Je bent een Jackquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:04 schreef -Mo- het volgende:
https://addons.mozilla.org/firefox/60/
-Download de plugin en laat hem installeren.
-Herstart je browser.
-Je hebt nu een hele lading opties erbij, degene die je nodig hebt: Web Developer > Disable > Disable Referrer Logging.
-Om het balkje weg te halen klik je bijvoorbeeld op een leeg plekje boven je Firefox zoekfuntie, haal dan dat vinkje weg bij Web Developer Toolbar.
De disable Referrer Logging blijft gewoon werken.
Er was een veel makkelijke work-aroundquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:04 schreef -Mo- het volgende:
https://addons.mozilla.org/firefox/60/
-Download de plugin en laat hem installeren.
-Herstart je browser.
-Je hebt nu een hele lading opties erbij, degene die je nodig hebt: Web Developer > Disable > Disable Referrer Logging.
-Om het balkje weg te halen klik je bijvoorbeeld op een leeg plekje boven je Firefox zoekfuntie, haal dan dat vinkje weg bij Web Developer Toolbar.
De disable Referrer Logging blijft gewoon werken.
Hij zal haar wel eens zijn machtige weapon getoond hebbenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:06 schreef Repeat het volgende:
ik ben helemaal bij gekeken![]()
Maar wat is er met die vrouw van graham en jack? weet iemand dat, of is dat nog niet bekend?
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:09 schreef Fendy het volgende:
[..]
Hij zal haar wel eens zijn machtige weapon getoond hebben
Mooie film. Je hoort Kiefer alleen trouwens. Hij is al met al 5 seconden in beeld ofzo.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:44 schreef JimmyJames het volgende:
Vanavond is er een film met Kiefer.
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=6017355
Dat was om hem weer even te confronteren met al het leed dat zich in LA afspeelde als direct gevolg van de nuke.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:53 schreef Mip1988 het volgende:
waar sloeg die hele scene op dat jack even de held uit hing met die helikopter
enne verder.. vage plottwist! weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden![]()
Bedankt, je bent ongeveer de 10e die dat meldt.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Nu op RTL5 dus. Phonebooth. Met de stem van Kiefer.
ja, urbanus toch. ook een erg apart stemgeluid.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:11 schreef Evil_Jur het volgende:
Terwijl hij er pas naderhand is ingezet ipv de originele acteur.
Onderschat Urbanus niet.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:36 schreef planethugo het volgende:
'awel ge mag d'n telefoonke niet ophangen he anders moet ik uw kop eraf knallen'
dat werkte blijkbaar niet
8quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:20 schreef superhaagie het volgende:
Weet iemand tot hoeveel seizoenen er getekent was?
was het nou tot seizoen 7 of 8?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:44 schreef Evil_Jur het volgende:Spoilertags kunnen wel weg hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
2000 light years from home
NEEHEEquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:44 schreef Evil_Jur het volgende:
En wordt zijn vader gespeeld door Donald?
Donald had het druk!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:12 schreef Evil_Jur het volgende:
Ja, ik ben nog bezig met de aflevering dus had het topic nog niet verder gelezen. Maar voor Cromwell hadden ze net zo goed Donald neer kunnen zetten, precies hetzelfde soort acteur...
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:38 schreef qu63 het volgende:
friggin' aflevering weer
en ik loop gvd steeds bijna een week achter omdat ik doordeweeks niet kan downloaden
dan ben ik niet thuisquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:44 schreef Richardfun het volgende:
Hoezo kun je doordeweeks niet downloaden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |