Dat moet het zijn.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Een topic waarin Feyenoord(supporters) gebashed kunnen worden... duh![]()
quote:
Dit is nou tekenend voor het voetbal subforum. Waarom wordt er niet wat strenger opgetreden. Ik snap de lol niet van dat gejood en dat gekanker. Zorg er gewoon voor dat zulke topics ook leuk zijn voor ABN sprekende users.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Vergeet je dan niet de spoilertags te lezen, joodje?
Omdat je niet elk scheldwoord kan weghalen. Dan blijf je bezig.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
[..]
Dit is nou tekenend voor het voetbal subforum. Waarom wordt er niet wat strenger opgetreden. Ik snap de lol niet van dat gejood en dat gekanker. Zorg er gewoon voor dat zulke topics ook leuk zijn voor ABN sprekende users.
Ik snap best dat messenga het niet serieus bedoelt, maar het is wel tekenend voor het forum.
Pardon?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:01 schreef JoeyT het volgende:
Zorg er gewoon voor dat zulke topics ook leuk zijn voor ABN sprekende users.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat mods zelf ook die woorden gaan gebruiken die -oogluikend- toegestaan worden, draagt natuurlijk niet bij aan de gezelligheid.
mods?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat mods zelf ook die woorden gaan gebruiken die -oogluikend- toegestaan worden, draagt natuurlijk niet bij aan de gezelligheid.
Ingeburgerde namenquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:04 schreef Bos81 het volgende:
jood en kakkerlak, zijn inmiddels ingeburgerde namen voor de supporters van Ajax en Feyenoord.
tegen kanker wordt uiteraard wel opgetreden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |