Klaas, van de gelijknamige kroeg.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:16 schreef sigme het volgende:
Wie ben jij?
Iedereen weet dat Klaas een verzetsheld was die de Kroeg van Klaas probeerde terug te krijgen van de bezetters, die er de OKW in hadden gevestigd.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:22 schreef Bellarmine het volgende:
[..]
Klaas, van de gelijknamige kroeg.![]()
Des temeer reden om een beetje respect te tonen, mejuffrouw.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:24 schreef Floripas het volgende:
Iedereen weet dat Klaas een verzetsheld was die de Kroeg van Klaas probeerde terug te krijgen van de bezetters, die er de OKW in hadden gevestigd.
Buitengewoon grappig. Genoeg gedold. Ik heb geen aardigheid aan de digitale stalkers.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:22 schreef Bellarmine het volgende:
[..]
Relax, die foto stond gewoon in je fotoboek. Ik vond het wel lijken op dat jankende zigeunerjochie, nofi.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:27 schreef sigme het volgende:
Buitengewoon grappig. Genoeg gedold. Ik heb geen aardigheid aan de digitale stalkers.
Zeg, je hebt het niet tegen een dame.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:26 schreef Bellarmine het volgende:
[..]
Des temeer reden om een beetje respect te tonen, mejuffrouw.
Deze is beter:quote:Op maandag 22 januari 2007 14:27 schreef Floripas het volgende:
Maar als het over Nederlands gaat is het weer helemaal niet grappig.
http://www.youtube.com/watch?v=FsnXtd7D-3U
Mail onderweg.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:27 schreef sigme het volgende:
Buitengewoon grappig. Genoeg gedold. Ik heb geen aardigheid aan de digitale stalkers.
Neehoor mensen uitmaken voor racist of ander tuig mag gewoon als het terecht is. Je krijgt pas notes als je berichten worden aangepast of verwijderdquote:Op maandag 22 januari 2007 14:22 schreef Floripas het volgende:
Zakkenrollende Oosteuropese kinderen opgepakt
Als ik geen notes krijg naar aanleiding van dit opic, weet ik het ook niet meer.
Denk eraan, niet tegen Chewie zeggen, die verliest alle redelijkheid als 'ie dat hoort.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:22 schreef Bellarmine het volgende:
[..]
subliminal messagesquote:Op maandag 22 januari 2007 14:25 schreef Floripas het volgende:
Misheard lyrics
http://www.youtube.com/watch?v=XDICFG-jbFw&mode=related&search=
Deze samenzwering is geen lang leven beschoren.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Denk eraan, niet tegen Chewie zeggen, die verliest alle redelijkheid als 'ie dat hoort.
Mooie zinquote:Op maandag 22 januari 2007 14:47 schreef Apropos het volgende:
[..]
Deze samenzwering is geen lang leven beschoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |