Heb net op de site gekeken en sommige zijn inderdaad erg fraai. Ik ga dus zeker mijn stem uitbrengen.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:11 schreef du_ke het volgende:
@Sigme vandaag even in de martinikerk al die ontwerpen bekeken en een aantal varianten lijkt mij toch best wel heel aardig.
Weet nog niet wat ik ga stemmen heb wat folders en zooi mee naar huis genomen van de week eens doorlezenquote:Op maandag 22 januari 2007 16:18 schreef freako het volgende:
[..]
Heb net op de site gekeken en sommige zijn inderdaad erg fraai. Ik ga dus zeker mijn stem uitbrengen..
Deze is ook best leuk:quote:Op maandag 22 januari 2007 16:20 schreef problematiQue het volgende:
de mooiste vind ik 'I wrestled marines down in Africa' in plaast van 'I passed the rains down in Africa' bij Toto - Africa.
Een vriend van mij verstond ooit ''You don't wanna see my head with my hippie hair'' in plaats van ''You don't wanna see my hand where my hip be at'' in ''Wild Wild West'', maar was zich ervan bewust dat dit niet kon kloppen.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:20 schreef problematiQue het volgende:
de mooiste vind ik 'I wrestled marines down in Africa' in plaast van 'I passed the rains down in Africa' bij Toto - Africa.
Dequote:Op maandag 22 januari 2007 16:26 schreef Monidique het volgende:
Hier is jullie Heer.
Inderdaad, Hier is mijn Heer.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:26 schreef Monidique het volgende:
Hier is jullie Heer.
<tvlxd>Het heeft gewoon iets van de Grieken, weet je. Fuck it, let's roll.</tvlxd>quote:Op maandag 22 januari 2007 16:43 schreef Monidique het volgende:
Tvlxd kwam al veel eerder met die vergelijking,.
Oh Heer, beveel, dan volgen wij U!quote:Op maandag 22 januari 2007 16:26 schreef Monidique het volgende:
Hier is jullie Heer.
quote:Op maandag 22 januari 2007 16:45 schreef Apropos het volgende:
[..]
<tvlxd>Het heeft gewoon iets van de Grieken, weet je. Fuck it, let's roll.</tvlxd>
Toch niet helemaal hetzelfde.
[Deel 1021] Give me Liberty or give me Deathquote:Een citaat:
quote:
These two opposing quotations [over politieke aansprakelijkheid] raise all the fundamental problems inherent in the Athenian democracy: the problems of policy-making and leadership, of decisions and the responsibility for them. Unfortunately Thucydides (6.1-25) tells us very little about the meeting, other than that the people were given misinformation by a delegation from the Sicilian city of Segesta and by their own envoys just returned from Sicily, and that most of those who voted were so ignorant of the relevant facts that they did not even know the size of the island or its population.
Nu kan en wil ik wel artikels zoeken over Chalabi die vanalles zei, onbetrouwbare informanten, Irakezen die juichend met bloemen de Amerikanen zouden begroeten of Bush die geen benul had van het verschil tussen sji'ieten en soennieten, maar dat alles lijkt mij onnodig. De bijna parallele rode draad viel mij in ieder geval op. Ook veel verschillen natuurlijk, maar...
Bij nacht een man...quote:One of Somalia's Islamist leaders gives himself up to the Kenyan authorities, a police source tells the BBC.
quote:Op maandag 22 januari 2007 16:56 schreef Monidique het volgende:
[..]
[..]
[Deel 1021] Give me Liberty or give me Death
volkskrantquote:Verdonk heft stichting ‘Stem Rita’ op
DEN HAAG - VVD-minister Verdonk (Integratie en Jeugdbescherming) heft haar stichting Stem Rita Verdonk op. Ook zal ze de naam van haar website StemRita.nl veranderen. Zij wil hiermee de indruk wegnemen dat ze op korte termijn uit zou zijn op het leiderschap van haar partij. De VVD-fractie in de Tweede Kamer drong maandag aan op actie van Verdonk. De Kamerleden zijn het beu dat met name de adviseurs en fans van Verdonk voortdurend de suggestie wekken alsof zij klaarstaat het partijleiderschap van Rutte over te nemen.
Die stroom rijst meer en meer.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:32 schreef Apropos het volgende:
Vernietig de bourgeoisie!
http://www.wereldomroep.nl/portal/news/international/#5153793quote:Ontvoerde minister luisterde Wereldomroep
De Colombiaanse minister die zes jaar lang is ontvoerd door de rebellenbeweging FARC, bleef op de hoogte van het nieuws dankzij de Wereldomroep. De man, Fernando Araújo, luisterde eenmaal per week, op zaterdag, naar de Engelstalige uitzendingen.
In een vraaggesprek met de Wereldomroep zegt Araújo dat de eerste maanden van zijn ontvoering het zwaarst waren. De oud-minister kan verder geen enkel begrip opbrengen voor zijn ontvoerders. Volgens hem is de modernisering en democratisering van Colombia volledig aan de FARC voorbijgegaan en leeft de guerrillabeweging nog in de tijd van de Koude Oorlog. Araújo ontsnapte op oudjaarsdag aan zijn ontvoerders. Na vijf dagen lopen kwam hij weer in de bewoonde wereld. Araújo was één van de prominente gijzelaars waarmee FARC-rebellen een uitwisseling van gevangenen proberen af te dwingen.
Het werk gaat net weer aan de rol, toch bedankt (ik kijk trouwens geen filmpjes op het werk, je moet ergens een grens stellen. Heb ook geen geluid hier, dat helptquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:19 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Capitalism stole my virginity
quote:Fact of the day
About 23% of U.S. troops in Iraq are primarily assigned to combat duties. The largest group — at 27% — is made up of mechanics, electricians and craftsmen.
U.S. Department of Defense
Wat heeft 'ie nou weer gedaan?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:31 schreef du_ke het volgende:
Zou Johndope echt zijn of kan hij gewoon erg goed toneelspelen?
Opxih niets nieuws maar hij houd z'n rol gewoon erg goed vol. Dat zou dus kunnen betekenen dat hij het echt meentquote:
Ik geloof dat JD harstikke authentiek is......Ik heb hem nog nooit uit zijn rol zien vallen.....als ie al een rol vervult, nogmaals ik denk het niet......quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Opxih niets nieuws maar hij houd z'n rol gewoon erg goed vol. Dat zou dus kunnen betekenen dat hij het echt meent.
Ik ben al weer vrij en thuis.quote:
BA heeft reizigers aangeboden kosteloos over te boeken. Ik heb met de organisatie (AFS) overlegd en zij hadden van iemand die bij BA werkt vernomen dat de kans op een tweede staking niet zo groot is. Beetje afwachten dus.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Het werk gaat net weer aan de rol, toch bedankt (ik kijk trouwens geen filmpjes op het werk, je moet ergens een grens stellen. Heb ook geen geluid hier, dat helpt)
Goedemorgen. Heb je al een alternatief reisplan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |