En Martin Jol was weer te zwaar..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Te licht.
Een solide verdediging allereerst en niet gemiddeld twee doelpunten tegen per wedstrijdquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
En Martin Jol was weer te zwaar..
Wat wil Feyenoord dan?
Rofl!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:57 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
En jullie niet over Buijs. Allemaal jaloezie.
Van Baste maakt zichzelf gewoon belachelijk. Neem dan Vlaar ofzo..... Nee hij neemt Sprockelquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:25 schreef vitessezuid113 het volgende:
Civard Sprockel bij oranje!
Weer een fout van het feyenoord bestuur![]()
Vlaar die dit seizoen zo goed speelt (die 2 wedstrijden die hij heeft gespeeld)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:14 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Van Baste maakt zichzelf gewoon belachelijk. Neem dan Vlaar ofzo..... Nee hij neemt Sprockel![]()
Kun jij ook nog inhoudelijk reargeren? Heb het je vandaag nog niet zien doen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:12 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Rofl!![]()
Hadden wij maar zo'n goeie middenvelder
Ja hoor, Vlaar beter dan Sprockel.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:14 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Van Baste maakt zichzelf gewoon belachelijk. Neem dan Vlaar ofzo..... Nee hij neemt Sprockel![]()
Jawel, zonet in het Danny Buijs topic, over de playoffs, waar jij heel inhoudelijk begon te scheldenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:14 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Kun jij ook nog inhoudelijk reargeren? Heb het je vandaag nog niet zien doen.
Ik was voor de rest gewoon inhoudelijk bezig.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:17 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Jawel, zonet in het Danny Buijs topic, over de playoffs, waar jij heel inhoudelijk begon te schelden!
Ik voorspel een 2-0 overwinning voor de Tukkers.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:20 schreef Tommeke het volgende:
Ik voor de rest ook, maar goed ff OT: wordt lastig tegen Twente!
Vlaar is ook niet heel slecht hoor. Maar allebei (nog) geen oranje materiaal. Maar dat is verder geen criterium meer voor v. Basten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:16 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ja hoor, Vlaar beter dan Sprockel.![]()
Was ook gewoon getrolquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Vlaar is ook niet heel slecht hoor. Maar allebei (nog) geen oranje materiaal. Maar dat is verder geen criterium meer voor v. Basten.
Helemaal niet. Ik meen het. Sprockel is dit seizoen veel beter dan Vlaar hoor.quote:
Nu waren er niet veel opties voor handen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Vlaar is ook niet heel slecht hoor. Maar allebei (nog) geen oranje materiaal. Maar dat is verder geen criterium meer voor v. Basten.
quote:Italiaanse rellen komen Feyenoord slecht uit
De rellen die het Italiaanse voetbal hebben stilgelegd, komt Feyenoord slecht uit aan de vooravond van de zaak van Feyenoord bij het sporttribunaal CAS. De Italiaanse overheid en de voetbalbond dringen in Italie aan op forse maatregelen om een einde te maken aan het voetbalgeweld. Ook de UEFA onder leiding van Michel Platini had forse uitlatingen na het gebeuren en Italie en vraagt om harde maatregelen om het voetbal te zuiveren. Als voorbeeld kwam Platini de laatste dagen ook steeds weer met de straf van Feyenoord om aan te geven dat harde maatregelen noodzakelijk zijn en dat de UEFA die wil en zal nemen. Hoewel het sporttribunaal onafhankelijk is, wordt de maatschappelijke druk enorm opgevoerd om voetbalgeweld hard te straffen.
Donderdag is de zitting van het tribunaal.
Met zoveel clubs heb je toch keuze zatquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Kijk is dat makkelijk. Gewoon van club naar club hoppen.
Potentiële topper.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat vinden de Feijenoorders van Vlaar, ik vind dat hij nog steeds kinderlijke fouten met goede verdedigende acties afwisselt.
De beste in de defensie. Rest is waardeloos en van amateuristisch niveau.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:45 schreef Keltie het volgende:
[..]
Potentiële topper.
Maar nog jong en dus nog fouten, wel 1 van de betere in de Feijenoorddefensie.
ach, Sprockel was gewoon bagger toen ie bij Feyenoord voetbaldequote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:23 schreef Maikalo het volgende:
Toch nog maar even zeiken op het beleid: Na v. Persie en Sno, nu ook Sprockel in Oranje. Afgeserveerd en opgebloeid(doe dat nog maar eens x 10 voor het aantal spelers wat Feyenoord heeft gedumpt)
Was Sprockel bij ons ook geen middenvelder en bij vitesse een verdediger?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:05 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ach, Sprockel was gewoon bagger toen ie bij Feyenoord voetbalde
nee, was bij ons ook verdedigerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:07 schreef Keltie het volgende:
[..]
Was Sprockel bij ons ook geen middenvelder en bij vitesse een verdediger?
(Volg 'em niet echt zegmaar)
Vrijdag is de uitspraak pas Apenkop.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Morgen duidelijkheid gelukkig
Green, Tiendalli en vooral Bahia zijn echt bagger ja.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:58 schreef Happel het volgende:
[..]
De beste in de defensie. Rest is waardeloos en van amateuristisch niveau.
Platini stelt Feyenoord als voorbeeldquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Vrijdag is de uitspraak pas Apenkop.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:09 schreef dlebrok het volgende:
Zul je zien dat Feyenoord nu voor volgend seizoen ook geschorst wordt.
Toe maar, Kessler is zowaar goed bezig...quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Namens de KNVB heeft Henk Kesler, van huis uit ook jurist en eveneens arbiter bij het CAS, een ontlastende verklaring afgelegd.
Toen ik dat zei, verklaarde iedereen me voor gek.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:18 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Vind je dat grappig? Zeker na Italie zie ik het nog wel gebeuren ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |