quote:Op maandag 22 januari 2007 15:59 schreef Juweel het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=cZOpk32xcQM&mode=related&search=
![]()
![]()
Wat een fantastische beelden zegquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:00 schreef Doc het volgende:
Toen de PL nog gewoon League One was en de KOP nog staan tribunes waren ...
http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N154732070118-1153.htm (1964)
28.000 man op 1 staantribune en nooit een moment rustig kunnen staan - ooit gehooord dat je je sigaretten in je borst zak moest hebben omdat je je jaszakken niet in kon ......quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:07 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Wat een fantastische beelden zeg![]()
Wat een immense tribune, en het geluid dat er vanaf komt! Met z'n allen The Beatles zingen![]()
Was die tribune toen evengroot als ie nu is(zonder de stoeltjes dan)? Het lijkt net of je op het veld staat bij een druk concert man.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:13 schreef Doc het volgende:
[..]
28.000 man op 1 staantribune en nooit een moment rustig kunnen staan - ooit gehooord dat je je sigaretten in je borst zak moest hebben omdat je je jaszakken niet in kon ......
Was eerlijk gezegd ook mijn gedachte dit seizoen danquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:03 schreef Grimm het volgende:
Krijgen we nou weer een gevecht om die TT? hou dat ding gewoon neutraal asjeblieft
Wat erg.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:50 schreef Erasmusch het volgende:
Savage zn been gebroken.
Is vorig seizoen ook al eens gebeurd met kerst, niet toevaligerwijs bij dezelfde clubquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:36 schreef zjroentje het volgende:
http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-2007030596,00.html
Is het Emirates eigenlijk uitverkocht qua seizoenskaarten?quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Is vorig seizoen ook al eens gebeurd met kerst, niet toevaligerwijs bij dezelfde club
Ja.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:13 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Is het Emirates Ashburton Grove eigenlijk uitverkocht qua seizoenskaarten?
Waren er ook flinke wachtlijsten op Highbury The Arsenal Stadium? Maar toch netjes, met een capaciteitsvergroting van 25.000 (?).quote:
Yups.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:17 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Waren er ook flinke wachtlijsten op ]Highbury The Arsenal Stadium? Maar toch netjes, met een capaciteitsvergroting van 25.000 (?).
Niet in de vrije verkoop, alleen voor members maar dat zal je wel bedoelenquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:23 schreef zjroentje het volgende:
Da's trouwens best veel, 19.000 tickets in de vrije verkoop. Is toch overal in Engeland zo, nietwaar?
Meestal moet je ver avn te voren bestellen, bij Nottingham forrets en notts county kon ik nog gewoon een kaartje bij de kassa kopen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niet in de vrije verkoop, alleen voor members maar dat zal je wel bedoelen
Ik weet niet hoeveel er bij andere grote clubs in de verkoop gaan.
Alleen in Manchester misschien meer vanwege de capaciteit, Chelsea en Liverpool denk ik niet.
2 maanden voor een wedstrijd begint de 1e vvk-periode en na een maand de 2e en dan is het meestal snel uitverkocht vaak.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:33 schreef Grimm het volgende:
[..]
Meestal moet je ver avn te voren bestellen, bij Nottingham forrets en notts county kon ik nog gewoon een kaartje bij de kassa kopen.
Sorry, maar ik kon het niet laten om even te lachen toen ik het las.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:50 schreef Erasmusch het volgende:
Savage zn been gebroken.
Je meent dit serieus?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:25 schreef Dos37 het volgende:
Jammer van Savage prima voetballer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |