Je weet je dus wel geliefd te makenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb van collega's bij mijn afscheid eens een t-shirt gekregen met daarop een tekening van een bebloede bijl.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Nee, daarom zit in de uitdrukking ook het woord 'denken' of 'menen'. Iemand meent de waarheid in pacht te hebben. De rest weet wel beter..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:56 schreef Mutant01 het volgende:
De waarheid in pacht hebben...
Je pacht dus de waarheid?
erfpachters zijn nog veel ergerquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:56 schreef Mutant01 het volgende:
De waarheid in pacht hebben...
Je pacht dus de waarheid?
Joh maak je niet zo druk.quote:
Mooi beest.quote:
zit geen alcohol in, what's the point? Noem het dan buckler ofzoquote:
Zou 'ie ook bang zijn voor mara's?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:44 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Mijn hond is bang voor de cavia.
Die heeft dan ook het uiterlijk van een grote caviaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:44 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Mijn hond is bang voor de cavia.
Vlaamse Reus?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:02 schreef sigme het volgende:
Ons oude konijn ging achter de katten aan (en als ie ze te pakken kreeg probeerde hij er konijnedingen mee te doen)
Zit nog een beetje alcohol in toch? En de moslimhonden dan?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:43 schreef Aoristus het volgende:
[..]
zit geen alcohol in, what's the point? Noem het dan buckler ofzo
Nee, gewoon een shaggerijn van een huis- tuin- en keukenkonijn.quote:
moslims drinken toch ook geen bier man, hun honden drinken het sap uit de waterpijpquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:06 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Zit nog een beetje alcohol in toch? En de moslimhonden dan?
Moet je eens in Marokko aar een van de Marjane winkels gaan.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:09 schreef Aoristus het volgende:
[..]
moslims drinken toch ook geen bier man
Nee, kleine prooidieren gaat hij eerst proberen te likken en als dat niet lukt negeert hij ze.quote:
Daar hebben ze aparte kassa's voor de dronkelappen, een beetje afgezonderd, zodat je als nette Marokkaan het niet hoeft te zienquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moet je eens in Marokko gaan naar een van de Marjane winkels.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |