abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46933025
Slaat ook nergens op toch, die gast heeft toch nooit iets ergs gedaan tegen jullie?
  maandag 5 maart 2007 @ 10:26:13 #257
121310 venomsnake
El Saltador
pi_46933238
In een inteview met Vi was hij nogal aan het afgeven op supporters van de FC, nergens voor nodig. Ook was hij meer bezig met andere clubs dan met de FC had ik soms het gevoel, de hele tijd dat gelul dat ie naar Engeland wou.
Presteren deed ie ook niet meer, als hij dan weer een kans kreeg was de motivatie en werklust zo'n beetje 0,0%, erg jammer.
En dan nu weer in interviews lezen hoe bij die is dat ie uit Groningen weg is ed helpt ook niet mee.
En je haalt hem ermee uit de wedstrijd, hij heeft niet gescoord dus misschien heeft het iets geholpen..

Ik zou persoonlijk niet mee hebben gedaan met fluiten denk ik, maar ik lig er ook niet wakker van..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_46933707
quote:
Op maandag 5 maart 2007 10:15 schreef Jasza het volgende:
Slaat ook nergens op toch, die gast heeft toch nooit iets ergs gedaan tegen jullie?
De joden zijn daar altijd lekker consequent mee wil je zeggen!

Maar wat Venom zegt, hij heeft weinig gepresteerd maar wil wel dat we hem allemaal veren in het poepgat steken als hij vertrekt. Sankoh had Salmon de noord tribune op moeten gooien, hadden we ook nog even over hem heen kunnen pissen!
  maandag 5 maart 2007 @ 12:04:53 #259
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_46935848
quote:
Op maandag 5 maart 2007 10:26 schreef venomsnake het volgende:
Ik zou persoonlijk niet mee hebben gedaan met fluiten denk ik, maar ik lig er ook niet wakker van..
Ik heb ook niet gefloten. Moet ik toch eens gaan leren...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  maandag 5 maart 2007 @ 12:37:01 #260
121310 venomsnake
El Saltador
pi_46936788
quote:
Op maandag 5 maart 2007 12:04 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Moet ik toch eens gaan leren...
Vingers in de mond, tong naar achteren drukken en blazen maar..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_46937429
quote:
Op maandag 5 maart 2007 12:37 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Vingers in de mond, tong naar achteren drukken en blazen maar..
In dat geval.. telt spugen dan ook?
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
  maandag 5 maart 2007 @ 13:10:51 #262
121310 venomsnake
El Saltador
pi_46937856
quote:
Op maandag 5 maart 2007 12:56 schreef Gollemrulez het volgende:

[..]

In dat geval.. telt spugen dan ook?
Een beginnersfout, nog even door oefenen.
Hoewel, bij Salmon..

Spugen is smerig, heb het 1 keer gedaan, op het haar van Boerebach.
Ik hing in de hekken (oosterpark, staan tribunes ) en de bal beland vlak voor me, komt Boerebach hem halen, spugt die wat en door de wind beland een deel van zijn rochel op mijn trainingspak.
Hij bukt om die bal te pakken, draait zich om en ik bedenk me niet en mik een flinke rochel op zijn achterhoofd, zo in zijn lange haren..
Hij voelde dat blijkbaar, draait zich om en spugt zo mijn buurman in het gezicht.
Boerebach..
  maandag 5 maart 2007 @ 13:28:11 #263
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_46938414
Hehe, Boerebach. Goede speler was dat trouwens. Speelde ie toen al bij Twente?
  maandag 5 maart 2007 @ 13:33:23 #264
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_46938583
Ik ben absoluut tegen het uitfluiten van spelers. Vooral ook omdat ik niet kan fluiten

Ik liet me zaterdag door het moment leiden en kon een welgemeend BOOOOOOOOEH! richting Salmon toch niet laten. Bah, zo'n sympathieke vent (want dat is hij eigenlijk wel) en je dan zo laten kennen over Groningen en de supporters. Vooral ook omdat meneer vergeten is dat 90% van de supporters de andere 10% terechtwees nadat hij bij een invalbeurt door die 10% werd uitgefloten.
Tot het gewraakte 2e interview (toen hij net bij NAC zat) heb ik Salmon altijd gesteund, maar meneer vond het nodig om na te trappen.

En dan dat gezeik omtrent het niet kunnen maken van vrienden hier.. tja, als je de hele tijd IN je huisje blijft ipv je in de buurt te laten zien..
  maandag 5 maart 2007 @ 13:33:34 #265
121310 venomsnake
El Saltador
pi_46938590
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:28 schreef The_Verve het volgende:
Hehe, Boerebach. Goede speler was dat trouwens. Speelde ie toen al bij Twente?
Hij speelde toen bij Roda. was geloof ik in '92 ofzo.
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:33 schreef Prosac het volgende:
Ik liet me zaterdag door het moment leiden en kon een welgemeend BOOOOOOOOEH! richting Salmon toch niet laten. Bah, zo'n sympathieke vent (want dat is hij eigenlijk wel) en je dan zo laten kennen over Groningen en de supporters. Vooral ook omdat meneer vergeten is dat 90% van de supporters de andere 10% terechtwees nadat hij bij een invalbeurt door die 10% werd uitgefloten.
Dat natrappen van Salmon begrijp ik niets van. Totaal niet nodig.
Erg vreemd gedrag.

[ Bericht 29% gewijzigd door venomsnake op 05-03-2007 13:45:58 ]
pi_46942552
Laat 'm. Hij heeft niet gebracht wat we van 'm verwachtten. Dan krijg je dat soort reacties. Ik heb 'm altijd gemogen en vond dat ie 't voor de teevee goed zei: "Verliezen van Groningen in hun eigen huis moet je niet raar van opkijken". Vol respect

Weet zijn goal tegen Valencia nog
Was zijn eerste wedstrijd (die ik zag). Toen had ik een heel goed gevoel over 'm.
Ik masturbeer graag moeilijke woorden in mijn zinnen, ook als ik niet weet wat ze betekenen.
Come on FC!
pi_46944885
Bij Nac leeft ie aaridg op anders..
  maandag 5 maart 2007 @ 17:58:38 #268
121310 venomsnake
El Saltador
pi_46948475
quote:
Op maandag 5 maart 2007 16:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Bij Nac leeft ie aaridg op anders..
Hij doet het idd uitstekend bij NAC, scoort daar aan de lopende band.
Sta ik toch wel van te kijken, had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
Zijn invalbeurten dit seizoen bij de FC waren echt heel matig, en tja, Nevland en Suarez hebben nu eenmaal een basis plek.
Maar goed, hij kan natuurlijk wel voetballen.
  maandag 5 maart 2007 @ 20:00:09 #269
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_46953076
quote:
Op maandag 5 maart 2007 10:15 schreef Jasza het volgende:
Hij heeft de halve Nederlandse media volgehuild over FCG nadat die weg is gegaan. Dat Nevland altijd de held was en hij niet enzo.
pi_46953344
quote:
Op maandag 5 maart 2007 20:00 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Hij heeft de halve Nederlandse media volgehuild over FCG nadat die weg is gegaan. Dat Nevland altijd de held was en hij niet enzo.
Misschien heeft ie wel een punt...
pi_46953474
Nevland was toch ook de held, die scoorde tenminste, Salmon amper .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_46956635
Is, Ray
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  maandag 5 maart 2007 @ 21:29:48 #273
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_46956704
Salmon had het over Nevland de held, en hijzelf de schlemiel.

Ik denk dat hij het inderdaad heel treffend verwoorde.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 16:43:55 #274
121310 venomsnake
El Saltador
pi_46979988
quote:
Onderzoek naar Groningen-supporters

De KNVB is een onderzoek gestart naar een incident dat afgelopen weekend plaatsvond in het duel tussen FC Groningen en NAC Breda. In die wedstrijd werd Edwin Zoetebier geraakt door een voorwerp dat afkomstig was uit een vak met Groningen-supporters.

Aan het begin van de tweede helft werd Zoetebier geraakt door het voorwerp, vermoedelijk een munt of een aansteker. De doelman zakte door zijn knieën, maar kon even later de wedstrijd wel vervolgen.

FC Groningen heeft inmiddels laten weten dat het absoluut niet door de beugel kan en dat er bij een volgend incident ook zeker maatregelen getroffen zullen worden.

“Veel clubs hebben een net gespannen achter de doelen om dergelijke incidenten te voorkomen. Wij hebben dit in Euroborg bewust niet gedaan. Wij wilden een publieksvriendelijk en sfeervol stadion. Geen hekken, geen grachten, geen netten. Alles om een optimale voetbalsfeer te bewerkstelligen en de supporters een vrij en onbeperkt zicht op het speelveld te geven. Wij gingen er vanuit dat onze supporters dit vertrouwen niet zouden beschamen. Dit vertrouwen is afgelopen zaterdag echter voor het eerst heel duidelijk waarneembaar geschonden en dat kunnen wij niet accepteren.”

“Het kan niet zo zijn dat spelers van de tegenpartij aan gevaar blootgesteld worden als zij in Euroborg moeten voetballen. Net als de directie en het management heeft ook de technische staf haar afkeuring uitgesproken over dergelijk gedrag. Ook de beelden die te zien waren bij de oproep van de directie van de club om geen voorwerpen meer op het veld te gooien, waren stuitend. Hoewel de geuite gebaren op zichzelf helaas niet strafbaar zijn, distantiëren wij ons hiervan natuurlijk volledig en deze personen beschouwen wij niet als representatief voor onze overige supporters, die middels een ondersteunend applaus duidelijk maakten eveneens niet vereenzelvigd te willen worden met mensen die de naam van de club op een slechte manier uitdragen.”

“Dit alles kan als consequentie hebben dat wij impopulaire maatregelen moeten gaan nemen. Bij een volgend incident – hoe klein ook – zullen wij genoodzaakt worden ook netten te spannen achter het doel van de Noordtribune. Momenteel zijn wij druk bezig om aan de hand van videobeelden de dader van het gegooide voorwerp te achterhalen. Wij zijn behoorlijk optimistisch dat dit ons gaat lukken en de dader kan dan een langdurige ontzegging tot het stadion tegemoet zien. Buiten het feit dat het gooien van voorwerpen onbehoorlijk en onfatsoenlijk is, kan dit naast imagoschade ook een forse geldboete opleveren. Echte supporters van FC Groningen doen dit de club niet aan. Wij hopen dat ook in de toekomst Euroborg een stadion zonder netten en hekwerken kan blijven.”

“Het incident is des te wranger omdat we er juist in waren geslaagd de opvangbakken rond het gastenvak te voltooien. Hierdoor konden onze supporters op met name de Oosttribune eindelijk ongestoord de verrichtingen van FC Groningen volgen. De opvangbakken hebben in ieder geval goed gefunctioneerd en hopelijk blijft het dus voorlopig bij deze aanpassingen op veiligheidsgebied", aldus algemeen directeur Hans Nijland op de officiele website van de Groningers
.
Voetbalzone
  dinsdag 6 maart 2007 @ 16:52:17 #275
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_46980298
Het moest er natuurlijk een keer van komen, dat een speler geraakt werd. Klein ergernisje van me, elke wedstrijd die hoeveelheden geld en aanstekers die richting de keeper werden gestuurd.
pi_46980338
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 16:52 schreef Prosac het volgende:
Het moest er natuurlijk een keer van komen, dat een speler geraakt werd. Klein ergernisje van me, elke wedstrijd die hoeveelheden geld en aanstekers die richting de keeper werden gestuurd.
Echt? Is me nog nooit opgevallen eigenlijk.
pi_46980411
Idd wat een kuthoer die met dr uitkeringshoofd lachend dr middelvingers opstak. Echt tenenkrommend.
pi_46980473
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 16:54 schreef Gollemrulez het volgende:
Idd wat een kuthoer die met dr uitkeringshoofd lachend dr middelvingers opstak. Echt tenenkrommend.
Vond haar wel lekker eigenlijk. Tele2 zoomde ook echt te vaak op haar in.
pi_46982809
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 16:54 schreef Gollemrulez het volgende:
Nog tenenkrommender is dat Hans Nijland zich berust op beelden van Talpa. Talpa die bekend staat om een uiterst creatieve regie. De mensen die met de middelvingers omhoog stonden zijn niet per definitie de mensen die reageerder op het zoetebier voorval. Bij gebrek aan het kunnen fluiten op mijn vingers steek ik ook wel eens een middelvinger op.. en zo zijn er een stuk meer op de curve.. dubieuze sfeermakerij is het.
pi_46982950
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 17:51 schreef dolledingo het volgende:

[..]

Nog tenenkrommender is dat Hans Nijland zich berust op beelden van Talpa. Talpa die bekend staat om een uiterst creatieve regie. De mensen die met de middelvingers omhoog stonden zijn niet per definitie de mensen die reageerder op het zoetebier voorval. Bij gebrek aan het kunnen fluiten op mijn vingers steek ik ook wel eens een middelvinger op.. en zo zijn er een stuk meer op de curve.. dubieuze sfeermakerij is het.
Ja dat is ook waar. Alleen denk ik dat er nu wel een verband is, maar ja dan moet je idd op de journalistieke oprechtheid van talpa afgaan...
pi_46983491
Ik heb het live gezien en dat gebeurde wel degelijk bij de oproep van de speaker.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 20:28:59 #282
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_46989199
Maar dat het grootste gedeelte van het publiek bij het omroepen van de speaker een applaus gaf lieten ze dan weer niet zien.
pi_47005350
Nee, maar dat was goed te horen.
  woensdag 7 maart 2007 @ 09:31:17 #284
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_47006018
Morgen kaarten halen voor Groningen-Twente. Zijn er nog wel toch?
pi_47006942
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 09:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

Vorige week was het nog binnen 10 minuten uitverkocht! Maar misschien wil de mevrouw van de ticketbox wel een oogje dicht knijpen
  woensdag 7 maart 2007 @ 10:23:05 #286
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47007440
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 09:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
als je in het uitvak wilt zitten misschien wel.
De thuisvakken waren weer binnen 10 minuten uitverkocht zoals dd zei

edit: op marktplaats zijn ze nog wel te krijgen al 75 euries
pi_47008600
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:23 schreef Prosac het volgende:

[..]

als je in het uitvak wilt zitten misschien wel.
Wie wil er nou vrijwillig tussen de rukkers zitten?!
pi_47012362
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:04 schreef dolledingo het volgende:

[..]

Vorige week was het nog binnen 10 minuten uitverkocht! Maar misschien wil de mevrouw van de ticketbox wel een oogje dicht knijpen
Dat is toch altijd zo, of zijn er anders wel langer kaarten verkrijgbaar?
pi_47012769
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 13:06 schreef Gollemrulez het volgende:

[..]

Dat is toch altijd zo, of zijn er anders wel langer kaarten verkrijgbaar?
Het is altijd snel uitverkocht inderdaad, het ligt echter wel aan de wedstrijd. Bij de minder interessante wedstrijden heb je wat langer de tijd voor de aankoop van een kaartje.
  woensdag 7 maart 2007 @ 13:52:00 #290
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47014032
dan ook hooguit een half uurtje..
pi_47015687
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 13:52 schreef Prosac het volgende:
dan ook hooguit een half uurtje..
dan heb ik meerdere keren mazzel gehad! Bof ik even..

Ik heb vaak genoeg wedstrijden gezien dat de kassa's nog open waren om resterende kaarten te verkopen. Zo populair is fc groningen nou ook weer niet
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:38:04 #292
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47015778
mmm.. mijn ervaring is juist dat ik iedereen zaterdagmiddag zie kankeren op allerlei fora dat er weer eens geen kaarten meer zijn
pi_47021493
Voor de 'neutrale' voetballiefhebber in de stad is het in ieder geval verdomd lastig om aan een kaartje te komen. In het Oosterpark kon ik vaak op zondagmiddag op de bonnefooi nog wel heen als ik een potje voetbal wilde zien.
  woensdag 7 maart 2007 @ 22:13:40 #294
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_47033948
Klopt, Max. Zo heb ik een hele saaie Groningen-Roda nog eens bezocht omdat ik niets te doen had.

Romantiek

Het lijkt wel een tweewekelijks popconcert met zulke (uit)verkooptijden, ik had daar helemaal geen weet van.
pi_47052855
quote:
Levchenko opnieuw opgeroepen voor Oekraïne

De interlandcarrière van Evgeniy Levchenko krijgt een vervolg. De 29-jarige middenvelder van FC Groningen is geselecteerd voor twee Euro 2008 kwalificatiewedstrijden van Oekraïne.

De nationale ploeg onder leiding van bondscoach Oleg Blochin neemt het op zaterdag 24 maart in een uitwedstrijd op tegen de Faeröer Eilanden en vier dagen later, op woensdag 28 maart, thuis tegen Litouwen. Dit kwalificatieduel wordt gespeeld in Odessa.

Oekraïne neemt met 6 punten uit 3 duels de vierde plaats in Groep B in, achter Schotland, Frankrijk en Italië, die respectievelijk 9, 9 en 7 punten hebben uit 4 gespeelde wedstrijden. De Faeröer staat puntloos onderaan in deze zeer sterk bezette EK-kwalificatiegroep. Litouwen heeft 4 punten uit 3 duels en staat vijfde.

'Geen idee'
Vorige maand speelde Levchenko zijn tweede interland, toen hij de volle negentig minuten in actie kwam in de oefeninterland tegen Israël in Tel Aviv. Na dat duel verklaarde Levchenko geen idee te hebben of er een vervolg zou komen. “Voor mijn gevoel heb ik goed gespeeld en de bondscoach gaf me na afloop een hand, maar zei slechts: ‘Succes verder bij je club.’ Daar werd ik dus niet veel wijzer van.”

Blessure
Nu weet de linkermiddenvelder, die dit seizoen al zeven competitiedoelpunten maakte voor FC Groningen, dat zijn optreden toen voor Blochin voldoende was voor een nieuwe selectie. Overigens herstelt Levchenko op dit moment van een spierblessure, opgelopen in het competitieduel met PSV. Hierdoor moest hij de wedstrijd tegen NAC Breda al missen en is het onzeker of hij op tijd fit zal zijn voor de confrontatie in Tilburg met Willem II, aanstaande zaterdag.

Bron: FC Groningen
  donderdag 8 maart 2007 @ 15:54:16 #296
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_47055342
Leuk voor Levchenko, maar het bevreemdt me wel een beetje. Als je aan de ploeg denkt die op het afgelopen WK redelijk goed speelde, denk ik niet dat hij daar in mee kan.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 10:59:47 #297
121632 Thomas87
Democracy is coming!
pi_47084582
Ze speelden toen best goed, maar ik weet dat ze wel goede verdedigers hebben en goede aanvallers. Van het middenveld weet ik niet zo 1 2 3 wat af. Misschien dat ze een type speler als levchencko nodig hebben. Je kunt beter 11 iets mindere spelers hebben die in 1 team kunnen spelen dan 11 topaanvallers. Misschien is dat de insteek van de bondscoach; bij gebrek aan beter. Ik vind het iig fantastisch voor hem!
Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
Martin Drent: "Studeren ook!"
pi_47088474
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 10:59 schreef Thomas87 het volgende:
Ik vind het iig fantastisch voor hem!
Helemaal mee eens
  vrijdag 9 maart 2007 @ 13:12:47 #299
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_47088620
Iemand een idee hoe hard de verkoop voor uitwedstrijden loopt? Ik wil met z'n vieren naar Feyenoord-uit en ik moet even weten of dat ook 10 minuten werk is of dat die wedstrijd vaak niet uitverkocht raakt?
pi_47095857
uitwedstrijden van FC Groningen worden altijd ontzettend slecht bezocht (behalve Twente en Heerenveen). Van de 10% uitgaande is er theoretisch een uitvak waar 5000 mensen in passen. Kortom dat raakt nooit uitverkocht.. had FC Groningen maar een dergelijke grote trouwe aanhang. Dan was het een stuk gezelliger geweest..
  vrijdag 9 maart 2007 @ 17:35:02 #301
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_47098848
Ik had eerlijk gezegd verwacht dat er drommen mensen naar Feyenoord-Groningen zouden willen, zeker gezien dat je met EV heen kunt. Als ik op TV de samenvattingen van de uitwedstrijden zie, dan heb ik het idee dat er relatief veel uitsupporters van Groningen zijn (iig meer dan ik vaak in de Euroborg van andere clubs zie, maar misschien vergis ik me).

Ik steun FC Groningen, maar heb noch de tijd, het verlangen of het geld om alle uitwedstrijden te bezoeken, dus Feyenoord wordt mijn eerste uitwedstrijd in het uitvak. Ben erg benieuwd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')