Waar zijn die zielepoten daar in zeist mee bezig? Eerst een bekerloting manipuleren.
Rankovic had rood gehad tegen AZ eist die zogenaamde aanklager 5 duels schorsing tegen hem voor een duwtje tegen de scheidsrechter uit spelemotie. Die scheidsrechters fluiten ook alles TEGEN ADO in de eredivisie, zo kreeg az gewoon een penalty, en ado werd een zuivere strafschop ontnomen. Ik vind die 5 duels die de aanklager wilt diep triest. Perez krijgt 5 duels omdat hij de grensrechter voor ''Kanker neger '' uitscheld tenslotte maar 5 duels. En ze willen Rankovic 5 duels geven voor een duwtje tegen de scheids.Als een duwtje tegen de scheids, en het racisme gelijkwaardig word bestraft is het diep en diep triest van ze. Ze denken dat ze perfect zijn en alles kunnen maken, maar ik vind het triest hoor scheidsrechters de instructie geven tegen bepaalde clubs te fluiten. Ik vind de strafeis tegen Rankovic nog veel triester. Zien die kneuzen daar bij de KNVB het verschil dan niet tussen een duwtje tegen de scheids en racisme?
1 ding weet ik zeker die KNVB is 1 corrupte bende. en verpesten de hele nederlandse (beker) competitie