Hmm.. Hoorde net dat ik een kaart hebquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Twente-Feyenoord. uitvak uitverkocht
Maar dat kan dus niet werd mij verteld.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:29 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Toen ik dat zei, verklaarde iedereen me voor gek.
Nu ineens beginnen steeds meer mensen het te denken, dat vind ik humor.
Voor het uitvak zekerquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:38 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hmm.. Hoorde net dat ik een kaart heb
Zin in..
Vergeet je broodtrommeltje en pakjes appelsap niet...quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:38 schreef Keltie het volgende:
Zin in..
Is niet mogelijk. CAS kan de UEFA alleen in het gelijk stellen of de straf kwijtschelden. Hogere straffen geven kunnen ze niet...quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:18 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Vind je dat grappig? Zeker na Italie zie ik het nog wel gebeuren ook.
En natuurlijk de nieuwe Feyenoord Pravda om wat te lezen te hebben in de bus.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Vergeet je broodtrommeltje en pakjes appelsap niet...
De Pravda stopt er meequote:Op woensdag 7 februari 2007 14:59 schreef Luni het volgende:
[..]
En natuurlijk de nieuwe Feyenoord Pravda om wat te lezen te hebben in de bus.
Met pindakaas. Pakje appelsap is bij mij een thermoskannetje melkquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Vergeet je broodtrommeltje en pakjes appelsap niet...
Verliespartij of niet, 'tis Feijenoord. Altijd zin in.quote:Begrijp overigens niet dat iemand zin kan hebben om te gaan kijken naar een verliespartij.
quote:Of ga jij je (cult)held charisteas aanmoedigen?
Kijk wel lekker TV, vroeger had ik wel gegaan, maar voor dit zootje ellende ga ik zo vroeg m'n nest niet uit, en ook nog eens 3 uur in een bus zitten.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:43 schreef footbal_lad het volgende:
Ik word echt kotsmiselijk van die 12:30 wedstrijden.Zondag weer een.Moet je 08:00 opstaan voor 'n wedstrijd die om 12:30 begint.Maar ja,het is dat 't de moffen uit is....
Er waren toch opstapplaatsen nabij Enschede?quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:44 schreef Vakkie_W het volgende:
Idd zwaar kut! jij woont dan nog gewoon in Rotterdam. Ik moet vanuit Arnhem komen.
Zaten volgens mij al volquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:49 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Er waren toch opstapplaatsen nabij Enschede?
ben jij gek, ik wil niets van dat fantastische voetbal missenquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Wie heeft er een seizoenskaart over voor Feyenoord - FC Utrecht voor de gele zijde. wedstrijd is 18 februari Zodat je met de seizoenskaart op vak X kunt zitten..
Alvast bedankt, natuurlijk tegen vergoeding
Och...ik zit zondagsmorgens ook nog in de Belgische Ardennen..quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:43 schreef footbal_lad het volgende:
Ik word echt kotsmiselijk van die 12:30 wedstrijden.Zondag weer een.Moet je 08:00 opstaan voor 'n wedstrijd die om 12:30 begint.Maar ja,het is dat 't de moffen uit is....
Ik brand hem niet af in de Kuip, tenminste...quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:23 schreef Keltie het volgende:
![]()
Nee, afbranden zodat'ie bij het grofvuil kan. Scheelt dat wij geld zat hebben dus hij hoeft helemaal niet te presteren, voor hem 10 anderen.
![]()
Er is gewoon (te) veel mis momenteel bij Feyenoord, en geen echte mannen in het bestuur of technische staf die het verschil willen maken, om over de selectie nog maar te zwijgen....quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:25 schreef Happel het volgende:
Maar dan nog. Een beetje juichen voor die jodenkliek bij Feijenoord. Begint steeds droeviger te worden in de Kuip...
Dan valt het nog niet goed te praten dat er gejuicht wordt voor die jodenbende. Iedereen zit zich altijd maar zo af te zetten tegen de joden en dan wordt er opeens wel gejuicht wanneer er een paar voor Feijenoord zelf spelen. Hypocriet en triest.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:30 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Er is gewoon (te) veel mis momenteel bij Feyenoord, en geen echte mannen in het bestuur of technische staf die het verschil willen maken, om over de selectie nog maar te zwijgen....
True.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan valt het nog niet goed te praten dat er gejuicht wordt voor die jodenbende. Iedereen zit zich altijd maar zo af te zetten tegen de joden en dan wordt er opeens wel gejuicht wanneer er een paar voor Feijenoord zelf spelen. Hypocriet en triest.
Das heel leuk, maar dan had je misschien wat drukker om Wimpie Krullenbol moeten maken ipv JvdH.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan valt het nog niet goed te praten dat er gejuicht wordt voor die jodenbende. Iedereen zit zich altijd maar zo af te zetten tegen de joden en dan wordt er opeens wel gejuicht wanneer er een paar voor Feijenoord zelf spelen. Hypocriet en triest.
Daar maak ik me net zo goed druk over...quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Das heel leuk, maar dan had je misschien wat drukker om Wimpie Krullenbol moeten maken ipv JvdH.
(Joodsche) stront rolt van boven naar beneden
Mooi, want dat is pas echt een knurft gebleken.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar maak ik me net zo goed druk over...
Lekker belangrijk.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Ajax maakt excuus middels brief aan Feyenoord
Datum: 07-02 | Bron: Feyenoord Netwerk
Auteur: Montana
Chris Woerts heeft in de nieuwe editie van Voetbal International laten weten dat Ajax via een brief bij Feyenoord excuses heeft gemaakt voor het inmiddels beruchte spandoek in de Amsterdam Arena. 'Een uitermate vriendelijke brief, maar de inhoud was duidelijk: zoiets kan niet. [...] Ajax heeft ons zijn excuses aangeboden en we hebben die geaccepteerd. Het zal niet meer voorkomen, heeft de club ons beloofd.'
quote:Fan 'amputeert' Van den Herik
Door ANGELIQUE MULDERS
PUTTE - De fanatieke Feyenoord-supporter Ronald Wildon (35) uit Putte bij de Belgische grens maakt pijnlijke tijden door.
Hij meldt zich volgende week weer in Rotterdam voor het verwijderen van de tatoeage van een in ongenade gevallen Feyenoord-icoon.
Oud-voorzitter Jorien van den Herik prijkt sinds tien jaar op Wilsons linkerbovenbeen, maar de komende maanden zal hij door een laserbehandeling langzaam maar zeker verdwijnen. „Het weghalen van een tattoo is pijnlijker dan het zetten daarvan,’’ weet Wilson inmiddels.
Kort voor kerst onderging hij de eerste laserverwijderingssessie. Nog zes of zeven keer en dan is hij van Van den Herik af. De andere aan Feyenoord gerelateerde tatoeages - onder meer de Kuip op zijn rug, het clubembleem en een buldog met verenigingsvlag - blijven ongemoeid. Op de plek van Van den Herik zal Wilsons zoon Mikey worden getatoeëerd.
Een beroemde foto van de jongen, toen 5 en nu 10 jaar, dient als voorbeeld. De plaat werd gemaakt in 2002 bij de gewonnen UEFA Cup-finale van Feyenoord tegen Borussia Dortmund in de Kuip. Met een fanatieke blik in de ogen steekt Mikey zijn middelvinger op naar de Duitse spelers op het veld.
Het leven van een Feyenoord-fan gaat toch al niet over rozen. Zondag de nederlaag tegen aartsrivaal Ajax en vandaag oplopende stress omdat in Lausanne de Europese voetbalbond zich buigt over het hoger beroep dat Feyenoord heeft aangetekend tegen de verwijdering uit het UEFA-toernooi. Dit na de rellen in Nancy.
„Ik loop rond met angst in de benen. En als de uitspraak pas vrijdag komt, ga ik ook nog een zware nacht tegemoet,’’ aldus de geboren Vlaardinger, die iedere thuiswedstrijd met zijn zonen Brian en Mikey, dochter Shirley, vriendin Ann en zijn ouders in vak Z te vinden is.
Wilson had het overigens slimmer gevonden als de stadionclub het niet hogerop had gezocht. „De UEFA zal deze actie van Feyenoord niet waarderen. Als er later iets gebeurt, pakken ze ons terug. Staan we zo vijf jaar aan de kant.’’
Mocht Feyenoord aan het langste eind trekken en toch tegen Tottenham Hotspurs mogen spelen, dan heeft Wilson een hard hoofd in een goede afloop. „Dat is gewoon realiteit met het huidige elftal.’’
Behoorlijk zielige gast...quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Terecht toch. Goeie gast trouwens.
Ligt eraan wat je onder normaal verstaat natuurlijk.quote:
Respect!quote:Feyenoord-aanvoerder Theo Lucius gaat via zijn stichting de Vossekuil geld inzamelen voor het gehandicapte meisje Sanae. De kosten voor de al anderhalf jaar durende zuurstoftherapie zijn financieel niet meer te belopen voor het gezin van het kind. Lucius liep een dag mee met de familie en gaat nu zorgen dat Sanae extra steuntje in de rug krijgt.
inderdaad, kunnen veel mensen nog eens wat van lerenquote:
Spreek m er de volgende keer op aanquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:23 schreef JoeyT het volgende:
Het is toch ook gewoon kansloos. Meeste medelijden heb ik met zn zoontje. Zielig als je door zo'n kwiebus wordt opgevoed.
Als je het geld hebt zoals''' Edgar slaat zijn wijf ''quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
inderdaad, kunnen veel mensen nog eens wat van leren![]()
Ik denk niet dat zo'n gast zich in mijn kringen verkeertquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:44 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Spreek m er de volgende keer op aan![]()
Die middelvinger was trouwens niet naar de Duitse spelers
Niet van die moeilijke woordjes gebruiken johquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zo'n gast zich in mijn kringen verkeerd![]()
En over welke woordjes heb je t dan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:17 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Niet van die moeilijke woordjes gebruiken joh![]()
Vuile moraalriddersquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Ajax maakt excuus middels brief aan Feyenoord
Datum: 07-02 | Bron: Feyenoord Netwerk
Auteur: Montana
Chris Woerts heeft in de nieuwe editie van Voetbal International laten weten dat Ajax via een brief bij Feyenoord excuses heeft gemaakt voor het inmiddels beruchte spandoek in de Amsterdam Arena. 'Een uitermate vriendelijke brief, maar de inhoud was duidelijk: zoiets kan niet. [...] Ajax heeft ons zijn excuses aangeboden en we hebben die geaccepteerd. Het zal niet meer voorkomen, heeft de club ons beloofd.'
Woordjes waarvan jij blijkbaar de betekenis niet weet.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En over welke woordjes heb je t dan?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |