abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45537644
Ik ben een ADO supporter, dus ik zal het allemaal wel een beetje hard opvatten, en ik voel me eerder genaaid als ADO een overtreding tegen krijgt dat nergens opslaat dan iemand die gewoon de wedstrijd kijkt of een afkeer heeft tegen ADO Den Haag.(Die mensen vinden dan alleen maar goed, zie Suijk bv. ) Maar toch vraag ik me af of de KNVB en de scheidsrechters gewoon niet willen dat Den Haag zich handhaaft. Tuurlijk is het voetbal niet altijd goed, maar na heel veel penalty's tegen te hebben gekregen en de meeste gele kaarten te hebben gepakt in verhouding met de overtredingen die er zijn gemaakt door Den Haag ga ik me echt afvragen of ADO nog serieus een kans maakt!
quote:
Collega-scheidsrechter Pieter Vink, op de tribune als toeschouwer aanwezig, maakte het na het laatste fluitsignaal van Blom helemaal bont. Geconfronteerd met het ‘matige’ fluiten van Blom reageerde hij als door een adder gebeten: "Nee ADO speelt lekker……Ze staan niet voor niets onderaan. Maar ja volgend seizoen nieuwe kansen voor ADO Den Haag een divisie lager….". Onbegrijpelijke woorden van een scheidsrechter, die ook wekelijks op het hoogste niveau actief is in de vaderlandse competitie. Wellicht ziet een aantal arbiters ADO Den Haag liever degraderen. Hopenlijk behouden zij voor de rest van het seizoen wel hun objectiviteit!
Sportsignaal.nl

Dan zijn er nog veel momenten, de penalty's die geen penalty waren of juist de overtredingen die een penalty hadden moeten zijn.

Feyenoord uit, een goal van Feyenoords kant die niet over de lijn was en toch als goal werd gerekend. En daar ook weer een penalty tegen dat buiten de lijn was.

Of ligt het probleem gewoon bij de scheidsrechters en aan hun arbitrale kwaliteiten, en dat het gewoon telkens toevallig is dat Den Haag er vaak slachtoffer van is?
[14.gif]
pi_45537721
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 17:47 schreef Chen het volgende:
Huilie
ADO Den Haag
Onder voorbehoud, weet ik alles!
Aanwezig op dit Forum sinds 21-12-2001(Mr_Opel)
Dus geen Newb..
pi_45537729
Vrijdag ging er toch weinig fout?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_45537751
Als de scheidsrechters en de KNVB het niet graag zien gebeuren, heb je hier iemand die het graag ziet gebeuren
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_45537759
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 17:50 schreef Dennisch het volgende:

[..]

ADO Den Haag [afbeelding]
Hier aan zie je het al, mensen hebben gewoon een hekel aan Den Haag iedereen wil Den Haag er uit? Waarom is dat nou?
[14.gif]
  zaterdag 20 januari 2007 @ 17:52:24 #6
165113 Blue_ei
Al 20 jaar 30 hoera
pi_45537774
niet te vertrouwen
Denken leidt tot niets.
Gij zult niet stelen. De overheid duldt geen concurrentie...
pi_45537815
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 17:52 schreef Chen het volgende:

[..]

Hier aan zie je het al, mensen hebben gewoon een hekel aan Den Haag iedereen wil Den Haag er uit? Waarom is dat nou?
ADO heeft gewoon weinig vriendjes in t voetbal...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_45537818
Als het ten koste is van RKC/Willem II mag ADO er van mij inblijven
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_45538089
Niet alleen de KNVB en de scheidsrechters...
  zaterdag 20 januari 2007 @ 18:07:38 #10
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_45538191
Tsja, eerlijk fluiten blijkt echt onmogelijk!

Grote voorbeelden:
Twente - Roda (bal die niet achter de lijn is telt als goal voor Twente)
Roda - Ajax (broer konijn)
Ajax - Roda (bal uit handen onze keeper geslagen goal telt, gelijkmaker onterecht afgekeurd)
AZ- Roda (de 0-2 van van Tornhout onterecht afgekeurd)

En dat zijn er maar 4, d'r zijn wel meer voorbeelden van Roda te noemen dit seizoen.

Het NL arbiterkorps is gewoonweg waardeloos. Beste scheids was nog bij Roda - Ajax. Een Belg die alleen het natrappen en slaan van broer konijn mistte.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_45538272
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 17:53 schreef mcyodogg het volgende:
Als het ten koste is van RKC/Willem II pisvee mag ADO er van mij inblijven [afbeelding]
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_45538290
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 18:07 schreef DarkShine het volgende:

Grote voorbeelden:
Ajax - Roda (bal uit handen onze keeper geslagen goal telt, gelijkmaker onterecht afgekeurd)

En dat zijn er maar 4, d'r zijn wel meer voorbeelden van Roda te noemen dit seizoen.

Het NL arbiterkorps is gewoonweg waardeloos. Beste scheids was nog bij Roda - Ajax. Een Belg die alleen het natrappen en slaan van broer konijn mistte.
Ik dacht nog, zou ik er over beginnen
pi_45538294
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 18:07 schreef DarkShine het volgende:

Grote voorbeelden:

Niet zeuren, dit weekend krijgen jullie de punten al gratis van de tegenstander. Hoeft de scheids niet aan bij te dragen.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_45538330
En FC Den Bosch mag niet promoveren van de KNVB. 36 wedstrijden met verhoogd risico erbij.
pi_45538380
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 18:12 schreef TerroRobbie het volgende:
En FC Den Bosch mag niet promoveren van de KNVB. 36 wedstrijden met verhoogd risico erbij.
Vanwege jou alleen?
pi_45538430
Heeft die Vink dat echt gezegd?
pi_45538468
ADO is dan ook een pauper-club die veel ellende met zich meebrengt.
X
X
X
pi_45538487
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 18:15 schreef Erasmusch het volgende:
Heeft die Vink dat echt gezegd?
Nee duh. Dit is weer net zo'n onzinverhaaltje als met die dvd spelers van philips enzo wat laatst hier ook op fok stond.
pi_45538509
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 18:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Vanwege jou alleen?
Nee, maar de laatste keer dat wij erin zaten hebben wij het meeste combi's van alle clubs gehad. Zegt genoeg...
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 januari 2007 @ 18:24:47 #21
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_45538704
ik heb er geen problemen mee als Ado een divisie lager gaat spelen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 20 januari 2007 @ 18:28:55 #22
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_45538834
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 18:16 schreef Frasier het volgende:
Een volksclub met echte voetbal liefhebbers, beter dan die 020ers met die zakenmensen op de tribunes, hey lullo kom je mee naar t voetballen, zorg wel dat je stil bent want aanmoedigen is hier verboden.
Ado is the pride of Holland!
pi_45539156
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 18:17 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Nee duh. Dit is weer net zo'n onzinverhaaltje als met die dvd spelers van philips enzo wat laatst hier ook op fok stond.
Kan best dat die dat heeft gezegd
[14.gif]
pi_45539250
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 18:16 schreef Frasier het volgende:
Kerel, daar heb je een punt. Zum kotzen dat schorriemorrie bij die volksclubs.
STRIJD MEE TEGEN HET STALINISME
GOOI DIE TOMAAT
TEGEN JANS MARXISTISCHE GELAAT
pi_45539276
Flikker op als je allleen maar in VBL komt om te bashen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')