Robbie moet bij de Gestapoquote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zit ik al bij joh. Dankzij mij is 410 ook gebanned.![]()
![]()
Done.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:58 schreef borisz het volgende:
[TOERNOOI] Leukste Voetbalnaam(NL): ronde 1 deel I
mag op slot![]()
Ook nog eens een mod die het verneuktquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Het Danny Buijs topic gaat niet echt meer over meneer Buijs.
Mooi dan kan het dicht!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Het Danny Buijs topic gaat niet echt meer over meneer Buijs.
Als ik zoals hij doet in het ajax topic ga reargeren staan er hier over 10 minuten ook lui te zeiken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:42 schreef Jasza het volgende:
Kan Vakkie_W ook weg dan?
Niet zo zeiken man
Opgeschoond.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:18 schreef Vakkie_W het volgende:
Het grote Feijenoord-topic 250#: Op naar de Tukkers.
Kan dat ook ff opgeschoond worden? Allemaal kansloze trol reacties. Laat die gristen maar lekker in de kerk gaan trollen.
Geen reden om te bannen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:28 schreef Vakkie_W het volgende:
Kan die Tommeke niet ff optieven ofzo? DIe gast draagt niets bij in een discussie.
Dat vraag ik ook niet. Maar hij kan toch wel gewoon mee discusieren zonder al die zinloze kreten er doorheen?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Opgeschoond.
[..]
Geen reden om te bannen.
Geen idee of hij dat kan. Ik heb in ieder geval een tweede waarschuwing in het Feyenoord topic gezet, die geldt voor iedereen die offtopic gaat, voor hem dus ook. Wie weet helpt hetquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:52 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Maar hij kan toch wel gewoon mee discusieren zonder al die zinloze kreten er doorheen?
Blame rayquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:46 schreef WeebI het volgende:
Ik was zo door het Handige voetbal-linkjes topic aan het kijken, en ik zag dat het topic van Alfredo di Stéfano bij de overleden buitenlandse spelers staat.
Vrij vreemd, vooral gezien het feit dat hij nog leeft.
Dat moet het zijn.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Een topic waarin Feyenoord(supporters) gebashed kunnen worden... duh![]()
quote:
Dit is nou tekenend voor het voetbal subforum. Waarom wordt er niet wat strenger opgetreden. Ik snap de lol niet van dat gejood en dat gekanker. Zorg er gewoon voor dat zulke topics ook leuk zijn voor ABN sprekende users.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Vergeet je dan niet de spoilertags te lezen, joodje?
Omdat je niet elk scheldwoord kan weghalen. Dan blijf je bezig.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
[..]
Dit is nou tekenend voor het voetbal subforum. Waarom wordt er niet wat strenger opgetreden. Ik snap de lol niet van dat gejood en dat gekanker. Zorg er gewoon voor dat zulke topics ook leuk zijn voor ABN sprekende users.
Ik snap best dat messenga het niet serieus bedoelt, maar het is wel tekenend voor het forum.
Pardon?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:01 schreef JoeyT het volgende:
Zorg er gewoon voor dat zulke topics ook leuk zijn voor ABN sprekende users.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat mods zelf ook die woorden gaan gebruiken die -oogluikend- toegestaan worden, draagt natuurlijk niet bij aan de gezelligheid.
mods?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat mods zelf ook die woorden gaan gebruiken die -oogluikend- toegestaan worden, draagt natuurlijk niet bij aan de gezelligheid.
Ingeburgerde namenquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:04 schreef Bos81 het volgende:
jood en kakkerlak, zijn inmiddels ingeburgerde namen voor de supporters van Ajax en Feyenoord.
tegen kanker wordt uiteraard wel opgetreden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |