Doodsverwensingquote:Op zondag 4 februari 2007 16:18 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja, fijn dat je de humor er ook van in ziet![]()
-
Naar Buijs wel jaquote:Op zondag 4 februari 2007 16:51 schreef Vakkie_W het volgende:
Er word ook veelvuldig met "Kanker" gesmeten richting de persoon Danny Buijs. Is dit normaal ofzo?
AUSWEIS BITTE!quote:Op zondag 4 februari 2007 16:50 schreef Bananenman het volgende:
Robbie, nooit geweten dat jij zo'n NSBer was. Nog echt alleen tegen joden ook, je past precies in de beschrijving
[/TR mode]quote:Op zondag 4 februari 2007 17:09 schreef BiMeWet het volgende:
Ik werd zo teringagressief van die leo
Buijs had davids afgemaakt als dat hoerenjong niet als een gheyfagot aan kwam huppelen
En hoe zou je wel kunnen zien dat het het erop wijst?quote:Op zondag 4 februari 2007 17:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Er is niets dat er op wijst dat dat zo is.
Ik kan er in ieder geval niks aan doen.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Misschien beter organiseren dan, de zondag is doorgaans toch de meeste drukke voetbaldag.
Exact, hoe weet je al deze inside informatiequote:Op zondag 4 februari 2007 18:31 schreef Suijk het volgende:
Het wordt vast gewoon genoteerd, bij overmatig gebruik maakt het toch niet uit of je binnen een minuut of een paar uurtjes later evt. geband wordt? Prima gehandeld volgens mij.
Ik voorzie een lekquote:Op zondag 4 februari 2007 18:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Exact, hoe weet je al deze inside informatie.
Kiekeboe:quote:Op zondag 4 februari 2007 18:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Exact, hoe weet je al deze inside informatie.
quote:Op zondag 4 februari 2007 20:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar de eindelijke moraal van het verhaal is dat er uiteindelijk toch niks gebeurd?
Dat is niet aan ons, maar goed, wat wil je horen?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar de eindelijke moraal van het verhaal is dat er uiteindelijk toch niks gebeurd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |