quote:Op maandag 22 januari 2007 13:21 schreef KlappernootatWork het volgende:
Ik heb Fela Kuti jaren geleden eens in de buurt van Marseille zien optreden, er speelden zoveel mensen op dat podium dat ze er bijkans afvielen.
Heb me opperbest vermaakt.![]()
(die Afrikanen kun je trouwens een stuk beter verstaan dan de fransen, maar dat terzijde)
Luister ook eens naar King Sunny Ade
Dan moet dan toch Femi Kuti zijn geweest?quote:Op maandag 22 januari 2007 13:35 schreef KlappernootatWork het volgende:
Midden/begin jaren 90 of zo tijdens een vakantie![]()
Geen idee, het was al een wat oudere man (ging vaak zitten op een stoel)quote:Op maandag 22 januari 2007 14:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dan moet dan toch Femi Kuti zijn geweest?
Yellowman?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:29 schreef Bellarmine het volgende:
Ik ken eigenlijk alleen die ander, hoe heet íe, Alpha blondie, wat best aardig is trouwens.
Hoe heet die albino neger ook al weer van koninklijke afkomst?
Fela is tof jaquote:Op maandag 22 januari 2007 11:54 schreef Floripas het volgende:
Wie is er hier nog meer fan van Fela Kuti? En wat vinden jullie van zijn zoon Femi? Beter, minder? Ik heb Femi een keer gezien, maar helaas is Fela van voor mijn tijd.
Bedoel je Salif Keita? Ook leuk. Volgens mij zijn ze beide Nigeriaansquote:Op maandag 22 januari 2007 14:29 schreef Bellarmine het volgende:
Hoe heet die albino neger ook al weer van koninklijke afkomst?
da's die knaap met die hoge stem, niet?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:27 schreef la-nina het volgende:
[..]
Fela is tof jaIk ken eigenlijk niet zoveel van z'n zoon, maar vind het wel goed dat hij z'n vaders 'legacy' doorgeeft. Vreemd was Fela ook wel, met z'n vele vrouwen. Dat optreden uit de OP
, heel aanstekelijk!
[..]
Bedoel je Salif Keita? Ook leuk. Volgens mij zijn ze beide Nigeriaans
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:08 schreef KlappernootatWork het volgende:
da's die knaap met die hoge stem, niet?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |