quote:En anders ga ik in Amerika wonen.
quote:Dan blijven ze maar lekker daar.
Danny is inderdaad de uomo universale van de geestelijke mismaaktheid.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:39 schreef kLowJow het volgende:
Psychopatisch, megalomaan, pervers.
Mijn spelfout, gevangen.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:40 schreef Apropos het volgende:
[..]
Danny is inderdaad de uomo universale van de geestelijke mismaaktheid.
hij: ja, dat is kapót lekker! ... waarom hebben chinezen een kleine reet en geen tieten?quote:
Die heb ik gelezen ja. Twee Turken in de bioscoop.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:43 schreef Apropos het volgende:
[..]
hij: ja, dat is kapót lekker! ... waarom hebben chinezen een kleine reet en geen tieten?
ik: chinezen zijn zowiezo klein
hij: maar op internet zijn ze wel groot
ik: *trekt jas uit*
hij: whoa, jij hebt wel tieten!
Had dat van die Turken nou verzwegen, dat voegt niets aan het verhaal toe en straks wordt Mutant boos.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:43 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Die heb ik gelezen ja. Twee Turken in de bioscoop.
Maar... het waren in dit geval niet geheel onaangepaste onaardige kutturken toch?quote:Op maandag 22 januari 2007 11:46 schreef Apropos het volgende:
[..]
Had dat van die Turken nou verzwegen, dat voegt niets aan het verhaal toe en straks wordt Mutant boos.
Omdat die zo tof was.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:43 schreef kLowJow het volgende:
Ik wil hem altijd Benjamin noemen. Benjamin Bot.
[afbeelding].
Ik weet ook niet waarom.
quote:Flight ban for anti-Bush T-shirt
A passenger barred from a Qantas airlines flight for wearing a T-shirt depicting US President George Bush as a terrorist has threatened legal action.
Allen Jasson said he was sticking up for the principle of free speech by challenging the decision by the Australian flag carrier.
Mr Jasson was stopped as he was about to board the flight from Melbourne to London last Friday.
Qantas said the T-shirt had potential to offend other passengers.
The T-shift features an image of President George W Bush, along with the slogan "World's Number One Terrorist".
http://news.bbc.co.uk/2/hi/asia-pacific/6285971.stm
quote:Dozens die in Iraq market attack
Fifty-two people have been killed in a double car bombing in Baghdad, a police source has told the BBC.
Seventy-seven others were injured in the two blasts at a second-hand market in the centre of the city.
The attacks came as fresh US troops began to arrive in Baghdad as part of a new US plan to bring security to the country, wracked by sectarian tensions.
The 3,200 troops sent to Baghdad are the advance guard of a 21,500-strong deployment ordered earlier this month.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/6286459.stm
Pet?quote:Op maandag 22 januari 2007 12:02 schreef Apropos het volgende:
Je zei ''pet''. Dit in combinatie met Afrikaanse namen wekt terstond walging op.
quote:AMSTERDAM - Televisiezender SBS6 komt met een datingshow voor mensen met verminkte gezichten. De serie begint op 20 februari, wanneer de zender de kandidaten voorstelt. Titel van het programma is Liefde op het Tweede Gezicht.
...
De verminkingen moeten "vrij erg" zijn, aldus de woordvoerder, zoals zware brandwonden. Hoe de show na 20 februari verloopt, hangt af van het aantal kijkers dat wel een afspraakje wil maken. De woordvoerder zegt niet bang te zijn dat het een 'freakshow' wordt.
O, leuk. Nog meer familie en vrienden van Jan Smit op TV.quote:
Móóier, wat heb je daar nou aan? Overigens begrijp ik nooit zo waarom een hoog percentage van mensen dat een of ander vind als wervend wordt aangemerkt. 95% van de mensen denkt dat horoscopen wel iets zinnigs zeggen.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je er eentje treft ga je er ineens positief over denken.70% van de Amerikaanse vrouwen vinden besneden piemels mooier.
Mij werd voorspeld dat ik dit deze maand zou lezen.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:08 schreef sigme het volgende:
95% van de mensen denkt dat horoscopen wel iets zinnigs zeggen.
Bel mij eens binnenkort?quote:Op maandag 22 januari 2007 13:09 schreef sigme het volgende:
Ik heb zojuist een úúr aan de telefoon gehangen met een vriendin. Een uur! Volgens mij is dat meer dan ik normaal in een kwartaal in totaal bel.
Mijn oor gloeit ervan.
Kan niet, budget voor de telefoon is al overschredenquote:
Dat kan geen toeval zijn!quote:Op maandag 22 januari 2007 13:13 schreef Apropos het volgende:
[..]
Mij werd voorspeld dat ik dit deze maand zou lezen.
quote:Op maandag 22 januari 2007 13:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Kan niet, budget voor de telefoon is al overschreden.
Ik haat bellen.quote:
Het leek me voorspelbaar saai.quote:
Inhoudelijk hou ik me d'r buiten, maar mannen die in gezang uitbarsten zou ik omzichtig benaderen.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:28 schreef Floripas het volgende:
sigme, als een man Mathilde van Jacques Brel voor je zou zingen als je 'm een tijd niet had gezien, zou je hem dan meppen of omhelzen?
Ehm... Als de intentie maar overkomt he?quote:Op maandag 22 januari 2007 13:28 schreef Floripas het volgende:
sigme, als een man Mathilde van Jacques Brel voor je zou zingen als je 'm een tijd niet had gezien, zou je hem dan meppen of omhelzen?
C'est un chien qui nous revient de la villequote:Op maandag 22 januari 2007 13:37 schreef Bellarmine het volgende:
[..]
Ehm... Als de intentie maar overkomt he?![]()
Doe schone lakens op het bed!quote:Op maandag 22 januari 2007 13:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
C'est un chien qui nous revient de la ville
Floripas est revenue!![]()
We hadden nog wat spaties op de stapel liggen, maar voor de rest is het prima te lezenquote:US-coordinated Turkish military action into N. Iraq soon
Reliable intelligence sources predict a US- coordinated Turkish cross-border operation into Northern Iraq against PKK camps due to take place most possibly in late February or early March
It has become highly likely that the US will decide most possibly this Wednesday to allow the Turkish military to stage a cross- border operation into Northern Iraq in late February or early March to render both the PKK/Kongra Gel (Turkey's outlawed Kurdistan Workers' Party and Kurdistan People's Congress) terrorists and their logistics in the region ineffective. But this operation will be limited in time, most possibly two weeks, and limited in depth - not too far into Iraq thus limited in geographic boundaries that the US will define. If Washington decides to allow Turkey, in cooperation with the US, to stage a cross- border operation this would also prevent any Turkish unilateral intervention in the region whose consequences would be catastrophic.
Well informed Turkish inte lligence sources told KBNA that US President George Bush's senior advi sors from both the Central Intelligence Agen cy (CIA) and the National Security Council as w ell as Secretary of State Condoleezza Rice and Defense Secretary Robert Gates are expe cted to get together on Jan. 24 to decide what to do with the PKK.
"That meeting will signify the US is getting closer to a dec ision over what to do with the PKK. By the end of this week we will know what Bush' ;s exact decision is following recommen dations from his advisors. It is hard to say n ow what the advisors will recommend. But a Tu rkish military cross-border operation coordina ted with the US cannot be ruled out,&quo t; said a senior Turkish intelligence source. A possible decision to allow the Turkish military to stage a cross-border operation in coordination with the US became a more possibl e option in light of the Iraqi government 39;s ineffectiveness in acting against the PKK based in several camps, including a major camp in the Qandil mountains in Kurdish-d ominated Northern Iraq, as well as the refusal of Iraqi Kurds to meet Turkish demands to n ot allow PKK terrorists to act freely in th e region.
According to Turkish mili tary sources, an area almost 20 to 30 kilometer s inside Iraqi territory off the Turkish bord er is controlled by the PKK, making it ea sy for their terrorists to infiltrate T urkey for attacks, mainly in the country' s southeast.
A possible Turkish atte mpt to stage a unilateral cross-border opera tion inside Iraq prompted Washington t o appoint a US Special Coordinator for dealing with the PKK, retired US General and former N ATO commander Joseph Ralston, last year in summ er. This was followed by Turkey appointing r etired General Edip Başer as the Turkish coor dinator for the same purpose.
Turkis h Prime Minister Recep Tayyip Erdoğan rece ntly raised his dissatisfaction with the PKK coordination mechanism when he said it had produced nothing in rendering the PKK ineffect ive. This was followed by the first concre te step taken by US and Iraqi forces when they stormed the Makhmur camp in Northern Ira q last week. The PKK has long controlled t he camp stuffed with almost 12,000 Turkish fami lies of Kurdish origin who escaped from Turkey in the early 1990s.
Though the United N ations High Commissioner for Refugees (UN HCR) is responsible for the camp, in reality t he PKK has been using the camp to recruit youn g fighters and to meet its logistic nee ds.
While the US administrati on is expected to make a final decision ove r what to do with the PKK during its schedule d Wednesday meeting, Ralston is expected to visit both Iraq and Turkey later this month. He is expected to give the final touches to a possible Turkish cross-border operation in to Northern Iraq, intelligence sources said .
If the US decides to allow Turkey to un dertake a cross-border operation, this would s ignal Bush's awareness to not lose Turkey while losing hope with Iraqi Prime Minister Nuri El Maliki - blamed by Washington for not being effective enough in stopping sectarian vi olence in Iraq as a whole.
The US believes that Iraqi Kurds are not expected to cause any problem if a Turkish cross-border operation is coordinated with the US.
PKK congress to be prevented
According to Turkish intelligence sources, any possible US-coordinated Turkish cross-border operation is highly likel y to take place in late February. That would a lso enable Turkey to prevent the planned PKK/ Kongra Gel Congress in Northern Iraq to take place during the same time. Zübeyr Aydar and Murat Karayılan are expected to stand as candidates for Kongra Gel Presidency while Duran Kalkan, Cemil Bayık and Fehman Hüsey in are to become candidates for the presiden cy of the Executive Committee of this terrori st organization.
The cross-border operation is expected to be carried out by airborne troops supported by attack helicopters. Air strikes on PKK targets will thus be a le ss likely form of operations.
Operations will be window-dressing
Both the US and some members of the Turkish political leadership a re well aware that any Turkish cross-border operation would be window dressing for Turkey rather than achieving any long-term so lution to Turkey's Kurdish problem.
But as senior Turkish military officials of ten tell their US counterparts, if nothing has been done against the PKK in Northern Ira q the Turkish people will lose faith in the country's politically powerful mil itary. Turkish Prime Minister Erdoğan, who intends to stand as a candidate during May p residential elections and with a general elec tion later this year, would support a Tu rkish military operation in coordination with the US to win the hearts and minds of the majority of the public which has tended to bl ame the US for increased PKK attacks in t he southeast because they believe the root cau se is Northern Iraq.
M eanwhile, though the Turkish military is aware of the dangers any military attempt to s eize the oil-rich northern Iraqi city of Kirk uk carries, a cross-border operation ag ainst the PKK, they believe, will be an intimi dation factor to the Iraqi Kurds.
volkskrantquote:Couperen schapenstaarten volgend jaar verboden
AMSTERDAM - Het couperen van schapenstaarten wordt volgend jaar verboden. Dat heeft minister Cees Veerman (Landbouw) maandag bekendgemaakt.
Veerman onderbouwt het verbod dat op 1 januari 2008 moet ingaan, door te wijzen op een maandag verschenen rapport waarin staat dat het goed mogelijk is verantwoord schapen te houden zonder het couperen van staarten.
Schapenhouders die de staart verwijderen doen dat onder meer om te voorkomen dat de dieren de ziekte myiasis krijgen, een huidaandoening die door vliegen wordt overgebracht. Maar volgens de onderzoekers komt de ziekte voor bij zowel schapen met als zonder staart. Eerder al stelde de Raad voor Diergeneeskunde dat er geen medische noodzaak was voor het afknippen van de staarten van schapen.
Voor Veerman is het nieuwste rapport helder en laat het aan duidelijkheid niets te wensen over. Hij ziet het ook als weer een bijdrage aan het verbeteren van dierenwelzijn. Hij wilde het couperen van schapenstaarten al eerder verbieden. Een meerderheid in de Tweede Kamer (CDA, VVD, PvdA en LPF) hield in juni 2006 de invoering van een definitief verbod tegen en vroeg om nader onderzoek.
Nu de resultaten van dat onderzoek er zijn, is de balans wat betreft Veerman opgemaakt. ‘Feiten en inzichten van deskundigen, daar moet je je als politicus op baseren. Het komt soms misschien niet uit en is gemakkelijk om zaken op zijn beloop te laten. Maar we houden schapen niet voor het gemak’, aldus de demissionaire bewindsman. ‘Ik neem dit met veel genoegen over en ik neem aan dat de Tweede Kamer zich erachter stelt.’
De Partij voor de Dieren (PvdD) noemt het verbod goed nieuws. ‘Eindelijk, want ik vind wel dat het wat lang heeft geduurd, aangezien er al sinds 1996 over wordt gesproken’, aldus Kamerlid Esther Ouwehand. ‘Ik ben hier blij mee, weer een punt minder op ons lijstje. Het geeft volgens mij aan dat het zinvol is er continu op te blijven wijzen dat je dieren soms aan het systeem aanpast in plaats van het systeem aan de dieren.’
Jij en je christendom fetish.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:50 schreef Autodidact het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/LDS_cinema
De mormoonse filmindustrie.
Roep Maria dan, als ze je nog niet gehoord heeft, en zeg haar de beste lakens op het bed te doen.quote:
Een babyface met baardgroei, het moet niet gekker worden. Komt zeker door hormonen in het kraanwater?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:01 schreef Pracissor het volgende:
Mijn babyface zit onder het bloed, nu ik me sinds tijden weer eens met een gewoon mesje heb geschoren zonder scheerschuim, omdat dat op was.
Geef mij maar deze, dan.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:50 schreef Autodidact het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/LDS_cinema
De mormoonse filmindustrie.
Ik kom net uit Leiden, ben weer in de hofstad.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:04 schreef Apropos het volgende:
Een bebloede skinhead, wat heb ik dat lang niet gezien. Waar ben je? Dan kom ik even langs.
dan blijft er poep aan de staartjes hangen wat er niet afgelikt wordtquote:Op maandag 22 januari 2007 13:49 schreef sigme het volgende:
Zelfs volmaakt onschuldig lammetjes van hun staartje besnijden mag straks niet meer:
[..]
volkskrant
Nee, mijn schaapjes zijn niet gecoupeerd, ben jij gek.
Mijn hormonen hebben nooit een ferme baardgroei tot resultaat gehad, in mijn tienerjaren wel acne en bovengemiddelde spiergroei.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Een babyface met baardgroei, het moet niet gekker worden. Komt zeker door hormonen in het kraanwater?
Ik heb heel lang op een forum een naam gevoerd die ontleend was aan Enders game.quote:
Zeg amsterdammer, hoeveel bepoepte staartjes heb jij afgelikt?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:08 schreef Aoristus het volgende:
[..]
dan blijft er poep aan de staartjes hangen wat er niet afgelikt wordt
Ik ben erg pro-OSC. Ik ben niet erg pro zijn politieke opvattingen.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb heel lang op een forum een naam gevoerd die onleend was aan Enders game.
Hij is erg pro-bush, die OSC.
Over Babyface gesproken, wie is:quote:Op maandag 22 januari 2007 14:04 schreef sigme het volgende:
Een babyface met baardgroei, het moet niet gekker worden. Komt zeker door hormonen in het kraanwater?
Alleen gristenen zijn schaapjesquote:Op maandag 22 januari 2007 14:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Zeg amsterdammer, hoeveel bepoepte staartjes heb jij afgelikt?
Straks begint 'ie weer over de lobby.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Zeg amsterdammer, hoeveel bepoepte staartjes heb jij afgelikt?
je durft niet te reageren he?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:13 schreef Apropos het volgende:
[..]
Straks begint 'ie weer over de lobby.
Rowling is er schatrijk mee geworden.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:12 schreef Bellarmine het volgende:
[..]
Over Babyface gesproken, wie is:
[[url=http://show.imagehosting.us/show/1899691/0/nouser_1899/T1_-1_1899691.jpg]afbeelding][/URL]
in je FoBo?
Wie ben jij?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:12 schreef Bellarmine het volgende:
[..]
[[url=http://show.imagehosting.us/show/1899691/0/nouser_1899/T1_-1_1899691.jpg]afbeelding][/URL]
in je FoBo?
Ik ruik een sinistere samenzwering.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:13 schreef Apropos het volgende:
Rowling is er schatrijk mee geworden.
Croupouqe...quote:Op maandag 22 januari 2007 14:12 schreef Bellarmine het volgende:
[..]
in je FoBo?
Klaas, van de gelijknamige kroeg.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:16 schreef sigme het volgende:
Wie ben jij?
Iedereen weet dat Klaas een verzetsheld was die de Kroeg van Klaas probeerde terug te krijgen van de bezetters, die er de OKW in hadden gevestigd.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:22 schreef Bellarmine het volgende:
[..]
Klaas, van de gelijknamige kroeg.![]()
Des temeer reden om een beetje respect te tonen, mejuffrouw.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:24 schreef Floripas het volgende:
Iedereen weet dat Klaas een verzetsheld was die de Kroeg van Klaas probeerde terug te krijgen van de bezetters, die er de OKW in hadden gevestigd.
Buitengewoon grappig. Genoeg gedold. Ik heb geen aardigheid aan de digitale stalkers.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:22 schreef Bellarmine het volgende:
[..]
Relax, die foto stond gewoon in je fotoboek. Ik vond het wel lijken op dat jankende zigeunerjochie, nofi.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:27 schreef sigme het volgende:
Buitengewoon grappig. Genoeg gedold. Ik heb geen aardigheid aan de digitale stalkers.
Zeg, je hebt het niet tegen een dame.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:26 schreef Bellarmine het volgende:
[..]
Des temeer reden om een beetje respect te tonen, mejuffrouw.
Deze is beter:quote:Op maandag 22 januari 2007 14:27 schreef Floripas het volgende:
Maar als het over Nederlands gaat is het weer helemaal niet grappig.
http://www.youtube.com/watch?v=FsnXtd7D-3U
Mail onderweg.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:27 schreef sigme het volgende:
Buitengewoon grappig. Genoeg gedold. Ik heb geen aardigheid aan de digitale stalkers.
Neehoor mensen uitmaken voor racist of ander tuig mag gewoon als het terecht is. Je krijgt pas notes als je berichten worden aangepast of verwijderdquote:Op maandag 22 januari 2007 14:22 schreef Floripas het volgende:
Zakkenrollende Oosteuropese kinderen opgepakt
Als ik geen notes krijg naar aanleiding van dit opic, weet ik het ook niet meer.
Denk eraan, niet tegen Chewie zeggen, die verliest alle redelijkheid als 'ie dat hoort.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:22 schreef Bellarmine het volgende:
[..]
subliminal messagesquote:Op maandag 22 januari 2007 14:25 schreef Floripas het volgende:
Misheard lyrics
http://www.youtube.com/watch?v=XDICFG-jbFw&mode=related&search=
Deze samenzwering is geen lang leven beschoren.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Denk eraan, niet tegen Chewie zeggen, die verliest alle redelijkheid als 'ie dat hoort.
Mooie zinquote:Op maandag 22 januari 2007 14:47 schreef Apropos het volgende:
[..]
Deze samenzwering is geen lang leven beschoren.
Heb net op de site gekeken en sommige zijn inderdaad erg fraai. Ik ga dus zeker mijn stem uitbrengen.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:11 schreef du_ke het volgende:
@Sigme vandaag even in de martinikerk al die ontwerpen bekeken en een aantal varianten lijkt mij toch best wel heel aardig.
Weet nog niet wat ik ga stemmen heb wat folders en zooi mee naar huis genomen van de week eens doorlezenquote:Op maandag 22 januari 2007 16:18 schreef freako het volgende:
[..]
Heb net op de site gekeken en sommige zijn inderdaad erg fraai. Ik ga dus zeker mijn stem uitbrengen..
Deze is ook best leuk:quote:Op maandag 22 januari 2007 16:20 schreef problematiQue het volgende:
de mooiste vind ik 'I wrestled marines down in Africa' in plaast van 'I passed the rains down in Africa' bij Toto - Africa.
Een vriend van mij verstond ooit ''You don't wanna see my head with my hippie hair'' in plaats van ''You don't wanna see my hand where my hip be at'' in ''Wild Wild West'', maar was zich ervan bewust dat dit niet kon kloppen.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:20 schreef problematiQue het volgende:
de mooiste vind ik 'I wrestled marines down in Africa' in plaast van 'I passed the rains down in Africa' bij Toto - Africa.
Dequote:Op maandag 22 januari 2007 16:26 schreef Monidique het volgende:
Hier is jullie Heer.
Inderdaad, Hier is mijn Heer.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:26 schreef Monidique het volgende:
Hier is jullie Heer.
<tvlxd>Het heeft gewoon iets van de Grieken, weet je. Fuck it, let's roll.</tvlxd>quote:Op maandag 22 januari 2007 16:43 schreef Monidique het volgende:
Tvlxd kwam al veel eerder met die vergelijking,.
Oh Heer, beveel, dan volgen wij U!quote:Op maandag 22 januari 2007 16:26 schreef Monidique het volgende:
Hier is jullie Heer.
quote:Op maandag 22 januari 2007 16:45 schreef Apropos het volgende:
[..]
<tvlxd>Het heeft gewoon iets van de Grieken, weet je. Fuck it, let's roll.</tvlxd>
Toch niet helemaal hetzelfde.
[Deel 1021] Give me Liberty or give me Deathquote:Een citaat:
quote:
These two opposing quotations [over politieke aansprakelijkheid] raise all the fundamental problems inherent in the Athenian democracy: the problems of policy-making and leadership, of decisions and the responsibility for them. Unfortunately Thucydides (6.1-25) tells us very little about the meeting, other than that the people were given misinformation by a delegation from the Sicilian city of Segesta and by their own envoys just returned from Sicily, and that most of those who voted were so ignorant of the relevant facts that they did not even know the size of the island or its population.
Nu kan en wil ik wel artikels zoeken over Chalabi die vanalles zei, onbetrouwbare informanten, Irakezen die juichend met bloemen de Amerikanen zouden begroeten of Bush die geen benul had van het verschil tussen sji'ieten en soennieten, maar dat alles lijkt mij onnodig. De bijna parallele rode draad viel mij in ieder geval op. Ook veel verschillen natuurlijk, maar...
Bij nacht een man...quote:One of Somalia's Islamist leaders gives himself up to the Kenyan authorities, a police source tells the BBC.
quote:Op maandag 22 januari 2007 16:56 schreef Monidique het volgende:
[..]
[..]
[Deel 1021] Give me Liberty or give me Death
volkskrantquote:Verdonk heft stichting ‘Stem Rita’ op
DEN HAAG - VVD-minister Verdonk (Integratie en Jeugdbescherming) heft haar stichting Stem Rita Verdonk op. Ook zal ze de naam van haar website StemRita.nl veranderen. Zij wil hiermee de indruk wegnemen dat ze op korte termijn uit zou zijn op het leiderschap van haar partij. De VVD-fractie in de Tweede Kamer drong maandag aan op actie van Verdonk. De Kamerleden zijn het beu dat met name de adviseurs en fans van Verdonk voortdurend de suggestie wekken alsof zij klaarstaat het partijleiderschap van Rutte over te nemen.
Die stroom rijst meer en meer.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:32 schreef Apropos het volgende:
Vernietig de bourgeoisie!
http://www.wereldomroep.nl/portal/news/international/#5153793quote:Ontvoerde minister luisterde Wereldomroep
De Colombiaanse minister die zes jaar lang is ontvoerd door de rebellenbeweging FARC, bleef op de hoogte van het nieuws dankzij de Wereldomroep. De man, Fernando Araújo, luisterde eenmaal per week, op zaterdag, naar de Engelstalige uitzendingen.
In een vraaggesprek met de Wereldomroep zegt Araújo dat de eerste maanden van zijn ontvoering het zwaarst waren. De oud-minister kan verder geen enkel begrip opbrengen voor zijn ontvoerders. Volgens hem is de modernisering en democratisering van Colombia volledig aan de FARC voorbijgegaan en leeft de guerrillabeweging nog in de tijd van de Koude Oorlog. Araújo ontsnapte op oudjaarsdag aan zijn ontvoerders. Na vijf dagen lopen kwam hij weer in de bewoonde wereld. Araújo was één van de prominente gijzelaars waarmee FARC-rebellen een uitwisseling van gevangenen proberen af te dwingen.
Het werk gaat net weer aan de rol, toch bedankt (ik kijk trouwens geen filmpjes op het werk, je moet ergens een grens stellen. Heb ook geen geluid hier, dat helptquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:19 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Capitalism stole my virginity
quote:Fact of the day
About 23% of U.S. troops in Iraq are primarily assigned to combat duties. The largest group — at 27% — is made up of mechanics, electricians and craftsmen.
U.S. Department of Defense
Wat heeft 'ie nou weer gedaan?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:31 schreef du_ke het volgende:
Zou Johndope echt zijn of kan hij gewoon erg goed toneelspelen?
Opxih niets nieuws maar hij houd z'n rol gewoon erg goed vol. Dat zou dus kunnen betekenen dat hij het echt meentquote:
Ik geloof dat JD harstikke authentiek is......Ik heb hem nog nooit uit zijn rol zien vallen.....als ie al een rol vervult, nogmaals ik denk het niet......quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Opxih niets nieuws maar hij houd z'n rol gewoon erg goed vol. Dat zou dus kunnen betekenen dat hij het echt meent.
Ik ben al weer vrij en thuis.quote:
BA heeft reizigers aangeboden kosteloos over te boeken. Ik heb met de organisatie (AFS) overlegd en zij hadden van iemand die bij BA werkt vernomen dat de kans op een tweede staking niet zo groot is. Beetje afwachten dus.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Het werk gaat net weer aan de rol, toch bedankt (ik kijk trouwens geen filmpjes op het werk, je moet ergens een grens stellen. Heb ook geen geluid hier, dat helpt)
Goedemorgen. Heb je al een alternatief reisplan?
Wat een hoop lucht zeg.... C.R.A.P.quote:
WaarHeid In Pachtquote:
Maar 60 bladzijden ofzo.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:21 schreef sigme het volgende:
Ik zal het eens lezen. Ooit.
-edit- Animal Farm dus.
Het helpt als je voor ogen houdt dat gelijk hebben en gelijk krijgen niet samen opgaan. Als Irak goed uitpakt bewijst dat niet Bush' gelijk, als het fout gaat bewijst dat niet zijn ongelijk.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:21 schreef problematiQue het volgende:
Ik betrapte mij net op iets heel slechts. Ik zie het onbewust liever fout gaan in Irak, gewoon omdat de regering Bush het dan aan het foute eind heeft.
Mag het in vertaling?quote:
Laat ik het dan zo stellen, ik wil niet dat hij gelijk krijgt. En dat is inderdaad een belangrijke nuance.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Het helpt als je voor ogen houdt dat gelijk hebben en gelijk krijgen niet samen opgaan. Als Irak goed uitpakt bewijst dat niet Bush' gelijk, als het fout gaat bewijst dat niet zijn ongelijk.
Of ik het in het Nederlands mag lezen. In het Engels doe ik drie weken over 60 bladzijden, als ik het al uitlees.quote:
Ik denk niet dat het zo belangrijk is dat je het in het engels leest.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Of ik het in het Nederlands mag lezen. In het Engels doe ik drie weken over 60 bladzijden, als ik het al uitlees.
Ik ben nog in De vliegeraar bezig, het is lang geleden dat ik een boek zo gretig las. Ik lees niet eens omdat fok eruit ligt, 's avonds.
Mooi. 1984 heb ik ook al in het Nederlands gelezen, notabene voor mijn eindexamen Engels. De rest van de Engelse lijst ookquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:32 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zo belangrijk is dat je het in het engels leest.
Niet heel passend, een verhaal over Afghanistan in Kenia. Lees het, maar als dat niet in Kenia is zal dat het boek ten goede komen, denk ik. Beter hier, waar het woord 'asielzoeker' mensen voor in de mond bestorven ligt.quote:De vliegeraar heb ik hier ook nog liggen, te leen van mijn stiefmoeder. Die moet ik maar eens lief aankijken en vragen of die mee mag op reis straks![]()
Ja, dan is het misschien ergens wel logisch dat je engels niet zo flitsend is. Beetje een kip-ei verhaal.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Mooi. 1984 heb ik ook al in het Nederlands gelezen, notabene voor mijn eindexamen Engels. De rest van de Engelse lijst ook.
Ik zie niet waarom dat een verschil zou maken.quote:[..]
Niet heel passend, een verhaal over Afghanistan in Kenia. Lees het, maar als dat niet in Kenia is zal dat het boek ten goede komen, denk ik. Beter hier, waar het woord 'asielzoeker' mensen voor in de mond bestorven ligt.
De mate waarin er verband is tussen wat er om je heen speelt en het boek wordt er anders vanquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:49 schreef problematiQue het volgende:
Ik zie niet waarom dat een verschil zou maken.
Grote Klasse!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat een hoop lucht zeg.... C.R.A.P.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door EchtGaaf op 23-01-2007 14:06:04 ]
''Maar'' en ''echter'' ?quote:Maar een politiek dier heeft echter veel meer in huis.
Dat mag ik hopen.quote:Het zijn echte mensendieren.
Communicatieve vaardigheid is in mijn ogen een intellectueel vermogen, niet een sociale eigenschap.quote:Sociale slimheid is minst zo belangrijk als intellectuele vermogens. Nodig om het spel te kunnen spelen. Een gewiekste onderhandelaar zijn, clever in het debat, communicatief sterk.....
Dat zijn er, naar mijn telling althans, maar drie.quote:In het Hollant classificatie systeem (RIASOC) zijn de volgende 6 eigenschappen voor een polticus dringend nodig: Ondernemend, Intellectueel en Sociaal...(
Intellectuele vermogens en vaardigheden is een, echter het gaat vooral ook om sociale vermogens en vaardigheden....quote:
Maar niet minder noodzakelijk, anders redt je het simpel weg niet als politicus....quote:Dat mag ik hopen.
Nee, hoor. Genoeg geleerden in mijn omgeving meegemaakt. die wel veel van het ene hebben en zo weinig van het andere........Ik ken genoeg mensen die intellectueel zwak zijn onderlegd en uitstekend communiceren...quote:Communicatieve vaardigheid is in mijn ogen een intellectueel vermogen, niet een sociale eigenschap.
Bedankt voor de correctie.quote:Dat zijn er, naar mijn telling althans, maar drie.
Niet-mensen zijn uitgesloten van deelname.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:08 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar niet minder noodzakelijk, anders redt je het simpel weg niet...
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Grote Klasse!Mijn complimenten.
Je kan altijd besluiten om niet-inhoudelijk te reageren op iemands post in een roddeltopic als deze ipv inhoudelijk in het betreffende topic zelf ....En nee hoor, ik vind het helemaal niet achterbaks....![]()
![]()
Je reactie trekt het gemiddelde hier erg ver omhoog....En ja, daar doe ik het tenslotte voor..
Beslaat je lijst van afgekeurde fokkers al meer dan de helft van de aanwezige fokkers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ik heb van collega's bij mijn afscheid eens een t-shirt gekregen met daarop een tekening van een bebloede bijlquote:
Je weet je dus wel geliefd te makenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb van collega's bij mijn afscheid eens een t-shirt gekregen met daarop een tekening van een bebloede bijl.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Nee, daarom zit in de uitdrukking ook het woord 'denken' of 'menen'. Iemand meent de waarheid in pacht te hebben. De rest weet wel beter..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:56 schreef Mutant01 het volgende:
De waarheid in pacht hebben...
Je pacht dus de waarheid?
erfpachters zijn nog veel ergerquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:56 schreef Mutant01 het volgende:
De waarheid in pacht hebben...
Je pacht dus de waarheid?
Joh maak je niet zo druk.quote:
Mooi beest.quote:
zit geen alcohol in, what's the point? Noem het dan buckler ofzoquote:
Zou 'ie ook bang zijn voor mara's?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:44 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Mijn hond is bang voor de cavia.
Die heeft dan ook het uiterlijk van een grote caviaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:44 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Mijn hond is bang voor de cavia.
Vlaamse Reus?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:02 schreef sigme het volgende:
Ons oude konijn ging achter de katten aan (en als ie ze te pakken kreeg probeerde hij er konijnedingen mee te doen)
Zit nog een beetje alcohol in toch? En de moslimhonden dan?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:43 schreef Aoristus het volgende:
[..]
zit geen alcohol in, what's the point? Noem het dan buckler ofzo
Nee, gewoon een shaggerijn van een huis- tuin- en keukenkonijn.quote:
moslims drinken toch ook geen bier man, hun honden drinken het sap uit de waterpijpquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:06 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Zit nog een beetje alcohol in toch? En de moslimhonden dan?
Moet je eens in Marokko aar een van de Marjane winkels gaan.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:09 schreef Aoristus het volgende:
[..]
moslims drinken toch ook geen bier man
Nee, kleine prooidieren gaat hij eerst proberen te likken en als dat niet lukt negeert hij ze.quote:
Daar hebben ze aparte kassa's voor de dronkelappen, een beetje afgezonderd, zodat je als nette Marokkaan het niet hoeft te zienquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moet je eens in Marokko gaan naar een van de Marjane winkels.![]()
Iddquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Daar hebben ze aparte kassa's voor de dronkelappen, een beetje afgezonderd, zodat je als nette Marokkaan het niet hoeft te zien.
Mara's zijn niet zo klein, vind ik. Ik zou op de loop gaan voor een boze mara.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:17 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nee, kleine prooidieren gaat hij eerst proberen te likken en als dat niet lukt negeert hij ze.
Ik vond het Marokkaanse bier niet geweldig, al is hetquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Iddhet zijn altijd de 2 drukste kassa's
![]()
FBJ?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vond het Marokkaanse bier niet geweldig, al is het![]()
na een iets te lange wandeling in de woestijn. Gekoeld. Volgende keer ga ik wéér naar FBJ, wat een luxe.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:09 schreef Aoristus het volgende:
[..]
moslims drinken toch ook geen bier man, hun honden drinken het sap uit de waterpijp
Zeg, kleurlenzen zijn niet gezond voor dieren hoor.quote:
Dat ziet er wel erg stoer uit.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:27 schreef sigme het volgende:
[..]
http://www.fortboujerif.com/
het oude (verlaten) fort bou jerif:
[afbeelding]
Ja, wel, ik ben er een paar maal geweest. Laatste keer, met die 4x4, moesten we ook zonodig stoer doen, dat was heel dom. Op mirakuleuze wijze gered, echt een van de raarste belevenissen ooit.quote:
Als je niet als kapitein Haddock wilt praten, dan raad ik je dat af. Overigens is de goedkoopste 'champagne' van de aldi, die met de plastic dop ook prima, je drinkt het toch niet op.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:30 schreef Autodidact het volgende:
[..]. Heb je er wel eens wodka ingedaan?
quote:Sin lies only in hurting others unnecessarily. All other “sins” are invented nonsense.
-Robert A. Heinlein
Het is in elk geval niet zo in de maatschappij geintergreerd als hier in NL.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moet je eens in Marokko aar een van de Marjane winkels gaan.![]()
Goed idee.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:53 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Als je niet als kapitein Haddock wilt praten, dan raad ik je dat af. Overigens is de goedkoopste 'champagne' van de aldi, die met de plastic dop ook prima, je drinkt het toch niet op.
Enkel sapjes?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Boodsappen doen.
Nee, alle ingredienten voor de tagliatelli met zalm.quote:
Klinkt goedquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee, alle ingredienten voor de tagliatelli met zalm.
Zolang het niet naar Chineze moslims gaat heeft het uiteraard geen prioriteitquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:29 schreef Finder_elf_towns het volgende:
http://www.nrc.nl/buitenl(...)eeft_China_miljoenen
Fleur, bijt ze!
quote:Hedge fund-industrie groeit 26%
Michael Kraland
Het gaat nog steeds goed met de hedge fund-industrie. De afgelopen twee jaar zag een toename in dollars gemeten van 47%. Er kwam, volgens cijfers die het gezaghebbende HFR vorige week publiceerde, vorig jaar $ 126 miljard bij. Dat was een stijging van 26% vergeleken met eind 2005. Met een geschat vermogen van $ 1.430 miljard begint de sector nu de anderhalf biljoen dollargrens te naderen.
Alleen in het vierde kwartaal kwam er wat minder geld binnen. Dat viel samen met het Amaranth-debacle, dat volgde op de liquidatie van Mother Rock, een ander energiefonds. Amaranth was ongeveer 20 keer zo groot als Mother Rock.
Na een zwakkere toenamen in 2005 was 2006 het beste jaar sinds 2003. Ook de resultaten waren redelijk, met een score van 12,85% voor het jaar, waarvan 5,4% in Q4. Leuk dus voor mensen die uitstapten vanwege de opschudding rond Amaranth.
Wat is de grote lijn achter deze cijfers?
Er vloeit steeds meer geld naar een sector die een meer intense vorm van beheer belooft.
Omdat er steeds meer geld op die manier wordt beheerd stappen meer van de besten over van de traditionele kant van het vak naar de alternatieve kant. Analisten, beheerders, risk managers en de betere verkopers verlaten hun bank, broker of long only beheerders. Het business model van een hedge fund is voordeliger.
De vraag blijft natuurlijk of dit ook zo is voor de particuliere belegger.
In tegenstelling tot de reeds meerdere malen voorspelde neergang valt het allemaal enorm mee. Als we de drie bij onze lezers bekendste fondsen voor particulieren nemen, te weten Go Capital, Aster-X en Spirit Aim, dan boden die alle drie betere resultaten dan bijvoorbeeld de AEX of hun eigen referentie index, meestal MSCI Europe. Ook deden ze het alle drie beter dan andere hedge funds, gemeten naar de bovenstaande scores (zie tabel).
Qua volatiliteit hebben de heren geen wonderen verricht. Toen de markt in elkaar klapte, in mei, deden ze dat zelf ook. Dat is niet verwonderlijk. Een fonds als Go Capital houdt zich veel bezig met het arbitreren van kennisintensieve maar minder liquide posities versus de markt. Aster-X heeft serieuze sectoroverwegingen gehad, bijvoorbeeld in offshore en ook Spirit zat in mei te dicht op de markt. Maar dit is niet meer dan een momentopname.
Deze drie fondsen hebben allemaal aanmerkelijk beter gepresteerd dan de markt en voor zover cijfers beschikbaar zijn voor de langere termijn, is er een zeer superieur resultaat bereikt met minder risico dan bij een long only* aandelenbelegging.
Dit leverde Go Capital vorig jaar de onderscheiding op van Beste Hedge Fund van Europa in de categorie van fondsen van minder dan ¤ 500 miljoen.
Dat zullen we voorlopig niet weer zien, want Go is inmiddels door de ¤500 miljoen grens gezeild. Beleggers die zich afvragen of het de beheerders, die nu sinds oprichting in 2001 gemiddeld 30% per jaar hebben gescoord, niet naar het hoofd gestegen is, kunnen zich troosten met het feit dat de heren geen tijd hebben gehad hun prijs in ontvangst te komen nemen. Te druk bezig met werkzaamheden voor hun beleggers.
*long only: aanduiding voor een fonds dat alleen long gaat in aandelen, en dus niet ook short kan gaan om zich in te dekken tegen een val van de markt door overgewaardeerde fondsen te lenen en vervolgens te verkopen.
quote:
quote:Investeerder Apax stapt uit PCM
De Britse investeringsmaatschappij Apax stapt uit PCM. De aandelen in het uitgeefconcern worden verkocht aan de andere grootaandeelhouder, de Stichting Democratie en Media.
Apax nam in 2004 voor bijna 800 miljoen euro een belang in PCM van 47,5%.Tussen de twee aandeelhouders waren discussies over de toekomst van het concern. Apax wilde PCM-onderdelen verkopen en de winst innen. De Stichting Democratie en Media wil het concern bijeenhouden.
Apax zegt dat de aandelenverkoop in goed onderling overleg is gegaan. Het is niet bekend hoeveel geld er is gemoeid met de transactie.
je hebt het dus niet gevolgdquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:05 schreef pberends het volgende:
NOS Journaal wordt ook steeds sneuer, gaan ze eerst 4 minuten besteden over een of andere dode Armeniër![]()
.
Volgens mij intereseert het de Nederlandse kijker geen ene teringreet.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:06 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
je hebt het dus niet gevolgd
Inderdaad, dat lijkt mij ook een betreurenswaardige daad.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:56 schreef Monidique het volgende:
Ik vind cabaretiers die doden niet goed.
Het is toch wel een interessante ontwikkeling.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:05 schreef pberends het volgende:
NOS Journaal wordt ook steeds sneuer, gaan ze eerst 4 minuten besteden over een of andere dode Armeniër![]()
.
De slet.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
@Auto: Mooie uitspraak van Moeder Theresa.
Dat die man gek is? Beetje een rare vraag.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
'A'damse moskee keurt doden cabaretier goed'
Wat vinden we hiervan Mutant en Kirm?
Wat maakt jou dat jij kan spreken voor het Nederlandse volk?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Volgens mij intereseert het de Nederlandse kijker geen ene teringreet.
Ik denk dat het argument;quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:34 schreef Sidekick het volgende:
De argumentatie Als zij mogen moorden, dan mogen wij het ook komt wel in de Fok-top 5 aller tijden, denk ik.
Niet.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het is toch wel een interessante ontwikkeling.
Nee, jij weet het beter.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:42 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Wat maakt jou dat jij kan spreken voor het Nederlandse volk?
Leer toch eens een PI te lezen, pberends.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, jij weet het beter.
Ik zie al die Wolter Kroes-liefhebbers al geinteresseerd zijn in Turkije en Armenië.
Niet alleen in Zeeland. Er hebben ruim 150.000 moslims tegen de nazi's gevochten. Daadwerkelijk gevochten, in tegenstelling tot deze enigszins passieve moslimdivises.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:01 schreef pberends het volgende:
"De Marokkanen hebben ook meegevochten in Zeeland tegen de nazi's"
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, moslims houden wel van een onderonsje. Net zoals de sjieten en de soenieten.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet alleen in Zeeland. Er hebben ruim 150.000 moslims tegen de nazi's gevochten.
Niet alleen klopt het verhaal dat de moslims dapper mee vochten met de Nazi's, ook is de bewering dat "de moslims die zijn gevonden in Zeeland oprecht vochten tegen de bezetter" een leugen. Ze zijn aangespoeld aan zee, maar voor de bewering ze ook gevochten hebben is nooit overtuigend bewijs geleverd.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:01 schreef pberends het volgende:
"De Marokkanen hebben ook meegevochten in Zeeland tegen de nazi's"
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo hee, dat is 34.326.700 minder man dan de Sovjets.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet alleen in Zeeland. Er hebben ruim 150.000 moslims tegen de nazi's gevochten. Daadwerkelijk gevochten, in tegenstelling tot deze enigszins passieve moslimdivises.
En de christenenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, moslims houden wel van een onderonsje. Net zoals de sjieten en de soenieten.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:11 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Niet alleen klopt het verhaal dat de moslims dapper mee vochten met de Nazi's, ook is de bewering dat "de moslims die zijn gevonden in Zeeland oprecht vochten tegen de bezetter" een leugen. Ze zijn aangespoeld aan zee, maar voor de bewering ze ook gevochten hebben is nooit overtuigend bewijs geleverd.
Ik zie ze niet vechten anno 2007.quote:
Is de toekomst ook dood?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:15 schreef Yildiz het volgende:
Vroeger is dood.
er zijn wel degelijk Marokkanen in de strijd tegen de Duitsers gesneuveld oa. op steenworp afstand van Balkenende's geboortedorp in Zeelandquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:11 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Niet alleen klopt het verhaal dat de moslims dapper mee vochten met de Nazi's, ook is de bewering dat "de moslims die zijn gevonden in Zeeland oprecht vochten tegen de bezetter" een leugen. Ze zijn aangespoeld aan zee, maar voor de bewering ze ook gevochten hebben is nooit overtuigend bewijs geleverd.
Dat is net zo waar als de bewering van de Pravda dat het kapitalisme op instorten staat.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:28 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
er zijn wel degelijk Marokkanen in de strijd tegen de Duitsers gesneuveld oa. op steenworp afstand van Balkenende's geboortedorp in Zeeland
Ja, en 6 miljoen Joden zijn niet vermoord.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:30 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dat is net zo waar als de bewering van de Pravda dat het kapitalisme op instorten staat.
Frankrijk was al grotendeels in de pan gehakt. Als de Marokkanen naar de Fransen hadden geluisterd, waren er wellicht veel meer Joden gestorven.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:14 schreef pberends het volgende:
[..]![]()
.
Die Marokkanen zaten daar toch alleen omdat ze werden opgeroepen door Frankrijk, omdat Marokko een kolonie van Frankrijk was.
Ranzige kutopmerking, vuile klootzak. Vuile kutnazi die je er bent.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:25 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Er hebben in Frankrijk wel moslims gevochten tegen de nationaal socialisten hoor. Het resultaat was een fikse beschadiging aan de lak van de Duitse tanks en een vervelend geluid onder de rupsbanden, maar ze vochten wel tijdens de 2 seconden hun zwaarden de tanks konden tegenhouden.
exactomundoquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:30 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dat is net zo waar als de bewering van de Pravda dat het kapitalisme op instorten staat.
Is het uberhaupt een moslim?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:44 schreef Autodidact het volgende:
CNN debunks false report about Obama
Wat een smeerlappen bij de Washington Times.
"mede conspiracy genoot"!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:44 schreef Autodidact het volgende:
CNN debunks false report about Obama
Wat een smeerlappen bij de Washington Times.
Voor duizend euro kan je zelf een mega goed ding bouwen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:50 schreef Monidique het volgende:
Wat is dan wel een goede PC voor zeg zo'n duizend euro?
Ik heb geen verstand van hardware.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Voor duizend euro kan je zelf een mega goed ding bouwen.
Jawel, daar was ik even aan het kijken. Maar lijkt zo duur allemaal. Je hebt er wel een OS bij.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:53 schreef Autodidact het volgende:
Is het extreem n00b om gewoon een leuk ding samen te stellen op Dell.com?
Dellquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:54 schreef Mutant01 het volgende:
DellMijn broer krijgt vrachtwagenladingen binnen aan dell pc's die gerepareert moeten worden. Veel mensen willen ze niet naar Dell toe sturen omdat ze hem dan weken kwijt zijn.
Zeg, Burkeaanse houwdegen, de Italiaanse veldtocht was anders niet mis.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:25 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Er hebben in Frankrijk wel moslims gevochten tegen de nationaal socialisten hoor. Het resultaat was een fikse beschadiging aan de lak van de Duitse tanks en een vervelend geluid onder de rupsbanden, maar ze vochten wel tijdens de 2 seconden hun zwaarden de tanks konden tegenhouden.
Marokkaanse broer en vrachtwagenladingenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:54 schreef Mutant01 het volgende:
DellMijn broer krijgt vrachtwagenladingen binnen aan dell pc's die gerepareert moeten worden. Veel mensen willen ze niet naar Dell toe sturen omdat ze hem dan weken kwijt zijn.
Voor 1000 euri kan je aardig wat kopen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:50 schreef Monidique het volgende:
Wat is dan wel een goede PC voor zeg zo'n duizend euro? Ik wil 2GB RAM en wellicht uitbreiden naar 4GB en minstens 250GB schijfruimte, maar 500 mag ook. Ik wil een redelijk videokaart en een beeldscherm van 19", of is 17" voldoende?
E6600 Processor Intel Core 2 Duo a 290 euroquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van hardware.
Tegenwoordig nemen mensen toch alleen een dvd-brander ipv een speler, of is dat nog steeds standaard?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
E6600 Processor Intel Core 2 Duo a 290 euro
Bijpassend Asus P5W Moederbord a 160 euro
1 GB DDR 2 677 a 140 euro
HDD 320 SATA 2 WD schijffie met 16 mb cache a 95 euro
Behuizing a gemiddeld 60 euro
DVD speler a 25 euro
DVD brander Samsung 18x +/-RW/DL etc. a 35 euro
GFX kaart Asus 7600 GT (140 euro)
En dat wassem dacht ik.
Kom je op: 945 euro
Ze deden nog mee aan de invasie van Duitsland, dus dat zal wel meevallen. Een beetje kinderachtig, allemaal.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:30 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Wellicht dat jij nog leuke denigrerende opmerking hebt over mensen die voor je vrijheid gestorven zijn?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:00 schreef MrX1982 het volgende:
Is de discussie over de heldhaftige moslims in WOII al voorbij.
BoM
Band of Muslims. Binnenkort op tv.
Het woord BoM ligt gevoelig bij de profeten...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:00 schreef MrX1982 het volgende:
Is de discussie over de heldhaftige moslims in WOII al voorbij.
BoM
Band of Muslims. Binnenkort op tv.
Lijkt me kut als je een dvd wilt kopieren.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Tegenwoordig nemen mensen toch alleen een dvd-brander ipv een speler, of is dat nog steeds standaard?
Gewoon een image maken, maar voor dat geld maakt het eigenlijk ook niet uit.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lijkt me kut als je een dvd wilt kopieren.
scheelt maar 25 euro iddquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:02 schreef Monidique het volgende:
[..]
Gewoon een image maken, maar voor dat geld maakt het eigenlijk ook niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |