O M Gquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:08 schreef Dark_Killah het volgende:
http://www.campus.tv/index.php?action=showmovie&movieid=364
Moet je 'ns naar dat filmpje kijken.
Die schijnheilige bek van hem alleen al, de eerste zin:
"De islam is geen geweldadige godsdienst, ander sla ik je in elkaar?"
Nee duh, als ik die vette moeder van je eens de kanker wenste wekt dadt ook neit wat reactie op bij jou niet aggressieve karakter?
Sterf, dat gebash tov de islam altijd.. nok er gewoon eens mee.
als die mensen zich beledigd voelen dan lossen we dat volgens mij op een andere manier op hier in Nederland dan hier wordt gesugereerd, namelijk via de rechter. Ik vint er weinig fouts aan wat hij zegt eigenlijk, er worden toch ook net zo goed grappen over allerlei andere geloven en bevolkingsgroepen gemaakt?.quote:Volgens een woordvoerder van de Assoenna moskee in Amsterdam moet cabaretier Ewout Jansen dood als hij doorgaat met grappen maken over geiten neuken en de islam.
Ik zal er voortaan rekening mee houden knulquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:20 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Je hoeft niet elke reactie te doorlopen op typfouten, maar toch bedankt.
Dat soort fouten mag je dan wél weer verbeteren.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:20 schreef Eamon het volgende:
[..]
als die mensen zich beledigd voelen dan lossen we dat volgens mij op een andere manier op hier in Nederland dan hier wordt gesugereerd, namelijk via de rechter. Ik vint er weinig fouts aan wat hij zegt eigenlijk, er worden toch ook net zo goed grappen over allerlei andere geloven en bevolkingsgroepen gemaakt?.
't was verder ook maar een voorbeeld.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:21 schreef Frollo het volgende:
Alsof mij het in de verste verte ook maar iets boeit wat iemand die ik niet ken over mijn moeder zegt.
Die van jou was nog wat beschaamtelijkerquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:21 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Dat soort fouten mag je dan wél weer verbeteren.
Verder.. Welke bekende caberetier maakt grappen over Christenen die met messen en bomgordels op zak lopen?
laten we het op een typefout houdenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:21 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Dat soort fouten mag je dan wél weer verbeteren.
Verder.. Welke bekende caberetier maakt grappen over Christenen die met messen en bomgordels op zak lopen?
Hans Teeuwenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:21 schreef Dark_Killah het volgende:
quote:
Dat kan je dan weer niet hebben....quote:
Ik gaf alleen mijn mening hoor, dat mag toch in dit land?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:30 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ah, dus omdat jij geen gevoel voor humor hebt mogen andere mensen niks zeggen
Maare het ging mij eigenlijk minder om het bashen en meer om die uitspraak van 'Ewout', dat moslim bashen was slechts een publiekstrekker.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:36 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Dat kan je dan weer niet hebben....![]()
Cabaretiers stellen gewoon dingen aan de kaak, en dat geeft stof om na te denken, niks mis mee toch ?
Theo Maassen spot ook vaak met het Christendom, zie je dan (bijna elke keer) iemand uit het publiek opstaan en hem uitschelden ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |