Iedereen zo zijn voorkeuren, ik vind de Spurs ook vele malen mooier dan het Franse vreemdelingenlegioen van AFC, maar goed. Laat ik niet negatief doen over ze, want anders wordt Gunner weer boos.quote:
Ik doe ook negatief over de Spurs dus als jij negatief over AFC wilt doen, be my guestquote:Op maandag 22 januari 2007 12:23 schreef M0NTANA het volgende:
Laat ik niet negatief doen over ze, want anders wordt Gunner weer boos.
quote:Op maandag 22 januari 2007 12:46 schreef One_conundrum het volgende:
want ik gun het PSV wel . . .
Liever met een vreemdelingenlegioen al jaren bovenin meespelen en prijzen pakken dan al jaren ruk zijn met wat Engelsenquote:Op maandag 22 januari 2007 12:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Iedereen zo zijn voorkeuren, ik vind de Spurs ook vele malen mooier dan het Franse vreemdelingenlegioen van AFC, maar goed. Laat ik niet negatief doen over ze, want anders wordt Gunner weer boos.
Kan een modje het andere FA PL-topic sluiten?
En nog liever al jaren bovenin meespelen en prijzen pakken met wat Engelsen.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Liever met een vreemdelingenlegioen al jaren bovenin meespelen en prijzen pakken dan al jaren ruk zijn met wat Engelsen
quote:Op maandag 22 januari 2007 15:59 schreef Juweel het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=cZOpk32xcQM&mode=related&search=
![]()
![]()
Dat zou het idd het mooiste zijn maar uitgerekend een fan van een club die daarover niets mag zeggen maakt er praat overquote:Op maandag 22 januari 2007 15:24 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En nog liever al jaren bovenin meespelen en prijzen pakken met wat Engelsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |