Welnu : dit zijn de eerste tekenen van wat ons te wachten staat nu wij met onze open grenzen al dat schorremorrie uit Polen, Bulgarije en Roemenië hier naar toe halen. Terwijl papa en mama asperges staan te plukken zijn de kinderen geïnstrueerd het magere salaris wat op te vijzelen. En vertel vooral niet wie je papa en mama zijn, dan laat de Nederlandse politie je zo weer gaan, luidt de instructie.quote:Telegraaf schreef:
In Amsterdam heeft de politie een stuk of wat Oosteuropese kinderen aangehouden die zich schuldig maakten aan zakkenrollerij. Hun leeftijden varieërden van 8 tot 11 jaar; omdat ze minderjarig zijn kunnen zij niet worden vervolgd.
Zeker, zeker. Nadat een maand geleden bij het bedrijf waar ik werk gepoogd is RVS te stelen kwamen onze vrolijke Poolse klusjesmannen ineens niet meer opdagenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:23 schreef Hi_flyer het volgende:
Je zegt het hard, maar er zit zeker een kern van waarheid in je betoogje.
Strafrechtelijk niet nee, maar je kan ze wel effe tussen neus en lippen door een paar vingertjes breken, zijn ze toch een paar weken op non actief.quote:Op zondag 21 januari 2007 02:03 schreef kevin85 het volgende:
Het is treurig maar waar..
De pakkans op zakkenrollen is al heel klein, ze zijn immers zeer moelijk te vangen..
Heb je een paar van die snotneuzen te pakken kun je er strafrechtelijk niets mee..
Frustrerend..
Volgens mij was het niet het kabinet van SP, GL, PVDA die ervoor zorgde dat Nederland Voor uitbreiding van de EU stemde...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:35 schreef TranceAction het volgende:
Bedank die werkschuwe lui die op de SP, PvdA of Groen links hebben getemd maar. Bereid je maar voor; door het generaal pardon komen er weer zo'n 100000 gasten zoals jij boven beschrijft ons mooie landje binnen.
Jij bent echt de bloem der natie.quote:Op zondag 21 januari 2007 03:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Strafrechtelijk niet nee, maar je kan ze wel effe tussen neus en lippen door een paar vingertjes breken, zijn ze toch een paar weken op non actief.
Nee, je moet je kaal laten plukken en dan denken van "ach, het zijn maar kinderen". Rot effe lekker op zeg.quote:
Heb je de post boven je uberhaupt gelezen?quote:Op zondag 21 januari 2007 16:53 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, je moet je kaal laten plukken en dan denken van "ach, het zijn maar kinderen". Rot effe lekker op zeg.
Ja, en ik denk dat je je daarin wel een behoorlijk kan vergissen. Zo onschuldig zijn die kinderen niet, het stelen zit ze in het bloed. Ze slaven noemen is wishful thinking, kinderen met tegenzin op pad sturen werkt niet, dus zijn ze wel degelijk gemotiveerd om dit te doen. Het zijn nu nog kinderen ja, maar ze zijn nu al onverbeterlijke criminelen, en dat zal naarmate ze ouder worden alleen maar toenemen. Bij ons in de straat hebben ze er een aantal jaar geleden een paar opgepakt. Twee gingen aan de voordeur bellen, voornamelijk bij al wat oudere, slechter ter been zijnde mensen. Terwijl die oudjes met veel gesteun en gepuf naar de voordeur kwamen, kwamen een derde en vierde via de achterpoort door de keuken naar binnen op zoek naar cash en/of juwelen. het zal ze wel door hun ouders zijn opgedragen, of door wie dan ook, maar ze doen het met volle overtuiging en geen enkele blijk van spijt of tegenzin.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
Heb je de post boven je uberhaupt gelezen?
Jammer dat de Roma en de Sinti niet net zo zijn gedenazificeerd als de joden na de concentratiekampen.quote:Op maandag 22 januari 2007 04:56 schreef StefanP het volgende:
Verwar Polen niet met Roemenen en dergelijke. En al helemaal niet met het tuig der richel: Roma's. Die vinden diefstal en andere criminaliteit de normaalste zaak van de wereld en -wat was het?- 80% doet er aan mee.
Zeg je nou dat stelen genetisch is?quote:Op zondag 21 januari 2007 17:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, en ik denk dat je je daarin wel een behoorlijk kan vergissen. Zo onschuldig zijn die kinderen niet, het stelen zit ze in het bloed.
Het waren wel die partijen die continu zaten te roepen om een generaal pardon en dat het asielbeleid te streng (onmenselijkquote:Op zondag 21 januari 2007 13:32 schreef Xith het volgende:
[..]
Volgens mij was het niet het kabinet van SP, GL, PVDA die ervoor zorgde dat Nederland Voor uitbreiding van de EU stemde...
Wat heeft het generaal pardon in godesnaam te maken met Oost-Europese kinderen? Hm?quote:Op maandag 22 januari 2007 10:06 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Het waren wel die partijen die continu zaten te roepen om een generaal pardon en dat het asielbeleid te streng (onmenselijk) was.
Wat heeft dat met dit bericht te maken?quote:Op maandag 22 januari 2007 10:06 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Het waren wel die partijen die continu zaten te roepen om een generaal pardon en dat het asielbeleid te streng (onmenselijk) was.
Er zitten ook veel Oosteuropeanen illegaal hier. Als je die gaat legaliseren dmv een generaal pardon mogen ze hier dus voor altijd blijven en hun criminele activiteiten ontplooien.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat heeft het generaal pardon in godesnaam te maken met Oost-Europese kinderen? Hm?
Of ben je weer in zo'n etterbui?
Die hebben ten eerste geen asiel aangevraagd, en ten tweede mogen dankzij de uitbreiding van de EU - waar elke partij vóór heeft gestemd - die mensen hier binnenkort toch legaal komen wonen.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:41 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Er zitten ook veel Oosteuropeanen illegaal hier. Als je die gaat legaliseren dmv een generaal pardon mogen ze hier dus voor altijd blijven en hun criminele activiteiten ontplooien.
quote:Op maandag 22 januari 2007 09:07 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zeg je nou dat stelen genetisch is?
Ik kan dat geduld bij het uitleggen aan een anders begaafd persoon best wel bewonderenquote:Op maandag 22 januari 2007 11:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
Die hebben ten eerste geen asiel aangevraagd, en ten tweede mogen dankzij de uitbreiding van de EU - waar elke partij vóór heeft gestemd - die mensen hier binnenkort toch legaal komen wonen.
Een kind van tien? Echt?quote:Op maandag 22 januari 2007 11:59 schreef TheSorrow het volgende:
Als ze mijn portomonnee zouden jatten zou ik er8r gaan en hem/haar toch wel een corrigerende tik/mep/vuistslag geven
Middagdutje ? Misschien als ik in Spanje woon over een paar jaar, nu nog effe niet. Ik word gewoon een beetje moe van mensen die je woorden in je mond proberen te leggen, dan pas ik, zonde van mijn tijd.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:57 schreef Floripas het volgende:
[..]
en je al moe van het discussieren? Middagdutjetijd.
Ja zoiets. Foei Stanko, voor jou geen Sesamstraat vanavond.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:05 schreef TheSorrow het volgende:
Of wat moet je dan doen...dat kind staande houden, je portomonnee terugpakken en foei zeggen? Flikker toch op
Wat bedoel je dan met "dat die mensen stelen in het bloed zit"? Ik stel je gewoon een vraag.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Middagdutje ? Misschien als ik in Spanje woon over een paar jaar, nu nog effe niet. Ik word gewoon een beetje moe van mensen die je woorden in je mond proberen te leggen, dan pas ik, zonde van mijn tijd.
Nou ja, dat moet je ook niet letterlijk nemen Miep.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan met "dat die mensen stelen in het bloed zit"? Ik stel je gewoon een vraag.
Oh jij kent de nationaliteit van alle asielzoekers? Je moet meedoen met Wedden Dat kerelquote:Op maandag 22 januari 2007 11:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
Die hebben ten eerste geen asiel aangevraagd, en ten tweede mogen dankzij de uitbreiding van de EU - waar elke partij vóór heeft gestemd - die mensen hier binnenkort toch legaal komen wonen.
Kerel ?quote:Op maandag 22 januari 2007 12:47 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Oh jij kent de nationaliteit van alle asielzoekers? Je moet meedoen met Wedden Dat kerel
Asielaanvragen van Oost-Europeanen worden al jaren niet in behandeling genomen, dus, ja.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:47 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Oh jij kent de nationaliteit van alle asielzoekers? Je moet meedoen met Wedden Dat kerel
Je spreekt jezelf tegen. Eerst worden ze geindoctrineerd door hun ouders en dan zit het in hun...ja, wat eigenlijk?quote:Op maandag 22 januari 2007 12:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou ja, dat moet je ook niet letterlijk nemen Miep.Wat ik bedoel is dat het ze met de paplepel ingegoten word. Je hebt wel gelijk als je zegt dat die kinderen door volwassenen voor hun karretje worden gespannen, maar het is nou ook weer niet zo dat ze het met frisse tegenzin doen. Het zit er gewoon in bij die mensen.
Het zit er gewoon in, de ouderen geven het extra zetje.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:57 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen. Eerst worden ze geindoctrineerd door hun ouders en dan zit het in hun...ja, wat eigenlijk?
Heb je wel met de mogelijkheid rekening gehouden dat sommige asielzoekers hun paspoort in de fik steken en beweren ergens anders vandaan te komen?quote:Op maandag 22 januari 2007 12:57 schreef Floripas het volgende:
[..]
Asielaanvragen van Oost-Europeanen worden al jaren niet in behandeling genomen, dus, ja.
Wat is het nou, zit het in het bloed of niet?quote:Op maandag 22 januari 2007 13:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het zit er gewoon in, de ouderen geven het extra zetje.
Ik geloof dat jij een beetje een zeikerdje bent, niet ?quote:Op maandag 22 januari 2007 13:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat is het nou, zit het in het bloed of niet?
quote:Op maandag 22 januari 2007 13:41 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Heb je wel met de mogelijkheid rekening gehouden dat sommige asielzoekers hun paspoort in de fik steken en beweren ergens anders vandaan te komen?
Het zal wel als een shock voor je zijn, maar asielzoekers liegen wel eens hoor![]()
Ik geloof dat jij een beetje een laf ventje bent dat niet hardop durft te zeggen dat hij van mening is dat zigeuners genetisch dieven zijn maar het maar blijft insinueren, hè?quote:Op maandag 22 januari 2007 13:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij een beetje een zeikerdje bent, niet ?![]()
Dan zal ik dat bij deze hardop zeggen, ga nou maar lekker buitenspelen.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij een beetje een laf ventje bent dat niet hardop durft te zeggen dat hij van mening is dat zigeuners genetisch dieven zijn maar het maar blijft insinueren, hè?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |