Dat we niet weer straks een mongool hebben die al die pics hier gaat posten.quote:Jack is de coolste!
Natuurlijk! Mocht je dat willen laten zien, gebruik dan de [img]-tags uit het volgende bestandje!
Jackplaatjes.txt
4quote:Op maandag 22 januari 2007 16:17 schreef Fir3fly het volgende:
Bij welke aflevering zijn ze nu in de US?
quote:
Zo, Danny moet vast een flink bedrag op tafel hebben gelegd om de uitzendrechten te kunnen kopenquote:Op maandag 22 januari 2007 16:22 schreef Da_Sandman het volgende:
En een first act van afl. 5 dus... Wanneer zendt Fok de volgende uit?
Als jij morgen wakker word zal ie wel online staan. Als je op wilt blijven, zal wel een uurtje of 4/5 's morgens zijn.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:34 schreef Super7fighter het volgende:
Staat de charismatische topterrorist Al-Fayad nog steeds niet in de OP?![]()
We'll strike a blow at the Americans they will never forget.
![]()
PS: hoe laat kunnen we aflevering 5 verwachten?
Een uur of 4-5quote:Op maandag 22 januari 2007 22:35 schreef Jack_is_Back het volgende:
tot hoelaat moet ik dan opblijven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door HKS op 23-01-2007 06:44:59 ]
De BT releases waren ook wat later...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan nog altijd niets vinden op usenext. Vreemd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
Ik dus niet... maar nu dus wel. Thanksquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:05 schreef Richardfun het volgende:
Helaas had ik al een spoiler gelezen over het feit dat Graham Jack's broer was, maar toch erg vet. Vraag me af hoe lang het nog duurt voordat Jack er achter komt dat Graham achter alles van s5 zat, dan is hij pas echt de zak.
De ep is uitgezonden, dan hoeven hier geen spoiler tags meer gebruikt te worden. Gewoon niet in dit topic komen voordat je de ep gezien hebt, zo is het al tijden.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik dus niet... maar nu dus wel. Thanks
Graham zijn vrouw is ook Nathan Petrelli zijn vrouw in Heroes.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:05 schreef Richardfun het volgende:
Helaas had ik al een spoiler gelezen over het feit dat Graham Jack's broer was, maar toch erg vet. Vraag me af hoe lang het nog duurt voordat Jack er achter komt dat Graham achter alles van s5 zat, dan is hij pas echt de zak.
Oh, en Graham z'n vrouw is best hitsig
Kan zijn, maar omdat sommige mensen niet aan de release kunnen komen vond ik het wel sociaal om het wèl te doen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:26 schreef Richardfun het volgende:
[..]
De ep is uitgezonden, dan hoeven hier geen spoiler tags meer gebruikt te worden. Gewoon niet in dit topic komen voordat je de ep gezien hebt, zo is het al tijden.
Die van seizoen 2 ging ook wel af. Die vloog George Mason nog weg.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:38 schreef bierjoost het volgende:
Wat is er tussen Jack en de vrouw van Graham gebeurt? Dat kon ik niet echt mee krijgen.
En waarom had de nieuwslezer het over dat: Once again a nuclair bomb has gone off in California? Of was het meer een waarschuwing als in :ik herhaal, een atoombom is afgegaan?
En welke onthullingen zijn er nog meer gedaan in ep5? Heb niet zo goed op zitten letten bedenk ik me nu. Shame on me! Maar ja eerst PB, daarna Heroes en dan ook nog eens een keertje 24! Wat een leven!
link?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:12 schreef -skippybal- het volgende:
Jack en die chick iepen te knallen terwijl ze beiden getrouwd waren![]()
Promo van de volgende episode staat ook weer online trouwens, en die is behoorlijk spectaculair to say the least![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:30 schreef -skippybal- het volgende:
En hoe slecht trouwens als Jack in het begin op dat dak staat te bellen tussen dat vuur.
Je ziet de cameraman gewoon gehirkt voor 'm zitten, vól in beeld![]()
Geweldig ook hoe Jack er na de ontploffing naartoe loopt en rustig een paar keer met z'n hand op en neer wappert om de rook weg te waaien.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:30 schreef -skippybal- het volgende:
En hoe slecht trouwens als Jack in het begin op dat dak staat te bellen tussen dat vuur.
Je ziet de cameraman gewoon gehirkt voor 'm zitten, vól in beeld![]()
Dat zag ik inderdaad niet aankomen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:27 schreef RenzoBrad het volgende:
OMG:
[afbeelding]
Jack Bauer
&
[afbeelding]
Dr. Romano
=
BROTHERS![]()
Paar leuke verrassingen in deze ep. Voor de rest een geweldloze 24... Jack geeft alleen Dr. Romano een paar tikkies en er wordt niemand vermoord.![]()
Dat zou wel briljant zijn inderdaad!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:55 schreef Fendy het volgende:
Toch jammer dat Donald Sutherland niet hebben gecast voor die rol...
Een hete brok?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:49 schreef 3ddfreak het volgende:
En de Pa van Jack blijkt dus de onderdelenleverancier van Fayed te zijn of niet? De broer van Jack zegt namelijk dat hun pa een hete brok beet heeft... net als die onderdelenleverancier!
Dan was dit niet spectaculair geweest.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:55 schreef Fendy het volgende:
Toch jammer dat Donald Sutherland niet hebben gecast voor die rol...
Wauw, zo origineel!!!!!!1111111111quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:16 schreef superhaagie het volgende:
Leuke aflevering idd...
En Jack is weer eens bikkelhard door zijn eigen broer te meppen en te kelen, briljant!
''you are hurting me'' Jacko : "'believe me, I am not''![]()
Als t je niet interesseert reageer dan niet hier..quote:
Maak ik zelf wel uit.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:28 schreef superhaagie het volgende:
[..]
Als t je niet interesseert reageer dan niet hier..
Ik ben het met je eens dat de Graham-is-de-broer-van-Jack twist erg onzinnig is. Ik snap sowieso nog niet waar de 'denktank' uit seizoen 5 nou op uit is en als ze weer van doen hebben met de aanslagen in seizoen 6 dan ben ik het spoor helemaal bijster. Gelukkig is dit seizoen nog maar net begonnen en hoplijk slagen de schrijvers erin deze, op dit moment (zelfs voor TV-serie), ongeloofwaardige twist goed uit te leggen, vooralsnog vertrouw ik ze.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:57 schreef Merkie het volgende:
Beetje saaie aflevering, dat Graham de broer van Jack is vind ik een idiote en ridicule twist die nergens op slaat. Maar goed.
Sandra is enorm irritant. Volgens mij heeft ze zelf banden met Fayed, dat ze zo vijandig doet.
Het jack-afkraak topic is verder op dank jequote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maak ik zelf wel uit.Vraag me af waarom je denkt dat het mij niet interesseert, ik gaf gewoon een inhoudelijk reactie.
Wat heb ik daar te zoeken?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:12 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Het jack-afkraak topic is verder op dank je![]()
quote:
Assad komt in aflevering 22 terug om ineens een onderzeeër te gaan stelen. Let maar op.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:18 schreef superhaagie het volgende:
Ik denk dat de kans groter is dat die ''collega'' van Sandra banden heeft met Fayed dan zij zelf.
Hij zou deze situatie natuurlijk kunnen misbruiken om zichzelf straks eruit te lullen.
En die Assad vertrouw ik ook nog niet.
wtf?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:57 schreef -Mo- het volgende:
Ik hoopte echt zó dat de bitch van Graham aunt Carol was.
Nee. Die blijkt uiteindelijk aan het einde van de rit toch de mastermind te zijn van alle aanslagen, kaapt het vliegtuig waarin hij naar washington dc wordt gevlogen en vliegt dat bij het witte huis naar binnen. Mark my words.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:18 schreef superhaagie het volgende:
En die Assad vertrouw ik ook nog niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat ook een Yoshi bij, misschien een link naar de Yoshi uit Sleeper Cellquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:00 schreef Merkie het volgende:
Jammer dat de vrouw van Graham geen Carol heet.
En check de bovenste naam:
[afbeelding]
Zo lief is broertje lief niet hoorquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:03 schreef -Mo- het volgende:
Ik kon ook een keer mijn vader niet vinden, toen ging ik naar mijn broer, die wist het ook niet. Toen gaf ik hem maar een klap op z'n bek.
Dat weet Jack toch (nog) niet.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:36 schreef superhaagie het volgende:
[..]
Zo lief is broertje lief niet hoor
Dus het is best terrecht...
Hij vertrouwt hem gewoon niet en terecht.quote:
Dat is alleen terecht als Jack achtergrondinformatie heeft, waarvan wij nog niet weten dat Jack het weet. Als Jack echt van niks weet wat betreft zijn broer, dan is het vrij stom allemaal.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:45 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hij vertrouwt hem gewoon niet en terecht.
nee jack weet dat nog niet, maar jack zijn instinct heeft het wel weer bij het goede eindquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:45 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hij vertrouwt hem gewoon niet en terecht.
Daar zat ik stiekem ook aan te denken na de episode. Maar ik denk dat ze het wel weer recht breien.quote:
Ja toch.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:41 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Strax kijken. Is hij goed of wat
Zolang haar lippenstift niet zo knalrood is als bij de eerste episodes is het nog om aan te zien, maar hot is ze verre vandaanquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:08 schreef Caesu het volgende:
ik vind die zus van de president wel hot eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:53 schreef vw_caddy het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:03 schreef -Mo- het volgende:
Ik kon ook een keer mijn vader niet vinden, toen ging ik naar mijn broer, die wist het ook niet. Toen gaf ik hem maar een klap op z'n bek.
Yep, die was al eens eerder in beeld.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:46 schreef TC03 het volgende:
Ik moest lachen toen ik die promotiefoto van Palmer van seizoen 3 zag staan achter Wayne tijdens zijn speech. Beetje cheap.![]()
Denk dat ik het al gevonden heb, in de scene van de grond af omhoog ligt ie zeker op zijn buik op het dak?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:15 schreef Fendy het volgende:
Ik zie echt nergens een cameraman tijdens die dak-scene. Iemand screenshots?
Als dat zo is stop ik met 24 kijken.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:23 schreef jm5 het volgende:
Had iemand al gezegd dat Josh de zoon van Jack is en niet van zijn broer? Want dat lag er mijns inziens ook vingerdik bovenop.
Als dat zo is stop ik met 24 kijken.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als dat zo is stop ik met 24 kijken.
Figuurlijk.
No, you don'tquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als dat zo is stop ik met 24 kijken.
Figuurlijk.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:02 schreef drGoeroe het volgende:
[..]Euh, dat zei ik ook volgens mij hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
Ik dacht echt dat iemand hem zou neersteken ofzo, toen hij weg liep daarso bij CTUquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:51 schreef Un4 het volgende:
Hopelijk komt Assad nog terug, vond het wel een goed personage.
Dat geintje hebben ze in season 3 al geflikt met onze engelse vriend Saunders.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:02 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat iemand hem zou neersteken ofzo, toen hij weg liep daarso bij CTU. Zo'n medewerker die niet kon accepteren dat Curtis het loodje gelegd had
![]()
Hij was al in seizoen 5 als Graham gecast voordat hij gedoopt werd tot een Bauert volgens mij.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:13 schreef golfer het volgende:
Hij was weer gaaf, hoewel er inderdaad niet al te veel spectaculairs gebeurde deze aflevering.
Dr. Romano als Jack's niet deugende broertje is wel leuk gecast.![]()
Als dat zo is is s06 wel echt verpest voor me. Ik vond dit al idioot, Graham is Jack's broer? Het lijkt The O.C. verdomme wel, of een andere soapseriequote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:23 schreef jm5 het volgende:
Had iemand al gezegd dat Josh de zoon van Jack is en niet van zijn broer? Want dat lag er mijns inziens ook vingerdik bovenop.
Jack ze familie wil hem neerhalen w00tquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:27 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Als dat zo is is s06 wel echt verpest voor me. Ik vond dit al idioot, Graham is Jack's broer? Het lijkt The O.C. verdomme wel, of een andere soapserie
Niet dat die niet leuk kunnen zijn op hun eigen manier...
Ja jammer hequote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:31 schreef Bananenman het volgende:
Trouwens klote dat Jack's vader niet gespeeld wordt door Donald Sutherland
hot is misschien niet het goede woord.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:10 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Zolang haar lippenstift niet zo knalrood is als bij de eerste episodes is het nog om aan te zien, maar hot is ze verre vandaan![]()
Toch vraag ik me af of in de gemiddelde soap serie een atoom bom afgaatquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:27 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Als dat zo is is s06 wel echt verpest voor me. Ik vond dit al idioot, Graham is Jack's broer? Het lijkt The O.C. verdomme wel, of een andere soapserie
Niet dat die niet leuk kunnen zijn op hun eigen manier...
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:36 schreef Bananenman het volgende:
Nee is officieel nog niet bekend, maar heb al even op IMDB gespiekt. Jack's vader wordt gespeeld door James Cromwell ().
Ken hem alleen uit L.A. Confidential, en dat is een topfilm. Dus dat is goed.quote:
Maar goed dat je mijn spoiler een paar weken geleden niet gelezen had dan, ik zag hem nu namelijk al aankomen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:05 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Misschien wel dom van de makers om die blauwetand-mannetje te gebruiken als Jack's broer. Het was wel eenmoment.
quote:Op zondag 7 januari 2007 23:28 schreef DaMart het volgende:
Op the 24 Insider, vond ik nog een spoiler over wat na aflevering 4 staat te gebeuren... een admin daar schijnt een betrouwbare bron te hebben (hoe betrouwbaar, moeten we maar afwachten)...
misschien was het al eens gepost, en heb ik het gemist, maar toch wilde ik deze spoiler/dit gerucht even delen hier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien was Graham ook wel blond... ooit.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:41 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Dat zoontje van die Graham leek overigens wel heel erg op Jack ... blond haar .. toeval of niet? :
Ik had hem toen wel gelezen, ben er blij om. Anders had ik nu nog zitten huilen van de plottwist. Dat heb ik al achter de rug nu.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar goed dat je mijn spoiler een paar weken geleden niet gelezen had dan, ik zag hem nu namelijk al aankomen.![]()
[..]
James Cromwell is voor veel mensen een bekend gezicht denk ik.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ken hem alleen uit L.A. Confidential, en dat is een topfilm. Dus dat is goed.
Vandaar dat ik weer hoop dat Kim terug komt zeker?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:28 schreef Richardfun het volgende:
Hoop het niet, geen zin in een boel geneuzel over een nieuw kind van Jack, we weten allemaal hoe irritant z'n dochter was binnen het verhaal.
Dat is 24, te spannend zodat wanneer 1 aflevering ''minder spannend'' is gelijkt saai lijkt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik weer hoop dat Kim terug komt zeker?
Ik vond het een wat matige aflevering en het feit dat Graham de broer van Jack is, eigenlijk een beetje vergezocht. Een beetje een 'Nina Meyers' zegmaar
De spanning is er een beetje uit in dit deel. Hopelijk komt het snel weer terug.
Sommige mensen kunnen maar niet ophouden over Kim hé.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik weer hoop dat Kim terug komt zeker?
Ja.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:48 schreef Wytze het volgende:
Is die Graham overigens die gast die in het vorige seizoen telkens met de president praatte?
Nou, dan begin je eind mei met kijken.quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:41 schreef Wytze het volgende:
Ik haat het dat we weer een week moeten wachten
Ik snap niet dat je dat niet meteen ziet.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:48 schreef Wytze het volgende:
Is die Graham overigens die gast die in het vorige seizoen telkens met de president praatte?
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:29 schreef -Mo- het volgende:
Sommige mensen kunnen maar niet ophouden over Kim hé.
Van mij mag ze alleen terugkomen als ze naakt is. Of dood. Of beide.
en natuurlijk in een andere prachtige TV serie Six Feet Underquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
James Cromwell is voor veel mensen een bekend gezicht denk ik.![]()
Ik ken 'm van The Sum of All Fears (POTUS), Deep Impact, Babe, Space Cowboys, I Robot, The Green Mile en hij is gecast in de nieuwe Spider-Man film.
Een prachtige twist.quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:26 schreef Iwan1976 het volgende:
Graem Bauer
[afbeelding]
Dit is toch wel een van de bizarste plot twists ever.![]()
Jammer.quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:33 schreef juniorL het volgende:
en donald sutherland was gevraagd om de vader van jack te spelen, maar wegens andere verplichtingen is dat helaas gecanceld
Bron?quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:35 schreef juniorL het volgende:
en ik denk dat wannneer logan terugkomt { want dat komt ie zker} dat hij graham gaat veraden.
www.fox.com, in één van die 24 interviews daar geloof ik. Maar 't is wel een redelijke spoiler, dus misschien spoilertags er omheen zetten mensenquote:
Ik zou er niet op rekenenquote:Op woensdag 24 januari 2007 08:15 schreef 24forum het volgende:
Voor een forum speciaal voor nederlandse 24 fans ga je naar:
forum.fok.nl
Dit is een beginnend forum met discussies over seizoen 5 seizoen 6 de acteurs en de aankomende film van 24.
Ook is het mogelijk om aan te geven wat voor subforum je mist.
Ik hoop jullie snel te zien.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 08:15 schreef 24forum het volgende:
Voor een forum speciaal voor nederlandse 24 fans ga je naar:
forum.fok.nl
Dit is een beginnend forum met discussies over seizoen 5 seizoen 6 de acteurs en de aankomende film van 24.
Ook is het mogelijk om aan te geven wat voor subforum je mist.
Ik hoop jullie snel te zien.
Hier zelfdequote:Op woensdag 24 januari 2007 12:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
maar moet van mezelf toch echt beginnen met tentamen leren
Ik ook.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:40 schreef -Mo- het volgende:
Screw leren, gewoon 24 kijken. I did.
Ik ook gister..vandaag kan ik dat niet flikkenquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:40 schreef -Mo- het volgende:
Screw leren, gewoon 24 kijken. I did.
Als je het wilt weten:quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:55 schreef Hare het volgende:
Sorry dat ik jullie weer moet storen hoor, met mijn gekijk van seizoen 2 dit keer, maar ik kan geen algemeen 24 topic vinden en het topic van seizoen 2 is gesloten.
Ik wilde alleen ff weten hoe lang ik nog tegen die rotkop van Sherry aan moet kijken. Ik heb in mijn leven volgens mij nog nooit zo'n afschuwelijke hekel gehad aan een personage in een serie. Tering zeg, wat een scheitwijf, kan haar echt niet leien en kan niet begrijpen dat de president haar in seizoen 1 niet meteen van het balkon gedonderd heeft. En haar dan ook nog eens terug te komen in seizoen 2
Maar goed, gaat ze een beetje snel dood in seizoen 2? Of moet ik me de rest van de aflevering de tering aan haar ergeren??? Ik begin zelfs de president er minder leuk door te vinden, dat ie zich inlaat met zo'n....zo'n....secreet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als je het wilt weten:Dan pasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:13 schreef 3ddfreak het volgende:
Elk seizoen heb je zo'n personage. Dit seizoen begin ik ook alweer een hekel te krijgen aan die zus van Wayne...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje matigjes van Jack dus...My soul is painted like the wings of butterflies
Ja echt, wat een scheitwijf. Zal me niets verbazen als de plot twist is dat zij involved is in die terroristen shit.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:23 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
![]()
. Ik weet niet wie erger is, die zus van Wayne of die vrouw van David
![]()
.
Waleed![]()
Ik schaar Audrey ook onder de categorie David's vrouw en zus van Waynequote:Op woensdag 24 januari 2007 17:16 schreef scanman01 het volgende:
Waar blijft Audrey? Wat is er met haar gebeurd sinds season 5. Dat komt allemaal nog wel natuurlijk, maar liever in aflevering 6 dan in 15 aub.
Mhaw.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Je slaat niet zomaar ineens je eigen broer op z'n bek.
Jack zal ongetwijfeld wel weten wanneer iemand te vertrouwen is en wanneer niet na zijn jarenlange ervaringquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Nogal een grote verrassing dat die knakker ineens Jack's broer is. Maar dan moet Jack al meer weten. Je slaat niet zomaar ineens je eigen broer op z'n bek.
Neemt niet weg dat hij moet boete voor zijn daden in s5quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:36 schreef Jack_is_Back het volgende:
Ik denk trouwens niet dat Mr Bauer ook achter de aanslagen van S6 zit, tegen die man was hij verbaast dat Jack al terug was uit China. Als hij achter de aanslagen zou zitten is hij in contact met Fayed en hij wist hij dat Jack terug zou komen.
Inderdaad, hopen dat Audrey nog terugkomtquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:42 schreef kreischer2000 het volgende:
Ik vind Audrey juist tof, haalt nog een beetje menselijkheid in Jack naar boven
Komt vast nog welquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:37 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat hij moet boete voor zijn daden in s5![]()
Hunk.quote:
Mijn broertje doet dat wel. Maar die heeft ADHD ofzoquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Je slaat niet zomaar ineens je eigen broer op z'n bek.
Zo ver moet je niet denken. De scenarioschrijvers maken wel vaker een foutje.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:36 schreef Jack_is_Back het volgende:
Ik denk trouwens niet dat Mr Bauer ook achter de aanslagen van S6 zit, tegen die man was hij verbaast dat Jack al terug was uit China. Als hij achter de aanslagen zou zitten is hij in contact met Fayed en hij wist hij dat Jack terug zou komen.
Ze maken geen foutje, ze gaan er van uit dat de kijkers dit vergeten zijn, als de onthulling over 10 afleveringen komt.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo ver moet je niet denken. De scenarioschrijvers maken wel vaker een foutje.
Zo'n disclaimert zit er altijd voor, alleen soms wordt 'ie weggeknipt. Als je goed luistert kan je mijn organen dan horen wenenquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:52 schreef -Mo- het volgende:
Hebben jullie ook altijd dat als er een 'Due to some graphic violence, viewer discretion is advised' disclaimer komt, je van binnen juicht, je gelukkig bent en er extra goed voor gaat zitten?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:58 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Vrijdag 'Telfooncel' op tv met Colin en Jack Bauer
Mwah, hij kan hem gewoon op 1 of andere manier geholpen hebben met deze aanslagen en verder niets. Gewoon zorgen dat die Fayed genoeg middelen heeft en je verder niet echt met hem bemoeien. Jack is voor Fayed ook gewoon een privé-zaak, hoeft die Graham niks van te weten.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:36 schreef Jack_is_Back het volgende:
Ik denk trouwens niet dat Mr Bauer ook achter de aanslagen van S6 zit, tegen die man deed hij verbaast dat Jack al terug uit China was. Als hij achter de aanslagen zou zitten is in contact met Fayed en wist hij dat Jack terug zou komen.
Zou best kunnen inderdaad. Dat hij naar Washington wordt gebracht en daar probeert de president om te brengenquote:Op donderdag 25 januari 2007 08:13 schreef raptorix het volgende:
Ik denk trouwens dat Hamir Al-Assad achter de aanslagen zit, speelt gewoon een dubbelrol.
Dat heeft bijna elke serie tegenwoordig...quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:52 schreef -Mo- het volgende:
Hebben jullie ook altijd dat als er een 'Due to some graphic violence, viewer discretion is advised' disclaimer komt, je van binnen juicht, je gelukkig bent en er extra goed voor gaat zitten?
Volgens IMDB is Audrey voor dit seizoen in ieder geval weer gecast voor een paar afleveringen. Maar pas voor halverwege het seizoenquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:42 schreef kreischer2000 het volgende:
Ik vind Audrey juist tof, haalt nog een beetje menselijkheid in Jack naar boven
IMDB zegt wel meer.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:37 schreef Spekk het volgende:
[..]
Volgens IMDB is Audrey voor dit seizoen in ieder geval weer gecast voor een paar afleveringen. Maar pas voor halverwege het seizoen![]()
quote:
SPOILER: Over AudreyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, ze zijn nog druk met opnemen. Ze zitten nu rond aflevering 17/18 geloof ik.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:09 schreef Tware het volgende:
Hehe maar dit seizoen is toch allang helemaal geschoten? Als audrey er niet in zit zit ze er niet in
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:19 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Nee hoor, ze zijn nog druk met opnemen. Ze zitten nu rond aflevering 17/18 geloof ik.
De reïncarnatie van Sherry Palmerquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:07 schreef Mikkie het volgende:
Die Sandra Palmer komt me nu al de strot uit
Heb je daar een artikel van ? Vind ik wel interessant om te lezenquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:08 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Klopt wel zo ongeveer. In november waren ze bij 12.
Nope, sorry.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:29 schreef Wytze het volgende:
[..]
Heb je daar een artikel van ? Vind ik wel interessant om te lezen
quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:57 schreef -Mo- het volgende:
[..]
[afbeelding]
(Jack heeft trouwens een vlek in zijn broek.)
Doet 't nietquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:57 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Nope, sorry.
Ik heb wel een leuk plaatje voor je.
[afbeelding]
![]()
(Jack heeft trouwens een vlek in zijn broek.)
Oh, sorry. Door die referrer plugin bij Firefox, zie ik die plaatjes wel altijd (ook van imageshack enzo).quote:
Best grappig, als je alleen die eerste zin leestquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:15 schreef Mikkie het volgende:
Waar is die broer van Jack ook alweer bekend van? Wat voor rollen heeft 'ie nog meer gespeeld?
Welke plugin is datquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:14 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Oh, sorry. Door die referrer plugin bij Firefox, zie ik die plaatjes wel altijd (ook van imageshack enzo).
Die had ik ook, heb alleen een tijd terug een reinstall gedaan en die plugin stond niet op mn lijstjequote:Op donderdag 25 januari 2007 23:14 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Oh, sorry. Door die referrer plugin bij Firefox, zie ik die plaatjes wel altijd (ook van imageshack enzo).
Je bent een Jackquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:04 schreef -Mo- het volgende:
https://addons.mozilla.org/firefox/60/
-Download de plugin en laat hem installeren.
-Herstart je browser.
-Je hebt nu een hele lading opties erbij, degene die je nodig hebt: Web Developer > Disable > Disable Referrer Logging.
-Om het balkje weg te halen klik je bijvoorbeeld op een leeg plekje boven je Firefox zoekfuntie, haal dan dat vinkje weg bij Web Developer Toolbar.
De disable Referrer Logging blijft gewoon werken.
Er was een veel makkelijke work-aroundquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:04 schreef -Mo- het volgende:
https://addons.mozilla.org/firefox/60/
-Download de plugin en laat hem installeren.
-Herstart je browser.
-Je hebt nu een hele lading opties erbij, degene die je nodig hebt: Web Developer > Disable > Disable Referrer Logging.
-Om het balkje weg te halen klik je bijvoorbeeld op een leeg plekje boven je Firefox zoekfuntie, haal dan dat vinkje weg bij Web Developer Toolbar.
De disable Referrer Logging blijft gewoon werken.
Hij zal haar wel eens zijn machtige weapon getoond hebbenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:06 schreef Repeat het volgende:
ik ben helemaal bij gekeken![]()
Maar wat is er met die vrouw van graham en jack? weet iemand dat, of is dat nog niet bekend?
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:09 schreef Fendy het volgende:
[..]
Hij zal haar wel eens zijn machtige weapon getoond hebben
Mooie film. Je hoort Kiefer alleen trouwens. Hij is al met al 5 seconden in beeld ofzo.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:44 schreef JimmyJames het volgende:
Vanavond is er een film met Kiefer.
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=6017355
Dat was om hem weer even te confronteren met al het leed dat zich in LA afspeelde als direct gevolg van de nuke.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:53 schreef Mip1988 het volgende:
waar sloeg die hele scene op dat jack even de held uit hing met die helikopter
enne verder.. vage plottwist! weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden![]()
Bedankt, je bent ongeveer de 10e die dat meldt.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Nu op RTL5 dus. Phonebooth. Met de stem van Kiefer.
ja, urbanus toch. ook een erg apart stemgeluid.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:11 schreef Evil_Jur het volgende:
Terwijl hij er pas naderhand is ingezet ipv de originele acteur.
Onderschat Urbanus niet.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:36 schreef planethugo het volgende:
'awel ge mag d'n telefoonke niet ophangen he anders moet ik uw kop eraf knallen'
dat werkte blijkbaar niet
8quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:20 schreef superhaagie het volgende:
Weet iemand tot hoeveel seizoenen er getekent was?
was het nou tot seizoen 7 of 8?
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:44 schreef Evil_Jur het volgende:Spoilertags kunnen wel weg hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
2000 light years from home
NEEHEEquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:44 schreef Evil_Jur het volgende:
En wordt zijn vader gespeeld door Donald?
Donald had het druk!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:12 schreef Evil_Jur het volgende:
Ja, ik ben nog bezig met de aflevering dus had het topic nog niet verder gelezen. Maar voor Cromwell hadden ze net zo goed Donald neer kunnen zetten, precies hetzelfde soort acteur...
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:38 schreef qu63 het volgende:
friggin' aflevering weer
en ik loop gvd steeds bijna een week achter omdat ik doordeweeks niet kan downloaden
dan ben ik niet thuisquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:44 schreef Richardfun het volgende:
Hoezo kun je doordeweeks niet downloaden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |