abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 januari 2007 @ 01:06:23 #1
166273 Consigliere
Welke kleur traktor hedde gij?
pi_45586324
Wat als..

In de geschiedenis hebben laag-IQ ofwel dom ofwel stom ofwel sociaal-wellicht-intelligent-maar-geestelijk-beperkte mensen regelmatig de macht proberen te grijpen. Denk alleen al aan de vele arbeiders die massaal in opstand kwamen tegen de gevestigde "elitaire (slimme)" orde...

Ik persoonlijk denk dat laag IQ niet geschikt is voor macht, omdat men op de lange termijn genadeloos door de mand zal vallen bij diepgaande en algeheel verantwoordelijke zaken.

Desondanks meen ik dat een bepaalde medogenloosheid, sluwheid en mentale hardheid dergelijke domheid kunnen vervangen.
Il Capo di Tutti Capi
Fok!'s Raadheer
  Trouwste user 2022 dinsdag 23 januari 2007 @ 01:09:59 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_45586354
Hoezo desondanks ?

*Burp*

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Donald Duck held dinsdag 23 januari 2007 @ 01:12:39 #3
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_45586374
Die krijgt uiteindelijk vanzelf de bevolking tegen zich. Kijk maar naar meneer Bush.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  dinsdag 23 januari 2007 @ 01:16:48 #4
166273 Consigliere
pi_45586402
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 01:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Die krijgt uiteindelijk vanzelf de bevolking tegen zich. Kijk maar naar meneer Bush.
Grappig dat de Amerikanen hem dan weer wel herkiezen.. Of is de gemiddelde Amerikaan dom , en Bush slimmer dan de gemiddelde Amerikaan?
Il Capo di Tutti Capi
Fok!'s Raadheer
  Donald Duck held dinsdag 23 januari 2007 @ 01:24:14 #5
46149 __Saviour__
pi_45586437
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 01:16 schreef Consigliere het volgende:

[..]

Grappig dat de Amerikanen hem dan weer wel herkiezen.. Of is de gemiddelde Amerikaan dom , en Bush slimmer dan de gemiddelde Amerikaan?
Zo'n populariteit is op een absoluut dieptepunt nu. De Amerikanen beginnen ook in te zien wat voor een idioot het is. Hoewel daar wel een herverkiezing voor nodig was om erachter komen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_45586442
Ik denk dat meer dan 26 zetels per verkiezing er niet in zit.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  † In Memoriam † dinsdag 23 januari 2007 @ 01:29:15 #7
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_45586476
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 01:06 schreef Consigliere het volgende:
Wat als..

In de geschiedenis hebben laag-IQ ofwel dom ofwel stom ofwel sociaal-wellicht-intelligent-maar-geestelijk-beperkte mensen regelmatig de macht proberen te grijpen. Denk alleen al aan de vele arbeiders die massaal in opstand kwamen tegen de gevestigde "elitaire (slimme)" orde...

Ik persoonlijk denk dat laag IQ niet geschikt is voor macht, omdat men op de lange termijn genadeloos door de mand zal vallen bij diepgaande en algeheel verantwoordelijke zaken.

Desondanks meen ik dat een bepaalde medogenloosheid, sluwheid en mentale hardheid dergelijke domheid kunnen vervangen.
Wie of wat bedoel je met "de elite"?

De meeste 'elite' is niks meer dan een boevenbende en bekleden meestal machtsposities juist vanwege de domheid van de massa.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 02:21:54 #8
166273 Consigliere
pi_45586681
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 01:29 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Wie of wat bedoel je met "de elite"?

De meeste 'elite' is niks meer dan een boevenbende en bekleden meestal machtsposities juist vanwege de domheid van de massa.
Het is toch juist slim om via de domheid van anderen jezelf hogerop te manouvreren ..

Maar ik vind de term boevenbende te wrang. Het is namelijk een menselijk instinct om te pakken wat je pakken kan als je eigen hachie ( en dat van je nakomelingen) op het spel staat. ==> Kun jij het de elite verwijten dat zij steeds rijker en de armen steeds armer werden in een tijd, waarin democratie en vrijheid nauwelijks aanwezig waren en rangen, standen en hierarchie je lot bepaalden?
Il Capo di Tutti Capi
Fok!'s Raadheer
  † In Memoriam † dinsdag 23 januari 2007 @ 03:37:25 #9
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_45586873
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 02:21 schreef Consigliere het volgende:

[..]

Het is toch juist slim om via de domheid van anderen jezelf hogerop te manouvreren ..

Maar ik vind de term boevenbende te wrang. Het is namelijk een menselijk instinct om te pakken wat je pakken kan als je eigen hachie ( en dat van je nakomelingen) op het spel staat. ==> Kun jij het de elite verwijten dat zij steeds rijker en de armen steeds armer werden in een tijd, waarin democratie en vrijheid nauwelijks aanwezig waren en rangen, standen en hierarchie je lot bepaalden?
Dat kun je slim noemen maar ik weet niet of het voordelig is dat de meest gehaaide en gewetenslozen in de meeste gevallen uiteindelijk de macht pakken. Ik denk eerder dat het de primaire oorzaak is voor verval van samenlevingen.

Het is dus eigenlijk helemaal niet slim, maar dat was ook waarmee je begon, "wat gebeurd er als laag-IQ aan de macht komt", nou precies dit dus. Machthebbers met een 'pakken wat je pakken kan' mentaliteit zijn er bij de gratie van de domheid van de massa.

Als het volk bewust zou kiezen zouden ze hun leiders en vertegenwoordigers op heel andere eigenschappen selecteren. Dan kreeg je een echte elite.
pi_45587132
quote:
maar vanaf wanneer heb je dan een laag IQ? want bush zit toch niet zo extreem laag... het is zeker geen Bonny
quote:
Bush's SAT score was 1206 (566 Verbal, 640 Math). See the upper-left
corner of his Yale transcript:
http://www.iuptown.com/YaleProtest/bushs_yale_transcript.htm

This web page offers a theoretical conversion of pre-1974 SAT scores to IQ:
http://members.shaw.ca/delajara/Pre1974SAT.html

Based on that conversion chart, Bush's IQ would be about 129.

Another web page, "SQ, IQ, and self-skills in recent US Presidents"
mentions that Charles Murray, author of a book on IQ called "The Bell
Curve," compares a that SAT score to an IQ of about 125.

"On his SAT's, President GW Bush scored 566 verbal and 640 math, for a
total of 1206 (from http://members.shaw.ca/delajara/SATIQ.html ). The
Bell Curve author Murray estimates a 1206 SAT equates to about 125 IQ.
"
http://www.sq.4mg.com/Presidents.htm

" Finally, when it comes to raw IQ, Bush is in the mid-range of
American Presidents. In 1999, Charles Murray and I calculated, based
on Bush's SAT score of 1206 (old-style scoring system), that his IQ
was probably about 125 or a little higher..."
source: Steve Sailer, vdare.com:
http://www.vdare.com/sailer/karl_rove.htm
pi_45587142
was met pim fortuin bijna gebeurd idd.

gelukkig heeft Volkert er een stokje voor gestoken
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_45587154
probeer de film idiocracy ergens eens te regelen, dan krijg je je antwoord.
is nog grappig ook
pi_45587179
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 01:24 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Zo'n populariteit is op een absoluut dieptepunt nu. De Amerikanen beginnen ook in te zien wat voor een idioot het is. Hoewel daar wel een herverkiezing voor nodig was om erachter komen.
Dat zal Bush natuurlijk aan z'n anale uitgang oxideren. Zelfs al was hij de beste president ooit, hij mag toch niet opnieuw worden verkozen.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_45590204
Logisch dat een laag IQ niet werkt, je bent de hele dag aan het "schaken". Alleen Politici nemen dat schaken veel te letterlijk, want daar heb je immers geen EQ voor nodig en dat hebben al die Politici dus ook niet.
maw een politicus moet een gezonde balans tussen EQ && IQ hebben.
Want zonder EQ zullen ze nooit een idee krijgen wat er in de burger om gaat.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 23 januari 2007 @ 11:00:20 #15
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_45590233
quote:
Hij heeft wel een flinke MBA (van Harvard of Yale) op zak, is dat laag-IQ?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  Donald Duck held dinsdag 23 januari 2007 @ 11:02:23 #16
46149 __Saviour__
pi_45590275
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 11:00 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Kan zijn. Maar hij is wel een complete idioot.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_45590453
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 07:15 schreef Flashwin het volgende:
was met pim fortuin bijna gebeurd idd.

gelukkig heeft Volkert er een stokje voor gestoken
Ga streaken op de snelweg, randmongool
Werken is voor arbeiders
pi_45590741
Vrij theoretisch topic ......al vrees is soms ook voor een een of andere - niet al te slim- popi jopie in het parlement , of erger ...aan het roer.....

Recentelijk konden we nog kennis maken van een parlementarier met volgens mij niet al te hoog iq: Gonnie van Oudenallen....via LPF....Leuk voor de show, maar wel dieptriest natuurlijk...

Nee, de kans is bijzonder klein...De meeste polici op landelijke niveau hebben minstens hbo op zak....Ik gok zo dat 2/3 een universitaire titel hebben... Dus met het iq zit het meestal wel goed...

mensen met hbo hebben doorgaans een iq van 110 of meer
mensen met universiteit hebben een iq van120 of meer.....

Maar een politiek dier heeft echter veel meer in huis. Ze beschikken doorgaans over een behoorlijke dosis aan sociale vermogens en vaardigheden. Het zijn echte mensendieren. Sociale slimheid is minst zo belangrijk als intellectuele vermogens. Nodig om het spel te kunnen spelen. Een gewiekste onderhandelaar zijn, clever in het debat, communicatief sterk.....

In het Hollant classificatie systeem (RIASOC) zijn de volgende 6 eigenschappen voor een polticus dringend nodig: Ondernemend, Intellectueel en Sociaal...(OIS).

[ Bericht 2% gewijzigd door EchtGaaf op 23-01-2007 11:24:15 ]
  dinsdag 23 januari 2007 @ 11:39:35 #19
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_45591352
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 01:06 schreef Consigliere het volgende:
Wat als..

In een democratie heeft de kiezer de macht, ben je er dan ook voor dat mensen met een laag IQ niet mogen stemmen?
Waarom denk je dat mensen met een hoog IQ betere regeerders zijn? Er zijn zat hoogopgeleidene geweest die overtuigt Communist of nazi waren. Als je denkt dat mensen die totalitaire oplossingen willen invoeren met alle uitwassen van dien een laag IQ hebben dan maak je een foute aanname denk ik
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 12:23:09 #20
3542 Gia
User under construction
pi_45592637
Dat weten we zo. PvdA mag meeregeren.
pi_45593415
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 11:39 schreef Pietverdriet het volgende:

Als je denkt dat mensen die totalitaire oplossingen willen invoeren met alle uitwassen van dien een laag IQ hebben dan maak je een foute aanname denk ik
En andersom is ook een foute aanname: het idee dat iemand met een laag IQ een totalitair regime voorstaat. Of slikt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_45595296
quote:

[..]

In een democratie heeft de kiezer de macht, ben je er dan ook voor dat mensen met een laag IQ niet mogen stemmen?
Waarom denk je dat mensen met een hoog IQ betere regeerders zijn? Er zijn zat hoogopgeleidene geweest die overtuigt Communist of nazi waren. Als je denkt dat mensen die totalitaire oplossingen willen invoeren met alle uitwassen van dien een laag IQ hebben dan maak je een foute aanname denk ik
Precies.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_45595581
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 12:51 schreef sigme het volgende:

[..]

En andersom is ook een foute aanname: het idee dat iemand met een laag IQ een totalitair regime voorstaat. Of slikt.
Was er niet zo'n onderzoekje waarin de relatie tussen opleidingsniveau( dat is natuurlijk niet hetzelfde als IQ, maar het is een grove indicatie) en stemgedrag onderzocht is?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_45595667
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 14:14 schreef Monolith het volgende:

[..]

Was er niet zo'n onderzoekje waarin de relatie tussen opleidingsniveau( dat is natuurlijk niet hetzelfde als IQ, maar het is een grove indicatie) en stemgedrag onderzocht is?
Ik kan daar altijd maar héél weinig over vinden (meer over inkomen en stemgedrag).
Dit was het beste wat ik een paar maanden terug vond:
http://www.minbzk.nl/contents/pages/81543/8_5.gif
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 23 januari 2007 @ 14:36:21 #25
45206 Pietverdriet
pi_45596256
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 14:17 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik kan daar altijd maar héél weinig over vinden (meer over inkomen en stemgedrag).
Als die klopt, waarom heeft de PvdA het dan zo belabberd gedaan bij de verkiezingen?
pi_45596537
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 14:36 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als die klopt, waarom heeft de PvdA het dan zo belabberd gedaan bij de verkiezingen?
Verdeling van het percentage niet-stemmers per opleidingsniveau zit er niet in .
pi_45596642
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 14:17 schreef sigme het volgende:

[..]

Zo te zien houdt het CBS ook gegevens bij over stemgedrag en opleidingsniveau.
VVD, D66 en GL zijn duidelijk populairder onder hoogopgeleiden, terwijl dit voor de LPF en PvdA juist niet het geval is. CDA, SP, SGP en CU laten niet echt een duidelijke trend zien. Om de een of andere reden hebben zo ook nog het toelaten van politieke vluchtelingen in de tabel opgenomen. Daar is een erg duidelijke trend te zien. Lager opgeleid hebben meer behoefte strenger beleid, hoger opgeleid aan een minder streng beleid.

Edit: Bovenstaande is op basis van de gegevens van 2002. In de statistieken van 1998 vertoond het CDA een negatieve correlatie tussen het aantal stemmers en het opleidingsniveau. Verder verschilt het aantal niet / blanco stemmers niet zo heel erg significant tussen 1998 en 2002. Op basis hiervan zou je vraagtekens kunnen plaatsen bij het idee dat de LPF een grote groep mensen 'weer aan het stemmen' zou hebben gekregen.

[ Bericht 15% gewijzigd door Monolith op 23-01-2007 14:58:54 ]
pi_45596722
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 14:47 schreef Monolith het volgende:

[..]

Zo te zien houdt het CBS ook gegevens bij over stemgedrag en opleidingsniveau.
Dank . Het is mij nog nooit geluk iets zinvols aan die statline te ontlokken .
  dinsdag 23 januari 2007 @ 14:54:04 #29
45206 Pietverdriet
pi_45596855
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 14:44 schreef sigme het volgende:

[..]

Verdeling van het percentage niet-stemmers per opleidingsniveau zit er niet in .
Dat is niet relevant, als die cijfers die je daar neerzet zouden kloppen zou links (pvda, gl en sp) een overgeweldigende meerderheid hebben.
pi_45597199
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 14:54 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat is niet relevant, als die cijfers die je daar neerzet zouden kloppen zou links (pvda, gl en sp) een overgeweldigende meerderheid hebben.
Daarin heb je gelijk, die cijfers stemmen niet overeen met uitslagen, ooit.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 15:07:14 #31
45206 Pietverdriet
pi_45597258
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 15:05 schreef sigme het volgende:

[..]

Daarin heb je gelijk, die cijfers stemmen niet overeen met uitslagen, ooit.
Liegen met statistiek is makkelijk, en mensen geloven het altijd bij bosjes.
pi_45597537
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 15:07 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Liegen met statistiek is makkelijk, en mensen geloven het altijd bij bosjes.
Dat weet ik, veel statistisch juiste bewering zijn ook nog een anti-intuitief, waardoor onjuiste uitleg van statistiek vaak makkelijker geaccepteerd wordt dan de juiste.

Maar een statistiekje als dat met die opleidingniveaus zou - zelfs al zou het juist zijn, sowieso geen resultaat zoals uit verkiezing komt weergeven.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 15:19:42 #33
45206 Pietverdriet
pi_45597674
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 15:15 schreef sigme het volgende:

Maar een statistiekje als dat met die opleidingniveaus zou - zelfs al zou het juist zijn, sowieso geen resultaat zoals uit verkiezing komt weergeven.
Waarom niet? Een verdeling van daadwerkelijk uitgebrachte stemmen en opleidingsniveau lijkt me volkomen sluitend, Iedereen die stemt heeft een opleidingsniveau.
pi_45597977
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 14:54 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

wat vreemd is , want het is bekend dat de laagste opgeleiden normaal PvdA SP kiezen.

Groen Links is een academischie partij. Dat klopt.
pi_45598034
Ik denk niet dat Wilders aan de macht komt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_45598106
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 15:19 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Waarom niet? Een verdeling van daadwerkelijk uitgebrachte stemmen en opleidingsniveau lijkt me volkomen sluitend, Iedereen die stemt heeft een opleidingsniveau.
Stel:
75% laag stemt A ; 25% stemt B
25% hoog stemt A; 75% stemt B

Dan weet je over de uitslag niets dan dat A tussen de 25 en 75% van de stemmen haalt, en B ook.
Je weet immers niet hoe groot de groepen zijn, misschien zijn er 10 laagopgeleiden tegen 100.000 hoogopgeleiden, of andersom.

Weet je wél hoe groot de groepen zijn: zeg 50% van de bevolking is laagopgeleid, 50% hoog, dan zou je kunnen denken dat A 50% haalt en B ook 50%.
Maar dat hoeft niet zo te zijn.
Als van de laagopgeleiden 5% komt opdagen (en van die 5% is de verdeling 75% stemt A, 25% B), en van de hoogopgeleiden 100%, dan valt de uitslag niet 50-50 uit.
pi_45598279
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 11:00 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Je kan je afvragen hoeveel invloed Bush sr. heeft gehad op het diploma's halen van Bush jr
lollig
  dinsdag 23 januari 2007 @ 15:39:20 #38
45206 Pietverdriet
pi_45598478
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 15:30 schreef sigme het volgende:

[..]

Stel:
75% laag stemt A ; 25% stemt B
25% hoog stemt A; 75% stemt B

Dan weet je over de uitslag niets dan dat A tussen de 25 en 75% van de stemmen haalt, en B ook.
Je weet immers niet hoe groot de groepen zijn, misschien zijn er 10 laagopgeleiden tegen 100.000 hoogopgeleiden, of andersom.

Weet je wél hoe groot de groepen zijn: zeg 50% van de bevolking is laagopgeleid, 50% hoog, dan zou je kunnen denken dat A 50% haalt en B ook 50%.
Maar dat hoeft niet zo te zijn.
Als van de laagopgeleiden 5% komt opdagen (en van die 5% is de verdeling 75% stemt A, 25% B), en van de hoogopgeleiden 100%, dan valt de uitslag niet 50-50 uit.
Hmm
klopt.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 15:40:58 #39
45206 Pietverdriet
pi_45598533
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 15:35 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Je kan je afvragen hoeveel invloed Bush sr. heeft gehad op het diploma's halen van Bush jr
Je kan ook gewoon speculeren dat omdat je het niet met iemand eens bent hem als dom weg te zetten. En dat lieve jongen, is op zich nog veel dommer
pi_45598697
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 15:40 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon speculeren dat omdat je het niet met iemand eens bent hem als dom weg te zetten. En dat lieve jongen, is op zich nog veel dommer
een zeer Nederlands Trekje overigens
pi_45598725
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 15:40 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Hij heeft toch tests gedaan waaruit bleek dat hij hetzelfde niveau heeft als een middelbare scholier uit Nederland?
lollig
pi_45598766
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 15:35 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Bij Bush krijg ik altijd het idee dat het niet al te best gesteld is met z'n retorische vaardigheid en analytisch vermogen, maar dat hoeft niet te betekenen dat hij niet in staat is om een MBA aan Yale te halen. Dat zijn namelijk praktijkgerichte opleidingen.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 15:48:23 #43
45206 Pietverdriet
pi_45598789
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 15:45 schreef CANARIS het volgende:

[..]

een zeer Nederlands Trekje overigens
Na, hebben meer mensen, vooral die zich erop voor staan links intellectueel te zijn en menen dat iedereen die niets links is dom of racist is. Dat hebben ze in de UK net zo goed als in NL of D, vooral als het over amerikaanse presidenten gaat. Reagan werd ook altijd als idioot neergezet.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 15:49:16 #44
45206 Pietverdriet
pi_45598830
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 15:46 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Hij heeft toch tests gedaan waaruit bleek dat hij hetzelfde niveau heeft als een middelbare scholier uit Nederland?
Link? Bron?
pi_45598854
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 15:48 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Na, hebben meer mensen, vooral die zich erop voor staan links intellectueel te zijn en menen dat iedereen die niets links is dom of racist is. Dat hebben ze in de UK net zo goed als in NL of D, vooral als het over amerikaanse presidenten gaat. Reagan werd ook altijd als idioot neergezet.
of nu Arnie .
  dinsdag 23 januari 2007 @ 17:29:34 #46
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_45602449
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 15:19 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Maar wat heeft een opleidingniveau nu 1 op 1 met slim danwel dom zijn te maken? Ik ken genoeg slimme mensen zonder 'behoorlijke' opleiding; die waren bv meer praktisch gericht.
T blijft toch politiek; daarin gelden andere beweegredenen om op een bepaalde partij te gaan stemmen dan een genoten opleiding.
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  dinsdag 23 januari 2007 @ 17:44:14 #47
45206 Pietverdriet
pi_45602939
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:29 schreef descendent1 het volgende:

[..]

Maar wat heeft een opleidingniveau nu 1 op 1 met slim danwel dom zijn te maken? Ik ken genoeg slimme mensen zonder 'behoorlijke' opleiding; die waren bv meer praktisch gericht.
Tja, IQ zegt ook niet zoveel over dom of slim zijn, ik ken ook mensen met een titel die niet echt een licht zijn maar goed kunnen leren.
pi_45604221
laag IQ aan de macht = arbeiders aan de macht = communisme = theoretisch mooi maar werkt niet in de praktijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door Yestuuur op 23-01-2007 18:29:19 ]
oneindig...?
dan is dus alle fictie werkelijkheid, en wel op dit moment
  dinsdag 23 januari 2007 @ 18:26:25 #49
166273 Consigliere
pi_45604361
quote:

[..]

Het gaat er niet om dat mensen met laag IQ niet mogen stemmen, dat is zelfs een belachelijk voorstel! Het gaat er wel om dat laag IQ een bepaalde manipulativiteit met zich meebrengt, die Zich zal omzetten in populisme..

En guess what... Wie zal gebruik maken van dat populisme.. Juist , is de cirkel bij jou ook rond?
Il Capo di Tutti Capi
Fok!'s Raadheer
pi_45604490
een wijs man zei ooit: 'in het land der blinden is eenoog koning'
oneindig...?
dan is dus alle fictie werkelijkheid, en wel op dit moment
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')