Wat een hoop lucht zeg.... C.R.A.P.quote:
WaarHeid In Pachtquote:
Maar 60 bladzijden ofzo.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:21 schreef sigme het volgende:
Ik zal het eens lezen. Ooit.
-edit- Animal Farm dus.
Het helpt als je voor ogen houdt dat gelijk hebben en gelijk krijgen niet samen opgaan. Als Irak goed uitpakt bewijst dat niet Bush' gelijk, als het fout gaat bewijst dat niet zijn ongelijk.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:21 schreef problematiQue het volgende:
Ik betrapte mij net op iets heel slechts. Ik zie het onbewust liever fout gaan in Irak, gewoon omdat de regering Bush het dan aan het foute eind heeft.
Mag het in vertaling?quote:
Laat ik het dan zo stellen, ik wil niet dat hij gelijk krijgt. En dat is inderdaad een belangrijke nuance.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Het helpt als je voor ogen houdt dat gelijk hebben en gelijk krijgen niet samen opgaan. Als Irak goed uitpakt bewijst dat niet Bush' gelijk, als het fout gaat bewijst dat niet zijn ongelijk.
Of ik het in het Nederlands mag lezen. In het Engels doe ik drie weken over 60 bladzijden, als ik het al uitlees.quote:
Ik denk niet dat het zo belangrijk is dat je het in het engels leest.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Of ik het in het Nederlands mag lezen. In het Engels doe ik drie weken over 60 bladzijden, als ik het al uitlees.
Ik ben nog in De vliegeraar bezig, het is lang geleden dat ik een boek zo gretig las. Ik lees niet eens omdat fok eruit ligt, 's avonds.
Mooi. 1984 heb ik ook al in het Nederlands gelezen, notabene voor mijn eindexamen Engels. De rest van de Engelse lijst ookquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:32 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zo belangrijk is dat je het in het engels leest.
Niet heel passend, een verhaal over Afghanistan in Kenia. Lees het, maar als dat niet in Kenia is zal dat het boek ten goede komen, denk ik. Beter hier, waar het woord 'asielzoeker' mensen voor in de mond bestorven ligt.quote:De vliegeraar heb ik hier ook nog liggen, te leen van mijn stiefmoeder. Die moet ik maar eens lief aankijken en vragen of die mee mag op reis straks![]()
Ja, dan is het misschien ergens wel logisch dat je engels niet zo flitsend is. Beetje een kip-ei verhaal.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Mooi. 1984 heb ik ook al in het Nederlands gelezen, notabene voor mijn eindexamen Engels. De rest van de Engelse lijst ook.
Ik zie niet waarom dat een verschil zou maken.quote:[..]
Niet heel passend, een verhaal over Afghanistan in Kenia. Lees het, maar als dat niet in Kenia is zal dat het boek ten goede komen, denk ik. Beter hier, waar het woord 'asielzoeker' mensen voor in de mond bestorven ligt.
De mate waarin er verband is tussen wat er om je heen speelt en het boek wordt er anders vanquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:49 schreef problematiQue het volgende:
Ik zie niet waarom dat een verschil zou maken.
Grote Klasse!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat een hoop lucht zeg.... C.R.A.P.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door EchtGaaf op 23-01-2007 14:06:04 ]
''Maar'' en ''echter'' ?quote:Maar een politiek dier heeft echter veel meer in huis.
Dat mag ik hopen.quote:Het zijn echte mensendieren.
Communicatieve vaardigheid is in mijn ogen een intellectueel vermogen, niet een sociale eigenschap.quote:Sociale slimheid is minst zo belangrijk als intellectuele vermogens. Nodig om het spel te kunnen spelen. Een gewiekste onderhandelaar zijn, clever in het debat, communicatief sterk.....
Dat zijn er, naar mijn telling althans, maar drie.quote:In het Hollant classificatie systeem (RIASOC) zijn de volgende 6 eigenschappen voor een polticus dringend nodig: Ondernemend, Intellectueel en Sociaal...(
Intellectuele vermogens en vaardigheden is een, echter het gaat vooral ook om sociale vermogens en vaardigheden....quote:
Maar niet minder noodzakelijk, anders redt je het simpel weg niet als politicus....quote:Dat mag ik hopen.
Nee, hoor. Genoeg geleerden in mijn omgeving meegemaakt. die wel veel van het ene hebben en zo weinig van het andere........Ik ken genoeg mensen die intellectueel zwak zijn onderlegd en uitstekend communiceren...quote:Communicatieve vaardigheid is in mijn ogen een intellectueel vermogen, niet een sociale eigenschap.
Bedankt voor de correctie.quote:Dat zijn er, naar mijn telling althans, maar drie.
Niet-mensen zijn uitgesloten van deelname.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:08 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar niet minder noodzakelijk, anders redt je het simpel weg niet...
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Grote Klasse!Mijn complimenten.
Je kan altijd besluiten om niet-inhoudelijk te reageren op iemands post in een roddeltopic als deze ipv inhoudelijk in het betreffende topic zelf ....En nee hoor, ik vind het helemaal niet achterbaks....![]()
![]()
Je reactie trekt het gemiddelde hier erg ver omhoog....En ja, daar doe ik het tenslotte voor..
Beslaat je lijst van afgekeurde fokkers al meer dan de helft van de aanwezige fokkers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ik heb van collega's bij mijn afscheid eens een t-shirt gekregen met daarop een tekening van een bebloede bijlquote:
Je weet je dus wel geliefd te makenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb van collega's bij mijn afscheid eens een t-shirt gekregen met daarop een tekening van een bebloede bijl.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Nee, daarom zit in de uitdrukking ook het woord 'denken' of 'menen'. Iemand meent de waarheid in pacht te hebben. De rest weet wel beter..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:56 schreef Mutant01 het volgende:
De waarheid in pacht hebben...
Je pacht dus de waarheid?
erfpachters zijn nog veel ergerquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:56 schreef Mutant01 het volgende:
De waarheid in pacht hebben...
Je pacht dus de waarheid?
Joh maak je niet zo druk.quote:
Mooi beest.quote:
zit geen alcohol in, what's the point? Noem het dan buckler ofzoquote:
Zou 'ie ook bang zijn voor mara's?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:44 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Mijn hond is bang voor de cavia.
Die heeft dan ook het uiterlijk van een grote caviaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:44 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Mijn hond is bang voor de cavia.
Vlaamse Reus?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:02 schreef sigme het volgende:
Ons oude konijn ging achter de katten aan (en als ie ze te pakken kreeg probeerde hij er konijnedingen mee te doen)
Zit nog een beetje alcohol in toch? En de moslimhonden dan?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:43 schreef Aoristus het volgende:
[..]
zit geen alcohol in, what's the point? Noem het dan buckler ofzo
Nee, gewoon een shaggerijn van een huis- tuin- en keukenkonijn.quote:
moslims drinken toch ook geen bier man, hun honden drinken het sap uit de waterpijpquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:06 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Zit nog een beetje alcohol in toch? En de moslimhonden dan?
Moet je eens in Marokko aar een van de Marjane winkels gaan.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:09 schreef Aoristus het volgende:
[..]
moslims drinken toch ook geen bier man
Nee, kleine prooidieren gaat hij eerst proberen te likken en als dat niet lukt negeert hij ze.quote:
Daar hebben ze aparte kassa's voor de dronkelappen, een beetje afgezonderd, zodat je als nette Marokkaan het niet hoeft te zienquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moet je eens in Marokko gaan naar een van de Marjane winkels.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |