quote:Op zondag 21 januari 2007 14:40 schreef Messenga het volgende:
Sticky.
grolsch!quote:Op zondag 21 januari 2007 14:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Zoute popcorn en een grolshbeugel graag.
Niet goed genoegquote:Op zondag 21 januari 2007 14:56 schreef rubbereend het volgende:
done
Normaal moest je eerst de naam van de persoon waar je een PM heen wilde sturen invullen.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Was het hiervoor niet automatisch?
quote:Op zondag 21 januari 2007 16:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Ow ik klikte gewoon op dat llinkje in Bos zijn sig.
voor ding moet je hier zijn: [Snooker] The Masters 2007 #2 Ding - o'Sullivanquote:Op zondag 21 januari 2007 18:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zie dat ding niet hoor.
Topic is er niet, maar ik denk dat je Herman Teeuwen bedoelt.quote:Op zondag 21 januari 2007 18:35 schreef Neleos het volgende:
Is er ook een soort algemeen "Zoek de voetballer topic", vergelijkbaar met Help, ik zoek...nummer #200 maar dan dus voor voetballers.
Ik wil namelijk weten hoe de keeper heette begin jaren bij RKC. Ik kan het nergens vinden op internet.
Oke. Die bedoelde ik inderdaadquote:Op zondag 21 januari 2007 18:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Topic is er niet, maar ik denk dat je Herman Teeuwen bedoelt.
Toegevoegd, dank Uquote:Op zondag 21 januari 2007 18:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het grote Johnny Heitinga topic
Ik mis Heitinga in het handige voetballinkjestopic bovenaan.
Nec heeft meer schulden het is gewoon heel makkelijk scoren van Derksen voor 4 feb ( de derby ) nu nec ook schulden heeft , van dat hele verhaal wat ie heeft verteld klopt eigenlijk niks.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 01:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik wou het net zeggen. Toen een soortgelijk bericht over NEC (wat ook een heel stuk genuanceerder lag) er was eerder dit jaar was vitessezuid113 er als de kippen bij om er een topic over te maken maar nu het over Vitesse gaat is hij er als de kippen bij om het te laten sluiten
Gedaan, dank je!quote:Op woensdag 24 januari 2007 07:59 schreef DIGGER het volgende:
Een slotje in de vroege morgen graag: ik ben het eens met
Heb je een suggestie?quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:25 schreef Grimm het volgende:
The FA Premier League #21: Arsenal _O_ de TT even neutraal maken
Heeft buzzer al gesloten, dank jequote:Op woensdag 24 januari 2007 12:12 schreef dndiek het volgende:
Moet van basten aftreden als bondscoach ?
Klopt.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:11 schreef Bos81 het volgende:
Vrijdagavondwedstrijd RTL 7: SC Heerenveen - Heracles Almelo
Heerenveen - Heracles is de wedstrijd van overmorgen![]()
Dank je wel, op slot.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:26 schreef MaxPower het volgende:
Iwan Redan per direct weg naar FC Ut Kopstootje !!
?
Verwijderd, maar niet allesquote:Op zondag 28 januari 2007 16:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er is nogal wat live bagger in het Ajax topic. Doet er eens wat aan.
Hij had een manier om gratis via tele2 of planet voetbal te volgen...quote:Op zondag 28 januari 2007 17:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar heb je het over?
Verwerkt. Als het goed is kun jij nu trouwens in dat topic buiten de 24 uurs limiet editten, maar weet het niet zeker. Give it a tryquote:Op maandag 29 januari 2007 07:32 schreef dndiek het volgende:
Het grote Nostradamus 2006-2007-topic #2
Kan iemand deze antwoorden verwerken in de OP?
Dan zou ikquote:Op maandag 29 januari 2007 09:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Verwerkt. Als het goed is kun jij nu trouwens in dat topic buiten de 24 uurs limiet editten, maar weet het niet zeker. Give it a try.
We hoeven niet voor ieder duel een eigen topic te openenquote:Op maandag 29 januari 2007 10:34 schreef dndiek het volgende:
Is er trouwens al een PSV-AZ topic?
Een PSV-AZ topic mag gewoon geopend worden hoor, is de vorige keer ook gedaan.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:53 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
We hoeven niet voor ieder duel een eigen topic te openenAjax-Feyenoord lijkt mij de enige klassieker.. FC Groningen-SC Heerenveen krijgt immers ook niet z'n eigen wedstrijdtopic (ezelsbruggetje naar het volgende...) .. Oja, nu ik het er toch over heb, zou een modje even de TT van Vrijdagavondwedstrijd RTL 7: FC Groningen - SC Heerenveen willen wijzigen in FC Groningen - SC Heerenveen?? Evt. met iets creatiefs als 'Derby van het Noorden' er bij? Bvd
![]()
En Ajax - Feyenoordquote:Op maandag 29 januari 2007 10:54 schreef dndiek het volgende:
Vitesse - NEC krijgt ook een topic dus ik zie niet in waarom PSV - AZ geen topic zou kunnen krijgen
Dequote:Op maandag 29 januari 2007 11:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Een PSV-AZ topic mag gewoon geopend worden hoor, is de vorige keer ook gedaan.
TT aangepast, 'Derby van het Noorden' past er niet meer achter.
zou mooi zijnquote:Op maandag 29 januari 2007 11:18 schreef dndiek het volgende:
Zal ik een OP maken voor dit topic?
Het grote AC Milan topic
Ik zal hem erbij zetten.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:59 schreef dndiek het volgende:
Zetten jullie de post even in de OP?
Hoe zit het trouwens met mijn rechten in het nostradamus-topic?
Nee, dat kan dan inderdaad niet. De limiet blijft bestaan, ontgrendeld of nietquote:Op maandag 29 januari 2007 13:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zal hem erbij zetten.
Die rechten was een probeerseltje. Mods kunnen in een bericht aanvinken of het topic vergrendeld is, of niet.
Volgens mij kon de TS dan buiten de 24-uurs-limiet editten, maar blijkbaar niet. Zal het effe navragen.
Gewoon niet klagen en de OP wijzigen als dd daarom vraagt. Dat deed ik ook zonder te klagenquote:
Als de mods een bericht wijzigen, kunnen ze er voor kiezen dat de desbetreffende user nog in de post kan (binnen de 48-uurs limiet).quote:Op maandag 29 januari 2007 13:10 schreef dndiek het volgende:
Kan iemand mij die functie dan uileggen?
Als mensen spijt hebben van een bepaalde reactie hebben ze een bepaalde tijd om dat te wijzigen. daarna niet meer.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:10 schreef dndiek het volgende:
Kan iemand mij die functie dan uileggen?
Laat maar, is al gedaan.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:22 schreef zevenkamp het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #248: Almost D-DAY!
Kan je dichtgooien, andere was eerder
Owee als het nog een keer gebeurtquote:Op maandag 29 januari 2007 23:38 schreef Bjoro het volgende:
Voetbalkwis # 195: de klassieker nadert, de 200 ook !
mag dicht ik/mijn pc was te laat/traag !
quote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:22 schreef Beschouw het volgende:
Voetbal-foto-onderschrift competitie#54 En verder weer
Kan wel een slotje op. Op exact hetzelfde tijdstip opende vitessezuid113 een ander foto-onderschriftentopic
Goed zoquote:
Veranderdquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:06 schreef vitessezuid113 het volgende:
Voetbalfoto-onderschrift competitie #54: Game On
Voetbalfoto-onderschrift competitie
Als een mod de bovenstaande naam er zo wil neerzetten met en weer verder of Game on erachter plakt![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:58 schreef RayMania het volgende:
Aangepast.
teamwork heeft datquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Modden in delen, tja.
quote:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]da's mooi want dan heb ik jouw TT weer aangepast, was trouwens alweer deel 6
ik had het werkje al geclaimd hier!quote:
wij zijn ook usersquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:56 schreef SCH het volgende:
Was een compliment voor de users hoor.
Geen problemen mee hoor.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:51 schreef RayMania het volgende:
Leuk compliment, we doen ons best.
Relletje aankomende zondag 14:15 komt in ieder geval niet uit.
Ik verwacht dan al iets anders.
Denk niet dat dat zal lukkenquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:55 schreef rubbereend het volgende:
ik verwacht zondag allemaal brave users!
en dank u SCH!
Mooi, dan ga ik de ongenode gast uithangenquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:55 schreef rubbereend het volgende:
ik verwacht zondag allemaal brave users!
en dank u SCH!
Thanks. Die zocht ik inderdaad.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, Hector Castro. Hij scoorde de winnende in de WK finale van 1930.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:58 schreef DarkShine het volgende:
TT verandering graag:
[Centraal] Roda JC #21: Huub op afscheidstournee
Moet worden: Met Atte Europa in!
Thx!quote:
Dank je, is op slot.quote:
Ik zat wat te scrollen en toen kwam ik 'm tegen. Beter laat dan nooit.quote:
Ik kan geen Dick Jol fantopic vinden via de search, via ctrl-f en staat ook niet in het handige linkjes topic.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:02 schreef pekel het volgende:
Waar is het Dick Jol-fantopic?
Ik zag hem al, toch bedanktquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:45 schreef Bos81 het volgende:
Bundesliga 2006/2007 # 5 Mit HSV am Abgrund!
Dubbel
Kan gewoon in het scheidsrechterstopic lijkt me?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik kan geen Dick Jol fantopic vinden via de search, via ctrl-f en staat ook niet in het handige linkjes topic.
Dus wees vrij om te openen.
Niet alles hoeft gecentraliseerd te worden, een Dick Jol mag wat mij betreft best.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kan gewoon in het scheidsrechterstopic lijkt me?
Wie weet, anders pechquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Zal ongetwijfeld weer storm lopen
hij heeft onze aandachtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Let a.u.b even op Jasza. HIj heeft een postkick gekregen ofzo. Of wil Tong inhalen, ik weet het niet... Allemaal prima op zich..
Maar de helft van zijn posts zijn enkel smilies, inhoudsloos, quotes zonder eigen toevoeging etc...
Niet zo klikken he TRquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Let a.u.b even op Jasza. HIj heeft een postkick gekregen ofzo. Of wil Tong inhalen, ik weet het niet... Allemaal prima op zich..
Maar de helft van zijn posts zijn enkel smilies, inhoudsloos, quotes zonder eigen toevoeging etc...
Allebeiquote:
Ja, denk je dat je er twee krijgt, ga toch weg!quote:Op zondag 4 februari 2007 08:33 schreef borisz het volgende:
[TOERNOOI] Leukste Voetbalclubnaam: Nominatie topic mag 1 slotje op
Overmatig CAPSlock gebruikt, kankergebruik en een doodsverwensing.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:13 schreef denthemen het volgende:
-
Doodsverwensingquote:Op zondag 4 februari 2007 16:18 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja, fijn dat je de humor er ook van in ziet![]()
-
Naar Buijs wel jaquote:Op zondag 4 februari 2007 16:51 schreef Vakkie_W het volgende:
Er word ook veelvuldig met "Kanker" gesmeten richting de persoon Danny Buijs. Is dit normaal ofzo?
AUSWEIS BITTE!quote:Op zondag 4 februari 2007 16:50 schreef Bananenman het volgende:
Robbie, nooit geweten dat jij zo'n NSBer was. Nog echt alleen tegen joden ook, je past precies in de beschrijving
[/TR mode]quote:Op zondag 4 februari 2007 17:09 schreef BiMeWet het volgende:
Ik werd zo teringagressief van die leo
Buijs had davids afgemaakt als dat hoerenjong niet als een gheyfagot aan kwam huppelen
En hoe zou je wel kunnen zien dat het het erop wijst?quote:Op zondag 4 februari 2007 17:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Er is niets dat er op wijst dat dat zo is.
Ik kan er in ieder geval niks aan doen.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Misschien beter organiseren dan, de zondag is doorgaans toch de meeste drukke voetbaldag.
Exact, hoe weet je al deze inside informatiequote:Op zondag 4 februari 2007 18:31 schreef Suijk het volgende:
Het wordt vast gewoon genoteerd, bij overmatig gebruik maakt het toch niet uit of je binnen een minuut of een paar uurtjes later evt. geband wordt? Prima gehandeld volgens mij.
Ik voorzie een lekquote:Op zondag 4 februari 2007 18:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Exact, hoe weet je al deze inside informatie.
Kiekeboe:quote:Op zondag 4 februari 2007 18:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Exact, hoe weet je al deze inside informatie.
quote:Op zondag 4 februari 2007 20:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar de eindelijke moraal van het verhaal is dat er uiteindelijk toch niks gebeurd?
Dat is niet aan ons, maar goed, wat wil je horen?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar de eindelijke moraal van het verhaal is dat er uiteindelijk toch niks gebeurd?
Hij wenste ook iemand dood.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat is niet aan ons, maar goed, wat wil je horen?
Dat iedereen die één keer kanker zegt gelijk wordt gebanned? Mensen die iemand dood wensen mogen gelijk ophoepelen, schelden is een optelsom.
Voor de zoveelste keer: FA's bannen, als die offline zijn vallen er geen bans. En over die verkeerde verhoudingen is al genoeg gediscusseerd, lees eens FB terugquote:Op zondag 4 februari 2007 20:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij wenste ook iemand dood.
En daarbij wordt ook iemand gebanned als die één keer een verkeerde tussenstand post, dus de verhoudingen zijn een beetje krom.
Geen flauw idee, en ik ga ook niet alle FB-topics nalezen omdat jij zo nodig wat te zeuren wilt hebben.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Niet gelezen welk topic?
Huilliequote:Op zondag 4 februari 2007 20:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Geen flauw idee, en ik ga ook niet alle FB-topics nalezen omdat jij zo nodig wat te zeuren wilt hebben.
Ik heb een doodsverwensing gehad van Black-Death. Dat heb ik hier ook gepost, maar die post is inmiddels aangepast. Beetje laf hoor.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat is niet aan ons, maar goed, wat wil je horen?
Dat iedereen die één keer kanker zegt gelijk wordt gebanned? Mensen die iemand dood wensen mogen gelijk ophoepelen, schelden is een optelsom.
Dat weten we, maar wij kunnen niet bannen, alleen bans voordragen. En dat laatste is al lang gedaan. Daarnaast editten we de post natuurlijk gelijk.quote:
Okquote:Op zondag 4 februari 2007 21:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat weten we, maar wij kunnen niet bannen, alleen bans voordragen. En dat laatste is al lang gedaan.
Held.quote:
Weet ik, weet ik. Ik doseer mijn enorme creatieve input dan ook met zorgquote:Op maandag 5 februari 2007 09:06 schreef Suijk het volgende:
Voetbal is een serieuze aangelegenheid SCH, daar past geen jolijt.
Jammer, je snapt wel dat je het plezier ontneemt, ik vind het jammer dat de leukere dingen op die manier worden geboycot.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:47 schreef RayMania het volgende:
Ik heb het bewust langer open gelaten dan normaal, maar drie uurtjes open vond ik wel genoeg.
Ik vind niet dat ik het plezier ontneem, ik laat het bewust wat langer open, maar eigenlijk had er volgens 'de regels' al gelijk een slotje op gekund. Verder reageren er bijna alleen maar users die in HOOLS komen, dus daar kan net zo goed verder gereageerd worden. Daarnaast is dit topic totaal anders dan het vergiettopic, daar zie je al van tevoren dat het een goed topic ging worden.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Jammer, je snapt wel dat je het plezier ontneemt, ik vind het jammer dat de leukere dingen op die manier worden geboycot.
mee eenschquote:Op maandag 5 februari 2007 11:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik vind niet dat ik het plezier ontneem, ik laat het bewust wat langer open, maar eigenlijk had er volgens 'de regels' al gelijk een slotje op gekund. Verder reageren er bijna alleen maar users die in HOOLS komen, dus daar kan net zo goed verder gereageerd worden. Daarnaast is dit topic totaal anders dan het vergiettopic, daar zie je al van tevoren dat het een goed topic ging worden.
Ik geef dus aan dat je dat wel doet, dat je mijn plezier wel ontneemt, daar kan alleen ikzelf over oordelenquote:Op maandag 5 februari 2007 11:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik vind niet dat ik het plezier ontneem
Hij was apetrotschquote:Op maandag 5 februari 2007 12:29 schreef TerroRobbie het volgende:
De persoon waar het om ging vond het zelf ook niet echt grappig?
Black-Death heeft dus geen ban gehad. Ik ben nu dus vrij om om ook dood te wensen en te schelden met kanker!quote:Op zondag 4 februari 2007 21:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat weten we, maar wij kunnen niet bannen, alleen bans voordragen. En dat laatste is al lang gedaan. Daarnaast editten we de post natuurlijk gelijk.
houd je muil en sterfquote:Op maandag 5 februari 2007 17:01 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Black-Death heeft dus geen ban gehad. Ik ben nu dus vrij om om ook dood te wensen en te schelden met kanker!
Goed beleid man! Hulde![]()
Laat maar achterwege danquote:Op maandag 5 februari 2007 13:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij was apetrotsch
Maar ik heb mijn punt gemaakt, aarzel nu gewoon over andere topics die ik nog in gedachten had en die een beetje zijlijn maar wel heel leuk zijn.
Inderdaad... Ga eraan twijfelen of het uberhaupt wel voor een ban is voorgedragen, zoals beweerd.quote:
dat is hij zeker!quote:Op maandag 5 februari 2007 17:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Inderdaad... Ga eraan twijfelen of het uberhaupt wel voor een ban is voorgedragen, zoals beweerd.
hij is ook niet de enige!quote:Op maandag 5 februari 2007 17:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
1 maar? Heb er zeker 3 gezien...
Nee. En wij kunnen er geen ene moer aan doen. Heeft dus TOTAAL geen zin om ons daarover aan te vallen, is niet het beleid van VBL.quote:
Aangepastquote:Op maandag 5 februari 2007 19:02 schreef methodmich het volgende:
Hoofdklasse A zaterdagamateurs 2006/07 deel 2
Kan een mod bij Capelle de naam van Henk Schouten als trainer vervangen door Ton van Bremen?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:12 schreef sjimz het volgende:
jasza en keltie kankeren (letterlijk) iets te veel op elkaar in het feyenoord topic.
Laat ze dat lekker in een PM doen ofzo.
quote:
Lees de laatste 20 feedbacks eens door.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar jij doet het alleen bij je Ajax vriendjes
Beetje snel je post veranderenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Lees de laatste 20 feedbacks eens door.![]()
dank u, even wat rotzooi opgeruimdquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:12 schreef sjimz het volgende:
jasza en keltie kankeren (letterlijk) iets te veel op elkaar in het feyenoord topic.
Laat ze dat lekker in een PM doen ofzo.
Post van Jasza schop die kk buys staat er anders nog.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dank u, even wat rotzooi opgeruimd
vergeten aan te vinkenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Post van Jasza schop die kk buys staat er anders nog.
Robbie moet bij de Gestapoquote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zit ik al bij joh. Dankzij mij is 410 ook gebanned.![]()
![]()
Done.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:58 schreef borisz het volgende:
[TOERNOOI] Leukste Voetbalnaam(NL): ronde 1 deel I
mag op slot![]()
Ook nog eens een mod die het verneuktquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Het Danny Buijs topic gaat niet echt meer over meneer Buijs.
Mooi dan kan het dicht!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Het Danny Buijs topic gaat niet echt meer over meneer Buijs.
Als ik zoals hij doet in het ajax topic ga reargeren staan er hier over 10 minuten ook lui te zeiken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:42 schreef Jasza het volgende:
Kan Vakkie_W ook weg dan?
Niet zo zeiken man
Opgeschoond.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:18 schreef Vakkie_W het volgende:
Het grote Feijenoord-topic 250#: Op naar de Tukkers.
Kan dat ook ff opgeschoond worden? Allemaal kansloze trol reacties. Laat die gristen maar lekker in de kerk gaan trollen.
Geen reden om te bannen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:28 schreef Vakkie_W het volgende:
Kan die Tommeke niet ff optieven ofzo? DIe gast draagt niets bij in een discussie.
Dat vraag ik ook niet. Maar hij kan toch wel gewoon mee discusieren zonder al die zinloze kreten er doorheen?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Opgeschoond.
[..]
Geen reden om te bannen.
Geen idee of hij dat kan. Ik heb in ieder geval een tweede waarschuwing in het Feyenoord topic gezet, die geldt voor iedereen die offtopic gaat, voor hem dus ook. Wie weet helpt hetquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:52 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Maar hij kan toch wel gewoon mee discusieren zonder al die zinloze kreten er doorheen?
Blame rayquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:46 schreef WeebI het volgende:
Ik was zo door het Handige voetbal-linkjes topic aan het kijken, en ik zag dat het topic van Alfredo di Stéfano bij de overleden buitenlandse spelers staat.
Vrij vreemd, vooral gezien het feit dat hij nog leeft.
Dat moet het zijn.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Een topic waarin Feyenoord(supporters) gebashed kunnen worden... duh![]()
quote:
Dit is nou tekenend voor het voetbal subforum. Waarom wordt er niet wat strenger opgetreden. Ik snap de lol niet van dat gejood en dat gekanker. Zorg er gewoon voor dat zulke topics ook leuk zijn voor ABN sprekende users.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Vergeet je dan niet de spoilertags te lezen, joodje?
Omdat je niet elk scheldwoord kan weghalen. Dan blijf je bezig.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
[..]
Dit is nou tekenend voor het voetbal subforum. Waarom wordt er niet wat strenger opgetreden. Ik snap de lol niet van dat gejood en dat gekanker. Zorg er gewoon voor dat zulke topics ook leuk zijn voor ABN sprekende users.
Ik snap best dat messenga het niet serieus bedoelt, maar het is wel tekenend voor het forum.
Pardon?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:01 schreef JoeyT het volgende:
Zorg er gewoon voor dat zulke topics ook leuk zijn voor ABN sprekende users.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat mods zelf ook die woorden gaan gebruiken die -oogluikend- toegestaan worden, draagt natuurlijk niet bij aan de gezelligheid.
mods?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat mods zelf ook die woorden gaan gebruiken die -oogluikend- toegestaan worden, draagt natuurlijk niet bij aan de gezelligheid.
Ingeburgerde namenquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:04 schreef Bos81 het volgende:
jood en kakkerlak, zijn inmiddels ingeburgerde namen voor de supporters van Ajax en Feyenoord.
tegen kanker wordt uiteraard wel opgetreden.
da's dus enkelvoud!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |