quote:Op zondag 21 januari 2007 16:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Ow ik klikte gewoon op dat llinkje in Bos zijn sig.
voor ding moet je hier zijn: [Snooker] The Masters 2007 #2 Ding - o'Sullivanquote:Op zondag 21 januari 2007 18:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zie dat ding niet hoor.
Topic is er niet, maar ik denk dat je Herman Teeuwen bedoelt.quote:Op zondag 21 januari 2007 18:35 schreef Neleos het volgende:
Is er ook een soort algemeen "Zoek de voetballer topic", vergelijkbaar met Help, ik zoek...nummer #200 maar dan dus voor voetballers.
Ik wil namelijk weten hoe de keeper heette begin jaren bij RKC. Ik kan het nergens vinden op internet.
Oke. Die bedoelde ik inderdaadquote:Op zondag 21 januari 2007 18:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Topic is er niet, maar ik denk dat je Herman Teeuwen bedoelt.
Toegevoegd, dank Uquote:Op zondag 21 januari 2007 18:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het grote Johnny Heitinga topic
Ik mis Heitinga in het handige voetballinkjestopic bovenaan.
Nec heeft meer schulden het is gewoon heel makkelijk scoren van Derksen voor 4 feb ( de derby ) nu nec ook schulden heeft , van dat hele verhaal wat ie heeft verteld klopt eigenlijk niks.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 01:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik wou het net zeggen. Toen een soortgelijk bericht over NEC (wat ook een heel stuk genuanceerder lag) er was eerder dit jaar was vitessezuid113 er als de kippen bij om er een topic over te maken maar nu het over Vitesse gaat is hij er als de kippen bij om het te laten sluiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |