Iedereen zo zijn voorkeuren, ik vind de Spurs ook vele malen mooier dan het Franse vreemdelingenlegioen van AFC, maar goed. Laat ik niet negatief doen over ze, want anders wordt Gunner weer boos.quote:
Ik doe ook negatief over de Spurs dus als jij negatief over AFC wilt doen, be my guestquote:Op maandag 22 januari 2007 12:23 schreef M0NTANA het volgende:
Laat ik niet negatief doen over ze, want anders wordt Gunner weer boos.
quote:Op maandag 22 januari 2007 12:46 schreef One_conundrum het volgende:
want ik gun het PSV wel . . .
Liever met een vreemdelingenlegioen al jaren bovenin meespelen en prijzen pakken dan al jaren ruk zijn met wat Engelsenquote:Op maandag 22 januari 2007 12:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Iedereen zo zijn voorkeuren, ik vind de Spurs ook vele malen mooier dan het Franse vreemdelingenlegioen van AFC, maar goed. Laat ik niet negatief doen over ze, want anders wordt Gunner weer boos.
Kan een modje het andere FA PL-topic sluiten?
En nog liever al jaren bovenin meespelen en prijzen pakken met wat Engelsen.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Liever met een vreemdelingenlegioen al jaren bovenin meespelen en prijzen pakken dan al jaren ruk zijn met wat Engelsen
quote:Op maandag 22 januari 2007 15:59 schreef Juweel het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=cZOpk32xcQM&mode=related&search=
![]()
![]()
Dat zou het idd het mooiste zijn maar uitgerekend een fan van een club die daarover niets mag zeggen maakt er praat overquote:Op maandag 22 januari 2007 15:24 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En nog liever al jaren bovenin meespelen en prijzen pakken met wat Engelsen.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 07:46 schreef stevengerrard het volgende:
Zo terug uit een gigantisch leuk weekendje Liverpool...
Het gegil en geschreeuw ( lees gescheld ) van DOC op mourinho, robben en Fat lamp dreunt nu nog na in mijn orenquote:
Het gebeurd denk ik bij het doorglijden nadat hij de bal heeft binnen getikt. Anders zou ik het ook niet weten.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:43 schreef M0NTANA het volgende:
Is het middenvoetsbeentje van Robin van Persie écht gebroken tijdens het maken van de gelijkmaker?
quote:Op maandag 22 januari 2007 15:59 schreef Juweel het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=cZOpk32xcQM&mode=related&search=
![]()
![]()
Wat een fantastische beelden zegquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:00 schreef Doc het volgende:
Toen de PL nog gewoon League One was en de KOP nog staan tribunes waren ...
http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N154732070118-1153.htm (1964)
28.000 man op 1 staantribune en nooit een moment rustig kunnen staan - ooit gehooord dat je je sigaretten in je borst zak moest hebben omdat je je jaszakken niet in kon ......quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:07 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Wat een fantastische beelden zeg![]()
Wat een immense tribune, en het geluid dat er vanaf komt! Met z'n allen The Beatles zingen![]()
Was die tribune toen evengroot als ie nu is(zonder de stoeltjes dan)? Het lijkt net of je op het veld staat bij een druk concert man.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:13 schreef Doc het volgende:
[..]
28.000 man op 1 staantribune en nooit een moment rustig kunnen staan - ooit gehooord dat je je sigaretten in je borst zak moest hebben omdat je je jaszakken niet in kon ......
Was eerlijk gezegd ook mijn gedachte dit seizoen danquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:03 schreef Grimm het volgende:
Krijgen we nou weer een gevecht om die TT? hou dat ding gewoon neutraal asjeblieft
Wat erg.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:50 schreef Erasmusch het volgende:
Savage zn been gebroken.
Is vorig seizoen ook al eens gebeurd met kerst, niet toevaligerwijs bij dezelfde clubquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:36 schreef zjroentje het volgende:
http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-2007030596,00.html
Is het Emirates eigenlijk uitverkocht qua seizoenskaarten?quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Is vorig seizoen ook al eens gebeurd met kerst, niet toevaligerwijs bij dezelfde club
Ja.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:13 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Is het Emirates Ashburton Grove eigenlijk uitverkocht qua seizoenskaarten?
Waren er ook flinke wachtlijsten op Highbury The Arsenal Stadium? Maar toch netjes, met een capaciteitsvergroting van 25.000 (?).quote:
Yups.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:17 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Waren er ook flinke wachtlijsten op ]Highbury The Arsenal Stadium? Maar toch netjes, met een capaciteitsvergroting van 25.000 (?).
Niet in de vrije verkoop, alleen voor members maar dat zal je wel bedoelenquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:23 schreef zjroentje het volgende:
Da's trouwens best veel, 19.000 tickets in de vrije verkoop. Is toch overal in Engeland zo, nietwaar?
Meestal moet je ver avn te voren bestellen, bij Nottingham forrets en notts county kon ik nog gewoon een kaartje bij de kassa kopen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niet in de vrije verkoop, alleen voor members maar dat zal je wel bedoelen
Ik weet niet hoeveel er bij andere grote clubs in de verkoop gaan.
Alleen in Manchester misschien meer vanwege de capaciteit, Chelsea en Liverpool denk ik niet.
2 maanden voor een wedstrijd begint de 1e vvk-periode en na een maand de 2e en dan is het meestal snel uitverkocht vaak.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:33 schreef Grimm het volgende:
[..]
Meestal moet je ver avn te voren bestellen, bij Nottingham forrets en notts county kon ik nog gewoon een kaartje bij de kassa kopen.
Sorry, maar ik kon het niet laten om even te lachen toen ik het las.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:50 schreef Erasmusch het volgende:
Savage zn been gebroken.
Je meent dit serieus?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:25 schreef Dos37 het volgende:
Jammer van Savage prima voetballer.
whoa!!! hoe bedoel je indrukwekkend, schitterend om te zien zeg!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:00 schreef Doc het volgende:
Toen de PL nog gewoon League One was en de KOP nog staan tribunes waren ...
http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N154732070118-1153.htm (1964)
quote:
quote:
Mooizoquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:59 schreef fanneke het volgende:
en de achtste opeenvolgende nederlaag voor Wigan.
3-2 verlies bij Reading (1x Landzaat)
Hoe West Ham afstopte.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:03 schreef Erasmusch het volgende:
Durk
Lekkere combo ook bij die 2e. Verdiend gewonnen helaas.
Toch wel:quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:07 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Waarom zou de FIFA in godsnaam een uitzondering moeten maken?
quote:FIFA maakt uitzondering voor ‘Masher’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 31 januari om 10:24
De wereldvoetbalbond FIFA heeft Javier Mascherano toestemming gegeven om West Ham United te verruilen voor een andere club. De 22-jarige Argentijn staat in de belangstelling van Liverpool, maar de overgang werd belemmerd door een regel van de FIFA.
Volgens de wereldvoetbalbond is het namelijk verboden voor een speler om tussen 1 juli en 30 juni van het volgende jaar voor meer dan twee clubs officiële wedstrijden te spelen. Masher speelde in dit tijdsbestek al voor het Braziliaanse Corinthians en West Ham zelf.
“De FIFA heeft besloten dat Javier Mascherano uit mag komen voor Liverpool, wanneer beide clubs uiteraard een akkoord bereiken”, aldus een woordvoerder.
Mascherano arriveerde op 31 augustus samen met landgenoot Carlos Tevez op Upton Park. De inbreng van beide Argentijnen, die met aanpassingsproblemen kampen, is uiterst gering. Mascherano verscheen sinds de wedstrijd tegen Tottenham Hotspur op 22 oktober, waar hij zes minuten in actie kwam, niet meer binnen de krijtlijnen voor The Hammers.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:34 schreef Dos37 het volgende:
Dat moet dan vandaag nog gebeuren lijkt me.
Nu dit het geval is gaat dit vaker voorkomen denk ik...quote:"There is a big difference between the law and the rules," he said. "A worker cannot be stopped working. That's the law in the European Community.
"Then there are the rules, which can change depending on your country or continent. There are players in the world now who have played for three or four clubs in a season.
"The rules are one thing, but the law is another. Nobody can stop people moving to other jobs. They have freedom and they need to work. The law is more important than the rules."
Iemandquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:52 schreef Erwin_FCT het volgende:
Iemand overigens ook zo'n schijthekel aan Bolton Wanderers?
Iedere Gooner iigquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:52 schreef Erwin_FCT het volgende:
Staan op een playoff-plaats.. Nou zegt dat natuurlijk helemaal niets, maar goed.. Van mij mogen ze samen met Palace en Derby County promoveren. Wat Palace betreft zal het overigens nog een behoorlijk karwei worden..quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:51 schreef Fakir het volgende:
Ben juist blij dat die gasten gedegradeerd zijn. Hoop ook niet dat ze terugkomen. Scheelt weer een tripje naar het verre zuiden.
The mancs ookquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:52 schreef Erwin_FCT het volgende:
Ik vind het wel een geinig cluppie.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:52 schreef Erwin_FCT het volgende:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:55 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik vind het wel een geinig cluppie.![]()
![]()
Omdat Chelsea gaat verlieze?quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:56 schreef mcyodogg het volgende:
Dit wordt een zinloze speelronde, ik voel het nu al.
Nee, Chelsea wint natuurlijk gewoon, maar United gaat echt geen punten verspelen tegen Watford en Liverpool heeft al gewonnen, dus niemand schiet wat op. Behalve dat er een ronde minder is.quote:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:56 schreef mcyodogg het volgende:
quote:Home and away
League: Chelsea 34 wins, Blackburn 32, Draws 25
Prem: Chelsea 7 wins, Blackburn 11, Draws 7
at Chelsea only
League: Chelsea 22 wins, Blackburn 12, Draws 11
Prem: Chelsea 2 wins, Blackburn 5, Draws 5
Ruime voorsprong dus in Londenquote:
Zijn er al weer wat centrale verdedigers speelklaar bij Chelski?quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:11 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ruime voorsprong dus in Londen![]()
Bovendien is Chelsea nagenoeg onverslaanbaar op Stamford Bridge, en helemaal in de premiership, dus maak je niet te veel illussies![]()
Carvalho alleen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:16 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zijn er al weer wat centrale verdedigers speelklaar bij Chelski?
Wie weet.......quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:11 schreef mcyodogg het volgende:
Bovendien is Chelsea nagenoeg onverslaanbaar op Stamford Bridge, en helemaal in de premiership, dus maak je niet te veel illussies![]()
Hearmquote:
Zijn 14e doelpunt ?quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
1-0 Ronaldo
Xie dat Richardson in de basis staat en Ole mag ook vanaf de aftrap
en van der Sar staat er ook weer niet in.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
1-0 Ronaldo
Xie dat Richardson in de basis staat en Ole mag ook vanaf de aftrap
Jah, zag ik ookquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:38 schreef Dos37 het volgende:
[..]
en van der Sar staat er ook weer niet in.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:17 schreef Doc het volgende:
West-ham heeft gewoon een hele nieuwe verdediging gekocht
£6millionquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:14 schreef Doc het volgende:
Upson was niet eens zo heeel duur ...
Maar dat gaat ok niet door. Kom op dat is toch geen ruil alleen als Ronaldinho de andere kant op komt.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:41 schreef RayMania het volgende:
Ik wil Ronaldo dus echt niet bij Barça zien, laat staan dat Xavi vertrekt!
pfff.. ronaldo kan alleen maar met de bal lopen tot dat ie 'm kwijt isquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:47 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Maar dat gaat ok niet door. Kom op dat is toch geen ruil alleen als Ronaldinho de andere kant op komt.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:04 schreef mcyodogg het volgende:
Jezus he, een makkelijke penalty en een eigen goal en de drie punten zijn alweer binnen voor united
De competitie is bovenin vrij zinloos, nu al.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:56 schreef mcyodogg het volgende:
Klinkt als PSVquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:04 schreef mcyodogg het volgende:
Jezus he, een makkelijke penalty en een eigen goal en de drie punten zijn alweer binnen voor united
Beetje voorbarig hoor, met nog uitwedstrijden tegen oa Spurs, Liverpool, Chelsea en Pompey.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:02 schreef Messenga het volgende:
De competitie is wat mij betreft ook beslist, ManU fluitend kampioen.
Maar vergelijk de rest van het programma eens met Chelsea.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:11 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Beetje voorbarig hoor, met nog uitwedstrijden tegen oa Spurs, Liverpool, Chelsea en Pompey.
Dan doe ik het wel.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:27 schreef Grimm het volgende:
Pff ik ga echt niet op de helft roepen dat we er al zijn, beetje voorbarig allemaal.
Had ook niet anders verwacht van je!quote:
Wat ben je toch een slet he?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:25 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht van je! [afbeelding]
Volledig genoeg voor je?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:17 schreef methodmich het volgende:
Is er hier nog iemand die een compleet overzicht van de transfers in de Premier League deze maand heeft? Ik denk dat ik de meeste wel heb, maar misschien mis ik er nog een paar.
Speelde die niet bij Tranmere Rovers?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:30 schreef Dos37 het volgende:
Michael Owen
Dat is die goede voetballer die te veel blessures heeft. De Robben van 5 jaar terug.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:32 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Speelde die niet bij Tranmere Rovers?
Zit je me nou in de maling te nemenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:32 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Speelde die niet bij Tranmere Rovers?
Directe degradatiestrijd, kan erg interessant wordenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:12 schreef Happel het volgende:
Ga 24 februari naar Charlton Athletic - West Ham United.
Dan kunnen we elkaar de hand schuddenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:12 schreef Happel het volgende:
Ga 24 februari naar Charlton Athletic - West Ham United.
Euh nee, dat niet. Weet wel dat er wat kennissen van me tussen de West Ham supporters zitten.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan kunnen we elkaar de hand schudden
U ook tussen de West Ham supporters?
Er zijn er wel meer.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Euh nee, dat niet. Weet wel dat er wat kennissen van me tussen de West Ham supporters zitten.
Maar er zijn geloof ik twee kroegen in de omgeving van dat stadion, dus je vind me daar wel ergens.
Gigantische kans ja, en daarna nog een wat kleinere van Osman.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:05 schreef DutchGooner het volgende:
Andy Johnson had Everton op 0-1 moeten zetten
De party animal toen hij bij Arsenal speeldequote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:39 schreef DutchGooner het volgende:
En wat een baggerspeler is die Pennant toch
en 1-1 inmiddels.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:24 schreef DutchGooner het volgende:
Blackburn op 1-0 tegen Sheffield
Carewquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:39 schreef jorienvdherik het volgende:
39' Aston Villa 1-0 (-) West Ham
misschien staan ze daarom wel zo laagquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:52 schreef mcyodogg het volgende:
Nou 0-1 met rust. Chelsea niet geweldig, maar Charlton is aanvallend helemaal waardeloos. Beste 'kans' voor ze, was een mislukte voorzet.
Ze spelen gewoon als watjes, als ze net zo spelen in de tweede helft kunnen ze net zo goed in de kleedkamer blijven.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
misschien staan ze daarom wel zo laag
Waaromquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:23 schreef DutchGooner het volgende:
Bolton op 0-1 bij Watford doorAnelka
Hoezo?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Meneer heeft zich niet zo netjes gedragen bij zijn vertrek.
Samengevat;quote:
Had ik het toch misquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:39 schreef dndiek het volgende:
49' [1 - 0] H. Helguson
73' [2 - 0] B. McBride
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:13 schreef DutchGooner het volgende:
COME ON YOU GUNNERS!
Dat vroeg ik mij de laatste weken ook al af tijdens MOTDquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:37 schreef Kadoc het volgende:
Waarom heeft Nicky Weaver de voorkeur boven Andreas Isaksson in het doel bij Manchester City?
Geel was terecht. Meer niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Viduka komt er erg gelukkig vanafDuidelijk een rode kaart.
Nou dan wil ik de herhaling maar nog eens bekijken, want ik had echt niet de intentie dat het geen bewuste zet was. Overigens zag je ook dat hij niet sprong en alleen maar oog had op Touré. Maar goed ik bekijk het vanavond in MotD nog maar eens.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:10 schreef fanneke het volgende:
[..]
Geel was terecht. Meer niet.
Viduka steekt zijn arm uit om zich breed te maken en maakt niet echt een slaande beweiging. Hij schrok ook echt toen ie Touré raakte.
hand op z'n schouders en hij gaat plots door z'n knieën.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:37 schreef Piet_Veerman het volgende:
De overtreding werd er buiten ingezet.
Och ja, het is weer Rileyquote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:46 schreef Public_NME het volgende:
Eindelijk weer eens winst voor de FFC! (had het kunnen weten, die northern cunts winnen nooit op de Cottage)
Wat denk je als je de commentaren leest hierboven?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Terrechte Penal ?
Komt hij nog eens aankakken hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Terrechte Penal ?
Van buiten een gaar Lijnbaankantoor, van binnen wel aardig met name die Holte End. Thuispubliek was vrij stil, helemaal na het uitvallen van Upson. Bouma nog MotM, maar op basis waarvan...quote:
Zag je Arsenal nog als concurrent dan?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:22 schreef mcyodogg het volgende:
Mooi, Arsenal en Liverpool laten het liggen. Nou nog de belangrijkste.
Ah, tof. Ga je ook nog naar de rivaal?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:43 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Van buiten een gaar Lijnbaankantoor, van binnen wel aardig met name die Holte End. Thuispubliek was vrij stil, helemaal na het uitvallen van Upson. Bouma nog MotM, maar op basis waarvan...In de laatste minuten eindelijk wat (enorme) kansjes voor West Ham met volgens mij nog een handsbal.
Rivalenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ah, tof. Ga je ook nog naar de rivaal?.
En meteen weer dat kijken naar de scheidsquote:Op zondag 4 februari 2007 17:50 schreef DutchGooner het volgende:
Wat een clown die Clattenburg, beide teams hadden in een eerder stadium recht op een pingel en dan geeft ie hem bij een schwalbe van dat jankkind
Ach ja dat kijken naar de scheids gebeurt wel vaker en niet alleen bij Ronaldo. Maar goed het was zeker geen penalty.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:52 schreef dndiek het volgende:
[..]
En meteen weer dat kijken naar de scheids
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |