Probeert hem met een omhaal over het doel te schieten..quote:Op zondag 25 februari 2007 11:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja jeutje wat doet die dan...:{.
Ik moest ook inderdaad aan Wouters denken toen ik dit zagquote:Op zondag 25 februari 2007 12:16 schreef The_Verve het volgende:
Dit zag er nog belabberder uit dan Jan Wouters in '94...
Bron: VIquote:FC Groningen test Macedonische aanvaller
28/2/2007 8 :47
Blageja Glavevski krijgt de kans zich te laten zien bij FC Groningen. De achttienjarige Macedoniër werkt daartoe deze week een stage af.
'Wij willen van dichtbij een beeld krijgen van zijn mogelijkheden', zegt FC Groningen-directeur Hans Nijland op de webiste van de club. Glavevski speelt voor FK Pelister, dat als vijfde staat gerangschikt in de Macedonische competitie.
quote:
bronquote:Meerdink: "Van Gaal op menselijke vlak minder"
Martijn Meerdink is niet te spreken over AZ-trainer Louis van Gaal. Meneer van Gaal, zoals Meerdink hem noemt, is volgens de rechtsbuiten minder 'sociaal voelend' dan bijvoorbeeld Ron Jans, de nieuwe trainer van Meerdink bij FC Groningen.
Meerdink verloor dit seizoen zijn basisplaats bij AZ, waarna hij zelfs regelmatig op de tribune terecht kwam. De eenvoudig international zag geen andere mogelijkheid dan om te vertrekken en kwam, na weken van onzekerheid, uiteindelijk bij Groningen terecht. Toch zit zijn vertrek uit Alkmaar Meerdink nog altijd niet lekker. "De manier waarop ik aan de kant werd gezet zou iedereen pijn doen. Ik heb de film een paar keer teruggedraaid, maar ik kan mezelf niks verwijten", zegt hij in Sportweek.
Op de vraag of hij iemand iets verwijt, is het antwoord duidelijk. "Tja, dan kom je toch al snel uit bij een trainer, in dit geval meneer Van Gaal", zegt de rechtspoot. "Een prima trainer hoor, daar niet van, maar op menselijk vlak een tikkeltje minder. Je hoeft geen sociaal werker te zijn, maar wel sociaal voelend. Laat ik het zo zeggen: het is geen Ron Jans. Ik had iets meer vertrouwen van hem willen hebben."
Het feit dat Meerdink hem consequent meneer Van Gaal noemt, zegt eigenlijk genoeg. "Ik vind dat gewoon bij hem passen. Meneer Van Gaal. Je hebt Co Adriaanse, Ron Jans en meneer Van Gaal", aldus de oud-speler van De Graafschap.
Zal wat zijn als ie morgenavond scoort zeg..quote:
quote:GRONINGEN - Rasmus Lindgren is zaterdag weer inzetbaar in het thuisduel tegen NAC.
Verder is Evegeniy Levchenko geblesseerd aan zijn bovenbeen en Donovan Slijngard aan zijn voet. Hoe de opstelling er daarmee uit zal zien, is onduidelijk. Op basis van de training van vrijdag valt niet op te maken wie er in de basis zal staan.
Gek hè, dat men na een wedstrijd gaat posten...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:59 schreef Tommeke het volgende:
Wat trouwens een gloryhunters hier... ze winnen eens en er wordt weer gepost
3-1quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:59 schreef Tommeke het volgende:
Tof hoor, met blikjes gooien
Wat trouwens een gloryhunters hier... ze winnen eens en er wordt weer gepost
Wat doet Roorda in dat laatste filmpje?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:57 schreef venomsnake het volgende:
Woei, mooie overwinning.
Konden we zeer zeeeer goed gebruiken.
Begonnen wel erg matig aan de 2e helft, zat me niet echt lekker, maar na de 2-1 ging het weer prima.
Mooie goal van Roorda ook..![]()
[afbeelding]
Ok, dan vond ik hem juist achteruit gaanquote:Op zondag 4 maart 2007 12:55 schreef clauwheee het volgende:
Hij doet het de afgelopen twee wedstrijden best behoorlijk hoor, eigenlijk.
*mompelt iets over Friezen en verstand van voetbal...quote:
* mompelt iets over Zeeuwen en verstand van betaald voetbalquote:Op zondag 4 maart 2007 13:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
*mompelt iets over Friezen en verstand van voetbal...
Auch.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:01 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* mompelt iets over Zeeuwen en verstand van betaald voetbal![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |