abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45573766
Welkom in het politieke café van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin. Iedereen is welkom.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_45573842
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_45573862
Psychopathisch, megalomaan, pervers.
pi_45573869
quote:
En anders ga ik in Amerika wonen.
quote:
Dan blijven ze maar lekker daar.
pi_45573889
quote:
Op maandag 22 januari 2007 11:39 schreef kLowJow het volgende:
Psychopatisch, megalomaan, pervers.
Danny is inderdaad de uomo universale van de geestelijke mismaaktheid.
pi_45573905
quote:
Op maandag 22 januari 2007 11:39 schreef Apropos het volgende:

[..]

[..]
Onbegrijpelijk.
Allah Al Watan Al Malik
pi_45573913
quote:
Op maandag 22 januari 2007 11:39 schreef Apropos het volgende:

[..]

[..]
En... inbinden .
pi_45573935
quote:
Op maandag 22 januari 2007 11:40 schreef Apropos het volgende:

[..]

Danny is inderdaad de uomo universale van de geestelijke mismaaktheid.
Mijn spelfout, gevangen. .
pi_45573950
Die Bot toch hè.
pi_45573971
quote:
Op maandag 22 januari 2007 11:40 schreef kLowJow het volgende:

[..]

En... inbinden .
hij: ja, dat is kapót lekker! ... waarom hebben chinezen een kleine reet en geen tieten?
ik: chinezen zijn zowiezo klein
hij: maar op internet zijn ze wel groot
ik: *trekt jas uit*
hij: whoa, jij hebt wel tieten!
pi_45573976
Ik wil hem altijd Benjamin noemen. Benjamin Bot.

.

Ik weet ook niet waarom.
pi_45573989
quote:
Op maandag 22 januari 2007 11:43 schreef Apropos het volgende:

[..]

hij: ja, dat is kapót lekker! ... waarom hebben chinezen een kleine reet en geen tieten?
ik: chinezen zijn zowiezo klein
hij: maar op internet zijn ze wel groot
ik: *trekt jas uit*
hij: whoa, jij hebt wel tieten!
Die heb ik gelezen ja. Twee Turken in de bioscoop.
pi_45574067
quote:
Op maandag 22 januari 2007 11:43 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Die heb ik gelezen ja. Twee Turken in de bioscoop.
Had dat van die Turken nou verzwegen, dat voegt niets aan het verhaal toe en straks wordt Mutant boos.
  maandag 22 januari 2007 @ 11:50:18 #15
158292 problematiQue
Correspondent ter Plaatse
pi_45574216
quote:
Op maandag 22 januari 2007 11:46 schreef Apropos het volgende:

[..]

Had dat van die Turken nou verzwegen, dat voegt niets aan het verhaal toe en straks wordt Mutant boos.
Maar... het waren in dit geval niet geheel onaangepaste onaardige kutturken toch?
pi_45574243
quote:
Op maandag 22 januari 2007 11:43 schreef kLowJow het volgende:
Ik wil hem altijd Benjamin noemen. Benjamin Bot.

[afbeelding].

Ik weet ook niet waarom.
Omdat die zo tof was.

http://www.eo.nl/portals/media/home.jsp?medium=Media.Omegatv
  maandag 22 januari 2007 @ 11:54:27 #18
158292 problematiQue
pi_45574287
quote:
Flight ban for anti-Bush T-shirt

A passenger barred from a Qantas airlines flight for wearing a T-shirt depicting US President George Bush as a terrorist has threatened legal action.
Allen Jasson said he was sticking up for the principle of free speech by challenging the decision by the Australian flag carrier.

Mr Jasson was stopped as he was about to board the flight from Melbourne to London last Friday.

Qantas said the T-shirt had potential to offend other passengers.

The T-shift features an image of President George W Bush, along with the slogan "World's Number One Terrorist".

http://news.bbc.co.uk/2/hi/asia-pacific/6285971.stm
  maandag 22 januari 2007 @ 11:55:26 #19
158292 problematiQue
pi_45574312
quote:
Dozens die in Iraq market attack

Fifty-two people have been killed in a double car bombing in Baghdad, a police source has told the BBC.
Seventy-seven others were injured in the two blasts at a second-hand market in the centre of the city.

The attacks came as fresh US troops began to arrive in Baghdad as part of a new US plan to bring security to the country, wracked by sectarian tensions.

The 3,200 troops sent to Baghdad are the advance guard of a 21,500-strong deployment ordered earlier this month.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/6286459.stm
  maandag 22 januari 2007 @ 11:58:45 #20
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45574508
Je zei ''pet''. Dit in combinatie met Afrikaanse namen wekt terstond walging op.
  maandag 22 januari 2007 @ 12:10:35 #22
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45574753
quote:
Op maandag 22 januari 2007 12:02 schreef Apropos het volgende:
Je zei ''pet''. Dit in combinatie met Afrikaanse namen wekt terstond walging op.
Pet?
  maandag 22 januari 2007 @ 12:12:29 #23
158292 problematiQue
pi_45574810
Partij voor de Vrijheid is zeker net zo NieuwSpraak als Ministry of Truth?
  maandag 22 januari 2007 @ 12:13:37 #24
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45574985
quote:
Op maandag 22 januari 2007 12:10 schreef Floripas het volgende:

[..]

Pet?
quote:
Geluid is vrij pet
  maandag 22 januari 2007 @ 12:29:42 #26
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45575409
wow
pi_45576235
quote:
AMSTERDAM - Televisiezender SBS6 komt met een datingshow voor mensen met verminkte gezichten. De serie begint op 20 februari, wanneer de zender de kandidaten voorstelt. Titel van het programma is Liefde op het Tweede Gezicht.
...
De verminkingen moeten "vrij erg" zijn, aldus de woordvoerder, zoals zware brandwonden. Hoe de show na 20 februari verloopt, hangt af van het aantal kijkers dat wel een afspraakje wil maken. De woordvoerder zegt niet bang te zijn dat het een 'freakshow' wordt.
pi_45576364
quote:
Op maandag 22 januari 2007 12:56 schreef kLowJow het volgende:

[..]
O, leuk. Nog meer familie en vrienden van Jan Smit op TV.
  maandag 22 januari 2007 @ 13:06:08 #30
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45576599
quote:
Op maandag 22 januari 2007 11:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als je er eentje treft ga je er ineens positief over denken. 70% van de Amerikaanse vrouwen vinden besneden piemels mooier.
Móóier, wat heb je daar nou aan? Overigens begrijp ik nooit zo waarom een hoog percentage van mensen dat een of ander vind als wervend wordt aangemerkt. 95% van de mensen denkt dat horoscopen wel iets zinnigs zeggen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_45576640
Ik heb zojuist een úúr aan de telefoon gehangen met een vriendin. Een uur! Volgens mij is dat meer dan ik normaal in een kwartaal in totaal bel.
Mijn oor gloeit ervan.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_45576785
quote:
Op maandag 22 januari 2007 13:08 schreef sigme het volgende:
95% van de mensen denkt dat horoscopen wel iets zinnigs zeggen.
Mij werd voorspeld dat ik dit deze maand zou lezen.
  maandag 22 januari 2007 @ 13:14:10 #34
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45576814
quote:
Op maandag 22 januari 2007 13:09 schreef sigme het volgende:
Ik heb zojuist een úúr aan de telefoon gehangen met een vriendin. Een uur! Volgens mij is dat meer dan ik normaal in een kwartaal in totaal bel.
Mijn oor gloeit ervan.
Bel mij eens binnenkort?
  maandag 22 januari 2007 @ 13:15:09 #35
66825 Reya
Fier Wallon
pi_45576843
quote:
Op maandag 22 januari 2007 12:56 schreef kLowJow het volgende:

[..]
Verelendung.
pi_45576854
quote:
Op maandag 22 januari 2007 13:14 schreef Floripas het volgende:

[..]

Bel mij eens binnenkort?
Kan niet, budget voor de telefoon is al overschreden .
pi_45576891
quote:
Op maandag 22 januari 2007 13:13 schreef Apropos het volgende:

[..]

Mij werd voorspeld dat ik dit deze maand zou lezen.
Dat kan geen toeval zijn!
  maandag 22 januari 2007 @ 13:17:57 #38
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45576908
quote:
Op maandag 22 januari 2007 13:15 schreef sigme het volgende:

[..]

Kan niet, budget voor de telefoon is al overschreden .
Pffff, gierige grunnigse.
pi_45577005
quote:
Op maandag 22 januari 2007 13:17 schreef Floripas het volgende:

[..]

Pffff, gierige grunnigse.
Ik haat bellen.
pi_45577066
quote:
Op maandag 22 januari 2007 13:20 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik haat bellen.
Dat siert je.
  maandag 22 januari 2007 @ 13:22:38 #41
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45577153
quote:
Op maandag 22 januari 2007 13:22 schreef Apropos het volgende:

[..]

Dat siert je.
Het leek me voorspelbaar saai.

Apropos, ik blijf het betreuren dat je niet aanwezig bent op de POLvergadering.
pi_45577181
Ik ook, hoor.
  maandag 22 januari 2007 @ 13:28:07 #44
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45577249
sigme, als een man Mathilde van Jacques Brel voor je zou zingen als je 'm een tijd niet had gezien, zou je hem dan meppen of omhelzen?
pi_45577255
Ach. misschien ook niet zo gek om tenminste met iemand de charme van persoonlijke onbekendheid in stand te houden.
pi_45577320
quote:
Op maandag 22 januari 2007 13:28 schreef Floripas het volgende:
sigme, als een man Mathilde van Jacques Brel voor je zou zingen als je 'm een tijd niet had gezien, zou je hem dan meppen of omhelzen?
Inhoudelijk hou ik me d'r buiten, maar mannen die in gezang uitbarsten zou ik omzichtig benaderen.

[ Bericht 1% gewijzigd door sigme op 22-01-2007 13:40:23 ]
  maandag 22 januari 2007 @ 13:37:51 #47
166328 Bellarmine
Amicus verus est rara avis.
pi_45577535
quote:
Op maandag 22 januari 2007 13:28 schreef Floripas het volgende:
Ehm... Als de intentie maar overkomt he?
Astra non mentiuntur, sed astrologi bene mentiuntur de astris.
  maandag 22 januari 2007 @ 13:41:45 #48
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45577630
quote:
Op maandag 22 januari 2007 13:37 schreef Bellarmine het volgende:

[..]

Ehm... Als de intentie maar overkomt he?
C'est un chien qui nous revient de la ville
Floripas est revenue!
  maandag 22 januari 2007 @ 13:42:24 #49
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_45577654
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_45577695
quote:
Op maandag 22 januari 2007 13:41 schreef Floripas het volgende:

[..]

C'est un chien qui nous revient de la ville
Floripas est revenue!
Doe schone lakens op het bed!
  maandag 22 januari 2007 @ 13:48:16 #51
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45577857
quote:
Op maandag 22 januari 2007 13:43 schreef sigme het volgende:

[..]

Doe schone lakens op het bed!
Ik ben Maria la servante niet
pi_45577859
Het is een miniscuul beginnetje, maar alles is beter dan niets. Wel jammer weer dat de terroristen vooraf moeten worden gewaarschuwd, zodat ze tijd hebben om zich elders tijdelijk te vestigen.
quote:
US-coordinated Turkish military action into N. Iraq soon
Reliable intelligence sources predict a US- coordinated Turkish cross-border operation into Northern Iraq against PKK camps due to take place most possibly in late February or early March

It has become highly likely that the US will decide most possibly this Wednesday to allow the Turkish military to stage a cross- border operation into Northern Iraq in late February or early March to render both the PKK/Kongra Gel (Turkey's outlawed Kurdistan Workers' Party and Kurdistan People's Congress) terrorists and their logistics in the region ineffective. But this operation will be limited in time, most possibly two weeks, and limited in depth - not too far into Iraq thus limited in geographic boundaries that the US will define. If Washington decides to allow Turkey, in cooperation with the US, to stage a cross- border operation this would also prevent any Turkish unilateral intervention in the region whose consequences would be catastrophic.
Well informed Turkish inte lligence sources told KBNA that US President George Bush's senior advi sors from both the Central Intelligence Agen cy (CIA) and the National Security Council as w ell as Secretary of State Condoleezza Rice and Defense Secretary Robert Gates are expe cted to get together on Jan. 24 to decide what to do with the PKK.
"That meeting will signify the US is getting closer to a dec ision over what to do with the PKK. By the end of this week we will know what Bush' ;s exact decision is following recommen dations from his advisors. It is hard to say n ow what the advisors will recommend. But a Tu rkish military cross-border operation coordina ted with the US cannot be ruled out,&quo t; said a senior Turkish intelligence source. A possible decision to allow the Turkish military to stage a cross-border operation in coordination with the US became a more possibl e option in light of the Iraqi government&# 39;s ineffectiveness in acting against the PKK based in several camps, including a major camp in the Qandil mountains in Kurdish-d ominated Northern Iraq, as well as the refusal of Iraqi Kurds to meet Turkish demands to n ot allow PKK terrorists to act freely in th e region.

According to Turkish mili tary sources, an area almost 20 to 30 kilometer s inside Iraqi territory off the Turkish bord er is controlled by the PKK, making it ea sy for their terrorists to infiltrate T urkey for attacks, mainly in the country' s southeast.
A possible Turkish atte mpt to stage a unilateral cross-border opera tion inside Iraq prompted Washington t o appoint a US Special Coordinator for dealing with the PKK, retired US General and former N ATO commander Joseph Ralston, last year in summ er. This was followed by Turkey appointing r etired General Edip Başer as the Turkish coor dinator for the same purpose.
Turkis h Prime Minister Recep Tayyip Erdoğan rece ntly raised his dissatisfaction with the PKK coordination mechanism when he said it had produced nothing in rendering the PKK ineffect ive. This was followed by the first concre te step taken by US and Iraqi forces when they stormed the Makhmur camp in Northern Ira q last week. The PKK has long controlled t he camp stuffed with almost 12,000 Turkish fami lies of Kurdish origin who escaped from Turkey in the early 1990s.
Though the United N ations High Commissioner for Refugees (UN HCR) is responsible for the camp, in reality t he PKK has been using the camp to recruit youn g fighters and to meet its logistic nee ds.
While the US administrati on is expected to make a final decision ove r what to do with the PKK during its schedule d Wednesday meeting, Ralston is expected to visit both Iraq and Turkey later this month. He is expected to give the final touches to a possible Turkish cross-border operation in to Northern Iraq, intelligence sources said .
If the US decides to allow Turkey to un dertake a cross-border operation, this would s ignal Bush's awareness to not lose Turkey while losing hope with Iraqi Prime Minister Nuri El Maliki - blamed by Washington for not being effective enough in stopping sectarian vi olence in Iraq as a whole.
The US believes that Iraqi Kurds are not expected to cause any problem if a Turkish cross-border operation is coordinated with the US.

PKK congress to be prevented
According to Turkish intelligence sources, any possible US-coordinated Turkish cross-border operation is highly likel y to take place in late February. That would a lso enable Turkey to prevent the planned PKK/ Kongra Gel Congress in Northern Iraq to take place during the same time. Zübeyr Aydar and Murat Karayılan are expected to stand as candidates for Kongra Gel Presidency while Duran Kalkan, Cemil Bayık and Fehman Hüsey in are to become candidates for the presiden cy of the Executive Committee of this terrori st organization.
The cross-border operation is expected to be carried out by airborne troops supported by attack helicopters. Air strikes on PKK targets will thus be a le ss likely form of operations.

Operations will be window-dressing
Both the US and some members of the Turkish political leadership a re well aware that any Turkish cross-border operation would be window dressing for Turkey rather than achieving any long-term so lution to Turkey's Kurdish problem.
But as senior Turkish military officials of ten tell their US counterparts, if nothing has been done against the PKK in Northern Ira q the Turkish people will lose faith in the country's politically powerful mil itary. Turkish Prime Minister Erdoğan, who intends to stand as a candidate during May p residential elections and with a general elec tion later this year, would support a Tu rkish military operation in coordination with the US to win the hearts and minds of the majority of the public which has tended to bl ame the US for increased PKK attacks in t he southeast because they believe the root cau se is Northern Iraq.
M eanwhile, though the Turkish military is aware of the dangers any military attempt to s eize the oil-rich northern Iraqi city of Kirk uk carries, a cross-border operation ag ainst the PKK, they believe, will be an intimi dation factor to the Iraqi Kurds.
We hadden nog wat spaties op de stapel liggen, maar voor de rest is het prima te lezen
pi_45577900
Zelfs volmaakt onschuldig lammetjes van hun staartje besnijden mag straks niet meer:
quote:
Couperen schapenstaarten volgend jaar verboden

AMSTERDAM - Het couperen van schapenstaarten wordt volgend jaar verboden. Dat heeft minister Cees Veerman (Landbouw) maandag bekendgemaakt.

Veerman onderbouwt het verbod dat op 1 januari 2008 moet ingaan, door te wijzen op een maandag verschenen rapport waarin staat dat het goed mogelijk is verantwoord schapen te houden zonder het couperen van staarten.

Schapenhouders die de staart verwijderen doen dat onder meer om te voorkomen dat de dieren de ziekte myiasis krijgen, een huidaandoening die door vliegen wordt overgebracht. Maar volgens de onderzoekers komt de ziekte voor bij zowel schapen met als zonder staart. Eerder al stelde de Raad voor Diergeneeskunde dat er geen medische noodzaak was voor het afknippen van de staarten van schapen.

Voor Veerman is het nieuwste rapport helder en laat het aan duidelijkheid niets te wensen over. Hij ziet het ook als weer een bijdrage aan het verbeteren van dierenwelzijn. Hij wilde het couperen van schapenstaarten al eerder verbieden. Een meerderheid in de Tweede Kamer (CDA, VVD, PvdA en LPF) hield in juni 2006 de invoering van een definitief verbod tegen en vroeg om nader onderzoek.

Nu de resultaten van dat onderzoek er zijn, is de balans wat betreft Veerman opgemaakt. ‘Feiten en inzichten van deskundigen, daar moet je je als politicus op baseren. Het komt soms misschien niet uit en is gemakkelijk om zaken op zijn beloop te laten. Maar we houden schapen niet voor het gemak’, aldus de demissionaire bewindsman. ‘Ik neem dit met veel genoegen over en ik neem aan dat de Tweede Kamer zich erachter stelt.’

De Partij voor de Dieren (PvdD) noemt het verbod goed nieuws. ‘Eindelijk, want ik vind wel dat het wat lang heeft geduurd, aangezien er al sinds 1996 over wordt gesproken’, aldus Kamerlid Esther Ouwehand. ‘Ik ben hier blij mee, weer een punt minder op ons lijstje. Het geeft volgens mij aan dat het zinvol is er continu op te blijven wijzen dat je dieren soms aan het systeem aanpast in plaats van het systeem aan de dieren.’
volkskrant

Nee, mijn schaapjes zijn niet gecoupeerd, ben jij gek.
pi_45577935
http://en.wikipedia.org/wiki/LDS_cinema

De mormoonse filmindustrie.
  maandag 22 januari 2007 @ 13:55:39 #55
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_45578097
quote:
Op maandag 22 januari 2007 13:50 schreef Autodidact het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/LDS_cinema

De mormoonse filmindustrie.
Jij en je christendom fetish.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_45578146
quote:
Op maandag 22 januari 2007 13:48 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik ben Maria la servante niet
Roep Maria dan, als ze je nog niet gehoord heeft, en zeg haar de beste lakens op het bed te doen.

Pietlut .
  maandag 22 januari 2007 @ 14:00:19 #57
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_45578239
Hoi.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  maandag 22 januari 2007 @ 14:01:59 #58
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_45578292
Mijn babyface zit onder het bloed, nu ik me sinds tijden weer eens met een gewoon mesje heb geschoren zonder scheerschuim, omdat dat op was.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
pi_45578344
Een bebloede skinhead, wat heb ik dat lang niet gezien. Waar ben je? Dan kom ik even langs.
pi_45578369
quote:
Op maandag 22 januari 2007 14:01 schreef Pracissor het volgende:
Mijn babyface zit onder het bloed, nu ik me sinds tijden weer eens met een gewoon mesje heb geschoren zonder scheerschuim, omdat dat op was.
Een babyface met baardgroei, het moet niet gekker worden. Komt zeker door hormonen in het kraanwater?
  maandag 22 januari 2007 @ 14:07:08 #61
130955 Floripas
Blast from the past
  maandag 22 januari 2007 @ 14:07:09 #62
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_45578430
quote:
Op maandag 22 januari 2007 14:04 schreef Apropos het volgende:
Een bebloede skinhead, wat heb ik dat lang niet gezien. Waar ben je? Dan kom ik even langs.
Ik kom net uit Leiden, ben weer in de hofstad.
  maandag 22 januari 2007 @ 14:08:57 #63
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_45578475
quote:
Op maandag 22 januari 2007 13:49 schreef sigme het volgende:
Zelfs volmaakt onschuldig lammetjes van hun staartje besnijden mag straks niet meer:
[..]

volkskrant

Nee, mijn schaapjes zijn niet gecoupeerd, ben jij gek.
dan blijft er poep aan de staartjes hangen wat er niet afgelikt wordt
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  maandag 22 januari 2007 @ 14:09:33 #64
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_45578491
quote:
Op maandag 22 januari 2007 14:04 schreef sigme het volgende:

[..]

Een babyface met baardgroei, het moet niet gekker worden. Komt zeker door hormonen in het kraanwater?
Mijn hormonen hebben nooit een ferme baardgroei tot resultaat gehad, in mijn tienerjaren wel acne en bovengemiddelde spiergroei.
pi_45578497
quote:
Op maandag 22 januari 2007 14:07 schreef Floripas het volgende:

[..]

Geef mij maar deze, dan.
Ik heb heel lang op een forum een naam gevoerd die ontleend was aan Enders game.

Hij is erg pro-bush, die OSC.
pi_45578518
quote:
Op maandag 22 januari 2007 14:08 schreef Aoristus het volgende:

[..]

dan blijft er poep aan de staartjes hangen wat er niet afgelikt wordt
Zeg amsterdammer, hoeveel bepoepte staartjes heb jij afgelikt?
  maandag 22 januari 2007 @ 14:12:05 #67
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45578555
quote:
Op maandag 22 januari 2007 14:09 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik heb heel lang op een forum een naam gevoerd die onleend was aan Enders game.

Hij is erg pro-bush, die OSC.
Ik ben erg pro-OSC. Ik ben niet erg pro zijn politieke opvattingen.

"Shortly after the September 11, 2001 attacks Card began to write a weekly "War Watch" (renamed to "World Watch" and then to "Civilization Watch", then back to "World Watch" and finally "Civilization Watch" again) column for the Greensboro Rhino Times."
  maandag 22 januari 2007 @ 14:12:28 #68
166328 Bellarmine
pi_45578569
quote:
Op maandag 22 januari 2007 14:04 schreef sigme het volgende:
Over Babyface gesproken, wie is:

in je FoBo?
  maandag 22 januari 2007 @ 14:12:40 #69
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_45578576
quote:
Op maandag 22 januari 2007 14:10 schreef sigme het volgende:

[..]

Alleen gristenen zijn schaapjes
pi_45578593
quote:
Op maandag 22 januari 2007 14:10 schreef sigme het volgende:

[..]

Straks begint 'ie weer over de lobby.
  maandag 22 januari 2007 @ 14:13:53 #71
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_45578611
quote:
Op maandag 22 januari 2007 14:13 schreef Apropos het volgende:

[..]

Straks begint 'ie weer over de lobby.
je durft niet te reageren he?
pi_45578613
quote:
Op maandag 22 januari 2007 14:12 schreef Bellarmine het volgende:

[..]

[[url=http://show.imagehosting.us/show/1899691/0/nouser_1899/T1_-1_1899691.jpg]afbeelding][/URL]

in je FoBo?
Rowling is er schatrijk mee geworden.
pi_45578677
quote:

[..]

[[url=http://show.imagehosting.us/show/1899691/0/nouser_1899/T1_-1_1899691.jpg]afbeelding][/URL]

in je FoBo?
Wie ben jij?
  maandag 22 januari 2007 @ 14:16:45 #74
166328 Bellarmine
pi_45578692
quote:
Op maandag 22 januari 2007 14:13 schreef Apropos het volgende:
Rowling is er schatrijk mee geworden.
Ik ruik een sinistere samenzwering.
  maandag 22 januari 2007 @ 14:18:22 #75
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_45578752
quote:

[..]

in je FoBo?
Croupouqe...
pi_45578848
Honger.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 22 januari 2007 @ 14:22:03 #77
130955 Floripas
Blast from the past
  maandag 22 januari 2007 @ 14:22:44 #78
166328 Bellarmine
pi_45578884
quote:
Op maandag 22 januari 2007 14:16 schreef sigme het volgende:
Wie ben jij?
Klaas, van de gelijknamige kroeg.
  maandag 22 januari 2007 @ 14:24:04 #79
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45578913
quote:
Op maandag 22 januari 2007 14:22 schreef Bellarmine het volgende:

[..]

Iedereen weet dat Klaas een verzetsheld was die de Kroeg van Klaas probeerde terug te krijgen van de bezetters, die er de OKW in hadden gevestigd.
  maandag 22 januari 2007 @ 14:25:51 #80
130955 Floripas
Blast from the past
  maandag 22 januari 2007 @ 14:26:17 #81
166328 Bellarmine
pi_45578981
quote:
Op maandag 22 januari 2007 14:24 schreef Floripas het volgende:
Iedereen weet dat Klaas een verzetsheld was die de Kroeg van Klaas probeerde terug te krijgen van de bezetters, die er de OKW in hadden gevestigd.
Des temeer reden om een beetje respect te tonen, mejuffrouw.
pi_45578992
Hoe topics van vrouwenbesnijdenis, naar mannenbesnijdenis, naar het Nederlanderschap gaan.
Allah Al Watan Al Malik
pi_45579008
quote:

[..]

Buitengewoon grappig. Genoeg gedold. Ik heb geen aardigheid aan de digitale stalkers.
  maandag 22 januari 2007 @ 14:27:46 #84
130955 Floripas
Blast from the past
  maandag 22 januari 2007 @ 14:30:57 #85
166328 Bellarmine
pi_45579102
quote:
Op maandag 22 januari 2007 14:27 schreef sigme het volgende:
Buitengewoon grappig. Genoeg gedold. Ik heb geen aardigheid aan de digitale stalkers.
Relax, die foto stond gewoon in je fotoboek. Ik vond het wel lijken op dat jankende zigeunerjochie, nofi.
pi_45579117
quote:
Op maandag 22 januari 2007 14:26 schreef Bellarmine het volgende:

[..]

Des temeer reden om een beetje respect te tonen, mejuffrouw.
Zeg, je hebt het niet tegen een dame.
pi_45579135
quote:
Op maandag 22 januari 2007 14:27 schreef Floripas het volgende:
Maar als het over Nederlands gaat is het weer helemaal niet grappig.

http://www.youtube.com/watch?v=FsnXtd7D-3U
Deze is beter:

http://www.extremefunnyhumor.com/animation.php?id=80
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 22 januari 2007 @ 14:35:00 #88
166328 Bellarmine
pi_45579220
quote:
Op maandag 22 januari 2007 14:27 schreef sigme het volgende:
Mail onderweg.
pi_45579221
-edit. ok.
pi_45579264
Mooi.
pi_45579341
quote:
Op maandag 22 januari 2007 14:22 schreef Floripas het volgende:
Zakkenrollende Oosteuropese kinderen opgepakt

Als ik geen notes krijg naar aanleiding van dit opic, weet ik het ook niet meer.
Neehoor mensen uitmaken voor racist of ander tuig mag gewoon als het terecht is. Je krijgt pas notes als je berichten worden aangepast of verwijderd . En die mods in NWS kunnen wel tegen een stootje.
  maandag 22 januari 2007 @ 14:39:58 #93
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45579376
quote:

[..]

Denk eraan, niet tegen Chewie zeggen, die verliest alle redelijkheid als 'ie dat hoort.
  maandag 22 januari 2007 @ 14:40:14 #95
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_45579380
quote:
subliminal messages
pi_45579617
quote:
Op maandag 22 januari 2007 14:40 schreef sigme het volgende:

[..]

Denk eraan, niet tegen Chewie zeggen, die verliest alle redelijkheid als 'ie dat hoort.
Deze samenzwering is geen lang leven beschoren.
pi_45579754
quote:
Op maandag 22 januari 2007 14:47 schreef Apropos het volgende:

[..]

Deze samenzwering is geen lang leven beschoren.
Mooie zin . Maar er ontsnapt nogal eens wat aan Chewies waakzaamheid, en dat van zijn medemoderatoren. Met een beetje mazzel houden we het onder de roos.
  maandag 22 januari 2007 @ 15:10:18 #98
130955 Floripas
Blast from the past
  maandag 22 januari 2007 @ 16:06:03 #99
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_45581993
http://youtube.com/watch?v=EW2tujZISvc

"Has political correctness gone nuts?" en uiteraard deze goude oude: http://youtube.com/watch?v=DJo4erfBNTo
pi_45582156
@Sigme vandaag even in de martinikerk al die ontwerpen bekeken en een aantal varianten lijkt mij toch best wel heel aardig .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')