor de gouden tip. ”Hij wilde de beloning niet accepteren, maar ik denk dat ik hem toch wel wat ga geven.”

Het kunstwerk, een ’popartwerk’ van de voetballer Arjen Robben, werd in de nacht van 23 januari rond zes uur in de ochtend gestolen. Het hing op de gang naast het honk van de Z-side in de Euroborg.

Bewakingscamera’s legden de diefstal vast. Op de beelden is duidelijk te zien hoe drie mannen het schilderij van de muur pakken en ermee weglopen.

Dinsdag waren de beelden te zien tijdens Opsporing Noord. De politie kreeg twee tips. Politiewoordvoerder Sylvia Sanders noemde de tips gistermiddag bruikbaar, maar zei er niet van uit te gaan dat er op korte termijn mensen worden aangehouden.

Heller maakte samen met een maatje vijftien popartwerken van bekende voetballers en voetbalmomenten. Ze knipten en plakten kunstwerken van het ’spuugmoment’ op het wereldkampioenschap 1990, waarbij Frank Rijkaard Rudi Völler in de nek spuugde, van gepensioneerde oud-voetbalgrootheden van FC Groningen en van Arjen Robben. De werken zijn zo’n tachtig bij zestig centimeter groot. (bron: DvhN, Mick van Wely)
pi_46587687
Volgens mij gaan die krakers toch nog wel bezoek krijgen
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  vrijdag 23 februari 2007 @ 11:51:42 #163
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_46589149
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 21:30 schreef EuropeSantana het volgende:

Overigens thnx. Prosac voor het stimuleren van de Big Brother "We will follow you everywhere and all the time" maatschappij aangaande het op deze site zetten van de beelden van de bewakingscamera's.
sorry dat ik geen sympathie voel voor criminelen.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 14:45:32 #164
121632 Thomas87
Democracy is coming!
pi_46594555
Ik ben benieuwd welke songtekst EuropeSantana er toen doen heeft besloten om het gestolen doek weer terug te brengen.
Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
Martin Drent: "Studeren ook!"
pi_46594918
"Just bring it al back to me, bring it all back to me!"
  vrijdag 23 februari 2007 @ 15:11:24 #166
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_46595354
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 14:45 schreef Thomas87 het volgende:
Ik ben benieuwd welke songtekst EuropeSantana er toen doen heeft besloten om het gestolen doek weer terug te brengen.
En vervolgens zingt Voorman Bert Heller 'Can't Touch This' by MC Hammer .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_46595528
quote:
Lindgren speelt niet tegen PSV

GRONINGEN - FC Groningen-speler Rasmus Lindgren doet morgenavond niet mee in de uitwedstrijd tegen PSV.

De middenvelder heeft last van een hamstringblessure. Paul Matthijs zal hierdoor op het middenveld gaan spelen en Bruno Silva op de rechtsbackpositie.

De vermoedelijke opstelling is dan als volgt: in doel staat Roorda. Achterin spelen Van der Linden, Sankoh, Kruiswijk en Silva. Het middenveld bestaat uit Levchenko, Lovre, Matthijs en Van de Laak. Suárez en Nevland staan in de spits.
bron: rtvnoord

Klote, Lindgren is onze beste/belangrijkste speler op dit moment imo.
Doet dus niet mee.
quote:
Lindgren niet inzetbaar tegen PSV

FC Groningen zal het morgen in de uitwedstrijd tegen PSV moeten stellen zonder middenvelder Rasmus Lindgren. De Zweed is geblesseerd aan de hamstring en kan daardoor niet spelen. De overige negentien spelers zijn fit zodat Danny Holla moet plaatsnemen op de tribune in het Philips Stadion. Trainer Ron Jans over Lindgren: "Rasmus heeft al eerder last van zijn bovenbeen gehad en dan vooral aan de voorkant. In de wedstrijd tegen AZ merkte hij nog niet veel en ook bij de hersteltraining was het nog niet ernstig. Maar in de loop van de week werd het zo erg dat hij niet meer pijnvrij kon lopen, laat staan spelen."

Over PSV, dat afgelopen dinsdag met 1-0 won van Arsenal: "Die wedstrijd tegen Arsenal is totaal niet te vergelijken met de onze. Wij kunnen niet het positiespel spelen waartoe Arsenal in staat is omdat we minder balbezit hebben. Het verschil zal hem ook zitten in de benadering van PSV. Zo'n Champions League-duel is niet alleen fysiek maar ook mentaal heel zwaar voor spelers. Ook hun speelwijze zal anders zijn. Ik verwacht dat Ronald Koeman wel weer een 'echte' spits zal inzetten. Het zal aankomen op de concentratie van beide ploegen."

Nooit won FC Groningen in Eindhoven van PSV. In de huidige selectie is zelfs geen enkele speler aanwezig die ooit een wedstrijd won in het Philips Stadion. Het enige lid van de selectie dat wel eens won, is trainer Ron Jans zelf: "Met FC Zwolle zelfs twee keer. We hebben een periode gehad van vier jaar achtereen ongeslagen. Met FC Groningen hebben we een aantal feiten die we graag uit de geschiedenisboekjes willen hebben. Het niet kunnen winnen in De Kuip was daar een ander voorbeeld van."

FC Groningen reist morgen met een spiksplinternieuwe spelersbus af naar Eindhoven. "We maken als noordelijke club heel veel uren op de weg, omdat we uit een uithoek van Nederland komen. Door die vele kilometers is het echt geen overbodige luxe om een goede spelersbus tot je beschikking te hebben. Drenthe Tours heeft nu een prachtige bus voor ons laten maken. Als het echt een superbus is, dan winnen we morgenavond uit bij PSV," besloot Jans zijn betoog met een brede glimlach.
Bron: FC Groningen
Over Ameland:
quote:
Uniek partnership FC Groningen en Ameland

FC Groningen heeft een heel bijzondere overeenkomst gesloten met Ameland. Het waddeneiland, dat officieel onder de provincie Friesland valt, zal de komende drie seizoenen met de naam op de rugzijde van het uitshirt van FC Groningen staan.

Op deze manier wil Ameland zich profileren als sportief toeristeneiland.Op zoek naar extra exposure, versterking van het imago, bevordering van het toerisme en onder meer diverse gezondheids- en sportprojecten slaan de Stichting Ameland Promotie en FC Groningen de handen ineen. Buiten de zakelijke kant van de overeenkomst, met dus als voornaamste uithangbord een uiting op het uitshirt van FC Groningen, worden FC Groningen en Ameland maatschappelijke partners. Spelers, trainers, directie en management van FC Groningen gaan een voorname rol spelen bij de ondersteuning van het verenigingsleven, gezondheidsprojecten op scholen en voetbalclinics.

Algemeen directeur Hans Nijland van FC Groningen is gepast trots op deze bijzondere sponsordeal. “Het is volstrekt uniek dat een eiland mede-shirtsponsor wordt bij een Eredivisieclub. Het is te meer bijzonder daar het niet alleen een zakelijke overeenkomst betreft, maar we ook maatschappelijke partners van elkaar worden. Alle bewoners van Ameland zullen derhalve van deze samenwerking iets meekrijgen.”

Burgemeester Albert de Hoop zegt “apetrots” te zijn dat Ameland deze deal heeft weten te sluiten. “Als je een commerciële activiteit aangaat, vraag je je direct af hoe je dat aan de gemeenschap verkoopt. Maar als je het programma kent, is het niet meer zo moeilijk. Drie jaar lang zal deze samenwerking de gemeenschap op een positieve manier raken. Als je nu een jongen van 14 jaar bent, je zit bij een amateurclub en je wilt profvoetballer worden – een droom die vele jongetjes hebben – en jouw club gaat een samenwerking aan met FC Groningen, dan zou ik als jochie staan te juichen.”

De directeur van de VVV Ameland, Pieter Smit, is al even enthousiast over de unieke samenwerking. “Wij hebben ons op bepaald moment de vraag gesteld: ‘Wat is de identiteit van Ameland, wat willen we uitstralen en waarop willen we ons richten?’ Bij de laatste sessie zijn toen drie kernwoorden gevallen: actief, gezond en gastvrij. Toen zijn we gaan zoeken naar een partner die bij ons past en hebben we gezocht naar synergie. Toen zijn we bij FC Groningen uitgekomen. We zijn heel nieuwsgierig hoe een en ander zal gaan verlopen. Wij moeten zo snel mogelijk een nul-meting verrichten naar onze naamsbekendheid in de provincies. Onze doelstelling is het toerisme in de komende drie jaar tijdens ons partnership met tien procent te laten stijgen.”

Bron: FC Groningen
quote:
Ameland steekt bijna 2 ton in reclame FC Groningen

AMELAND - FC Groningen heeft vrijdagmiddag een sponsorcontact getekend met Ameland. Het Friese eiland steekt voor drie jaar 190.000 euro in de Groninger voetbalclub.

In ruil daarvoor komt de naam van het Waddeneiland op de achterkant van de FC Groningen-shirts. Daarmee wil Ameland zich profileren als sportief toeristeneiland.

FC Groningen en Ameland worden daarnaast maatschappelijke partners. Spelers, trainers, directie en management van FC Groningen gaan het verenigingsleven, gezondheidsprojecten op scholen en voetbalclinics ondersteunen.

Het gaat om een contract van drie jaar. Het eerste jaar levert het FC Groningen 170.000 euro op. Dat bedrag loopt in het derde jaar op tot 190.000 euro.
bron: rtvnoord

[ Bericht 13% gewijzigd door venomsnake op 23-02-2007 15:30:56 ]
pi_46598849
Nou dahaag!

Wij gaan op weg richting Eindhoven.. het bruisende uitgaansleven onveilig maken!

Boeruh!
pi_46598984

Have fun Dolle..
En maak wat mooie filmpjes..
pi_46599187
Haha, veel plezier Dolle&co!
  zaterdag 24 februari 2007 @ 14:15:24 #171
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_46622818
Ik denk een gelijkspel vanavond tegen PSV. 1-1 met doelpunten van Farfan en Suaréz. Hopelijk een overwinning
Trouwens ik zit in Vak S in de euroborg
  zaterdag 24 februari 2007 @ 14:15:41 #172
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_46622960
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 14:15 schreef Garudo het volgende:

Trouwens ik zit in Vak S in de euroborg
toegevoegd aan de OP, volgende topic sta je erbij.!
  zaterdag 24 februari 2007 @ 14:25:48 #174
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_46623064
Hartelijk dank
Jammer dat Lindgren er niet bij is. Een van de beste spelers op dit moment. Hopelijk zet Ron Jans een goede vervanger er voor neer. Hopelijk Meerdink. :p
  zaterdag 24 februari 2007 @ 14:32:24 #175
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_46623275
Reken er maar op dat Paul weer basis staat i.p.v. Rasmus.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_46623296
Gaat de FC ons blij maken vanavond?

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_46623351
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 14:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Gaat de FC ons blij maken vanavond?

Mij wel denk ik
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  zaterdag 24 februari 2007 @ 15:00:28 #178
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_46624077
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 14:34 schreef dndiek het volgende:

[..]

Mij wel denk ik
Ik denk het ook. Een makkelijke 2-0 overwinning voor PSV.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  zaterdag 24 februari 2007 @ 15:34:26 #179
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_46624989
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 14:32 schreef Bullet-tooth het volgende:
Reken er maar op dat Paul weer basis staat i.p.v. Rasmus.
Met alle respect voor Matthijs maar ik zie liever Meerdink, Holla of eentje uit de jeugd op het veld. Matthijs heeft z'n tijd wel gehad!
  zaterdag 24 februari 2007 @ 16:16:46 #180
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_46626322
Holla kan op de plaats van Lindgren uitstekend uit de voeten. Helaas is Paul het vriendinnetje van Ron...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_46627192
Tja Paul staat er vast, daar hoeven we niet bang voor te zijn.

Straks in de stad kijken
pi_46629566
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 16:16 schreef The_Verve het volgende:
Holla kan op de plaats van Lindgren uitstekend uit de voeten. Helaas is Paul het vriendinnetje van Ron...
Idd Holla heeft goed op die positie gespeeld. Paul is typisch iemand waaraan iedereen zich binnen en buiten het veld ergerd, maar in de afgelopen jaren heeft hij zich dusdanig goed ingelikt bij de trainer...
pi_46636415

pi_46636602
Jeetje anders sta je ff bij de paal en doe je spastisch ipv dat je de bal wegrost.
  zaterdag 24 februari 2007 @ 21:46:40 #185
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_46637449
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 21:27 schreef Gollemrulez het volgende:
Jeetje anders sta je ff bij de paal en doe je spastisch ipv dat je de bal wegrost.
Echt een hele vage actie
pi_46639082
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 14:34 schreef dndiek het volgende:

[..]

Mij wel denk ik
Het ging allemaal net
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_46639119
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 22:32 schreef dndiek het volgende:

[..]

Het ging allemaal net
Mazzelkont

Suarez had moeten scoren, dan was alles anders geweest, maar....................
pi_46639506
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 22:33 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Mazzelkont

Suarez had moeten scoren, dan was alles anders geweest, maar....................
Jullie hadden inderdaad wat kansen om het waardeloze spel van PSV af te straffen.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_46639694
Punt was verdiend geweest, al was het maar om dit lamlendige potje van PSV af te straffen.

Verdiende Alex rood trouwens? Leek er wel op vanaf hoog, maar niks meer over gehoord.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_46641124
Vond het geen rood, maar was wel een overtreding. De scheids zat ook niet echt mee voor Grunn. Floot wel voor swalbe's van PSV en overtredingen van PSV floot hij niet af.

Jammer dat de wedstrijd niet 5 minuten eerder was afgelopen. Denk dat een puntje toch wel verdiend was. Het spel gaat wel weer de goede kant op dus heb alle vertrouwen in een plekkie bij de eerste 9.
Of je nu wint of verliest, Grunn fan ben je niet voor even maar voor heel je leven..
pi_46641976
De scheidsrechter heeft ons niet de nederlaag bezorgd, dat komt gewoon omdat we altijd maar 85 minuten voetballen, maar desalniettemin weer een dikke 0 voor die foute fluiter.
pi_46642352
Geef de scheids ook zeker niet de schuld. Was gewoon weer een opsomming van de fouten die ze hier maken. Verder gewoon jammer dat we niet met een puntje zijn vertrokken uit Eindhoven.
Of je nu wint of verliest, Grunn fan ben je niet voor even maar voor heel je leven..
pi_46643590
quote:
Jans: 'Sankoh debet aan nederlaag'

Hoewel FC Groningen trots kan zijn op het feit dat het PSV lang op een gelijkspel wist te houden, was Ron Jans erg teleurgesteld over het resultaat. Vooral het feit dat de tegentreffer voortkwam uit een individuele fout, stelde de Groningen-trainer teleur.

"Het gaat om één moment van concentratie, uit een corner nog wel. We weten echt wel dat Alex goed kon koppen", zo begint Jans na afloop van het duel. "De tegentreffer mag Sankoh zich dan ook aanrekenen. Dit zeg ik bewust, omdat Sankoh een topper kan worden. Zonde, want je had met dit resultaat een topprestatie geleverd voor Groningen. We hadden niet het recht om te winnen, al schoot Suárez voorlangs tien minuten voor tijd. Maar het is hartstikke jammer dat we met lege handen naar huis gaan."

PSV-trainer Ronald Koeman was uiteraard erg tevreden over het behaalde resultaat. "Wij hadden heel veel moeite met het counterspel van FC Groningen. We wisten dat de ruimtes klein zouden zijn en dan moet je goed en fris zijn. Ik vond dat we dat niet waren."

"Maar we zijn doorgegaan tot de laatste seconde, daarom een groot compliment voor het elftal. Ook voor Groningen trouwens, want voor ons was het wachten op dat ene momentje. Dat is PSV wel toevertrouwd. Het is wederom gelukt, al dan niet terecht. Ik denk wel dat we het meeste gedaan hebben om te winnen. Gauw vergeten nu en op naar woensdag", aldus Koeman.
pi_46644165
Dat recht in de camera bekritiseren van Sankoh mocht wel wat minder.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_46644364
Tsja wanneer gaat het nou weer eens een keer goed met Grunn?
Paan!
pi_46647918
quote:
Op zondag 25 februari 2007 01:10 schreef mcyodogg het volgende:
Dat recht in de camera bekritiseren van Sankoh mocht wel wat minder.
Denk dat Jans het al menig maal op een andere manier tegen hem heeft proberen te zeggen maar dat het niet tot hem doordrinkt. Dus probeert hij het maar eens op deze manier. Jans is niet de persoon om zomaar iemand voor de camera af te kraken.
pi_46648616
Dat denk ik ook. Dat bekritiseren vond ik nog wel meevallen, Jans had gelijk. En Jans heeft al vaker 1 op 1 tegen hem gezegd dat Gibril beter naar kritiek moet luisteren en op sommige momenten geconcentreeder moet zijn. Misschien dat het op deze manier helpt, ik vond het best ok dat Jans dat deed.

Heel jammer, puntje was inderdaad verdiend geweest. Een minuut voor de goal zeiden we nog tegen elkaar, opletten hoor, denk je dat je een punt hebt, gaan ze er alsnog met drie vandoor. En voila. Fledderus deed van alles, behalve de bal tegenhouden.
  zondag 25 februari 2007 @ 11:18:57 #198
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_46648777
Ik snap Ron Jans ook niet. Kruijswijk en Svejdik waren een goede koppel toen Sankoh geblesseerd was. Waarom laat je Svejdik er dan niet in Een Meerdink was toch een versterking? Waarom hem dan niet in de basis zetten
Een dan Matthijs erin voor Lindgren

-------------Roorda-------------
Silva-Kruijswijk-Svejdik-Vd Linden-
-------------Lindgren-----------
Meerdink----------------Levchenko
-------------Lovre---------------
--------Nevland-Suaréz-------

Dit is de beste opstelling Jans
pi_46648809
Zo jammer dat Sankoh bij die corner even niet stond op te letten, want ik vond dat hij verder echt een goede wedstrijd speelde.
Maar het zijn juist die foutjes die een wedstrijd beslissen.
Erg jammer.
quote:
Op zondag 25 februari 2007 11:10 schreef clauwheee het volgende:
En voila. Fledderus deed van alles, behalve de bal tegenhouden.

[ Bericht 61% gewijzigd door venomsnake op 25-02-2007 11:27:00 ]
pi_46649446
Ja jeutje wat doet die dan... .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')