abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45601741
http://www.campus.tv/index.php?action=showmovie&movieid=364

Moet je 'ns naar dat filmpje kijken.
Die schijnheilige bek van hem alleen al, de eerste zin:

"De islam is geen geweldadige godsdienst, ander sla ik je in elkaar?"

Nee duh, als ik die vette moeder van je eens de kanker wenste wekt dadt ook neit wat reactie op bij jou niet aggressieve karakter?

Sterf , dat gebash tov de islam altijd.. nok er gewoon eens mee.
pi_45601761
Oh en voor de bashers: Waarom moet er persee tegenover dat islam gebashed worden? Het lijkt mij voor de helft uitlok gedrag, maar dat kan aan mij liggen.
pi_45602024
Oeis!
pi_45602054
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:08 schreef Dark_Killah het volgende:
http://www.campus.tv/index.php?action=showmovie&movieid=364

Moet je 'ns naar dat filmpje kijken.
Die schijnheilige bek van hem alleen al, de eerste zin:

"De islam is geen geweldadige godsdienst, ander sla ik je in elkaar?"

Nee duh, als ik die vette moeder van je eens de kanker wenste wekt dadt ook neit wat reactie op bij jou niet aggressieve karakter?

Sterf , dat gebash tov de islam altijd.. nok er gewoon eens mee.
O M G
† The 3 Kings †
  dinsdag 23 januari 2007 @ 17:20:23 #5
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_45602127
Korte teentjes?
Dat zijn cabaratiers; die spotten met alles; maar niemand is verplicht om ernaar te luisteren...
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_45602128
quote:
Volgens een woordvoerder van de Assoenna moskee in Amsterdam moet cabaretier Ewout Jansen dood als hij doorgaat met grappen maken over geiten neuken en de islam.
als die mensen zich beledigd voelen dan lossen we dat volgens mij op een andere manier op hier in Nederland dan hier wordt gesugereerd, namelijk via de rechter. Ik vint er weinig fouts aan wat hij zegt eigenlijk, er worden toch ook net zo goed grappen over allerlei andere geloven en bevolkingsgroepen gemaakt?.
pi_45602136
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:17 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

O M G
Je hoeft niet elke reactie te doorlopen op typfouten, maar toch bedankt.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 17:21:11 #8
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_45602160
Alsof mij het in de verste verte ook maar iets boeit wat iemand die ik niet ken over mijn moeder zegt.
pi_45602165
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:20 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Je hoeft niet elke reactie te doorlopen op typfouten, maar toch bedankt.
Ik zal er voortaan rekening mee houden knul
† The 3 Kings †
pi_45602189
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:20 schreef Eamon het volgende:

[..]

als die mensen zich beledigd voelen dan lossen we dat volgens mij op een andere manier op hier in Nederland dan hier wordt gesugereerd, namelijk via de rechter. Ik vint er weinig fouts aan wat hij zegt eigenlijk, er worden toch ook net zo goed grappen over allerlei andere geloven en bevolkingsgroepen gemaakt?.
Dat soort fouten mag je dan wél weer verbeteren.

Verder.. Welke bekende caberetier maakt grappen over Christenen die met messen en bomgordels op zak lopen?
pi_45602203
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:21 schreef Frollo het volgende:
Alsof mij het in de verste verte ook maar iets boeit wat iemand die ik niet ken over mijn moeder zegt.
't was verder ook maar een voorbeeld.
pi_45602215
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:21 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Verder.. Welke bekende caberetier maakt grappen over Christenen die met messen en bomgordels op zak lopen?
Die van jou was nog wat beschaamtelijker
† The 3 Kings †
pi_45602256
quote:

[..]

laten we het op een typefout houden
Geen idee, maar er zullen vast en zeker wel andere grappen over christenen gemaakt worden die volgens hen ook niet kunnen.

volgens mij kan je niet eens met een bomgordel op zak lopen trouwens
  dinsdag 23 januari 2007 @ 17:24:37 #14
120304 descendent1
pi_45602292
quote:

Hans Teeuwen
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  PR/Manusje van alles dinsdag 23 januari 2007 @ 17:25:01 #15
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_45602311
TVP

Bashen is inderdaad achterhaald...
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_45602410
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:24 schreef descendent1 het volgende:

[..]

Hans Teeuwen
Grappen zei ik.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 17:30:22 #17
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_45602472
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:28 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Grappen zei ik.
Ah, dus omdat jij geen gevoel voor humor hebt mogen andere mensen niks zeggen
zzz
  dinsdag 23 januari 2007 @ 17:31:27 #18
120304 descendent1
pi_45602502
quote:

[..]

Grappen zei ik.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 17:32:56 #19
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_45602541
Wie is dat dan weer?
Guanine en Cytosine! *O*
  dinsdag 23 januari 2007 @ 17:35:48 #20
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_45602628
ze zijn toch ook heel vredelievend?
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_45602651
quote:

[..]

Grappen zei ik.
Dat kan je dan weer niet hebben....
Cabaretiers stellen gewoon dingen aan de kaak, en dat geeft stof om na te denken, niks mis mee toch ?

Theo Maassen spot ook vaak met het Christendom, zie je dan (bijna elke keer) iemand uit het publiek opstaan en hem uitschelden ?

Verder hoef je maar de krant te lezen, dan kan je zien dat de islam een geweldadige godsdienst is. Veel geweldadige acties worden gerechtvaardigd door (middel van) de islam. Net zoals wij vroeger de kruistochten hadden, maar gelukkig een beetje verstand gekregen hebben.
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
pi_45602661
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:32 schreef Koenholio het volgende:
Wie is dat dan weer?
Zoiets had ik ook ja
pi_45602676
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:30 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Ah, dus omdat jij geen gevoel voor humor hebt mogen andere mensen niks zeggen
Ik gaf alleen mijn mening hoor, dat mag toch in dit land?
pi_45602683
Bezoeker zet moskee in kwaad daglicht
Een 'bezoeker' van de Assoenna-moskee in het Amsterdamse stadsdeel Westerpark heeft het gebedshuis dinsdag in grote problemen gebracht.

De man had tegen het universiteitsblad Folia gezegd dat studentencabaretier Ewout Jansen mocht worden ,,doodgemaakt'' naar aanleiding van zijn grappen over moslims en de islam. Volgens Folia deed de man zich voor als de tolk van de moskee.

Allerijl

In een allerijl gearrangeerd gesprek tussen het moskeebestuur en wethouder Ahmed Aboutaleb bleek dat het hier om een bezoeker ging, liet een woordvoerder van de gemeente Amsterdam weten. ,,De moskee neemt honderd procent afstand van de uitspraken van die man. Ze vinden het verschrikkelijk dat ze hiermee in verband worden gebracht.'' De man is niet meer welkom in de moskee, aldus de zegsman.

Folia is naar de moskee gegaan om een reactie uit de moslimgemeenschap te halen naar aanleiding van een onderdeel van een show die Jansen opvoert in cabaretzaaltjes in het hele land. Die show komt hem vaak op negatieve reacties te staan, variërend van gescheld tot bestorming van het podium.
pi_45602719
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:36 schreef DaDude1987 het volgende:

[..]

Dat kan je dan weer niet hebben....
Cabaretiers stellen gewoon dingen aan de kaak, en dat geeft stof om na te denken, niks mis mee toch ?

Theo Maassen spot ook vaak met het Christendom, zie je dan (bijna elke keer) iemand uit het publiek opstaan en hem uitschelden ?
Maare het ging mij eigenlijk minder om het bashen en meer om die uitspraak van 'Ewout', dat moslim bashen was slechts een publiekstrekker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')