Je kan zeggen wat je wilt, maar t is gewoon te triest voor woordenquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:25 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Woordjes waarvan jij blijkbaar de betekenis niet weet.
Blabla, flikker toch op...quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:27 schreef Camplo het volgende:
Flikker toch op afgelopen zijn. Voor die para doeken in de kuip nooit excuus gehoord. bestuur van ons zit weer moralistisch te doen. Flikker toch op man.
Als je niet weet waar je het over hebt lees dan geen kranten maar bezoek desbetreffende wedstrijden.quote:
Waar maak je je druk om... Is t nou zo moeilijk om fatsoenlijk te zijn? Ik vind het helemaal terecht dat dit soort supporters niet serieus genomen worden. Is geen normale conversatie mee mogelijk...quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:30 schreef Camplo het volgende:
T'is altijd voor het eerst pas triest als het bij ons is man.
Schijttering kankerhuichelaars dat het zijn.
Utrecht zingt gvd 25 minuten lang wordt er wat teruggezongen dan valt het (LEES: 'ons') bestuur er meteen weer over. Flikker toch op man.
In de post die ik quote heb ik commentaar op je taalgebruik, niet op eventuele rellenquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:31 schreef Camplo het volgende:
[..]
Als je niet weet waar je het over hebt lees dan geen kranten maar bezoek desbetreffende wedstrijden.
Dat huiljong W. Genee...
Maar eerst dit: 'rellen blabla'....
Dan: nu verder met het voetbal.
Sjonge jonge wat ging het er hard aan toe nou nou nou![]()
Ga in "jullie" topic lopen klagen dan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:30 schreef Camplo het volgende:
Utrecht zingt gvd 25 minuten lang wordt er wat teruggezongen dan valt het (LEES: 'ons') bestuur er meteen weer over. Flikker toch op man.
De harde kern van een club bereikt meer dan jij denkt vriend. Verdiep je daar nog eens in en kom dan terugquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om... Is t nou zo moeilijk om fatsoenlijk te zijn? Ik vind het helemaal terecht dat dit soort supporters niet serieus genomen worden. Is geen normale conversatie mee mogelijk...
En jij kan het wetenquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:41 schreef Camplo het volgende:
[..]
De harde kern van een club bereikt meer dan jij denkt vriend. Verdiep je daar nog eens in en kom dan terug![]()
quote:
Belgisch vuurwerk fonds enzo toch?quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]maar Lucius doet al jaren dingen voor goede doelen
janke siebert, en nou opbokke baflulquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:30 schreef Camplo het volgende:
Je bent mn vriend nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:41 schreef Camplo het volgende:
[..]
De harde kern van een club bereikt meer dan jij denkt vriend. Verdiep je daar nog eens in en kom dan terug![]()
Ze hoempapa'en me wat af daar in amsterdam!quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:00 schreef soco_cola het volgende:
juist als iedereen nou zo een instelling had als JoeyT had het er allemaal een stuk beter uitgezien, kijk rivaliteit vind ik ok, verbaal geweld in stadion vind ik dat het ook ver kan en mag gaan, maar ik vind het zo loos om hier met een grote bek te praten..
Mensen met de instelling van JoeyT zou je moeten weren uit de Kuip en anders eruit slaan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:00 schreef soco_cola het volgende:
juist als iedereen nou zo een instelling had als JoeyT had het er allemaal een stuk beter uitgezien, kijk rivaliteit vind ik ok, verbaal geweld in stadion vind ik dat het ook ver kan en mag gaan, maar ik vind het zo loos om hier met een grote bek te praten..
Mooiquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:52 schreef soco_cola het volgende:
PFff wat word ik toch moe van die Hofs weer 3 maanden uitgeschakeld
Er stond net anders ook wat 'leuks' in je eerste post voor je edit...quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:00 schreef soco_cola het volgende:
, maar ik vind het zo loos om hier met een grote bek te praten..
Dat kleutertje van 410 is inderdaad vaak te vinden hier.Nu moet hij alleen nog fatsoenlijk leren spellen.....quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:39 schreef Luni het volgende:
[..]
Ga in "jullie" topic lopen klagen dan.
Schijnbaar.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:29 schreef Urquhart het volgende:
Zeg ik iets verkeerd?
Beste Ajacied,quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:31 schreef Messenga het volgende:
Kuis je taal eens F1908, iedereen is hier welkom.
Omdat ik van onder naar boven werk, beste Feijenoorder.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Beste Ajacied,
Waarom heb je hier nog niets van verteld ?
Het grote Feijenoord-topic 250#: Op naar de Tukkers.
Mag toch hopen van wel.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:32 schreef ruud_fr het volgende:
ik verheug mij nergens op
en al worden we wel vrijgesproken zal Feyenoord geen kaarten verkopen voor de wedstrijd in Londen denk ik
Beste Ajacied,quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
Omdat ik van onder naar boven werk, beste Feijenoorder.
Alstublieftquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Beste Ajacied,
Ik wacht met geduld af.
Vergeet je dan niet de spoilertags te lezen, joodje?quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
Omdat ik van onder naar boven werk, beste Feijenoorder.
Nee hoor, kakkerlak.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Vergeet je dan niet de spoilertags te lezen, joodje?
Idd, vanwege dat hele gedoe in Italië is de kans kleiner dat Feyenoord in het gelijk wordt gesteld. En als ze in het gelijk worden gesteld zullen er toch geen kaarten voor de uitwedstrijd vrijkomen schat ik zo...quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:32 schreef ruud_fr het volgende:
ik verheug mij nergens op
en al worden we wel vrijgesproken zal Feyenoord geen kaarten verkopen voor de wedstrijd in Londen denk ik
Ja, in een of andere pub op een veel te klein schermpje voetbal kijkenquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:50 schreef Happel het volgende:
Ik zit gewoon in London op donderdag.
Plus nog een hondertal andere Feijenoorders.
You can't ban a Feijenoordfan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |