abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46384295
Tsja dat zag je aankomen...
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
  zaterdag 17 februari 2007 @ 11:19:52 #102
82589 S-Two
barba macacu
pi_46393283
Lekker dat ze daar nu mee komen .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  zaterdag 17 februari 2007 @ 12:29:01 #103
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_46395056
Zou een lekkere capaciteit worden...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_46395242
40.000 zitplaatsen, wow..

de plaatjes in het DVHN

Ik moet het allemaal nog zien, maar het is goed dat er naar de toekomst wordt gekeken, ambitieuze plannen zijn nooit verkeerd.
Maar het moet natuurlijk wel allemaal haalbaar zijn..

[ Bericht 34% gewijzigd door venomsnake op 17-02-2007 17:23:33 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_46404498
Lekker management. Eerst bouwen en dan een jaar later erachter komen dat het te klein is. Was dan meteen voor 25.000 gegaan. Nu gaat het nog goed met de FC, maar structureel kan dat toch nog niet worden genoemd.

40.000 in de 1e divisie lijkt me toch wat veul
  zaterdag 17 februari 2007 @ 20:49:55 #106
121632 Thomas87
Democracy is coming!
pi_46408726
Financieel natuurlijk niet echt snugger. Ik denk dat het wel anderhalf keer zo duur is om 2 x 20000 plaatsen te realiseren dan gewoon in 1 keer een supermegahuge stadion van 40000 er neer te planten.
Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
Martin Drent: "Studeren ook!"
  zaterdag 17 februari 2007 @ 20:58:50 #107
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_46408991
Maar volgens het verhaal in het dvhn had de FC blijkbaar niet heel veel over de capaciteit te zeggen en was het toen ook financieel niet mogelijk?
Denk dat er best een paar duizend stoelen bij kunnen, maar of we 40.000 plaatsen vol krijgen vraag ik me af.
pi_46409650
Ben erg benieuwd naar de wedstrijd van morgen. Weinig vertrouwen in een goede afloop, dus dat wordt peentjes zweten
pi_46418635
Retteketet AZ
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 18 februari 2007 @ 11:57:52 #110
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_46420503
AZ AZ, SCUTRAKET!
  zondag 18 februari 2007 @ 12:08:37 #111
73274 Prosac
Bedankt Ray
  zondag 18 februari 2007 @ 13:15:44 #112
73274 Prosac
Bedankt Ray
  zondag 18 februari 2007 @ 14:06:17 #113
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_46424512
Waarom speelt Silva niet? .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_46424574
quote:
Op zondag 18 februari 2007 14:06 schreef BVO het volgende:
Waarom speelt Silva niet? .
Snap ik ook geen bal van, volgens fcgroningen.nl speelt Matthijs ipv Silva.
Op zijn minst vreemd te noemen.
pi_46427911
Het is elke weer raak, scheidsrechters die alle voordelen toekennen aan de "top"clubs , 2 penalty's onthouden een slag in het gezicht niet bestraft. De "top"clubs hoeven de scheidsrechters niet eens om te kopen, de scheidsrechters vreten namelijk uit de ruif die het meest gevuld wordt door de "top"clubs (dit geldt ook voor de trieste reporters die verslag van de wedstrijden doen). De angst om hun baan te verliezen is dan ook zo groot, dat scheidsrechter niet eens meer een wedstrijd objectief kunnen beoordelen . ANGTST ANGST ANGST !!!

Weer het zoveelste voorbeeld van nihilisme.

By the way AZ is niets meer en minder dan een ordinaire counterploeg en Roorda (Sankoh) heeft Groningen al wel 12 tot 16 punten gekost.
pi_46428763
Zijn er al beslissende fouten door Paul M. en Sankoh gemaakt?
pi_46430090
1-1

Jammer van dat tegendoelpunt, enome fout natuurlijk.
Maar vond verder dat Sankoh goed speelde.

Suarez 2 ENORME kansen gemis.. maar goed, een gelijkspel tegen dit AZ is goed maar had het gevoel dat er meer in zat.

zondag 18 februari 2007 @ 17:19:40 #118
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_46431775
Sankoh en Matthijs in de basis, onbegrijpelijk. Sankoh speelde overigens zeker niet slecht, dit keer werd het sankohtje echter fataal, maar Kruiswijk en Roorda grepen ook niet echt standvastig in daarna. Matthijs speelde verdedigend niet slecht, maar moet aanvallend niet van die frivoliteiten proberen, ging elke keer mis. 2 clubs hadden vandaag kunnen winnen en dan had de ander niet mogen klagen.

Nijhuis, wat een warhoofd is dat zeg. Lindgren voor een eerste licht vergrijp geel en vervolgens Opdam en van der Linden voor brute overtredingen (elleboog en knieen-zagen) geen rood voorhouden. Koevermans had een penalty mogen hebben, net als Suarez overigens. De kaarten voor Dembele en Koevermans waren terecht, maar leken meer bedoelt om de stand tussen AZ en Groningen gelijk te trekken. Op een gegeven moment wist je niet meer wat hij nou zou doen. bijzonder inconsequent.
pi_46432004
Ik moet zeggen dat ik ondanks ''het Sankoh'tje'' toch enorm van hem genoten heb, paar prachtige lange ballen en een paar keer bijzonder goed ingegrepen.
  zondag 18 februari 2007 @ 17:29:50 #120
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_46432081
Over de wedstrijd heeft Prosac het meeste al gezegd.

Ron Jans en persconferenties

Wanneer worden scheidsrechters nou eens consequent? Ongelovelijk..
pi_46432298
quote:
Op zondag 18 februari 2007 17:29 schreef Noca het volgende:

Ron Jans en persconferenties
Dat was geweldig
Blijft een idioot die V.Gaal zeg!!

Ze gaven elkaar nog net een hand..

pi_46433415
Louis zag weer een andere wedstrijd Ron Jans, heerlijk, recht in z'n bek, en dat hoofd van van Gaal Goed gedaan Ron!

Verder, beide hadden kunnen winnen, dus misschien was deze 1-1 wel zo terecht. Grote fout van Sankoh natuurlijk, verder deed ie het aardig. Toch blijf ik het raar vinden dat Jans met hem en Matthijs begint, ik had echt Svejdik en Silva laten starten. En Meerdink eerder in laten vallen, dit sloeg nergens op de laatste 3 minuten ofzo. Lovre had eerder moeten worden vervangen, die had zijn dag niet.

Tot slot, lekkere goal van Nevland!

Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  zondag 18 februari 2007 @ 19:24:03 #123
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_46435107
Ik vond Groningen vandaag heel aardig. Alleen Roorda en Matthijs eruit en je hebt een uitstekend elftal. Roorda was weer erg onzeker en Matthijs leek de hele middag verstoppertje te spelen (hopelijk mogen we dit allemaal zeggen van SCH).

Begon Jans deze persconferentie nou zelf over die persconferentie van na de play offs?

En wat zijn wij Nederlanders toch gezegend met een goed stel scheidsrechters! Wat een drama weer vandaag. Inconsequenter dan Nijhuis? Onmogelijk!
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_46435651
Zegt die commentator ook nog dat ie consequent fluit. De grap van de dag
  zondag 18 februari 2007 @ 19:50:23 #125
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_46435839
in de samenvatting LEEK het wel consequent, misschien zat die kerel alleen commentaar te gooien op de samenvattingsband
  zondag 18 februari 2007 @ 19:51:20 #126
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_46435869
Wat een drama die scheids, niet normaal. Het is sowieso slecht gesteld met het niveau van de scheidsrechters in Nederland, maar dat terzijde.
Groningen speelde in de eerste helft matig vond ik. Opbouwend ontbrak vaak de juiste pass en er werden kleine foutjes gemaakt. 2e helft veel meer strijd en een hele mooie goal van Nevland. 1-1 is een terechte uitslag en nu moet er komende week weer gewonnen worden .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_46437224
quote:
Op zondag 18 februari 2007 19:24 schreef The_Verve het volgende:
Ik vond Groningen vandaag heel aardig. Alleen Roorda en Matthijs eruit en je hebt een uitstekend elftal. Roorda was weer erg onzeker en Matthijs leek de hele middag verstoppertje te spelen (hopelijk mogen we dit allemaal zeggen van SCH).
Nee mag je niet zeggen

Maar in de samenvattingen zag ik Roorda toch nogal wat belangrijke reddingen maken die er bij Stekelenburg wel in waren gegaan, het ziet er soms wat knullig uit maar hij hield ze wel tegen.
pi_46437266
Ik vind het triest dat ze bij Talpa zo kicken op die domme uitspraken van Van Gaal. Klasse van Ron Jans om zo van zich af te bijten maar het blijft natuurlijk triest dat een 'topcoach' zich zo gedraagt en dat journalisten denken dat dat grappig is
  zondag 18 februari 2007 @ 21:42:53 #129
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_46440330
Ik vind het eigenlijk maar kinderachtig van beide. Jans lokt Van Gaal eerst uit door naar een vorige keer te refereren en zegt dan opeens boven de discussie te staan.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_46450864
En Zaterdag wacht de volgende zware tegenstander, PSV uit.
PSV maakt een mindere periode door, hopen dat we daar een puntje kunnen pakken, al zie ik het somber in..
pi_46451229
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:08 schreef venomsnake het volgende:
En Zaterdag wacht de volgende zware tegenstander, PSV uit.
PSV maakt een mindere periode door, hopen dat we daar een puntje kunnen pakken, al zie ik het somber in..
Ik zal er in ieder geval bij zijn.. vrijdagavond eerst op stap in Eindhoven, gelukkig valt het daar niet op als je met je dronken kop boeruh boeruh begint te scanderen
pi_46452911
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:30 schreef dolledingo het volgende:

[..]

vrijdagavond eerst op stap in Eindhoven, gelukkig valt het daar niet op als je met je dronken kop boeruh boeruh begint te scanderen

Geile meiden met een zachte g..
pi_46531828
quote:
Ameland sponsort FC Groningen

GRONINGEN - Het Waddeneiland Ameland wil zijn naamsbekendheid vergroten via FC Groningen. Daarvoor moet de naam van het eiland op de shirtjes van de voetbalclub komen.

De nieuwe stichting Ameland Promotie tekent daarvoor zo goed als zeker eind deze week een contract met de FC. De voetbalclub gaat donderdag nog met de burgemeester en de plaatselijke VVV om tafel.

Het is onbekend welk bedrag met de sponsoring is gemoeid. Volgens directeur Hans Nijland van FC Groningen gaat het om meer dan alleen shirtreclame. Vrijdag hoopt hij te kunnen vertellen wat de overeenkomst nog meer behelst.
Bron: rtvnoord
interview met Nijland

Wel leuk dat een Fries eiland toch maar even voor de FC kies..
  woensdag 21 februari 2007 @ 17:49:05 #134
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_46532231
Z-side beroofd van kunst in Euroborg

Zelfgemaakt en qua emotionele waarde onbetaalbaar. Een pop-art kunstwerk waarop de voetballer Arjen Robben staat hing tot 23 januari bij de deur van het Z-sidehonk in de Euroborg. Sindsdien is het verdwenen. Eigenaar en Z-sidevoorman Bert Heller is woest.

Heller is helder. "Degene die voor de diefstal verantwoordelijk is, heeft een groot probleem." De Groninger maakte samen met een maatje vijftien popart werken van bekende voetballers en voetbalmomenten.

Op de beelden van de bewakingscamera's op de gang bij het honk van de Z-side is duidelijk te zien hoe drie mannen het kunstwerk om zes uur 's ochtends van de muur pakken en ermee verdwijnen. Heller: "En dat is nog niet het alles. Het naambordje van de Z-side is die nacht ook verdwenen." Heller heeft na de diefstal alle werken van de muur gehaald.

Speurwerk van de politie heeft nog geen dader opgeleverd. Volgens politiewoordvoerster Sylvia Sanders lijkt het erop dat de dieven via de parkeergarage naar binnen zijn gekomen. In de Euroborg is die nacht een alarm afgegaan. Wie informatie heeft, kan de politie bellen. Of Heller. Hij looft een beloning uit van vierhonderd euro voor de gouden tip.

woensdag 21 februari 2007 @ 17:54:35 #135
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_46532403
Wat een mafkezen. Gelukkig staan ze met de volle bakkes op de camera.

Al te snugger zijn ze gelukkig niet.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_46532647
Ze zien eruit als een stel krakers..
Hopen dat ze gepakt worden.
Gewoon met je poten van andermans spul afblijven.
pi_46532780
Ja lekker handig, die ene kijkt vol in de camera en die andere is ook duidelijk in beeld. Das het nadeel van die parkeergarage, die is altijd open en dan kunnen ze zo naar boven naar de homes. Je zag twee van die gasten ook nog naar het supportershome lopen, maar die deur zat op slot (logisch).

Vind alleen vreemd..ze zijn van 7.19 uur tot 7.25 of 7.26 uur geweest. Niet echt een onchristelijke tijd. Het alarm is afgegaan, maar lekker handig dat daar niet op is gereageerd (of waren ze te laat?).

Sukkels.
pi_46557543
Die reacties van sommige Friezen op het nieuws dat Ameland de FC gaat sponseren zijn hilarisch..
KLIK!!

''Het zonde van het geld, op de vernielzuchtige FC Groningen supporter zitten we op Ameland niet te wachten. Volgens mij is het omgekeerde wereld, de groningers moeten het geld naar Ameland brengen''

''Dit is toch van de zotte, Friese steun aan Gronings voetbal, "collabarateurs" op proviciaal niveau''

[ Bericht 20% gewijzigd door venomsnake op 22-02-2007 14:06:40 ]
pi_46558009
te triest inderdaad en altijd maar de grote mond over "Anti Friesche" geluiden vanuit Groningen..
pi_46558130
afsteken dat Ameland en af laten drijven!

eehm, oh het is al een eiland
pi_46558135
Hebben jullie vertrouwen en zin in de wedstrijd tegen PSV?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  donderdag 22 februari 2007 @ 14:18:22 #142
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_46558138
"Het enige goede fries is antivries!"
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_46558202
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:18 schreef dndiek het volgende:
Zin wel! Vetrouwen niet...
pi_46558355
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:18 schreef dndiek het volgende:

We gaan Arsenal even laten zien hoe je zo'n klusje klaart in Eindhoven..

Het gaat natuurlijk heel zwaar worden en ik verwacht niet dat we daar een punt wegslepen.
Of PSV moet Groningen gaan onderschatten en het rustig aan gaan doen, maar dat zie ik niet gebeuren,

Maar je weet het nooit, met een puntje zou ik al dolblij zijn..
pi_46573896
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 18:04 schreef clauwheee het volgende:
Ja lekker handig, die ene kijkt vol in de camera en die andere is ook duidelijk in beeld. Das het nadeel van die parkeergarage, die is altijd open en dan kunnen ze zo naar boven naar de homes. Je zag twee van die gasten ook nog naar het supportershome lopen, maar die deur zat op slot (logisch).

Vind alleen vreemd..ze zijn van 7.19 uur tot 7.25 of 7.26 uur geweest. Niet echt een onchristelijke tijd. Het alarm is afgegaan, maar lekker handig dat daar niet op is gereageerd (of waren ze te laat?).

Sukkels.
Zeker een vreemde zaak, voornamelijk omdat de videobeelden van de bewakingscamera's direkt publiekelijk zijn vrijgegeven, het geeft te denken.

Overigens thnx. Prosac voor het stimuleren van de Big Brother "We will follow you everywhere and all the time" maatschappij aangaande het op deze site zetten van de beelden van de bewakingscamera's.
pi_46574037
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 21:30 schreef EuropeSantana het volgende:

Overigens thnx. Prosac voor het stimuleren van de Big Brother "We will follow you everywhere and all the time" maatschappij aangaande het op deze site zetten van de beelden van de bewakingscamera's.
Daar vragen die 3 malloten toch echt zelf om!
pi_46574145
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 21:30 schreef EuropeSantana het volgende:

Arme criminelen.
pi_46574563
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 21:33 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Daar vragen die 3 malloten toch echt zelf om! [afbeelding]
Lyrics Police Every Breath you Take.

Every breath you take
Every move you make
Every bond you break
Every step you take
Ill be watching you

Every single day
Every word you say
Every game you play
Every night you stay
Ill be watching you

Every move you make
Every vow you break
Every smile you fake
Every claim you stake
Ill be watching you

O ja wie gaat er binnenkort weer optreden en kijk nu eens naar de huidige maatschappij ?
pi_46575489
Euh... ok
pi_46575643
Even het ip-nummer van die gek hierboven tracen en je hebt je schilderijen terug
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')